quote:
Weet ik niet meer, 1,5 jaar terug ofsoquote:
Zeker weten?quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Clif het volgende:
[..]
naah anders had je vast wel commentaar gehad
Ook niet helemaal waar, want dat is ondertussen wel gelukt. Maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk ja.quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan is dit de manier voor je om het te verwerken of te verwoorden.
Ik kom in de buurt, goed genoeg.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, want dat is ondertussen wel gelukt. Maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk ja.
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee ben jij trouwens de vervanger van chris?
Vanwaar de Poll eigenlijk?quote:
Want ji bent krentenbolquote:
Bart, ik heb echt geen idee wat je bedoelt in FB.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, 1,5 jaar terug ofso
Valt anders best mee. Ze had volgens mij best door dat ik op de Schaapsdijk veel te hard reed.quote:
Vrouwen en te hard rijdenquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt anders best mee. Ze had volgens mij best door dat ik op de Schaapsdijk veel te hard reed.
Ik leef nog ja, maar meer ook niet. Voel me kutquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bart, ik heb echt geen idee wat je bedoelt in FB.
Nummer zeker gehoord tijdens een kuttijd? Zo heb ik er ook een die ik niet wil horenquote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Yeah, ik ben trots op je.
En toch vind ik het stom.
maar daar reed je ook aardig veel te hardquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt anders best mee. Ze had volgens mij best door dat ik op de Schaapsdijk veel te hard reed.
/Agreequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |