Ja maar die dingen zijn allemaal wel gebeurd en dus is het een wonder dat je nu alsnog zo hoog eindigt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet als je de omstandigheden van de eerste seizoenshelft vergelijkt met de 2e. Zonder zo'n absurd aantal blessures en de zware onrust hadden we in de winterstop hoogstwaarschijnlijk gewoon 5e of 6e gestaan.
Ik vond hem 100% terecht. Gewoon twee hele domme kaarten gepakt, iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten vind ik.quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Rots het volgende:
Die 2e gele kaart van Gio is eigenlijk ook onzin als ik het zo terugzie. Hij houdt zich heel duidelijk in en die gast laat zich gewoon overdreven vallen.
Wij hebben sportief gezien zwaar onder ons niveau geleefd, en NEC en Utrecht er iets boven. Dat zet zich nu recht, het is de vraag of Feyenoord nog op tijd is om de boel te 'compenseren'.quote:Op maandag 20 april 2009 16:01 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja maar die dingen zijn allemaal wel gebeurd en dus is het een wonder dat je nu alsnog zo hoog eindigt.
Als NEC en Utrecht gewoon hun niveau hadden vastgehouden had je het nooit meer gehaald.
Precies.quote:Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond hem 100% terecht. Gewoon twee hele domme kaarten gepakt, iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten vind ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wij hebben sportief gezien zwaar onder ons niveau geleefd, en NEC en Utrecht er iets boven. Dat zet zich nu recht, het is de vraag of Feyenoord nog op tijd is om de boel te 'compenseren'.
dat spandoek voor Meijer is wel echt lelijkquote:
quote:
je gaat het Hofplein verlaten?quote:
Ok, bedankt.quote:
ok, maar daarna ga je echt naar bed hoorquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
zie ik 2 nieuwe doeken naast het scorebord?
quote:[..]
je gaat het Hofplein verlaten?
Met zoveel tegenslag als wij dat hadden was AZ gewoon 3e of 4e geworden.quote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je staat waar je hoort. Kan je lang en breed over lullen, maar Feyenoord is dus blijkbaar niet zo goed als jij denkt.
Dit is het 'nu' :quote:Dat kan met veel factoren te maken hebben, het kan volgend seizoen opeens anders zijn, maar dit is de realiteit en het nu, dat is voorlopig belangrijker.
Ja, maar dat hebben ze niet gehad, wij wel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met zoveel tegenslag als wij dat hadden was AZ gewoon 3e of 4e geworden.
En nu nog het voetbal. Dit zijn goede cijfers, maar de eerste helft tegen Twente was zwak. Het spel over de hele wedstrijd tegen Heracles was zwak. Er zijn weinig wedstrijden waarin we over een hele wedstrijd goed/aardig hebben gespeeld. We kunnen het wel, maar komt er lang niet altijd uit, en dat is het gevaar, zeker in de plee-offs waarin alles wordt bepaald aan de hand van een momentopname. Het kan in je voordeel zijn, maar net zo goed nadeel.quote:[..]
Dit is het 'nu' :
za 18/4 Feyenoord FC Twente 1-0 Eredivisie
zo 12/4 Feyenoord Heracles Almelo 5-1 Eredivisie
zo 5/4 FC Volendam Feyenoord 2-1 Eredivisie
zo 22/3 AZ Feyenoord 0-0 Eredivisie
zo 15/3 Feyenoord PSV 1-0 Eredivisie
zo 8/3 NAC Breda Feyenoord 1-2 Eredivisie
zo 1/3 Feyenoord Vitesse 2-2 Eredivisie
zo 22/2 De Graafschap Feyenoord 0-2 Eredivisie
Dat is een puntenaantal waar ze in Amsterdam en Eindhoven zo voor zouden tekenen, zeker gezien er wedstrijden tegen de nummer 1,2,4 en 7 bij zitten. Jammer van zo'n offday tegen een Volendam in vorm maar anders hadden we sinds 22 februari niet meer verloren. Op basis hiervan kun je best met vertrouwen de play-offs ingaan. We hebben nu geen Verbeek en 13 geblesseerden meer en dat hebben we de resterende wedstrijden van het seizoen ook niet. We zitten pas sinds enkele maanden op een 'normaal' blessure-gemiddelde en je ziet de resultaten.
GEHAD idd. Wij hebben het gehad, en dus staan de resultaten van 2008 volledig los van die van de komende weken.quote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze niet gehad, wij wel.
Hier moet ik je gelijk in geven, ik zeg ook niet dat we met gemak de play-offs gaan winnen. Maar het is niet zo dat onze concurrentie geweldig is, de clubs boven ons zijn ook qua spel én resultaten nog zwakker. Op dit moment hebben we evenveel kans op Europa als b.v. Groningen, misschien zelfs wel iets meer. Een wonder zou het zijn als Willem II nog 9e zou worden of dat Volendam de beker wint. Niet als wij met een redelijk fitte selectie alsnog 6 plekjes hoger eindigen dan in de winterstop.quote:En nu nog het voetbal. Dit zijn goede cijfers, maar de eerste helft tegen Twente was zwak. Het spel over de hele wedstrijd tegen Heracles was zwak. Er zijn weinig wedstrijden waarin we over een hele wedstrijd goed/aardig hebben gespeeld. We kunnen het wel, maar komt er lang niet altijd uit, en dat is het gevaar, zeker in de plee-offs waarin alles wordt bepaald aan de hand van een momentopname. Het kan in je voordeel zijn, maar net zo goed nadeel.
Ik denk dat je er wat betreft nog iets te makkelijk over denkt. Plee-offs zijn wedstrijden op zich, dat bewijst het al die paar seizoen, het is dan ook gewoon een achterlijk kutsysteem.quote:Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier moet ik je gelijk in geven, ik zeg ook niet dat we met gemak de play-offs gaan winnen. Maar het is niet zo dat onze concurrentie geweldig is, de clubs boven ons zijn ook qua spel én resultaten nog zwakker. Op dit moment hebben we evenveel kans op Europa als b.v. Groningen, misschien zelfs wel iets meer. Een wonder zou het zijn als Willem II nog 9e zou worden of dat Volendam de beker wint. Niet als wij met een redelijk fitte selectie alsnog 6 plekjes hoger eindigen dan in de winterstop.
Dat het zich recht zet is wel zo, maar dan nog was de achterstand echt gruwelijk groot.quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wij hebben sportief gezien zwaar onder ons niveau geleefd, en NEC en Utrecht er iets boven. Dat zet zich nu recht, het is de vraag of Feyenoord nog op tijd is om de boel te 'compenseren'.
Jouw avatar is vrij geniaal.quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wát een wereldgoal, en wat een verdiende penalty, heel erg knap van Feyenoord dat ze hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!
Allemaal jongens:quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wát een wereldgoal, en wat een verdiende penalty, heel erg knap van Feyenoord dat ze hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!
quote:
Ach, we hebben nu ook gewonnen van Twente, Psv en uit een punt bij de kampioen. Als er een hoop spelers fit zijn hebben we gewoon een goed elftal en kunnen we van iedereen winnen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoor je zelf wat je zegt? Gewoon winnen van Groningen. Als er iets niet meer gewoon is, dan is dat wel winnen van Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |