Omdat je daar zin in hebt?quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
Waarom luister ik een liedje dat me aan het huilen maakt?
Omdat muziek je juist een gevoel hoort te geven, als een nummer je aan het huilen maakt, dan heeft het een goede betekenis voor je en is het nummer dus - voor jou - goed.quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
Waarom luister ik een liedje dat me aan het huilen maakt?
Die keer bestaat ook nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Clif het volgende:
[..]
ik was voor et eerst mee met sjoerdnja die keer met vanaf joenne tel ik niet mee als je het niet erg vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Het heeft een kutbetekenis voor me, daarom ga ik ervan huilen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat muziek je juist een gevoel hoort te geven, als een nummer je aan het huilen maakt, dan heeft het een goede betekenis voor je en is het nummer dus - voor jou - goed.
als het maar heeeeeeeeeel lichtelijk is dan mag hetquote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Deze was normaal - lichtelijk breezer
Ik kwam vandaag een note tegen die we hadden opgelopen omdat we Feedback onder baggerdenquote:
Kom maar eens hier danquote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het heeft een kutbetekenis voor me, daarom ga ik ervan huilen.
True.quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat dat meestal de mooiste nummers zijn
quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die keer bestaat ook niet
en chantal had het niet eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het maar zuigt als een Nilfisk ofniet Kevin?quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Clif het volgende:
[..]
als het maar heeeeeeeeeel lichtelijk is dan mag het
Blondquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Clif het volgende:
[..]
als het maar heeeeeeeeeel lichtelijk is dan mag het
Dan is dit de manier voor je om het te verwerken of te verwoorden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het heeft een kutbetekenis voor me, daarom ga ik ervan huilen.
Vast wel.quote:
heus!? Wanneer?quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een note tegen die we hadden opgelopen omdat we Feedback onder baggerden
zo is het maar netquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als het maar zuigt als een Nilfisk ofniet Kevin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |