quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Scrubs hoort in het rijtje met gare series. Veredelde clowns.
Ga wat smaak ontwikkelen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Entourage is tv-aids.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef KirkLazarus het volgende:
Goed dat ze Hustle binnen hebben gehaald. Nu nog Entourage erbij en nieuwe eps van het geniale nieuwe seizoen van The Office,
Vertel nu eens wat het probleem is met Entourage... Dat is toch gewoon een grappige serie?quote:
Frasier is ook echt treurig hoorquote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Frasier een slechte comedy noemen. Dat is blasphemy maatje, daar doen wij hier niet aan.
Het is gewoon origineel, leuk geschreven, met subtiele humor die je niet al 5 km van tevoren aan ziet komen en bovendien geen lachmachine erachter. En de personages zijn geniaal!quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Waarom zou hij zijn mond moeten spoelen? Alec Baldwin in een comedy, dat is opzich wel komisch ja.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien moeten de users hier maar eens proberen de originele amerikaanse dialogen te volgen, in plaats van naar de ondertiteling te gaan zitten staren. En dan met name goed op Niles letten.quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Frasier een slechte comedy noemen. Dat is blasphemy maatje, daar doen wij hier niet aan.
Inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Labtech het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien moeten de users hier maar eens proberen de originele amerikaanse dialogen te volgen, in plaats van naar de ondertiteling te gaan zitten. En dan met name goed op Niles letten.
aahhh.. Dr. Cox...Na Basil Fawlty de beste ranter van de afgelopen 100 jaar!quote:
Zelfs dan is het nog een saaie "kijk ons eens snobbig zijn"-serie.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Labtech het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien moeten de users hier maar eens proberen de originele amerikaanse dialogen te volgen, in plaats van naar de ondertiteling te gaan zitten staren. En dan met name goed op Niles letten.
quote:
Word!quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Labtech het volgende:
[..]
aahhh.. Dr. Cox...Na Basil Fawlty de beste ranter van de afgelopen 100 jaar!
Dat is wel zulke ongeïnspireerde meuk.quote:
Sterf.quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef RickoKun het volgende:ik vind scrubs trouwens ook wel grapsig, vooral JD met zijn hardopdenkende monologen
En jij klaagt teveel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Beauregard het volgende:
Stel proleten.
Frasier is met afstand de beste serie op Comedy Central.
En 30 Rock is ook aardig.
TS heeft de smaak van een brugklasser.
Gast, ik zit hier als een koning op m'n dakterras. Dus aan m'n zonneuurtjes kom ik wel. Maar lief dat je je om me bekommert.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:22 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
En jij klaagt teveel.
Loop eens in de zon vanmiddag, zal je goed doen!![]()
Verwachte reactie van jou kant:
Met je dikke wijfuh topicque11!!![]()
Oke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
that 70's show is niet zo heel goed vind ik...
Jij vindt The Office slechter dan Becker en Unhappily ever After!?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Syheriat het volgende:
Okay classificatie van awesomeness-te series ever voor CC:
1: How I met your mother
2: Family Guy
3: South Park
4: Scrubs
5: Hustle (is alleen niet per se CC, maar wel erg gaaf. jammer dat ze zo ethisch zijn)
6: American Dad <------------------------ Hier word het al wat minder
7: Malcolm in the Middle
8: The Simpsons
9: Frasier
10: 30 rock <-------------------- Hier is het al goed kut
11: Die jaren 80 getrouwde mensen
12: Becker <-------------------- Barf
13: Unhappily Ever After
14: De rest
Dus de Simpsons zijn volgens jou goed kut?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Syheriat het volgende:
Okay classificatie van awesomeness-te series ever voor CC:
1: How I met your mother
2: Family Guy
3: South Park
4: Scrubs
5: Hustle (is alleen niet per se CC, maar wel erg gaaf. jammer dat ze zo ethisch zijn)
6: American Dad <------------------------ Hier word het al wat minder
7: Malcolm in the Middle
8: The Simpsons
9: Frasier
10: 30 rock <-------------------- Hier is het al goed kut
11: Die jaren 80 getrouwde mensen
12: Becker <-------------------- Barf
13: Unhappily Ever After
14: De rest
The Office is trouwens ook zooo slecht, heb nog nooit 1 keer kunnen glimlachen om die zooi, en ja ik heb het geprobeerd.quote:
The Office is niets anders dan briljantquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
The Office is trouwens ook zooo slecht, heb nog nooit 1 keer kunnen glimlachen om die zooi, en ja ik heb het geprobeerd.
Aan de ene kant snap ik wel waarom mensen het briljant kunnen vinden door de unieke opzet, alleen het is typisch zo'n serie die je of helemaal geweldig vind, of geen klap aan. Voor mij is het het laatste, ik snap al die commotie niet erom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
The Office is niets anders dan briljant.
Dat hoor ik inderdaad vaker. Met name omdat er dan mensen zijn die de UK versie hebben gekeken en het daarom kut vinden, terwijl het 2 verschillende soorten humor betreft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik wel waarom mensen het briljant kunnen vinden door de unieke opzet, alleen het is typisch zo'n serie die je of helemaal geweldig vind, of geen klap aan. Voor mij is het het laatste, ik snap al die commotie niet erom.
Maargoed, dat dacht ik vroeger ook over scrubs, wat ik nu helemaal geweldig vindDus misschien verdient dit ook wel een Second Opinion
Nope, Psych is goed. Helaas mis ik het altijd op CC omdat ik niet echt voor een serie ga zitten maar gewoon eens af en toe langs zap. En helaas is Psych er dan maar zelden opquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:19 schreef CasB het volgende:
Ik ben zeker de enige die Psych ook een heldenserie vind?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:49 schreef Tuvai.net het volgende:
totaal onbekende en niet grappige series als 30 Rock, Psyche en Weeds.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Frasier afkraken en Malcolm geweldig vinden...
Malcolm is geweldig, gewoon lekker simpel en duidelijk... en heel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je van Frasier niet zeggen, oude gedatteerde aftandse kuthumor
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Ik had echt een neger verwacht toen ik je fobo aankliktequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
\
The Wayan's Brothers, Jamie Foxx Show en Chappelle Show, dat moet weer terug. En vooruit, Fresh Prince of Bel Air ook dan maar.
Dat is japanse sitcom stijlquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Scrubs is gewoon te gare humor, ik kan er niet om lachen. Vooral de manier waarop het word gebracht, op zo'n overdreven blije manier met hevige gelaatstrekken.
Enige goede is die chicks. Elliot en die blonde vriendin van dat balletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Mmja dat is gewoon de opzet van de show.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Scrubs is gewoon te gare humor, ik kan er niet om lachen. Vooral de manier waarop het word gebracht, op zo'n overdreven blije manier met hevige gelaatstrekken.
Enige goede is die chicks. Elliot en die blonde vriendin van dat balletje.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
TS vindt Malcolm in the Middle eeen betere serie dan Frasier.
Ik vind die Malcolm waar de hele serie om draait een aanstellerig kutjoch. Ik kan er geen tien seconden naar kijken zonder hem een ontieglijke rotklap te willen verkopen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Malcolm in the Middle, mijn god. Nog zo'n voorbeeld van een totaal niet grappige Amerikaanse sitcom. Alleen dat intromuziekje al, wat een schijtirritant nummer met dito stem.
Ja, de zondagavond is kut.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vind die Britse troep eigenlijk het verrotste van CC.
Two Pints en dat soort meuk.
Zal wel persoonlijk zijn. Heb zelden om malcom in the middle kunnen lachen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Malcolm is geweldig, gewoon lekker simpel en duidelijk... en heel grappig
Kan je van Frasier niet zeggen, oude gedatteerde aftandse kuthumor
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef 3lmo het volgende:
Tevens zijn mensen die The Daily Show grappig vinden achterlijk.
Wat heb ik met de VS te maken? Sowieso is die Amerikaanse 'humor' om te kotsen, en dan met name die 'randomness' variant daar van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:30 schreef KirkLazarus het volgende:
Die series zijn al jaren een groot succes in de VS
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat is japanse sitcom stijlMet dat overdreven kijken ook? Ik dacht dat dit vooral in het theater word gebruikt, omdat je door de afstand met het publiek wel overdreven moet acteren, maar het valt me op dat het ook vaak in Amerikaanse televisie series gebeurd. Erg irritant en het komt te gemaakt op me over, dus niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, over-acteren, gekke bekken trekken en tekenfilm-geluidjes eronder zetten. En ze lijken daarbij nog eens te overtuigd van hun eigen grappigheid. Te simpel allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef padlarf het volgende:
SCrubs is echt een flauwe moralistische kutserie![]()
Die aflevering met Brendan Fraser![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:You wanna touch it?
Touch the nail!!
Touch my nail!!
Touch it!!!
Lick the tip of my-!!!!!!
Arrested Development is te zuur voor woordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef SnakeNL het volgende:
Psych![]()
Reaper![]()
Arrested Development![]()
The Office![]()
De rest zijn allemaal al herhalingen die ik toch al heb gezien
Het is te moeilijk voor jequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef seto het volgende:
Frasier heeft nog slechtere humor dan Friends imo.
En dat zegt heel wat.
Dat betekend dat ik alleen kan lachen om slechte humor, want ik vind Friends totaal niet grappig, maar Frasier best okay.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef seto het volgende:
En dat zegt heel wat.
Dat is inderdaad ook erg slecht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
Ik dacht dat het zou gaan om het dieptepunt der stand-up comedy: Comedy Central's Night of Comedy.
Ga vooral nog even door!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef seto het volgende:
[..]
Jij versterkte mijn punt juist met die domme opmerking van je, maargoed.
Te lage kijkcijfers en is van de buis gehaald. en terecht imo.. misschien een paar leuke afleveringen maar alles was gewoon gejat uit bestaande meesterseries.quote:
Stand up comedy is een dieptepunt op zich.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
Ik dacht dat het zou gaan om het dieptepunt der stand-up comedy: Comedy Central's Night of Comedy.
Vrijwel ieder personage was gebaseerd op een van family guy. Kijk maar eens naar de rollen. Het is zo duidelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Te lage kijkcijfers en is van de buis gehaald. en terecht imo.. misschien een paar leuke afleveringen maar alles was gewoon gejat uit bestaande meesterseries.
Truequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Vrijwel ieder personage was gebaseerd op een van family guy. Kijk maar eens naar de rollen. Het is zo duidelijk.
Die pratende vis heeft de rol van stewie overgenomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
True
Peter = american dad
Lois = vrouw van hem
Brian = rare alien
En broer en zus hebben ze allebei.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Maarja. Family Guy is dan ook weer een directe kopie van de Simpsons.
zag seizoen 2 al in de winkels liggen.. maar heb er echt nog nooit van gehoord, nja nooit gezien, wel al voorstukjes gezien ja.quote:
Uh-huh.... en The Sopranos is natuurlijk ook een directe kopie van All in the Family...(!)quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maarja. Family Guy is dan ook weer een directe kopie van de Simpsons.
Ach, de basis van de personages is bij American Dad, Family Guy en Simpsons wel ongeveer hetzelfde standaard gezinnetje natuurlijk. Een wat dommige man, een keurige huisvrouw, zoon, dochter en een huisdier...quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]. Dus The Simpsons heeft momenten waarin Homer opeens een willekeurige scene herinnert? En er zit een pratende hond in? Dan kijk ik een andere tv-serie blijkbaar
.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:48 schreef Castillion het volgende:
Je kan niet zeggen dat Family Guy niks jat van The Simpsons.
Jep, wat dat betreft klopt het wel, maar Family Guy is toch echt wel anders dan The Simpsons, American Dad is wel echt duidelijk een kloon van Family Guy (zelfde makers enzo).quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, de basis van de personages is bij American Dad, Family Guy en Simpsons wel ongeveer hetzelfde standaard gezinnetje natuurlijk. Een wat dommige man, een keurige huisvrouw, zoon, dochter en een huisdier...
Oftewel, net zoals zo'n beetje iedere sitcom OOIT, en uiteraard omdat dat gewoon het standaard gemiddelde gezinnetje is, en het ook nogal saai zal zijn wanneer de sitcom over alleen 1 vader of 1 moeder plus 1 kind ofzo zou gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, de basis van de personages is bij American Dad, Family Guy en Simpsons wel ongeveer hetzelfde standaard gezinnetje natuurlijk. Een wat dommige man, een keurige huisvrouw, zoon, dochter en een huisdier...
Dan heb je het dus gewoon nog steeds over een groot gezin, en dus veel onderlinge relaties en dus veel interactie. dat was dus een beetje het punt dat ik probeerde te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:02 schreef BrokenBond het volgende:
juist niet
dat kan juist zorgen voor unieke (geweldige) situaties.
Net zoals de 4 broers in malcolm in the middlle, i love it
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:48 schreef Castillion het volgende:
Je kan niet zeggen dat Family Guy niks jat van The Simpsons. Alleen al dat het een familie in een middelgroot dorp is, hoeveel tekenfilms zijn zo?
Onzin, die alien is de nieuwe stewie, met zn flikkerige gedrag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Die pratende vis heeft de rol van stewie overgenomen.
Ik heb zelf het idee dat ik The Simpsons ontgroeid ben. Toen ik 14/15 was vond ik 't helemaal geweldig, nu vond ik 't gewoon niet zo leuk, de grappen zijn nét wat te kinderachtig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:43 schreef NoBody122 het volgende:
Ik vind juist dat the Simpsons nu weer beter is geworden, in seizoen 20
Eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik The Simpsons ontgroeid ben. Toen ik 14/15 was vond ik 't helemaal geweldig, nu vond ik 't gewoon niet zo leuk, de grappen zijn nét wat te kinderachtig.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik The Simpsons ontgroeid ben. Toen ik 14/15 was vond ik 't helemaal geweldig, nu vond ik 't gewoon niet zo leuk, de grappen zijn nét wat te kinderachtig.
Johnny Johnson was evilquote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
JIMMY JAMES!!!
En Johnny Johnson was ook zeer droog
Nee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Onzin, die alien is de nieuwe stewie, met zn flikkerige gedrag.
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef seto het volgende:
En dat zegt heel wat.
Ik vind de series idd veel op elkaar lijken...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef CasB het volgende:
Idd, Brian en Roger zijn 'hetzelfde', ze zuipen allebei.
dat is zo'n enorm frustrerende serie, heb elke keer zin om in de tv te kruipen en die kk nerd neer te slaan,quote:
Dan schotel jij (later, als je al kinderen neemt) je kinderen The Simpsons maar voorquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Idd. Voor de rest wel terechte klacht.quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Dus? Friends heeft ook een hele hoop awards in de wacht gesleept, terwijl de humor veelal vrij matig was (al vond ik dat leuker dan Frasier). Californication ook. Een rits awards terwijl dat toch een van de grootste stukken TV-bagger is die ooit gemaakt is.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:37 schreef Koert het volgende:
[..]
Idd. Voor de rest wel terechte klacht.
Hier een rijtje van de prijzen en nominaties van Frasier: Klik
Niets mis met animatie boven je 16e. Het is alleen dat de meesten voor zo'n leeftijd gemaakt is dat mensen denken dat het 'kinderlijk' is.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:31 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Eens.
Sowieso, animatie kijken boven je 16e
quote:
Je zult idd in een erg slechte achterstandsbuurt of gat als lelystad ofzo geboren moeten zijn wil je het kunnen waarderenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dus? Friends heeft ook een hele hoop awards in de wacht gesleept, terwijl de humor veelal vrij matig was (al vond ik dat leuker dan Frasier). Californication ook. Een rits awards terwijl dat toch een van de grootste stukken TV-bagger is die ooit gemaakt is.
Ach, je zult van bepaalde huize moeten komen om de humor van Frasier te waarderen, denk ik.
Die niles is echt zo'n baasquote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Argento het volgende:
Ik kan Frasier zeker waarderen, hoewel het zeker niet boven kritiek is verheven. Zo zitten er afleveringen tussen die niets meer dan een flauwe klucht opleveren. Soms is het ook wat al te geconcentreerd op de eigenaardigheden van de personages. Het narcisisme van Frasier, het neurotische van Niles, het boerenverstand van Martin etc. Maar al met al vind ik het een goeie sitcom.
quote:
quote:Have you tried to turn it on and off?
Erm? Ik zeg toch 14/15?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan schotel jij (later, als je al kinderen neemt) je kinderen The Simpsons maar voor
What has two thumbs and doesn't give a crap?quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef LockonStratos het volgende:
Tegenwoordig worden de late uurtjes van de dag op Comedy Central steeds vaker vervuild met gare series als 30 rock, frasier en beckerWat een kutseries zijn dat man!
Ik mis mijn golden hours met Malcolm in the middle, south park, family guy, american dad en the simpsons achter elkaar!!!
Klacht: Ik mis mijn Simpsons om half 12 voor het slapen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |