Zusje van een vriend van me had er 7 op der billen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef raaavi het volgende:
Kutdingen
heb je er 1
verziekt de gelijk de plezier met je vriendin![]()
Klacht; leer lezen
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Kerol het volgende:
Nee maar oké, het zijn idd krengen. Blijven wel tijdje zitten.
Ben het aan het overwegenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Met een fles ontsmetter en een scherpe mes ben je er zo vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef Rasher het volgende:
TS, doe eens 2 handen tegen je hoofd. 1 op je linkeroor, de ander op je rechteroor.Ja? En dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: How the fuck kan ik die spoiler niet openklappen?
TS, doe eens 2 handen tegen je hoofd. 1 op je linkeroor, de ander op je rechteroor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Eerst wel wachten tot ie echt strak staat. Dan beetje ontsmetten en met een mes(scherp zakmes of iets dergelijks(ook wel ontsmetten)) een incisie geven. Goed leegmaken, uitspoelen, desinfecteren en pleister erop. Misschien er eerst zelfs nog wat trekzalf opsmeren voordat je de pleister erop doet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ben het aan het overwegen
heb nog een fles ziekenhuis ontsmettings middel staan (95% ofso)
en een mes, in de keukenla?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Eerst wel wachten tot ie echt strak staat. Dan beetje ontsmetten en met een mes(scherp zakmes of iets dergelijks(ook wel ontsmetten)) een incisie geven. Goed leegmaken, uitspoelen, desinfecteren en pleister erop. Misschien er eerst zelfs nog wat trekzalf opsmeren voordat je de pleister erop doet.
Groetjes Dr. Sok
steenpuist is onsteking van een haarzakje wat makkelijk gemaakt word door scherenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:20 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik durf nu nooit meer iets te eten![]()
aanstellerquote:Op woensdag 22 april 2009 17:20 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik durf nu nooit meer iets te eten![]()
Dan heb ik geluk dat het zeg maar 2 lagen huid zijn.... (zie op)quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef vogelkooi het volgende:
Pas op met uitknijpen, als het naar binnen open gaat dan gaat de ontsteking in je bloed zitten.
Nou, het is niet zo dat het gevoelloos is zeg maarquote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef optimusfunk het volgende:
hoezo, verwart ze je pik met die puist?
TS, doe eens 2 handen tegen je hoofd. 1 op je linkeroor, de ander op je rechteroor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |