abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68298057
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is haakneus nou, Sandman?
Dat kan ieder weldenkend mens wel bedenken .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68298058
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat ik ze verwijder betekent niet dat het niet genote wordt.
En waarom in godsnaam wou sjimz dat laten staan? Daar zijn toch duidelijke afspraken over gemaakt. Hij wuifde het net gewoon weg toen jij er niet was.

BS.
pi_68298194
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan ieder weldenkend mens wel bedenken .
Eigenlijk niet nee. En aangezien het niet in het woordenboek staat en ook google bijzonder weinig uitsluitsel geeft valt dat nog maar te bezien. Of maak jij je druk om een woord dat helemaal niet bestaat?
pi_68298264
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Eigenlijk niet nee. En aangezien het niet in het woordenboek staat en ook google bijzonder weinig uitsluitsel geeft valt dat nog maar te bezien. Of maak jij je druk om een woord dat helemaal niet bestaat?
Moet je beter je best doen op google, dan vind ook jij wel wat .
In Southern Sun
pi_68298280
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:18 schreef Rots het volgende:
Het is trouwens maar weer eens bevestigd dat (sommige) Ajacieden gewoon relschoppers zijn. Wat moeten ze in hemelsnaam bij Volendam-Heerenveen?
Troll.
In Southern Sun
pi_68298324
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Troll.
Wat is daar nou een troll aan Kap eens met die onzin joh
pi_68298375
Ik vind het ook niks trollends hoor.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68298377
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat is daar nou een troll aan Kap eens met die onzin joh
Wat heeft het nou in godsnaam voor waarde om dit te plaatsen? Zodat iedereen er weer lekker bovenop vliegt? Dan is het toch een troll of niet?
In Southern Sun
pi_68298423
Hij stelt een vraag waar je of overheen kan en lezen negeren of gewoon normaal antwoord op kan geven.

Verder is die discussie over haakneus echt klaar hier - mag je verder uitvogelen via PM en gaan we niet constant op elkaar reageren.
pi_68298468
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij stelt een vraag waar je of overheen kan en lezen negeren of gewoon normaal antwoord op kan geven.

Dan kun je elke troll wel afdoen met "lees er maar overheen" toch?
In Southern Sun
pi_68298557
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan kun je elke troll wel afdoen met "lees er maar overheen" toch?
Sowieso is het inderdaad makkelijker om gewoon over alles wat je niet aanstaat heen te lezen en lekker te negeren .

Maar dit is geen troll - vooralsnog niet iig. Hij vraagt zich gewoon iets af wat wel meer mensen - ook Ajacieden - als vraag kunnen hebben.
pi_68298599
- dat mag je via PM - doen.

Dit topic is niet bedoeld voor reacties op elkaar.

[ Bericht 86% gewijzigd door BliksemSchigt op 23-04-2009 11:37:12 ]
pi_68298651
OK, dan laat ik het hierbij .
In Southern Sun
pi_68298732
Ok dit is geen reactie op Da_Sandman maar gewoon een opmerking in zijn algemeenheid:

Een feitje dat je liever niet wil horen is niet gelijk een troll natuurlijk.

trouwens:
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef Prosac het volgende:
Tong en TR dat mogen jullie dan via PM uitvechten.
Waarom word ik nog hierbij betrokken? Ik ben allang gestopt, hij gaat nog verder....
pi_68298962
Jij reageert op tong, hij reageert op jou - dus dat is een gesprek tussen jullie twee. Nogal logisch dat er dan wordt gezegd dat jullie het samen met elkaar via PM mogen uitvechten.

In ieder geval niet meer in dat topic.
pi_68298974
Maar wat heeft dat feitje dan voor nut als deze in elk clubtopic geplaatst kan worden?
In Southern Sun
pi_68299044
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68299121
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij reageert op tong, hij reageert op jou - dus dat is een gesprek tussen jullie twee. Nogal logisch dat er dan wordt gezegd dat jullie het samen met elkaar via PM mogen uitvechten.

In ieder geval niet meer in dat topic.
Uren daarvoor ja, daar heb jij al op gewaarschuwd. Hij gaat uiteindelijk nog verder. Ik heb daar niks mee te maken dus ik vind het raar dat ik daar ook nog genoemd wordt.
pi_68299244
Dank Breach.

TR, maak je er verder niet druk om .
  donderdag 23 april 2009 @ 12:01:45 #245
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68299460
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok dit is geen reactie op Da_Sandman maar gewoon een opmerking in zijn algemeenheid:

Een feitje dat je liever niet wil horen is niet gelijk een troll natuurlijk.

trouwens:
[..]

Waarom word ik nog hierbij betrokken? Ik ben allang gestopt, hij gaat nog verder....
Het was gewoon even een herinnering om het via PM verder uit te vechten. Niet zo druk over maken.
pi_68299773
BS waarom ga je niet in op mijn vraag over sjimz? Was dit gewoon een "foutje" van sjimz ofzo?
pi_68300112
Rots, waar maak je je in godsnaam zo druk over Laat het gewoon zitten en ga gewoon verder met wat je normaal doet. Op deze manier drijf je de mods alleen maar op de spits.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68300262
Nja, ik zie sjimz vaak genoeg persoonlijke aanvallen editen. En dan komt ie ineens met zo'n actie.

Verder lokt die Sandman mij weer uit tot een reactie he in het Ajax-topic, hij kan ook gewoon normaal reageren op een normale vraag. Maargoed, op die gast zal ik ook niet teveel ingaan, valt ook niet echt serieus te nemen.
pi_68300270
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rots, waar maak je je in godsnaam zo druk over Laat het gewoon zitten en ga gewoon verder met wat je normaal doet. Op deze manier drijf je de mods alleen maar op de spits.
Zou dat niet de bedoeling zijn?
pi_68300461
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef Rots het volgende:
Nja, ik zie sjimz vaak genoeg persoonlijke aanvallen editen. En dan komt ie ineens met zo'n actie.

Verder lokt die Sandman mij weer uit tot een reactie he in het Ajax-topic, hij kan ook gewoon normaal reageren op een normale vraag. Maargoed, op die gast zal ik ook niet teveel ingaan, valt ook niet echt serieus te nemen.
Insgelijks .
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')