SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Anders zijn, maar stiekem toch weer niet omdat iedereen zo probeert anders te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef pisnicht het volgende:
En het idee achter 'het' voor je naam zitten is?
Maggotquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Bolter het volgende:
MargotMet zo'n naam zorgen je ouders er vanaf je geboorte voor dat je nooit zult slagen in het leven.
GODVERDOMMEAAAAARGHquote:
Nee, dat was de nazikraaien aflevering van Alfred J. Kwak.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Beste. Aflevering. Van. Een. Tekenfilm. Serie. Ooit.
waarom een bril zonder glazen met dikke randen voor je ogen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat een bullshit, nog nooit tegengekomen en ik heb zo'n beetje iedereen die ertoe doet op msn
Daarnaast, waarom in hemelsnaam een onzijdig lidwoord voor je naam?![]()
En weer wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef remlof het volgende:
Ik hernoem mensen in m'n msn contact lijst altijd
Dan weet ik tenminste wie wie is en hoe ze zichzelf online noemen zoeken ze maar uit, daar heb ik geen last van.
"met andere woorden duidelijkheid"quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, dat was de nazikraaien aflevering van Alfred J. Kwak.
Dat was al uit toen de 'Just me' hype begonquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef DrDarwin het volgende:
'It's me' voor je msn naam is dan zeker ook al weer heel lang uit...?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Bolter het volgende:
MargotMet zo'n naam zorgen je ouders er vanaf je geboorte voor dat je nooit zult slagen in het leven.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Mirjam het volgende:
dat zegt denk ik ook wel veel over jou en welke personen je in je msn hebt, ik zie het namelijk niet in mijn lijst.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Mirjam het volgende:
dat zegt denk ik ook wel veel over jou en welke personen je in je msn hebt, ik zie het namelijk niet in mijn lijst.
Of ze haatten je al vanaf het absolute begin.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Bolter het volgende:
Toch wat vetter jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, dat was de nazikraaien aflevering van Alfred J. Kwak.
En icq?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef pisnicht het volgende:
Ik heb niet eens MSN. MSN is voor SBS6 paupers.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef remlof het volgende:
Ik hernoem mensen in m'n msn contact lijst altijd
Dan weet ik tenminste wie wie is en hoe ze zichzelf online noemen zoeken ze maar uit, daar heb ik geen last van.
Chatten is voor paupers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef pisnicht het volgende:
Je zou inderdaad maar iemand even moet spreken en zon handig programmatje hebben waarmee je dat heel makkelijk en gratis kan doenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef pisnicht het volgende:
Niets om trots op te zijn, met zulke domme 'trends'quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
misschien heb ik wel gewoon trendsetsletjes in mn msn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |