quote:"I think that I believe that a marriage should be between a man and a woman," she said on the live broadcast. "No offense to anybody out there, but that's how I was raised."
Netjes dat ze haar rug heeft rechtgehouden ondanks grote druk van de pro-homo lobbyquote:Carrie Prejean told FOXNews.com that she had "no regrets" and was happy with the answer she gave when a Miss USA judge, the gossip blogger Perez Hilton, asked about her stance on same-sex marriage.
Tegen het homohuwelijk zijn is iets heel anders dan mensen publiekelijk ophangen vanwege hun geaardheid. Maar ik begrijp je stijlfiguur omdat je posts hier op Fok! aardig wat over je psyche verteld hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef Frollo het volgende:
Anders gaat ze toch lekker in Iran wonen?
Dan ben ik toch benieuwd wat je allemaal ontdekt hebt, want als er iemand zelden het achterste van zijn tong laat zien, ben ik het wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Tegen het homohuwelijk zijn is iets heel anders dan mensen publiekelijk ophangen vanwege hun geaardheid. Maar ik begrijp je stijlfiguur omdat je posts hier op Fok! aardig wat over je psyche verteld hebben.
Het is even krom. Je superieur voelen t.o.v. mensen met een andere sexuele geaardheid omdat dit je ingefluisterd is door een sprookjesfiguur.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Tegen het homohuwelijk zijn is iets heel anders dan mensen publiekelijk ophangen vanwege hun geaardheid. Maar ik begrijp je stijlfiguur omdat je posts hier op Fok! aardig wat over je psyche verteld hebben.
FOX, homohuwelijk, ik zie potentie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik maar denken dat de Miss USA met een vrouw getrouwd was en dat haar daarom de titel was ontnomen.
Nu kan ik de VS niet bashen.
Omdat ie homo is??quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Lemmeb het volgende:
Kunnen ze Perez Hilton geen spuitje geven ofzo?
ik ook, en ik zat me al de foto´s te verheugenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik maar denken dat de Miss USA met een vrouw getrouwd was en dat haar daarom de titel was ontnomen.
Nu kan ik de VS niet bashen.
Misschien weet Fox Nederland er ook nog wel in te vlechten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
FOX, homohuwelijk, ik zie potentie.
Och, waarom ook niet.quote:
Ze is blond en Amerikaans dus kan ze niet voor zichzelf denken.quote:"No offense to anybody out there, but that's how I was raised."
Anders scheer je even alle blondines en Amerikanen over één kam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze is blond en Amerikaans dus kan ze niet voor zichzelf denken.
Aha. Ok.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het maar knap onverdraagzaam dat ze niet gewoon voor haar eigen mening mag uitkomen.
Wie zegt dat dat niet magquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef PartyAmber het volgende:
Waarom zouden 2 mensen elkaar niet trouw mogen beloven ?
Omdat een stelletje middeleeuwse josti's vinden dat zij voor iedereen mogen bepalen welke mensen van elkaar mogen houden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef PartyAmber het volgende:
Waarom zouden 2 mensen elkaar niet trouw mogen beloven ?
Ow dus het klopt niet wat TS beweert.... zit ik me voor niks te ergerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
*pssst* dat mag ze eigenlijk ook gewoon wél... de TS is een beetje aan het calimeroen door te doen alsof ze dat 'niet zou mogen zeggen' maar veel meer dan dat het jurylid dat die vraag stelde het niet met het antwoord eens is, komt ook hij niet ...
dan maar een beetje suggestie als 'je mag ook niks meer zeggen' erover en Meki-style een leugentje in de topictitel gooien, en voila...
Dat mag ze toch? Ze wordt er alleen wel op afgerekend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het maar knap onverdraagzaam dat ze niet gewoon voor haar eigen mening mag uitkomen.
De waarde van het begrip huwelijk staat tegenwoordig op één kamelenhoef, maar als het jou na aan het hart ligt dan is dat een begrijpelijke mening.quote:Ben het overgens met haar eens, een huwelijk is iets tussen een man en vrouw. Mannen en vrouwen kunnen een prima relatie hebben maar dat is dan geen huwelijk. Je kunt het wettelijk wel zo noemen maar dan maakt er IMO geen huwelijk van.
De vraag is of dát nou is wat ze bedoeldequote:Wat ontzettend flauw om daar zo'n heisa over te maken. Het is domweg iets anders dus waarom kan/mag het dan geen andere naam hebben ?
Helemaal mee eens. Er zijn genoeg mensen die vinden dat het huwelijk alleen tussen een man en vrouw gesloten dien te worden, zonder direct homoseksualiteit af te keuren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef RM-rf het volgende:
Wat een gezochtte media-hype ...
eigenlijk is er helemaal niks wat veel opwinding veroorzaakt, naast het gegeven dat die dame idd een mooi lichaam heeft (maar waarvoor iemand als die Hilton nu juist minder intersse heeft als homoseksueel).
Het antwoord dat die dame gaf was gewoon prima, niks mis mee; ze heeft zo haar mening over het homohuwelijk en heeft het volste recht dat te uitten.
De manier waarop ze dat deed was ook uitstekend, zonder negatief te zijn of af te geven, gaf ze gewoon haar eigen mening die ook een model prima mag hebben...
Omdat het een discriminerende mening is. Ze wil anderen bepaalde voorrechten ontzeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de mening van deze miss helemaal niet extreem of buitennissig. Ze spuit helemaal geen haat of iets dergelijks, ze vindt enkel dat het huwelijk voorbehouden is aan man en vrouw. Een heel veel voorkomende en valide mening. Waarom zou je deze mening niet mogen hebben?
Welcome in the United States of A. CHANGE!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef deedeetee het volgende:
Wat ontzettend flauw om daar zo'n heisa over te maken. Het is domweg iets anders dus waarom kan/mag het dan geen andere naam hebben ?
Neehoor. Iedereen heeft volgens haar het recht om te trouwen, met iemand van het andere geslacht. Daar is helemaal niks discriminerends aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat het een discriminerende mening is. Ze wil anderen bepaalde voorrechten ontzeggen.
Iedereen discrimineert altijd en voortdurend. Ook jij. Met een VMBO-diploma kun je ook geen hoogleraar worden. Niemand wordt enig recht ontzegd, want een homo mag uiteraard gewoon trouwen (met een vrouw). Het huwelijk wordt enkel gedefinieerd als een verbintenis tussen man en vrouw en dus niet open voor mensen van hetzelfde geslacht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat het een discriminerende mening is. Ze wil anderen bepaalde voorrechten ontzeggen.
Waarom moet ik dit uitleggen?
Ze mag die mening toch gewoon hebben ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de mening van deze miss helemaal niet extreem of buitennissig. Ze spuit helemaal geen haat of iets dergelijks, ze vindt enkel dat het huwelijk voorbehouden is aan man en vrouw. Een heel veel voorkomende en valide mening. Waarom zou je deze mening niet mogen hebben? (Afgezien van het feit dat Progressief extreem aggresief is tegen eenieder die hun verknipte ideeen niet deelt)
dat is nogal een bewering... wat is er dan tegen die miss gedaan, is Perez Hilton met brandbommen gaan gooien... heel hard 'allah-anus-akhbar roepend zn kalashnikov in de lucht gaan legen...?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef LXIV het volgende:
(Afgezien van het feit dat Progressief extreem aggresief is tegen eenieder die hun verknipte ideeen niet deelt)
Iemand met een VMBO-diploma kan wel hoogleraar worden. Er is geen enkele wet die dat verbied. Daarnaast is er geen enkele reden om het huwelijk te definieren als alleen een verbintenins tussen een man en een vrouw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef LXIV het volgende:
Iedereen discrimineert altijd en voortdurend. Ook jij. Met een VMBO-diploma kun je ook geen hoogleraar worden. Niemand wordt enig recht ontzegd, want een homo mag uiteraard gewoon trouwen (met een vrouw). Het huwelijk wordt enkel gedefinieerd als een verbintenis tussen man en vrouw en dus niet open voor mensen van hetzelfde geslacht.
Dat vind ik anders nogal wat. Hiermee vernietigt hij in één klap haar hele carrière. En waarom? Alleen omdat meneer op z'n homofiele linkse teentjes is getrapt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is nogal een bewering... wat is er dan tegen die miss gedaan, is Perez Hilton met brandbommen gaan gooien... heel hard 'allah-anus-akhbar roepend zn kalashnikov in de lucht gaan legen...?
Nee, hij sprak een column in waarin hij de mening van dat meisje 'dom' noemde en haar een 'dumb bitch' noemde.....
En Pim Fortuyn, had die homofiele rechterteentjes?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat vind ik anders nogal wat. Hiermee vernietigt hij in één klap haar hele carrière. En waarom? Alleen omdat meneer op z'n homofiele linkse teentjes is getrapt.
Alsof het Perez Hilton's taak is de carriere van dat meisje te redden?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat vind ik anders nogal wat. Hiermee vernietigt hij in één klap haar hele carrière. En waarom? Alleen omdat meneer op z'n homofiele linkse teentjes is getrapt.
En die ander omdat ze lelijk is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik probeer het zo min mogelijk te doen en ben er al helemaal niet trots op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedereen discrimineert altijd en voortdurend. Ook jij.
Iemand zonder wetenschappelijke opleiding en ervaring zal die functie simpelweg niet kunnen uitoefenen. Ik vind het geen discriminatie om voor een functie de meest geschikte persoon te willen.quote:Met een VMBO-diploma kun je ook geen hoogleraar worden.
Hem wordt wel degelijk een recht ontzegd, namelijk het recht om te trouwen met wie hij wil.quote:Niemand wordt enig recht ontzegd, want een homo mag uiteraard gewoon trouwen (met een vrouw).
Dan is die definitie dus achterhaald.quote:Het huwelijk wordt enkel gedefinieerd als een verbintenis tussen man en vrouw en dus niet open voor mensen van hetzelfde geslacht.
Dus wat je wilt zeggen is dat zij het recht heeft om haar mening te uiten -zoals ze ook gedaan heeft - maar hij niet ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarvoor hij overigens ook excuses heeft aangeboden. Direct al.quote:Nee, hij sprak een column in waarin hij de mening van dat meisje 'dom' noemde en haar een 'dumb bitch' noemde.....
Neehoor. Hoe haal je dat daaruit? Van mij mag die nicht alles zeggen wat hij wil. Ik vind het alleen nogal sneu voor een volwassene om zich zo te laten kennen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dus wat je wilt zeggen is dat zij het recht heeft om haar mening te uiten -zoals ze ook gedaan heeft - maar hij niet ?
Dit valt mij dus ook veel op, ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dus wat je wilt zeggen is dat zij het recht heeft om haar mening te uiten -zoals ze ook gedaan heeft - maar hij niet ?
Dat niet, maar om op één zon mening een hele miss USA carriere te beoordelen, vind ik ook bagger. Ze is tenminste eerlijk. Ik zit ook niet op die politiek correcte antwoorden te wachten wat voor wereldverbeteraars ze willen worden. Zitten in de VS nog genoeg mensen op functies die ook anti-homo-huwelijk zijn. Diverse staten die het niet accepteren etc etc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Jij vroeg:quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Alsof het Perez Hilton's taak is de carriere van dat meisje te redden?
Ik gaf alleen maar antwoord. Dit is er tegen die miss gedaan: haar carriere is in één klap verwoest door een rancuneuze homo. Alleen maar vanwege die uitspraak.quote:wat is er dan tegen die miss gedaan [..] ?
Ik ben het wel met je eens, maar miss USA blijft een visitekaartje functie. Ik bedoel ze was het ook niet geworden als ze een beetje lelijk was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat niet, maar om op één zon mening een hele miss USA carriere te beoordelen, vind ik ook bagger. Ze is tenminste eerlijk. Ik zit ook niet op die politiek correcte antwoorden te wachten wat voor wereldverbeteraars ze willen worden. Zitten in de VS nog genoeg mensen op functies die ook anti-homo-huwelijk zijn. Diverse staten die het niet accepteren etc etc.
Tja, ik heb altijd al graag met Katja Schuurman willen trouwen, maar dat ging ook niet door.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Frollo het volgende:
Hem wordt wel degelijk een recht ontzegd, namelijk het recht om te trouwen met wie hij wil.
[..]
Dan is die definitie dus achterhaald.
wat een kul ... als ze bang is en beauty-contest te verliezen en dat 'har carriere dan vernietigt zou zijn' moet ze per definitie niet meedoen want daarbij spelen nu eenmaal een hoop rancuneuze homo's een grote rol ... mogelijk zelf meer dan de oprechte hetero-meningenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij vroeg:
[..]
Ik gaf alleen maar antwoord. Dit is er tegen die miss gedaan: haar carriere is in één klap verwoest door een rancuneuze homo. Alleen maar vanwege die uitspraak.
Paris Hilton of Perez Hilton... qua uitspraak hoor je d'r niet zoveel aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar miss USA blijft een visitekaartje functie. Ik bedoel ze was het ook niet geworden als ze een beetje lelijk was.
Dus ze kunnen iemand hier wel op selecteren. Maar in dit geval is het inderdaad overdreven.
Dus het is "kul" dat deze miss iets is aangedaan, doordat ze buiten de verkiezing om publiekelijk is afgefakkeld door een rancuneuze, intolerante homo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat een kul ... als ze bang is en beauty-contest te verliezen en dat 'har carriere dan vernietigt zou zijn' moet ze per definitie niet meedoen want daarbij spelen nu eenmaal een hoop rancuneuze homo's een grote rol ... mogelijk zelf meer dan de oprechte hetero-meningen
Lees z'n verhaal en constateer dat werkelijk alles daarop wijst.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef LXIV het volgende:
Wie zegt dat deze man werkelijk homosexueel is?
Het was een grap, L. Met zijn roze Hello Kitty mutsje op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Lees z'n verhaal en constateer dat werkelijk alles daarop wijst.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was een grap, L. Met zijn roze Hello Kitty mutsje op.
ach mens, ga kokenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dus het is "kul" dat deze miss iets is aangedaan, doordat ze buiten de verkiezing om publiekelijk is afgefakkeld door een rancuneuze, intolerante homo?
Ik lig er verder niet wakker van ofzo. Ik gaf alleen antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach mens, ga koken![]()
nee sorry, maar juist bij jou verwonder ik me om je plotselinge bekering tot een politiek-correcte mediahouding die vooral tegen alles wat mogelijk wel eens 'kwetsend' zou zijn, tekeergaat..., althans, iig bij bepaalde voorbeelden daarvan.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, ze heeft nu alles in zich om uit te groeien tot een Amerikaans rechts-conservatief icoon. Verketterderd door die nichten van links, maar wel intelligent genoeg om de conservatieve zaak te bepleiten, en bovenal LEKKERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Die bleek direct uit het antwoord dat ze gaf op de vraag van Perez Hilton.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bron voor haar vermeende intelligentie?
Ja ... I think that I believe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die bleek direct uit het antwoord dat ze gaf op de vraag van Perez Hilton.
Heb je de gemiddelde "intellectueel" weleens horen praten bij Buitenhof?quote:
Nogmaals: heb je de gemiddelde "intellectueel" weleens horen praten bij Buitenhof?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik geloof dat ik dat wel eens heb gehoord.
Sta voor hetgeen waarin je gelooft, denk ik dan. Komt een stuk slimmer en standvastiger over dan denken dat je iets gelooft, maar het dus niet helemaal zeker weet.
Moest die fotoquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Welcome in the United States of A. CHANGE!
Ah, oké. Ik ben nooit zo goed in dat interlektewele gezam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: Ik denk dat ik geloof dat ik dat wel eens heb gehoord.
Nog een paar danquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Moest die foto![]()
Wat een rotkop heeft ze daar ineens
ze is de zonde wel waard , waat ze is om af te likkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo zag hij op de vorige pagina van dit topic ook al uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef buachaille het volgende:
Dit is het jurylid in kwestie:..........
![]()
[ afbeelding ]
Voor mij zelfs op deze pagina. Twee keer Perez is anderhalf keer teveel.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef PartyAmber het volgende:
Ja, zo zag hij op de vorige pagina van dit topic ook al uit.
Excuses, ik had het heerschap over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ja, zo zag hij op de vorige pagina van dit topic ook al uit.
Hoe kan dat nou???quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Excuses, ik had het heerschap over het hoofd gezien.
Een blackout denk ik.quote:
Dat zou wel een logische verklaring zijn.quote:
Nou, eerlijk gezegd gaf ze nogal een dom antwoord. Want ze begon ermee dat ze blij was dat iedereen in Amerika zelf mocht kiezen om te trouwen met wie ze wilden om te eindigen met een verklaring die er op neerkwam dat ertegen was dat homo's konden kiezen voor een huwelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze komt met zo'n antwoord iig een stuk intelligenter over dan de missen die allemaal lullen over wereldvrede en andere politiek correcte antwoorden geven. Je kan het met haar eens zijn of het met haar oneens zijn, maar ze is iig eerlijk en brengt haar antwoord op een fatsoenlijke manier. Wie haar dan uitmaakt voor een 'dumb bitch' is eerder zelf een 'dumb bitch'.
Ook (quote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef Sicstus het volgende:
Zulke domme bimbo's hebben maar 1 reden om hun mond open te doen, en dat is om er een pik in te krijgen.
Alsof er onder moslims geen homoseksuele zittenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Opvallend dat TS een blonde gristelijke doos die iets negatiefs zegt over homo's in bescherming neemt, maar gelijk schreeuwt als een baby die net in z'n broek heeft gepoept wanneer een moslim hetzelfde roept.
Ze had gewoon haar mond moeten houden of om wereldvrede moeten vragen, domme doos.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Ook (), maar had ze vóór het homohuwelijk gesproken, dan kreeg ze weer gezeur van de andere helft van de bevolking. Arme, arme meid!
Alsof dat er ook maar iets toe doet hierquote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Alsof er onder moslims geen homoseksuele zitten
Het antwoord heeft niets, maar dan ook niets, met politieke correctheid of incorrectheid te maken. Het is pure discriminatie en dat is nog altijd iets wat je wat mij betreft kan toeschrijven aan dom zijn. Negers waren jaren lang slaven, het mixen van rassen was uit den boze, maar zou je heden ten dage het nog in je hoofd halen om te stellen dat een neger niet met een blanke mag trouwen? Nee. Of is de reactie dan het zelfde, als een mis zegt: I don't think niggers have the right to marry white people, that's just the way I was raised. Het huwelijk is geen christelijke aangelegenheid, maar komt in alle culturen en geloven voort, het is niet meer dan logisch dat dat instituut nu ook open gesteld wordt voor homoseksuele. Het doet niets af aan het huwelijk van andere mensen en vormt geen gevaar voor de maatschappij. Het is belangrijker om consequent te zijn ten aanzien van alle mensen, dan willekeurig te kiezen voor wat men uitkomt. Het klinkt stom maar homoseksuele zijn mensen en dienen dan ook dezelfde rechten en plichten te hebben, een huwelijk hoort daarbij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze komt met zo'n antwoord iig een stuk intelligenter over dan de missen die allemaal lullen over wereldvrede en andere politiek correcte antwoorden geven. Je kan het met haar eens zijn of het met haar oneens zijn, maar ze is iig eerlijk en brengt haar antwoord op een fatsoenlijke manier. Wie haar dan uitmaakt voor een 'dumb bitch' is eerder zelf een 'dumb bitch'.
quote:President Josiah Bartlet: Good. I like your show. I like how you call homosexuality an abomination.
Dr. Jenna Jacobs: I don't say homosexuality is an abomination, Mr. President. The Bible does.
President Josiah Bartlet: Yes it does. Leviticus.
Dr. Jenna Jacobs: 18:22.
President Josiah Bartlet: Chapter and verse. I wanted to ask you a couple of questions while I have you here. I'm interested in selling my youngest daughter into slavery as sanctioned in Exodus 21:7. She's a Georgetown sophomore, speaks fluent Italian, always cleared the table when it was her turn. What would a good price for her be? While thinking about that, can I ask another? My Chief of Staff Leo McGarry insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly says he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself or is it okay to call the police? Here's one that's really important because we've got a lot of sports fans in this town: touching the skin of a dead pig makes one unclean. Leviticus 11:7. If they promise to wear gloves, can the Washington Redskins still play football? Can Notre Dame? Can West Point? Does the whole town really have to be together to stone my brother John for planting different crops side by side? Can I burn my mother in a small family gathering for wearing garments made from two different threads? Think about those questions, would you? One last thing: while you may be mistaking this for your monthly meeting of the Ignorant Tight-Ass Club, in this building, when the President stands, nobody sits
Gooi ik me een keer in de bres voor de homoseksuele moslim is het nog niet goed. Als ik het niet doe, wie dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 03:07 schreef Nielsch het volgende:
Alsof dat er ook maar iets toe doet hier
Feit blijft dat je selectief verontwaardigd doet. Waarmee je een pleefiguur slaat, zoals wel vaker.
Wat een huilverhaal, het valt me nog mee dat je niet begint over discriminatie van mannen die het verboden is om met hun moeder te trouwenquote:Op donderdag 23 april 2009 03:31 schreef Tweek het volgende:
Homo's de kans op een huwelijk ontzeggen is discriminatie in zijn zuiverste vorm, één ieder die zich daar hard voor maakt is niet beter als de slavendrijvers van weleer, de kkk, de apartheid beweging in Afrika of om het toch maar te noemen, en onder Godwin's law daarmee de discussie verliezend, de nazi's.
Nog een leuke quote om het punt duidelijk te maken:
Dit dus. De gemiddelde Amerikaan is géén christen. Hooguit in naam, maar zeker niet in gedrag. Het is een systeem om een wij/zij idee te creeren en mensen die afwijken op basis van selectief gekozen regels buiten te sluiten, dit allemaal gesanctioneerd onder de titel geloof.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:31 schreef Tweek het volgende:
Nog een leuke quote om het punt duidelijk te maken:
[..]
Het spijt me om te zeggen maar jij bent echt nog dommer dan het achtereind van een varken. http://www.google.nl/search?hl=nl&as_qdr=all&q=homohuwelijk+site%3Asgp.nl&btnG=Zoeken&meta= of doe je alsof?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef Nielsch het volgende:
Wat ik wel waardeer aan Gristenhonden uit de VS is dat ze tenminste in het openbaar zeggen dat ze tegen homo's en / of het homohuwelijk zijn. De protestanten en katholieken in Nederland denken het alleen maar, of zeggen het wanneer ze alleen zijn in hun amper bezochte kerken. Wat dat betreft hebben die moslimfundi's wel meer lef dan onze Gristenen.
Alsof het bewonderingswaardig is om voor een enge mening uit te komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef Nielsch het volgende:
Wat ik wel waardeer aan Gristenhonden uit de VS is dat ze tenminste in het openbaar zeggen dat ze tegen homo's en / of het homohuwelijk zijn. De protestanten en katholieken in Nederland denken het alleen maar, of zeggen het wanneer ze alleen zijn in hun amper bezochte kerken. Wat dat betreft hebben die moslimfundi's wel meer lef dan onze Gristenen.
Jammer dat je je eigen adviezen niet ter hand neemt.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
Alsof het bewonderingswaardig is om voor een enge mening uit te komen.
Ik heb liever geveinsde tolerantie dan oprechte debiliteit. Van dat eerste heeft namelijk niemand last.
Wow, een kleine minderheid radicale gristenhonden durft voor z'n mening uit te komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het spijt me om te zeggen maar jij bent echt nog dommer dan het achtereind van een varken. http://www.google.nl/search?hl=nl&as_qdr=all&q=homohuwelijk+site%3Asgp.nl&btnG=Zoeken&meta= of doe je alsof?
Ja, het is bewonderingswaardig om voor een (enge) mening uit te komen die niet door de meerderheid gedragen wordt.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb liever geveinsde tolerantie dan oprechte debiliteit. Van dat eerste heeft tenminste niemand last.
Je maakt jezelf compleet belachelijk manquote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wow, een kleine minderheid radicale gristenhonden durft voor z'n mening uit te komen.![]()
Het overgrote deel denkt precies hetzelfde als de SGP, maar heeft het lef niet om er voor uit te komen.
Laat hem maar. Hij vindt het gewoon leuk om mensen op de kast te krijgen. Zie ook z'n linkse onzinposts in Mierenneuken belasting dienst leidt tot aanslag van ¤ 20.000 .quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je maakt jezelf compleet belachelijk manzelfs de softies van de christenunie en het cda zijn tegen het homohuwelijk. En terecht, straks kun je ook nog met je ezel trouwen hier in Nederland
Ik begrijp ook nogsteeds niet waarom ze die omhoog gehypte relnicht zoveel creds geven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Lemmeb het volgende:
Kunnen ze Perez Hilton geen spuitje geven ofzo?
Nee, die rechtse onzinposts van jou, waarin je meent dat de PVV alle belastingen wil afschaffen, zijn anders ook niet te versmaden.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laat hem maar. Hij vindt het gewoon leuk om mensen op de kast te krijgen. Zie ook z'n linkse onzinposts in Mierenneuken belasting dienst leidt tot aanslag van ¤ 20.000 .
Overigens, voor een user van dit kaliber hebben we ook een naam:
[ afbeelding ]
Gelukkig weet jij daar alles van...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je maakt jezelf compleet belachelijk man
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ze had gewoon haar mond moeten houden of om wereldvrede moeten vragen, domme doos.
Vragensteller: Hoe denk je over homohuwelijken, Carrie?quote:"verkeerde antwoord" zou hebben gegeven op de vraag hoe ze over homohuwelijken denkt.
Wat is het nu, homo-lobby of homolobby?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef buachaille het volgende:
Door de bloedfanatieke homo-lobby is ze nu zelfs haar titel Miss California kwijt.![]()
Fascistische homolobby![]()
![]()
![]()
Zie: Miss Californië titel kwijt na pikante foto's
Hoe weet jij dat dan? Jij hebt drie soorten opvoedfases gehad? Vader + moeder, eenoudergezin & een homoseksueel gezin?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef buachaille het volgende:
Ja tuurlijk, de homo's hebben nog een goed naar haar uiterlijk gekeken en na lang wikken en wegen besloten dat ze toch te lelijk is![]()
Nee, deze hele affaire laat de toenemende invloed zien van de homolobby op de samenleving in de USA. Met het homohuwelijk is een ernstige inbreuk gemaakt op het begrip huwelijk, volgens mijn dikke van dale uit 1999 nog steeds een verbintenis tussen man en vrouw, wat ook volgens >90% van de wereldbevolking nog het geval is.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat kinderen geadopteerd worden door homo's, hetgeen toch altijd het achterliggende doel is geweest van het homohuwelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen homoparen bestaan die het ontzettend goed doen, maar voor een kind is het beter als het opgroeit in een gezin met een vader en een moeder.
Waar heb jij het nu over? Ze verzuimde haar verplichtingen als Miss USA. Als het echt om de ophef ging was ze een maand geleden al weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef buachaille het volgende:
Ja tuurlijk, de homo's hebben nog een goed naar haar uiterlijk gekeken en na lang wikken en wegen besloten dat ze toch te lelijk is![]()
Alle onderzoeken die ik gelezen heb geven juist aan dat het geen reet uitmaakt of je met een homoseksueel of heteroseksueel ouderpaar opgroeit. Andere factoren zijn veel belangerijker voor je opvoeding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe weet jij dat dan? Jij hebt drie soorten opvoedfases gehad? Vader + moeder, eenoudergezin & een homoseksueel gezin?
Dat bedoel ik, je kan 'werelvrede' op alle vragen antwoorden. Dan zit iedereen zo van: aaahhwwwquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Vragensteller: Hoe denk je over homohuwelijken, Carrie?
Carrie prejean: Ja, het zou fijn zijn wanneer we allemaal een stap tot elkaar nemen en elkaar omarmen als mens. Geen oorlog of haat meer tegen elkaar. Wat een mooie wereld zou dat zijn. Yes We Can!
Gut, zou nog kunnen ook! Wel een politiek-correcte
Ik heb totaal niets tegen homo's maar ik ben het wel eens met het feit dat het voor een kind waarschijnlijk beter is om in een gezin met een man en een vrouw op te groeien al is het maar om vervelende vragen/opmerkingen van andere kinderen te voorkomen. Je vergeet dat kinderen keihard tegen elkaar zijn en dit soort zaken zijn al snel aanleiding om een kind volledig buiten spel te zetten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Jij hebt drie soorten opvoedfases gehad? Vader + moeder, eenoudergezin & een homoseksueel gezin?
Kinderen zijn sowieso keihard. Je kan toch niet alles wat afwijkt van de norm van een 'normaal' gezin dan maar niet toestaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets tegen homo's maar ik ben het wel eens met het feit dat het voor een kind waarschijnlijk beter is om in een gezin met een man en een vrouw op te groeien al is het maar om vervelende vragen/opmerkingen van andere kinderen te voorkomen. Je vergeet dat kinderen keihard tegen elkaar zijn en dit soort zaken zijn al snel aanleiding om een kind volledig buiten spel te zetten.
Ik heb diepe bewondering voor deze strijdbare vrouw die zich opzij laat zetten door de gay-lobbyquote:..
De voormalige schoonheidskoningin verwerpt de aantijgingen en denkt zelf dat het afnemen van haar titel alles te maken heeft met haar conservatieve gedrag en haar uitgesproken mening over het homohuwelijk.
Ik hoop dat die gay de deksel op zijn neus krijgt vanwege zijn lelijk hoofd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef Basp1 het volgende:
Lang leve de amerikaanse claimcultuur dat elke monogool alles wat hem maar ongewenst lijkt kan aanklagen. Ik hoop dat die conservatieve trol de deksel op haar neus krijgt van de rechter.
Dat is weer een echt totaal slecht argument om die gay af te willen zeiken, zijn lelijke hoofd. Dat is natuurlijk inherent aan conservatieve mensen omdat men door de argumenten heen is waarom een homohuwelijk niet kan, gaan ze het maar hebben over uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef buachaille het volgende:
Ik hoop dat die gay de deksel op zijn neus krijgt vanwege zijn lelijk hoofd.
Normaal gesproken verlaag ik me ook niet tot dat niveau maar jij als "meneer de humanist" begint met het gebruik van het woord "mongolen". Over taalverloedering gesproken. En toch is er een reden dat ik het over het lelijke hoofd van die gay mag hebben. Zijn taak is te kijken naar de schoonheid van de missen in kwestie. Door politiek te bedrijven over de hoofden van de deelnemers kan hij tegenwind verwachten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:35 schreef Basp1 het volgende:
Dat is weer een echt totaal slecht argument om die gay af te willen zeiken, zijn lelijke hoofd. Dat is natuurlijk inherent aan conservatieve mensen omdat men door de argumenten heen is waarom een homohuwelijk niet kan, gaan ze het maar hebben over uiterlijkheden.![]()
Voorlopig ben ik degene die meer mensen op of uit hun politiek correcte kastje jaag met mijn stelling tegen het homohuwelijk.quote:Ik ben een humanist en zie er totaal geen reden toe om mensen vanwege bekrompen gedachtes aan te klagen. Ik vind het wel leuk om hier op fok conservatievelingen zoals jij een beetje op de kast te jagen.
Ik vind het zeer bewonderenswaardiger als mensen voor hun eigen mening uit durven te komen, ook al is het een 'enge' mening. Het zou pas eng worden als mensen gaan zwijgen en mee gaan lopen met wat de meerderheid denkt (of lijkt te denken, omdat de rest zwijgt of meeloopt).quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb liever geveinsde tolerantie dan oprechte debiliteit. Van dat eerste heeft tenminste niemand last.
Waarom zou ik bewondering moeten voor homohaters of racisten, alleen omdat ze zo lekker eerlijk voor hun mening uitkomen? Fout is fout, hoe je het ook bekijkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het zeer bewonderenswaardiger als mensen voor hun eigen mening uit durven te komen, ook al is het een 'enge' mening. Het zou pas eng worden als mensen gaan zwijgen en mee gaan lopen met wat de meerderheid denkt (of lijkt te denken, omdat de rest zwijgt of meeloopt).
Second that!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Frollo het volgende:
Waarom zou ik bewondering moeten voor homohaters of racisten, alleen omdat ze zo lekker eerlijk voor hun mening uitkomen? Fout is fout, hoe je het ook bekijkt.
Als je tegen het homohuwelijk bent dan ben je een homohater? Piss op met je domme gay-lobby domme racist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Frollo het volgende:
Waarom zou ik bewondering moeten voor homohaters of racisten, alleen omdat ze zo lekker eerlijk voor hun mening uitkomen? Fout is fout, hoe je het ook bekijkt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je tegen het homohuwelijk bent dan ben je een homohater?
quote:Piss op met je domme gay-lobby domme racist.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef buachaille het volgende:
Als je tegen het homohuwelijk bent dan ben je een homohater? Piss op met je domme gay-lobby domme racist.
zelfcensuur.quote:
Homo's zijn dieren!?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:16 schreef buachaille het volgende:
Een onzin, ik ben er ook zwaar op tegen dat mensen met hun huisdier trouwen maar ik heb echt niks tegen duitse herders.
Alle gelovigen menen datquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef Basp1 het volgende:psst hetero's ook![]()
Alleen sommige gelovigen denken dat de mens iets speciaals is
Fout is in dit geval wel heel erg subjectief. Maar mensen die doen alsof dat ze tolerant zijn en een politiek correcte mening uiten om maar niet buiten de boot te vallen, terwijl ze er eigenlijk een hele andere mening op na houden, vind ik toch echt wel triest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |