Dank uquote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Post van het jaarDK jij maakt echt van iedere edit ed een probleem face it dat sommige dingen worden aangepast en ga daar niet hele tijd op in
Inderdaad heb echt respect voor de mods hier dat ze het nog steeds doenquote:Op maandag 20 april 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dank uMaar het is toch zo, moderators doen dit vrijwillig, voor hun lol, omdat ze Fok! leuk vinden. En wat krijgen ze terug? Pubers als jorien en DK, grow up. Ga naar cu2 of superdudes.
Gezien, dank je.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het grote Ibrahim Afellay topic #3: Wachten op een gifje!
Jullie? Ik heb verder niets op de mods aan te merken hoor, op dat gedoe met die Pizzakoppo na. Ik vind ze over het algemeen prima bezig!quote:Op maandag 20 april 2009 19:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hebben jullie wat tegen die mods die er nu zitten ofzoJullie zijn gewoon veel te direct naar een aantal mods toe. En denk je nou echt dat een aantal nieuwe ervoor zorgen dat het anders gaat lijkt mij niet hoor.
Ik kan mij best voorstellen dat jullie je irriteren aan de post van Pizzakoppo maar jullie doen precies het zelfde in het ajax topic (moet wel zeggen dat pizzakoppo toch wel iets erger is)
Voel je niet zo aangesproken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb verder niets op de mods aan te merken hoor, op dat gedoe met die Pizzakoppo na. Ik vind ze over het algemeen prima bezig!
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangesproken.
Bedoelde eigenlijk bijvoorbeeld DK maar vind het eigenlijk niet kunnen om een naam neer te zetten. Omdat je dan zo op de man gaat spelen maar goed.
En het is niet zo dat elke banaanvraag van ons gehonoreerd wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef denthemen het volgende:
Overigens doen ze het die malloot van Pizzakoppo ook goed, hij heeft al een paar bans gekregen
Thanks.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #468: Gerard Meijer, YNWA.
Mee eens. Ik moet wel zeggen dat Prosac ook veel geduld met hem heeft. Zulke raszeikers moet je één antwoord geven en daarmee basta. Misschien daarna nog even verduidelijken, maar niet steeds het beleid verantwoorden. Beleid is beleid. Ben je het er niet mee eens, dan zijn er nog tig fora waar je je ei kwijt kan.quote:Op maandag 20 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dan ga je de hele middag zeiken? Ze doen het vrijwillig, houden zich gewoon aan de regels. Dat jij nu het gevoel hebt dat je er boven mag leven. Er is net ook een post van mij aangepast in het Affelay topic, ben ik het niet mee eens, zal ik maar meteen hier komen vertellen dat het kutboeren zijn, en dat de hele avond volhouden?
tussen de Centrale Topics!quote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
Waar is het grote RayMafia's voorspeleenrijte topic eik?
Vraagje he. Als je voor zoiets een topic report plaatst, krijgen jullie die dan of de FA? Als jullie die krijgen dan plaats ik voortaan gewoon een topic report.quote:
Dat kunnen we beide zien.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraagje he. Als je voor zoiets een topic report plaatst, krijgen jullie die dan of de FA? Als jullie die krijgen dan plaats ik voortaan gewoon een topic report.
Kijk eens op Voetbal en dan CTRL+F en soccergamequote:
Ik vind dat het gezeik op elkaar te gek voor woorden is en dat jullie het onderling maar lekker via PM moeten uitvechten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Voetbal International #26
Iedereen is toch vrij om overal te reageren?
En dan zon reactie
Wat vinden jullie daarvan mods?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Voetbal International #26
Iedereen is toch vrij om overal te reageren?
En dan zon reactie
Wat vinden jullie daarvan mods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |