kakkerlak in een Ajax topic vind ik minder erg dan haakneus in een Ajax topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Rots het volgende:
Jaja dat editen we dan wel weer weg.En dit dan:
AFC Ajax topic #1267
WTFquote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
kakkerlak in een Ajax topic vind ik minder erg dan haakneus in een Ajax topic.
Net zoals ik haakneus in een Feyenoordtopic minder erg vind dan kakkerlak in een Feyenoordtopic.
Discussie gesloten.
Je kunt ook op alle slakken zout gaan leggen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik stoor me overigens nog steeds aan haakneuzen in de TT.
Dat kan. Ik stoor me alleen aan het woord. Daar is meen ik al vaker een discussie over geweest.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt ook op alle slakken zout gaan leggen natuurlijk.
Jep. Het is er door een moderator ingezet, dus dan lijkt me hun mening duidelijk. En als het één kan, kan het ander ook. Al had ik gewoon beiden weggehaaldquote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan. Ik stoor me alleen aan het woord. Daar is meen ik al vaker een discussie over geweest.
Ik vind kakkerlak en haakneus in de verste verte niet met elkaar vergelijkbaar, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Jep. Het is er door een moderator ingezet, dus dan lijkt me hun mening duidelijk. En als het één kan, kan het ander ook. Al had ik gewoon beiden weggehaald
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=haakneus&meta=&aq=f&oq=quote:Op donderdag 23 april 2009 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is haakneus dan? Staat tegenwoordig niet meer in het woordenboek. Bestaat het wel?
De haakneusslangquote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=haakneus&meta=&aq=f&oq=
Geen van beiden, er stond toch niet voor niets dat terzijde?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Rots het volgende:
Wat wil je dan? Kakkerlakken & Joden? Stel je niet aan man. En sjimz ga is op mijn vraag in, dit gaat helemaal nergens over.
Omdat ik liever lui dan moe ben en niet 12 off topic posts een voor een ga editten, want dat ziet er ook totaal niet uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn mijn posts in het Ajax topique weer weggehaald. Waarom niet geedit? Dan blijft ie tenminste in MyAT staan...
Dat ik ze verwijder betekent niet dat het niet genote wordt.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef Rots het volgende:![]()
![]()
sjimz en BS wat een grap. Verwijder al die posts maar om jouw gedrag hier goed te praten. Als iemand mij toch persoonlijk een kutkakkerlak noemt daarzo moet dit toch ge-edit en genote worden. Serieus waar ben je mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |