Deze post bedoel ik.quote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote]Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
kut, heb mijn mobiele telefoon in Spanje laten liggen.![]()
Hoe kom ik nu aan streams.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik ook verbieden in mijn volgende OP
welkom Mark !
Meestal neem ik de telefoon al nooit op, als ik geen bekend nummer zie,quote:Op maandag 20 april 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze raden aan indien je je daar hebt aangemeld,
Als je gebeld wordt,
1, vraag de naam van de bellende partij, opdrachtgever en bijvoorkeur, van de agent.
2. Vraag hoe men aan de contactgevens komt
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de belende partij.
De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aanesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
Gaat meestal goed, op één week per maand naquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... reminds me...... hoe is he met dat andere zeikwijf ?![]()
B&L of L&B
Goed , nu begrijp ik het, iemand vroeg dit aan jou in het andere topic.quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef hondjes het volgende:
Het kijken is geen probleem, heb altijd mijn laptop bij me.
Alleen streams aanvragen, dat kan alleen via mobiel en die ligt in Spanje.
Maar hoorde dat het ook via iDeal kan.
kijk wel even daar.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed , nu begrijp ik het, iemand vroeg dit aan jou in het andere topic.
Ik ben er ook ZAT van, onbekend wordt idd niet meer opgenomen, heb het lijstje met vragen nog wel bij de telefoon liggen maar is eigenlijk niet meer nodig. Ben zo strontzat over wat ze je allemaal via die telefoon proberen te verkopen. Als ik iets WIL, ga ik daar zelf wel opaf.quote:Op maandag 20 april 2009 23:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meestal neem ik de telefoon al nooit op, als ik geen bekend nummer zie,
en ik sta aangemeld bij infofilter, want opgegeven moment kreeg ik er wel tien op een dag, i.v.m. eigen bedrijf.
Maar de laatse tijd glippen ze er weer aardig doorheen.
Het beste is, om gelijk de handel af te kappen, of de telefoon niet opnemen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er ook ZAT van, onbekend wordt idd niet meer opgenomen, heb het lijstje met vragen nog wel bij de telefoon liggen maar is eigenlijk niet meer nodig. Ben zo strontzat over wat ze je allemaal via die telefoon proberen te verkopen. Als ik iets WIL, ga ik daar zelf wel opaf.
Ik neem ook niet meer op als ik geen bekend nummer ziequote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het beste is, om gelijk de handel af te kappen, of de telefoon niet opnemen.
Ik ook niet. En als het nummer verborgen is al helemaal niet.quote:Op maandag 20 april 2009 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem ook niet meer op als ik geen bekend nummer zie
Ciao NMNS, buona nottequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Ruudje, kom je even zeggen dat ik ga pitten
Nou!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:55 schreef remlof het volgende:
Moggeh allemaal, wweer een veelbelovende zonnige dag
Ik neem ook nooit onbekende nummers op. Op een dag werd ik gebeld op de slaapkamer, en toen had ik niet de tegenwoordigheid van geest om 't nummer te checken, blijkt de kerel aan de andere kant van de lijn me al 4 maanden te proberen te bellen..quote:Op maandag 20 april 2009 23:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meestal neem ik de telefoon al nooit op, als ik geen bekend nummer zie,
en ik sta aangemeld bij infofilter, want opgegeven moment kreeg ik er wel tien op een dag, i.v.m. eigen bedrijf.
Maar de laatse tijd glippen ze er weer aardig doorheen.
Je woont toch niet op de begane grond he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Jammer dat ik binnen zit.
Maardeze ochtend komt dan eindelijk mijn nieuwe laptop.
Ze belden net: ze zijn er over een kwartier.
Als er nu weer iets niet blijkt te kloppen, spring ik uit het raam.
Wonen wel. Werken niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef BobbyRond het volgende:
Je woont toch niet op de begane grond he?
Jah, vage shit...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh Bobby, over precies 1 week heb je de eerste nacht in de bunker erop zitten.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wonen wel. Werken niet.
Maar alles is goed gegaan. Nu nog even over het feit heenstappen dat het geen witte, maar een grijze Vaio is.
...
Gedaan.
NS of FW serie I guess...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Welk model is het dan?
Ze willen alles waarschijnlijk in 1 klap introduceren, dat brengt wel een risico met zich meequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef BobbyRond het volgende:
Wel suf vind ik dat de website nog steeds niet online is... over 3 dagen is de kick-off
Weet ik veelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef beequeen het volgende:
Jeuhhhh Cc, maar waarom geen witte dan?
Maar de mensen die nu al zich willen registreren zodat ze vanaf het begin van de kick-off de streams kunnen kijken. In plaats van dat de hele "openingsceremonie" door alle kijkers gemist wordt, omdat ze dat registratieformulier nog in zitten te vullen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen alles waarschijnlijk in 1 klap introduceren, dat brengt wel een risico met zich mee.
Nu 699 bij de Media Markt overigens, hoop dat je er niet te veel voor hebt betaald.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Het is een grijze. Met motief. Ik vind het prima.
Een Sony Vaio VGS-NS 11z
De kickoff is gratis toch, of heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef BobbyRond het volgende:
Maar de mensen die nu al zich willen registreren zodat ze vanaf het begin van de kick-off de streams kunnen kijken. In plaats van dat de hele "openingsceremonie" door alle kijkers gemist wordt, omdat ze dat registratieformulier nog in zitten te vullen.
Misschien zijn ze vergeten de website te maken?
De kick-off is gratis voor iedereen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Maar de mensen die nu al zich willen registreren zodat ze vanaf het begin van de kick-off de streams kunnen kijken. In plaats van dat de hele "openingsceremonie" door alle kijkers gemist wordt, omdat ze dat registratieformulier nog in zitten te vullen.
Waarschijnlijk bij mij. Ik zag op het plaatje een witte en heb er verder geen aandacht aan besteedquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
@CC, dus je kreeg een grijze terwijl je een witte had besteld?
Waar is het mis gegaan..
Ja, ook weer zo, dan moeten ze zich dus tussen de kick-off en de real thing registreren... Klinkt logischquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De kick-off is gratis voor iedereen!
MediaMarkt heeft ook dat soort mogelijkheden geloof ik, dacht ik te zien toen ik er gister wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij mij. Ik zag op het plaatje een witte en heb er verder geen aandacht aan besteed.
Robbie: Bijna 100 Euro meer. Maar had effe (...) het geld niet apart liggen om 'm in één keer te betalen toen mijn vorige laptop doodging.
Ik dacht van niet. Nou ja. Ik heb weer een laptopquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
MediaMarkt heeft ook dat soort mogelijkheden geloof ik
Oh.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
MediaMarkt heeft ook dat soort mogelijkheden geloof ik, dacht ik te zien toen ik er gister was
zonde dus
Op Apple na, Sony FTWquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Toch wel. En precies dezelfde als ik die heb: 10-plan.
Oh well.
Ik zit er niet meequote:
Hij staat op 't punt om terug te keren, have faith and HE will returnquote:
Neuh, en zo wel, sja... Ik merk het wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef Dementor het volgende:
@Bobby, ben je niet bang dat jouw aanwezigheid in de SC ook een negatieve uitwerking kan hebben op het stemgedrag van de streamer?
Dat zal inderdaad wel het volgende zijn wat er de brui aan geeft. Of mijn wasmachine, koelkast, stereo, dvd .. of mijn hart!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
Cc, grijs is het nieuwe wit, jeweetz. Blauw is het nieuwe zwart trouwens, mocht je tv het begeven.
Your welcome.
Wat staat er allemaal eigenlijk WEL in je contract?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Neuh, en zo wel, sja... Ik merk het wel...
Ik zie niet echt in waarom iedereen braaf binnen de topic zou moeten blijven en can only speak when spoken to... Er stond niets over in m'n contract
Ik moet nog wat doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
Pietje, geef Gert terug!
Bommie!
Dementor, gefeliciteerd joh!En nu? Helemaal klaar of moet of ga je nog iets doen?
Cc, grijs is het nieuwe wit, jeweetz. Blauw is het nieuwe zwart trouwens, mocht je tv het begeven.
You're welcome.
Ja maar straks lopen we elkaar mis. Hij aan de gehaktballetjes en ik aan de sangria. Dat is vet en kei zielig!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij staat op 't punt om terug te keren, have faith and HE will return.
Miele.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar straks lopen we elkaar mis. Hij aan de gehaktballetjes en ik aan de sangria. Dat is vet en kei zielig!
Cc, oeh het is you're.Ik zou een Miele doen. Zo'n grijze, krijg je een witte.
Ik moet nog een paar vakken inleveren, dus hopelijk voor de vakantie klaar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mijn koffers pakken maar wanneer ben je dan écht klaar?
Ik zag het en liet het gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Noek het volgende:
Cc, oeh het is you're.Ik zou een Miele doen. Zo'n grijze, krijg je een witte.
Het kan wel maar als je er ook maar met iets scherps langs gaat kras je zo de verf er vanaf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef hondjes het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met het schilderen van een koelkast.
Heb drie van die witte krengen in Spanje, en staan totaal niet bij een houten keuken,
Mijn moeder zegt, schilderen.
Dus ik zeg, Ja ma...![]()
Maar dacht, dat zullen we nog wel zien.
Plakplastic heb je er ook in houtmotiefjes, en dat plakt perfect op koelkasten, maar of het dan mooi wordt weet ik niet. Dat zal je zelf even moeten bekijken. Ikzelf vind grijsmetallic of zwart beter bij hout passen dan wit of een houtmotiefje. Loop eens bij Formido naar binnen daar hebben ze heel veel verschillende soorten plakplasticquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef hondjes het volgende:
Heb drie van die witte krengen in Spanje, en staan totaal niet bij een houten keuken,
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
Nieuwe koelkast!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het en liet het gaan.
Ik heb net vorig jaar een Zanussi gekocht (in één keer betaald) , dus die moet het nog even volhouden, vind ik.
De koelkast is nog een overblijfsel van mijn meest stomme ex. Dus die mag wel dood. En die koelkast ook.
quote:
Tof! Cc komt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[Actie] Bezoek de Bunker voor een exclusieve rondleiding!
Niet. Ik ben helaasch verhinderd rond die tijden.quote:
Nee! Maar ik ben dan ook niet zuinig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die bij de merknaam SMEG altijd MA erachter denkt?
En CBML wilde je ook al niet. Wat een reporter van lik m'n catje ben je ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet. Ik ben helaasch verhinderd rond die tijden.
Jij nietquote:
En nu las ik iets anders voor catje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
En CBML wilde je ook al niet. Wat een reporter van lik m'n catje ben je ook.
Ik ben op vakantie. Ik ga gewoon die hele kick off missen ook.quote:
Nee. Dan werk/borrel ik. Sowieso is zes uur voor mij te vroeg, want dan ben ik nog aan het fietsenquote:
Oh, dat is wel een aardige smoes jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:58 schreef Noek het volgende:
Ik ben op vakantie. Ik ga gewoon die hele kick off missen ook.![]()
Ik wilde annuleren natuurlijk maar dat moest in Duits. Nou ja, laat maar dan.
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een aardige smoes ja. Have fun
Ja hoor, je kunt ze gewoon schilderen. Maar als je het beter wil doen, dan laad je ze even in een kar en breng je ze naar een autospuiter (als ze dat nog waard zijn)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef hondjes het volgende:
Thanks, ga het wel proberen, en anders wordt het vanzelf Carrefour., nieuwe koelkast.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt ze gewoon schilderen. Maar als je het beter wil doen, dan laad je ze even in een kar en breng je ze naar een autospuiter (als ze dat nog waard zijn)
Ja, dat heeft wel z'n charmesquote:
Dolletjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg het gewoon. 'Hey, ik neem vanmiddag vrij'.
Of ik bel: 'Ik neem een spontane vrije dag!'
tja, hier zijn ze er nogal strikt op, heeft ook met 't bedrijf te makenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg het gewoon. 'Hey, ik neem vanmiddag vrij'.
Of ik bel: 'Ik neem een spontane vrije dag!'
Heb je mail binnen, de bevestiging komt nog wel, we moeten dit ff strak organiserenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Zo, snipperbriefke voor vrijdag 15:00 ligt klaar op mijn bureau, wachtend op een bevestigingsmail van FOK!.
Die was goed toenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Ja, dat heeft wel z'n charmes.
Zit er over te denken om erna maar weer eens mijn favo mexicaan in ehv te bezoeken: http://www.tortillas.nl/
Gaan er verschillende groepen lopen oid?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je mail binnen, de bevestiging komt nog wel, we moeten dit ff strak organiseren.
Daar zijn wij ook weer mee begonnen. Reden: Iedereen bleef weg wanneer het hem of haar uitkwam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Werken jullie met snipperbriefjes?
Shit.. wanneer was dat? Laatste keer dat ik er at was alweer een tijdje geleden, 2 jaar geleden met koninginnedag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was goed toenMaarten
er nog in zat. Nu vind ik het erg doorsnee.
En dan zo'n akela ervoor met een parapluquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Gaan er verschillende groepen lopen oid?
De Scouting was heel leuk hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zo'n akela ervoor met een paraplu.
Ligt aan de animo lijkt mequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Gaan er verschillende groepen lopen oid?
Al langer geleden. Volgens mij is Maarten er al weer een jaar of 5 uit. Daarna heeft ie een Spaans tapasrestaurant gehad: Casablanca en nu heeft ie iets in Antwerpen waar ik nog steeds niet ben geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Shit.. wanneer was dat? Laatste keer dat ik er at was alweer een tijdje geleden, 2 jaar geleden met koninginnedag.
Je hebt duidelijk wat emoties bij Maarten liggen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al langer geleden. Volgens mij is Maarten er al weer een jaar of 5 uit. Daarna heeft ie een Spaans tapasrestaurant gehad: Casablanca en nu heeft ie iets in Antwerpen waar ik nog steeds niet ben geweest.
Maar Maarten is voor mij vooral nog altijd tequila drinken in La Cantina.
Zulks een romantiseringquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Maarten is de verpersoonlijking van een groot stuk van mijn late tienerjaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |