Leukquote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Trannellius het volgende:
-knip-
Binnen een half uur stond ik over de reling mijn ontbijt na te kijken. Aanvankelijk dachten een paar mensen dat ik een geintje aan het maken was, waarop zij besloten kostgeluiden naast mij te maken waardoor het nog werd verergerd. Halverwege werd de lunch geserveerd waarop iedereen besloot naar binnen te gaan om daar gezellig te doen, terwijl ik nog een stukje maagzuur in mijn lichaam vond om naar boven te brengen. Verder was ik dus omdat ik als enige de hele tijd buiten was, ook als enige vrij zwaar verbrand.
-knip
Sociale druk van 34 tegen 1 is groter dan je denkt. Verder is het goed mogelijk dat dit wel de laatste vakantie is met opa en oma, dus voor de goede orde besloot ik het maar te proberen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef Biels het volgende:
Als je dat zelf beter weet luister je toch niet naar je familie.
Ach, ik kan het over het algemeen prima vinden met mijn familieleden. Het is alleen dat sommigen wanneer zij iets organiseren en mensen wijzen eht af om watvoor reden dan ook, zij het al snel als directe aanval zien. Twee van de vier mensen waarmee ik in discussie was dachten dan ook dat ik het niet leuk vond en een smoes had bedacht om er onderuit te komen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
FamiliedagjesGeorganiseerde helletjes.
Blij dat ik niet meer aan die shit meedoe.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ach joh, heb je nog geluk dat je daadwerkelijk moest kotsen op de boot... Anders stond je helemaal voor lul
Een echte Hollander legt zeeën droog zodat hij geen water meer hoef te zienquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Loohcs het volgende:
Een echte Hollander kan omgaan met water(-activiteiten).
quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef Lort het volgende:
Je was vroeger zeker een huilbaby?
touchéquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een echte Hollander legt zeeën droog zodat hij geen water meer hoef te zien
Sweet revenge!quote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Trannellius het volgende:
Ik bedenk mij net dat twee tantes geen alcohol drinken omdat ze er niet tegen kunnen. Zou het erg doorzichtig zijn als ik volgende keer voorstel de daginvulling te doen, en dan een excursie naar een brouwerij/stokerij te doen?
Hihi ik dacht dat het een vlekje was, ik poetsen vegen krassen... maar toen zag ik dat je een apostrof niet kan wegpoetsenquote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Trannellius het volgende:
we met´de hele
Goed ideequote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Trannellius het volgende:
Ik bedenk mij net dat twee tantes geen alcohol drinken omdat ze er niet tegen kunnen. Zou het erg doorzichtig zijn als ik volgende keer voorstel de daginvulling te doen, en dan een excursie naar een brouwerij/stokerij te doen?
quote:Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hihi ik dacht dat het een vlekje was, ik poetsen vegen krassen... maar toen zag ik dat je een apostrof niet kan wegpoetsen
nog steeds zo te zienquote:
Same here. Liever niet dan wel.quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
FamiliedagjesGeorganiseerde helletjes.
Blij dat ik niet meer aan die shit meedoe.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef Sputnik het volgende:
wat is honig reageren? met pannenkoekmix iets doen ofzo?
Inderdaad. Dit is een bizarre gewaarwording.quote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Merkie het volgende:
Hmm, gegronde klacht. Zowaar een KLB-topic die inhoudelijk goed is en verder geen aanleiding geeft tot TS bashen. Een vreemde gewaarwording.
Ja, TS zat er helemaal onder.quote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef Sputnik het volgende:
wat is honig reageren? met pannenkoekmix iets doen ofzo?
En dan zal je zien dat die 32 anderen niet aan jouw kant gaan staanquote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Trannellius het volgende:
Hij heeft ze gevoerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Lexie het volgende:
Maar heb je nu nog zeehondjes gezien?
Wat een huichelaars.quote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik kan het over het algemeen prima vinden met mijn familieleden. Het is alleen dat sommigen wanneer zij iets organiseren en mensen wijzen eht af om watvoor reden dan ook, zij het al snel als directe aanval zien. Twee van de vier mensen waarmee ik in discussie was dachten dan ook dat ik het niet leuk vond en een smoes had bedacht om er onderuit te komen.
Wauw, zeg het voort!11!1quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef fathank het volgende:
Zeeziek worden op een roeiboot in de gracht. En als je op zee zit moet je ook niet continu met je hoofd naar beneden naar het water kijken maar juist in de verte richting de horizon. Dan word je niet zo snel zeeziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |