quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef tritonpim het volgende:
Lullig Kluup, dat het zo moet lopen. Vind het toch wel raar om het op deze manier te horen te krijgen, mensen die mij erop wijzen dat je hier bekend zit te maken dat de ploeg uit elkaar is gevallen en dat je best wel 'even' ergens anders in wilt vallen. Doen jullie niet meer aan 'ploegband', of heb ik een andere theorie achter deze term?
Ik vind dat er niet zoveel aan de hand is dus.. We blijven gewoon bij elkaar en gaan gewoon knallen op de korte baan.quote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het beste zou zijn dat we twee invallers kunnen krijgen (die niet onder doen voor de 2 die zijn afgevallen)..
Een alternatief is dat we terugselecteren naar een 4..
En mocht het helemaal raar lopen dan ben ik zelfs bereid om zelf ergens anders in te vallen.
In die volgorde moet je het zien.
Ik kan je verzekeren dat ik het ongelofelijk kut vind. Ik train 7x per week met deze jongens en ineens dreigt dat er niet meer te zijn. Wat denk jezelf?quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Bellah het volgende:
Niks aan de hand? Je ploeg uit elkaar vind ik toch niet niks. Lijkt me kut! Maargoed...
En wtf is het verhaal hierachter?
Onder het mom 'je weet maar nooit' heb ik het hier gemeld. Met 'suggesties' bedoel ik dan ook 'vergeten' beginnelingen. Onze coaches zijn, als het goed is, ook druk aan het bellen. Maar ik denk niet dat andere coaches staan te springen om twee man met ons mee te laten doen. Ook gezien ons tot nu toe matige seizoen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:51 schreef Sjobber het volgende:
Nou ja, ik weet het niet hoor.
Als mijn ploeg een invaller nodig had en de coaches kwamen er niet zo uit, dan zou ik ook hier hulp zoeken. Altijd kans dat iemand hier een goede oplossing weet, waar Triton zelf niet mee op de proppen zou zijn gekomen. Zeker ALS je gewoon keigraag door wil gaan in die acht.
Denk dat het kutter zou zijn als ze van de coaches te horen kregen dat het idd een 4 gaat worden.
Spectaculaire foto welquote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Bellah het volgende:
Niks aan de hand? Je ploeg uit elkaar vind ik toch niet niks. Lijkt me kut! Maargoed...
Hij doet het niet meer. Wat voor foto was het? heeft iemand 'm nog in de cache?quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Bellah het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer. Wat voor foto was het? heeft iemand 'm nog in de cache?
fotograferen jullie altijd alleen jullie eigen boten?quote:
Deze vind ik nog mooierquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef cryforhelp het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich ben ik altijd voorstander van het torpederen van Nereus
Mooi topictitel trouwens kluupkluup, aardige woordspeling, zelf bedacht?
je links werken nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Deze vind ik nog mooier
[ afbeelding ]
En dit prinsesje dan, lekker met oorbellen nog in hihi![]()
[ afbeelding ]
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:00 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
fotograferen jullie altijd alleen jullie eigen boten?
Waarom Lagaaiers met PE shirt aan? Hebben jullie een uitvaller? En waarom start hij dan niet gewoon met Laga shirt aan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:53 schreef seekfaM het volgende:
Woepiedoe
Lagaaiers zijn zo erg nog niet, met een PE-shirt aan
aangezien er in die fotoserie van de skoll cup enkel skollboten zittenquote:
www.merijnsoeters.comquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:51 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
aangezien er in die fotoserie van de skoll cup enkel skollboten zitten
Dat zijn andere fotos dan op skoll.nl!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
www.merijnsoeters.com
Staan niet alleen Skollboten hoor.
Ja zie het ook ja, volgens mij zei hij dat ze nog niet allemaal op de site stonden maar die komen er wel. Zijn overigens dezelfde foto's als op merijnsoeters.comquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat zijn andere fotos dan op skoll.nl!
Nog in? Leg uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
En dit prinsesje dan, lekker met oorbellen nog in hihi![]()
Normale mensen doen hun sieraden af als ze gaan sporten? Alhoewel ik zelf m'n horloge nog wel eens vergeet vind ik dat toch van een andere orde dan een paar mega oorbellen.quote:
Comporoeien is sporten? Ow, moet ik toch even mijn mening herzienquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Normale mensen doen hun sieraden af als ze gaan sporten? Alhoewel ik zelf m'n horloge nog wel eens vergeet vind ik dat toch van een andere orde dan een paar mega oorbellen.
roeien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt, ik ben een avond vrij..
WAT MOET IK GAAN DOEN?!?
Bier drinken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
WAT MOET IK GAAN DOEN?!?
Je vriendin weer eens zien. Heb je die niet dan is dit de uitgelezen kans om daar wat aan te doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
WAT MOET IK GAAN DOEN?!?
quote:
quote:
Zit in EJD, en die greep deze vrije avond eens aan om naar vrienden in Delft te gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Koert het volgende:
[..]
Je vriendin weer eens zien. Heb je die niet dan is dit de uitgelezen kans om daar wat aan te doen.
De @$%^#$%.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zit in EJD, en die greep deze vrije avond eens aan om naar vrienden in Delft te gaan.
En? Weet je al of je erbij zit?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Klopt, we starten de Hollandia in het B4+ veld..
Gezelligquote:
Iets met brakke knieën. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:44 schreef Teteteterek het volgende:
Ga anders hardlopen langs de Amstel met zonsondergang
Gezellig, waar ga je zitten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef Teteteterek het volgende:
dan zou ik gewoon een terrasje pakken
ga ik ook doen zo
Ergens in de Pijp. Waar precies laat ik aan andere overquote:
Ah, ik blijf maar hangen in de rivierenbuurt vandaag. Ver zatquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ergens in de Pijp. Waar precies laat ik aan andere over
Toch zonde dat jullie de Hollandia niet nog in de 8 starten en eigenlijk nu al direct naar de 4+ gaan. maar goed, het is nu nog geen tijd voor fuifnummers natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Klopt, we starten de Hollandia in het B4+ veld..
Bakboordquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik start alleen zaterdag in de 4+.
En ik ga het op bakboord proberen
Bakboord!
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Misschien al een ideetje voor de Slot, mits geblikt..
Dat is probleem 2. Connecties joh en zeggen dat je elkaar niet van internet kent helpt altijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu nog een boot
* Goh, euhm ja wij kennen elkaar allemaal van internet en willen graag met elkaar roeien.
* Whehehehe.
Och dat is primaquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:49 schreef De_Brok het volgende:
zo'n boot wil ik nog wel sturen. Zal flink aan de Sennathee gaan, dan kom ik richting de 62
Dodona van Phocas is ook EJZ.. in een B4+..quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Stuurboord slag: SeekfaM
Bakboord slag: Dark_Angelus
Stuurboord boeg: Kluupkluup
Bakboord boeg: ?
Oh! Ik weet dat mijn talent absoluut niet bij sturen ligt, maar lager dan 62 kom ik sowiesoquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:49 schreef De_Brok het volgende:
zo'n boot wil ik nog wel sturen. Zal flink aan de Sennathee gaan, dan kom ik richting de 62
Achso..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef cryforhelp het volgende:
Dodona coacht alleen.
Correctquote:Op woensdag 22 april 2009 00:20 schreef De_Brok het volgende:
nee, dodona is ejz4+, Delnooz is coach
Als ik stuurboord mag roeien regel ik wel een Empacher voor de Orca Slot.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu nog een boot
* Goh, euhm ja wij kennen elkaar allemaal van internet en willen graag met elkaar roeien.
* Whehehehe.
Voor alle duidelijkquote:
Goed zoquote:
Bakboord blokquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bakboord blok is koning in een 4+![]()
Nou begin alvast maar te trainen sjobbers.
Och, ik pas ook in onze voorgestuurde Euroracing, dus wat dat betreft ging je erg rap door de bocht. Weet niet of je weleens gezien hebt hoe klein die dingen zijn, maar menig vrouwenheup gaat er niet inquote:Op woensdag 22 april 2009 00:58 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Correct
Wij hebben nog wel een prachtige houten empacher liggen, 10kg zwaarder dan een plastic schuit maar als je 90kg gemiddeld bent prima. is wel voorliggend dus ik vermoed dat het dan ivm lengte endex stuurcarriere Wouter is. Bellah kan er voor wat ik tot nu toe van haar gezien heb prima voor onderin
Zie net dat de limiet 1.75m is, dus dat valt idd wel mee. Dacht dat het 1.70 wasquote:Op woensdag 22 april 2009 11:30 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Och, ik pas ook in onze voorgestuurde Euroracing, dus wat dat betreft ging je erg rap door de bocht. Weet niet of je weleens gezien hebt hoe klein die dingen zijn, maar menig vrouwenheup gaat er niet in
nsrf slotquote:Op woensdag 22 april 2009 02:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik stuurboord mag roeien regel ik wel een Empacher voor de Orca Slot.
Of bedoelde je die wedstrijd niet?!
Pfff, ik paste met 1,90 in die praam, lengte is je minste probleem, gewicht heeft ie wat meer last van.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Zie net dat de limiet 1.75m is, dus dat valt idd wel mee. Dacht dat het 1.70 was
Waar en wanneer is het? Ik kan dan wel vragen of wij een boot te beschikking hebbenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:21 schreef ocf81 het volgende:
Indien comporoeiers met wedstrijdverleden ook mee kunnen doen ben ik wel van de partij
NSRF Fok! 8+ here we go!
BTW ik ben stuurboord. (mischien ook iets voor de op)
Bakboordconversie duurt een training of 3 denk ik.
Oh dat is op de Bosbaan. Dan kunnen we vast wel een boot van jullie lenen Bart, en anders roeien we er 1tje van Skoll over, een houtenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weekend van 4-5 Juli. Is tevens de uittraining
Maar goed, een FOK 8+ lijkt me magisch mooi
Dan kunnen we alsnog wel genoeg man krijgen, jij doet ook maar lekker meequote:Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef Orionis het volgende:
Ik denk dat het grootste deel van de wedstro's tijdens de NSRF meer fuifnummers aan het roeien is met eigen ploeggenoten. Dat is tenminste wat ik zou willen doen na een jaar samen aan wedstrijdroeien gedaan te hebben.
SA8+ starten in een houten praamquote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh dat is op de Bosbaan. Dan kunnen we vast wel een boot van jullie lenen Bart, en anders roeien we er 1tje van Skoll over, een houten
Ach zal wel SA8+ worden en N4+ als we geblikt hebben. Maar goed eerst de komende 6 wedstrijden maar eens overlevenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef Orionis het volgende:
Ik denk dat het grootste deel van de wedstro's tijdens de NSRF meer fuifnummers aan het roeien is met eigen ploeggenoten. Dat is tenminste wat ik zou willen doen na een jaar samen aan wedstrijdroeien gedaan te hebben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef Kluupkluup het volgende:
Een Oke/Tri/Eur/Sko/Pho/Aeg/Aso/Pro/Orc-combinatie...
Homoquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach sowieso ben ik voor om alleen wedstro's in een boot te kieperen. Dus dan gaat het een Pro/Oke/Tri/Pho combi worden.
Ik vind het prima hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan kunnen we alsnog wel genoeg man krijgen, jij doet ook maar lekker mee![]()
En waar was je dit weekend?
Na de Hollandia!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef Orionis het volgende:
[..]
Zaterdagavond bitterballen in Amsterdam ergens?
Ik heb nog nooit een snoek geslagen. En zet mij maar op stuurboord boeg, kan ik het minste kwaad doenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Iets met geen snoeken willen slaan met tempi 37 - 40 enzo
Nee, zaterdagavond! Zondag ben ik alweer terug naar het schone en nijvere Twente.quote:
Ik dacht dat jij al een vriendin had.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou vanavond maar eens kijken wat voor nieuw vleesch er in de Okeanos kuip komt.
Jij bent gekrompenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef Bellah het volgende:
Kijken mag toch?Ik ben overigens inmiddels onvrijwillig Tritonees-loos.
Enneuh Maurits, ik was denk ik niet groter dan jij.. Maar dan ben jij gewoon langer dan 1.77, of ik ben gekrompen
Is het uit ja?!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef Bellah het volgende:
Kijken mag toch?Ik ben overigens inmiddels onvrijwillig Tritonees-loos.
Enneuh Maurits, ik was denk ik niet groter dan jij.. Maar dan ben jij gewoon langer dan 1.77, of ik ben gekrompen
Noooooooeeeeeeeequote:Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef De_Brok het volgende:
wedstrijdroeiers only lijkt me wel praktisch ja. Zal sowieso wel een kansloze vertoning worden zonder ooit te trainen, maar als je ook nog mensen uittraining gaat meenemen kun je beter op de Orcaslot wat bij elkaar zetten.
Vorig jaar was het NCN-feestje niet heel bijzonder..quote:Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef De_Brok het volgende:
wedstrijdroeiers only lijkt me wel praktisch ja. Zal sowieso wel een kansloze vertoning worden zonder ooit te trainen, maar als je ook nog mensen uittraining gaat meenemen kun je beter op de Orcaslot wat bij elkaar zetten.
Zaterdagavond van de Hollandia gaan wij denk ik naar Nereus aftanken. Daar is de NCN aan de gang en dat schijnt altijd wel een leuk feestje te zijn. Eerst uit eten met Licht '07 (blikherinneringen ophalen) en dan bij Nereus doorpilzen! yeah! (H)
Starten vanaf de starttoren is dan misschien nog een optie, heb wel weer lang genoeg in zo'n boot gezeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien dat Pullup ons kan coachen en jw3 ook wil starten.
NSRF 2007, maar toen waren ze ook al te zielig om een fatsoenlijke actie uit te voeren om hun vlag terug te krijgen. History repeats itself....quote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Pikhoofd het volgende:
hadden jullie nou vorig jaar ook hun vlag gejat?
We zitten bij elkaar zie ik.. Ik start alleen zaterdag..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Dodona het volgende:
En de loting is online
hihihi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef Bellah het volgende:
Ga jij 'ns gauw slapen... Zelfs comporoeiers zijn nu moe!
Probeer je nou andere verenigingen af te zeiken? Misschien eerst maar even afwachten wat die skollachten doen komend weekend?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:02 schreef De_Ananas het volgende:
Euros
Proteus
No offence
Mogen wij z'n schoenen niet zien?
Lafquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Orionis het volgende:
Proteus blijkt toch iets minder een kanoclub dan gedacht. Het verhaal: tjidens de Head is de Proteusvlag veiliggesteld door Euroïden, aangezien deze onbewaakt...
Niet bepaald, zo zijn de regels. Maar ik ben blij om te horen dat je je vooral corporaal wil voelen omdat je toevallig bij een knsrb-club zit maar van het hele corporale gebeuren verder weinig verstand hebt.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ah, wat lief.. Knorretjes die van elkaar jatten..
Proteus is nog geen halve eeuw oud, heeft die vlag enige waarde?
Neu, ik wil alleen mensen laten happenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Probeer je nou andere verenigingen af te zeiken? Misschien eerst maar even afwachten wat die skollachten doen komend weekend?
Niet een beetje gevaarlijk? Je roeit er zo tegenaan namelijk als je even niet oplet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:41 schreef cryforhelp het volgende:
Touwtje eraan, en midden in de bosbaan dumpen, en daar mogen ze blij mee zijn
En je eigen vlag niet ophangenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Niet bepaald, zo zijn de regels. Maar ik ben blij om te horen dat je je vooral corporaal wil voelen omdat je toevallig bij een knsrb-club zit maar van het hele corporale gebeuren verder weinig verstand hebt.
Ik zie je wel langskomen dit weekend, hopelijk heeft je roeien meer inhoud dan je geblaat
De regels.. Regels schrijf je op, dus laat maar zien dan..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Niet bepaald, zo zijn de regels. Maar ik ben blij om te horen dat je je vooral corporaal wil voelen omdat je toevallig bij een knsrb-club zit maar van het hele corporale gebeuren verder weinig verstand hebt.
Ik zie je wel langskomen dit weekend, hopelijk heeft je roeien meer inhoud dan je geblaat
Voor de Bata bedoel je? Ik zou lekker een tentje meenemen en op de campus gaan kamperen. Van de bata site:quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Pikhoofd het volgende:
zijn er in de buurt van euros nog vakantiehuisjes ofzo te huur?
Ik heb meestal de vlaggen van de organiserende vereniging aan de kant van de finishtoren zien hangen. Mocht het bij de Skoll cup niet ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
Weet iemand trouwens de regels omtrent de Bosbaan met de vlaggen? Als je de Bosbaan huurt dat dan alleen die verenigingsvlag aan OkieNokie kant van de baan mag hangen en de rest aan de overkant?
Wel, onze hing er ook. OkieNokie had ook z'n vlag hangen bij henzelf en vorig jaar hebben ze gezegd dat ie weggehaald moest worden omdat het schijnbaar niet mag maar ik wist er dit jaar niks van en het boeide me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:30 schreef Orionis het volgende:
[..]
Ik heb meestal de vlaggen van de organiserende vereniging aan de kant van de finishtoren zien hangen. Mocht het bij de Skoll cup niet ofzo?
Maar volgens mij was het een regel van de Bosbaan zelf dat aan de finishtoren kant alleen de organiserende vereniging mag hangen. En dan maakt het niet uit de OkieNokie daar zit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef Delnooz het volgende:
ach die vlaggen.
Op zich best logisch dat je als organiserende vereniging een plekje bij de finishtoren krijgt. Mores is er niet echt enorm. Dat Okeanos daar gewoon wil hangen is, omdat ze bij hun eigen gebouw willen hangen. Dan wordt ie ook niet gejat. Verder hebben ze helemaal niks te willen, maar blijkbaar af en toe wel een effectief grote bek
De enige echte mores zijn de vlaggenmasten aan de overkant. De eerste 7 van links af zijn voor de ballen, daarna de knorren.
Ik ben zondag om 10 uur op de Bosbaan maar daarna al snel weer naarquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef Orionis het volgende:
Dus jij gaat zondag na de laatste finish de OkieNokievlag uit de mast trekken? Kun je meteen een Fokmeet met D_A hebben.
zie je zo dan, al heb ik nog altijd geen idee hoe je eruit ziet...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef Bellah het volgende:
Oja, tot ziens in Alkmaar![]()
Ik wandel morgen ook even rond op de bosbaan. Veel plezier/succes allen
Hopen dan dat je in die 4 zitquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Teleurstellende race gevaren.. Laatste in het N4+ veld.. (Ja, Dodona heeft met Phocas ons verslagen).
Opzich was het technisch wel goed, maar we kwamen niet boven tempo 30 uit.
Morgen mag ik toekijken en maandag hoor ik of ik in de vier zit.
Wat wil je, pas weekje in de 4+. Das heel wat anders dan een acht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Teleurstellende race gevaren.. Laatste in het N4+ veld.. (Ja, Dodona heeft met Phocas ons verslagen).
Opzich was het technisch wel goed, maar we kwamen niet boven tempo 30 uit.
Morgen mag ik toekijken en maandag hoor ik of ik in de vier zit.
YEAHquote:015 FA , LDev 4- Lichte Development vier zonder stuurman
Nr Ploeg 500 M interv 1000 M interv 1500 M interv Finish
1 Triton 1:31.78 1:36.24 3:08.02 1:37.81 4:45.83 1:35.60 06:21.43
2 Nereus/Okeanos 1:32.66 1:39.04 3:11.70 1:37.80 4:49.50 1:35.35 06:24.85
3 Proteus 1:34.83 1:38.99 3:13.82 1:38.02 4:51.84 1:35.43 06:27.27
Erg netjes van de heren idd.quote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Koert het volgende:
[..]
Wat wil je, pas weekje in de 4+. Das heel wat anders dan een acht.
[..]
YEAH
Het zijn sowieso eikels..quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef cryforhelp het volgende:
Immer stijlvol die vidraten:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-75013.html
Ik mag hopen dat daar disciplinair tegen opgetreden wordt, en mooi dat die boeg ook meteen keihard snoekt
Hoe zat het nou ook alweer met dat nieuwe veld 'Development'? Mocht je daar nou 1 overgangs in mee laten doen naast beginnelingen/nieuwelingen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Koert het volgende:
[..]
Wat wil je, pas weekje in de 4+. Das heel wat anders dan een acht.
[..]
YEAH
quote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer met dat nieuwe veld 'Development'? Mocht je daar nou 1 overgangs in mee laten doen naast beginnelingen/nieuwelingen?
quote:De roeiers van de ploeg mogen bij elkaar op 1 januari van het lopende jaar niet meer dan 10 klasserende overwinningen in boordnummers hebben behaald.
quote:Nederlandse Kampioenen Skiff 2009
Geplaatst op: zo 26 apr 2009
Rogier Braas, Jaap Schouten, Nienke Groen en Caroline Scholten zijn de Nederlandse Kampioenen Skiff 2009!
Rogier Braas roeide in de open klasse heren skiff overtuigend soeverein en imponerend naar een eerste plek. Tweede en derde werden Rogier Blink en Thijs van Luijk.
Zuchtquote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zijn hier toevallig per ongeluk misschien nog mensen die een leuk idee hebben wat je met twee t-shirts kan doen van een zekere kanoclub uit Amsterdam? We moeten ons lente-ploegje presenteren, en we hebben toevallig twee shirts van Nereus, waar vast wel een leuk filmpje mee gemaakt kan worden! Iemand nog ideeen toevallig?
10 blikken totaal, dus SA+2 met 3 beginnelingen erbij mag ook, maar betwijfel of de boot daar harder van gaatquote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer met dat nieuwe veld 'Development'? Mocht je daar nou 1 overgangs in mee laten doen naast beginnelingen/nieuwelingen?
En dan gaan we samen vieren dat we heul hard gaanquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Bellah het volgende:
Neu, onze heren trainen ook maar 4 keer.
Maar in Alkmaar was het verzopen nat vandaag, en dubbel winst voor zowel mijn dames als de heren clubacht... Yeah! De volgende keer roei ik net zo hard mee...
Dan gaan er allemaal spookverhalenquote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef De_Brok het volgende:
Nou, groter kan het contrast tussen dagen niet zijn: zaterdag laatste in de B-fin, zondag 4e in de A-fin.
Nu met veel vertrouwen richting ZRB werken
De herenclub8 van Phocas was volgens bronnen 3e op de AA, met overigens ook met maar 4x per week trainen
Oh? Spannendquote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Morgen voor het eerst op slag. Ben benieuwd...
Ik heb je denk ik wel een keer of 300 gezien dit weekend, maar wist niet welke van de mannen je was bij je damesquote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef De_Brok het volgende:
Nou, groter kan het contrast tussen dagen niet zijn: zaterdag laatste in de B-fin, zondag 4e in de A-fin.
Nu met veel vertrouwen richting ZRB werken
De herenclub8 van Phocas was volgens bronnen 3e op de AA, met overigens ook met maar 4x per week trainen
Mjah ook Caroline Scholten is tot Caroline Groen omgedoopt door die sukkel vandaag en hij haalt even later de Skadi roeisters door elkaarquote:
Arme Rutgerquote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef Bellah het volgende:
Mooi weekend.
Minder mooi: (gelukkig hebben we de foto nog)
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Minder calimero doen en wat minder bezighouden met onze ''vrienden'' aan de Amstel.
Hoeft niet zo openbaar uitgedragen te worden. En verder boeit het ook niet wat onze bordeauxrode vrinden doen. Gewoon lekker met je eigen vereniging bezig zijn en je alleen daar druk om makenquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Aha!
Maar we worden zo opgevoed door die commissie (en andere Skollies) dat alles wat bordeauxrood is kut is!
okayquote:Op maandag 27 april 2009 02:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoeft niet zo openbaar uitgedragen te worden. En verder boeit het ook niet wat onze bordeauxrode vrinden doen. Gewoon lekker met je eigen vereniging bezig zijn en je alleen daar druk om maken
Haha, ik heb je eigenlijk alleen in de boot zien zitten...quote:Op zondag 26 april 2009 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik wel een keer of 300 gezien dit weekend, maar wist niet welke van de mannen je was bij je dames
Ik werd er door Thrawn even op gewezen wie je was, hoewel dat aan je bijnaam ook wel duidelijk was. Best relaxt bij jullie blokhut gezeten zaterdagavond, alleen de Phocanen waren allemaal behoorlijk snel weg richting kroeg. Maar met Argo bestuur en Theta coaches/stuur er ook een mooi avondje van gemaakt.quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Haha, ik heb je eigenlijk alleen in de boot zien zitten...
Er zijn 5 mannen met eenzelfde jasje. Een is enorm lang, de ander heeft een krullenbol, de derde een beatleskapsel en de vierde is overduidelijk al burger, met bijpassende buik
Ik ben volgens mij het blondst. Succes met zwaaien op de ZRB
je bedoelt dat je eigenlijk te laf was om lekker te gaan tanken in de kroeg en je zo heerlijk de roeiers van theta en ons kon wakker houden? hahahahaquote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Orionis het volgende:
[..]
Ik werd er door Thrawn even op gewezen wie je was, hoewel dat aan je bijnaam ook wel duidelijk was. Best relaxt bij jullie blokhut gezeten zaterdagavond, alleen de Phocanen waren allemaal behoorlijk snel weg richting kroeg. Maar met Argo bestuur en Theta coaches/stuur er ook een mooi avondje van gemaakt.
Is dit nou inderdaad zo en waarom wordt die focus gebaseerd? Ligt de focus nu meer op skollen zodat de individuele kracht en techniek verder ontwikkeld kan worden zodat er meer richting London 2012 meer gericht kan worden om het boordroeien? Ben wel benieuwd hoe dit nou wordt bepaald!quote:“Een nieuwe Dames Acht zie ik echter nog niet in het verschiet liggen. Daarom richten wij ons voorlopig op de Dubbel Twee. Het huidige beleid is ook veel meer gericht op het skollroeien (twee riemen) in plaats van het boordroeien (één riem).”
Juist dat ja!quote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef De_Brok het volgende:
[..]
je bedoelt dat je eigenlijk te laf was om lekker te gaan tanken in de kroeg en je zo heerlijk de roeiers van theta en ons kon wakker houden? hahahaha
De kroeg was weer heerlijk fout: Amsterdamse avond met allerlei semi-bekende zangers, opgedirkte maar net iets te verlepte vrouwen en lekker doorpilzen!
Gisteren bij de AA race bleef er ook één OkieNokie riem over, volgens mij gingen ze met z'n 7en roeienquote:Op maandag 27 april 2009 12:34 schreef AHappelstroop het volgende:
Weet iemand trouwens ergens foto's te vinden van de Okeanos SA8+? Ik zag ze prachtig met z'n 7en roeiend over de finish komen met Roel Braas in het motorbootje
De roeiers zelf lekker laten uitzoeken kan prima zijn. Alleen kan er altijd wat gebeuren, ze slaan om, breken botten of vallen flauw oi.d., je weet nooit. Daarom ook gewoon altijd iemand langs de kant hebben (of meerdere boten het water opsturen / druk kanaal) die ervoor kan zorgen dat er snel hulp gezocht wordt.quote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe staan coaches trouwens tegenover het de roeiers een training laten doen zonder coaches langs de kant? Dat je gewoon voor het instappen zegt wat ze moeten doen en dat je dat de stuur laat uitzoeken en je niet meefietst.
Genoeg boten op de Amstel, tevens genoeg mensen langs de kant. Omslaan doen ze niet mag ik hopenquote:Op maandag 27 april 2009 12:45 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
De roeiers zelf lekker laten uitzoeken kan prima zijn. Alleen kan er altijd wat gebeuren, ze slaan om, breken botten of vallen flauw oi.d., je weet nooit. Daarom ook gewoon altijd iemand langs de kant hebben (of meerdere boten het water opsturen / druk kanaal) die ervoor kan zorgen dat er snel hulp gezocht wordt.
Sorry ik heb geen flauw idee nog wie wie is en waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Genoeg boten op de Amstel, tevens genoeg mensen langs de kant. Omslaan doen ze niet mag ik hopen
Lastige vraagquote:Op maandag 27 april 2009 12:19 schreef Orionis het volgende:
Mijn ploeggenoten van vorig jaar hebben het dit weekend trouwens erg mooi gedaan! 2e in N4+ én O4+ als tweedejaarsploeg is een mooie prestatie. Vanaf volgende week moeten de blikken voor hen echt binnen gaan stromen!
Pullup, jij weet vast wel hoe dat werkt: hoe wordt bij de bond nou bepaald waar de focus komt te liggen? in een artikel op nu.nl zegt Femke Dekkers het volgende:
[..]
Is dit nou inderdaad zo en waarom wordt die focus gebaseerd? Ligt de focus nu meer op skollen zodat de individuele kracht en techniek verder ontwikkeld kan worden zodat er meer richting London 2012 meer gericht kan worden om het boordroeien? Ben wel benieuwd hoe dit nou wordt bepaald!
We hadden prima mee kunnen doen in het SA veld gezien de tijden van ons en de SA tijden.quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef seekfaM het volgende:
Snelle tijden gevaren op in het B8+ veld!
Net niet onder de 6.00en net iets sneller dan D_A
Helaas niet snel genoeg, zijn derde geworden. met 0.5 sec achter Theta.
Owja, die 2 haal ik altijd door elkaarquote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hadden prima mee kunnen doen in het SA veld gezien de tijden van ons en de SA tijden.
Het was trouwens Gyas wat voor ons eindigde
Die conclusie trokken we bij het damesveld ook dit weekend. Nu al veel ploegen onder de 7 plat en voor het blik in de DB8+ lijk je dit seizoen richting de 6:50/6:55 te moeten gaan. Veel ploegen bij elkaar in de buurt, dus sowieso altijd strijd. Ubermooi!quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar sowieso, tweede 2K wedstrijd en al 4 ploegen die op de 6 plat of eronder gaan. Is gewoon tering hard
In de middag was er weinig wind hoor, gewoon neutraal weer. Niet tegen en niet echt mee. Zaterdag daarintegen was het gewoon keihard wind mee.quote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef AHappelstroop het volgende:
Gelukkig hadden we 'last' van een briesje mee
.. en heb ik ook duizend records gevaren
Ja, we hebben er records op na geslagen en daar werd je met 6:10 nog gewoon beginneling afquote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Bellah het volgende:
6 plat en dan nog vierde worden vind ik eng.
Appelstroopmeneer was ook blij met zijn overwinningenquote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Bellah het volgende:
6 plat en dan nog vierde worden vind ik eng. En welkom aan de Appelstroopmeneer, tevens gefeliciteerd, geloof ik.
Woehoe wij gaan na de PEiL trainen in 2 viertjes.. Erg leuk. Ik zit in de 'lang en hard' ploeg (in tegenstelling tot de 'kort maar krachtig' ploeg)
COMPOOOOquote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Appelstroopmeneer was ook blij met zijn overwinningen
Wie is Bellah, bij deze?
Ah! Ik zie het al; het spinfiets-meisjequote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Appelstroopmeneer was ook blij met zijn overwinningen
Wie is Bellah, bij deze?
Dankje voor je complimentquote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef Bellah het volgende:
Het eeuwig geblesseerde meisje... Dat mensen me gewoon herkennen aan hoe vaak ik op dat ding zit, dat is toch te gek voor woorden
Die appelstroop is trouwens wel de lekkerste. En dan nog wat: club, geen compo![]()
Daar lijkt het wel op ja!quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Talent zat in Nederland ook voor de komende spelen zo te zien
Jullie voeren ook een mooie race. Welkom trouwens!quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Appelstroopmeneer was ook blij met zijn overwinningen![]()
quote:
Roel Braas is uitgestapt omdat de dolpen verbogen was en hij mocht niet roeien zonder druk stang omdat ze bang waren dat de gehele wingrigger mee getrokken werdquote:
Mijn hemel, zou je dan wel in het motorbootje mee willen zeg..?quote:Op maandag 27 april 2009 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roel Braas is uitgestapt omdat de dolpen verbogen was en hij mocht niet roeien zonder druk stang omdat ze bang waren dat de gehele wingrigger mee getrokken werd
Dus hij ging gezellig met een motorbootje mee terug, ze waren echt woest maar uiteindelijk konden ze er wel om lachen met z'n allen.
Bedankt!quote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef Orionis het volgende:
[..]
Jullie voeren ook een mooie race. Welkom trouwens!
In de OP (openingspost) staat wat iedereen is/doet.quote:
Ik ben beginneling-af geworden in 6:38quote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, we hebben er records op na geslagen en daar werd je met 6:10 nog gewoon beginneling af
Nou daar heb je het al, nu word je niet eens beginneling af met 6 platquote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ik ben beginneling-af geworden in 6:38
Jupsquote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef AHappelstroop het volgende:
Ah oke prima, is dan ook gebruikelijk dat wanneer je na pagina 13 een nieuwe post moet openen dat rare plaatje van Roeien & Ergometeren erin gooit, en de lijst update?
Ik in 7:10quote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ik ben beginneling-af geworden in 6:38
6:25.82quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef Koert het volgende:
[..]
Ik in 7:10Maar uiteraard wel in een hoofdnummer, dus ook een zilveren beker erbij gekregen.
Kan het nóg knorriger of is dit jullie limiet?quote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Aha!
Maar we worden zo opgevoed door die commissie (en andere Skollies) dat alles wat bordeauxrood is kut is!
Bij Nereus werkt het namelijk veel beter. Daar wordt gewoon iedereen geleerd dat alles wat niet bordeauxrood is kut is.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Kan het nóg knorriger of is dit jullie limiet?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef Orionis het volgende:
[..]
Bij Nereus werkt het namelijk veel beter. Daar wordt gewoon iedereen geleerd dat alles wat niet bordeauxrood is kut is.
2/1616 FAquote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, we hebben er records op na geslagen en daar werd je met 6:10 nog gewoon beginneling af
Ach dan nog, het gaat hardquote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Pikhoofd het volgende:
het was zondagmiddag echt nog wel snel weer bij de beginnelingenachten hoor, later met de sa8en waaide het veel minder
Ach, gelukkig organiseren wij onze wedstrijden wél eerlijk en zijn we geen slechte verliezers.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Kan het nóg knorriger of is dit jullie limiet?
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, gelukkig organiseren wij onze wedstrijden wél eerlijk en zijn we geen slechte verliezers.
Achja; zuur in m'n benen = meivakantie = geen zin in huishoudelijke bezigheden === gewoon geen reet te doenquote:Op maandag 27 april 2009 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jerry! Jerry! Jerry!
Tof om het topic zo actief te zien.
Was er gekut met de NCN ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, gelukkig organiseren wij onze wedstrijden wél eerlijk en zijn we geen slechte verliezers.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef Orionis het volgende:
[..]
Bij Nereus werkt het namelijk veel beter. Daar wordt gewoon iedereen geleerd dat alles wat niet bordeauxrood is kut is.
Ik was net op weg naar iets anders, maar in ieder geval alsnog hier gefeliciteerd met je overwinning. Zelfs de omroep herkende je trouwens hoorde ik, iets van verenigingshoerquote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef AHappelstroop het volgende:
Nou, eindelijk na het vele lezen van berichtjes op dit onzinnige forum heb ik mij aangezet tot het mijzelf-lid-maken van FOK.
Welkom Appelstroop van de AH (reclame!), lekker genieten van elke dag boterhammen met dit smeersel. Ik ben lid van Triton dus wil hierbij KluupKluup helpen vanuit de mooiste centrale stad van Nederland informatie over te brengen en ook mijn 'meemakingen' (is dat een woord?) te delen met jullie.
JW, vind jammer dat je mij niet eens gedag zei van het weekend hoor!![]()
![]()
Groet,
Bus
Praten met een instapclub8 waar een kerel van vorig jaar in zat die zei dat ze ons moesten ophouden, heel toevallig dan achter hun geloot en nereus 1 vooraanquote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Was er gekut met de NCN ofzo?
Bliktijden zeggen natuurlijk allemaal geen zak. Zelfs de recordtijden van een jaar niet, het hoeft maar 4 keer in een jaar uit de verkeerde kant te waaien, en je hebt een "langzaam jaar", op tijden dan. Uiteindelijk moet je gewoon de eerste zijn in de a-finale
Balen! Hopen dat het snel beter gaat voor jullie! Geen aanwijsbare oorzaak? Blessures? Mensen overtraind?quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Oei wat hebben wij gefaald; op de zaterdag nét vierde op 0,50 sec -> B-finale(daar wel eerste
)
zondag 2e in de voorwedstrijd, 3e in de finale![]()
![]()
![]()
Nu gedeeld eerste in het klassement na aftrek slechtste resultaat (van dit weekend)
Wel goed langebaan kunnen roeien maar niet goed kunnen doorschakelen naar kortebaan? Hebben meer ploegen last van.quote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef Orionis het volgende:
[..]
Balen! Hopen dat het snel beter gaat voor jullie! Geen aanwijsbare oorzaak? Blessures? Mensen overtraind?
Dat bij de eigen vereniging laten roeien vind echter steeds minder weerklank bij de bond de laatste jaren helaas. Ik vind het geen goede ontwikkeling maar dat zal wel weer eens worden teruggedraaid hoop ik. We hebben een goed systeem hier, met her en der goede coaches die prima in staat zijn roeiers te ontwikkelen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:05 schreef Orionis het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja!Vraag is dan hoe je als bondscoaches hierin zo optimaal mogelijk kan functioneren. Op dit moment lijkt het antwoord gezien je analyse: zoveel mogelijk bij hun eigen vereniging en met hun eigen projecten laten trainen. En dan als bondscoach de eerste jaren na een OS zoveel mogelijk proberen het land in te gaan om vereningen te ondersteunen? Hier in Twente ben je in ieder geval welkom!
![]()
Marjolein heeft er overigens op aanraden van de bond voor gekozen in de 2- te stappen met Els. Ze is als dubbel SA en altijd leuk meegekomen met de nationale top, maar heeft internationaal gezien nog niet echt meegedaan. Zoals voor veel sterkte roeiers geldt. Bij het samenstellen van de ploegen voor World Cups en OS zal een belangrijke vraag zijn hoe goed iemand inpasbaar is lijkt me.
Maar of de focus dan op skollen of boordroeien ligt is nog een andere vraag. Hoeveel het uitmaakt als je écht goed bent is trouwens een andere. De Holland 8 bestond immers ook voor een belangrijk deel uit sterke skollers. Henk-Jan Zwolle, Koos Maasdijk, Ronald Florijn en Nico Rienks hadden al World Cup of OS medaille's in skollnummers.
Toch is de laatste tijd in interviews ook weer een tendens de andere kant op te horen. Veel verenigingen in den lande zijn er niet blij mee dat hun talenten (te) vroeg naar Amsterdam gehaald worden. De vraag is dan of de bond dat signaal uit de achterban oppikt en hier naar wil luisteren. Wordt hier ook expliciet over gesproken in Amsterdam? Ik moet “Aan boord naar 2012” maar eens goed doorlezen om te kijken wat daarin gezegd wordt over deze onderwerpen...quote:Op maandag 27 april 2009 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat bij de eigen vereniging laten roeien vind echter steeds minder weerklank bij de bond de laatste jaren helaas. Ik vind het geen goede ontwikkeling maar dat zal wel weer eens worden teruggedraaid hoop ik. We hebben een goed systeem hier, met her en der goede coaches die prima in staat zijn roeiers te ontwikkelen.
De tendens is echter het naar de bosbaan halen van zelfs sterke derde jaars en ze in het diepe te gooien. Zo'n bondsselectie is echt niet altijd de goede manier om je individueel te ontwikkelen, het moet allemaal te snel tegenwoordig. Roel Braas lijkt me erg verstandig met het uitstippelen van zijn eigen traject.
Daarom noem ik ze natuurlijk ook.quote:Overigens kunnen bijna altijd de goede krachten in een Olympische acht ook prima scullen blijkt steeds weer. De namen die je daar noemt zijn daar natuurlijk wel extreem goede voorbeelden van.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef AHappelstroop het volgende:
Nou, eindelijk na het vele lezen van berichtjes op dit onzinnige forum heb ik mij aangezet tot het mijzelf-lid-maken van FOK.
Welkom Appelstroop van de AH (reclame!), lekker genieten van elke dag boterhammen met dit smeersel. Ik ben lid van Triton dus wil hierbij KluupKluup helpen vanuit de mooiste centrale stad van Nederland informatie over te brengen en ook mijn 'meemakingen' (is dat een woord?) te delen met jullie.
![]()
Groet,
Bus
Oh oh, snel engels praten allemaal. Hij heeft familie bij de politie.quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef AHappelstroop het volgende:
![]()
Groet,
Bus
Nou,ik moet idd wel opletten wat ik post:Pquote:Op maandag 27 april 2009 23:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh oh, snel engels praten allemaal. Hij heeft familie bij de politie.
En hoelaat ik het postquote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nou,ik moet idd wel opletten wat ik post:P
Training is verplaatst naar morgen. Botenwagen was er nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 23:47 schreef Bellah het volgende:
Slapen dan ThomGing het wel oke op slag?
Ik heb vanavond een zware Okeanied achterop m'n fiets gehad... Jezus Christus, dát was pas hard trappen
Ja, beetje, deels onrust in de ploeg die weer opgelost is, niet zo scherp getraind... (?) Verder niet echt iets... Maar we hebben iig besloten dat we weer gaan vlammen komende wekenquote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef Orionis het volgende:
[..]
Balen! Hopen dat het snel beter gaat voor jullie! Geen aanwijsbare oorzaak? Blessures? Mensen overtraind?
Dat is een beleidsplan met ronkende teksten, papier is geduldig en je zal er niet echt veel wijzer van worden. Op dit moment maken ze zich erg afhankelijk van de financiering van het NOC en om die te verkrijgen is het niet handig als je aangeeft alles decentraal te willen aanpakken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Orionis het volgende:
[..]
Toch is de laatste tijd in interviews ook weer een tendens de andere kant op te horen. Veel verenigingen in den lande zijn er niet blij mee dat hun talenten (te) vroeg naar Amsterdam gehaald worden. De vraag is dan of de bond dat signaal uit de achterban oppikt en hier naar wil luisteren. Wordt hier ook expliciet over gesproken in Amsterdam? Ik moet “Aan boord naar 2012” maar eens goed doorlezen om te kijken wat daarin gezegd wordt over deze onderwerpen...
Dankje JWquote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef jw3 het volgende:
[..]
Ik was net op weg naar iets anders, maar in ieder geval alsnog hier gefeliciteerd met je overwinning. Zelfs de omroep herkende je trouwens hoorde ik, iets van verenigingshoer, kon het verder ook niet helemaal volgen.
Als ik last van mijn polsen wil krijgen dan ga ik skiffenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef Bellah het volgende:
Wat betreft mijn polsblessure: ik mag vanavond 3x16 ergometeren, donderdag 3x20, en als ik heel blijf zaterdag skiffen. Als het goed is mag ik dan de volgende week de boot weer in... EINDELIJK!
Kan je dan niet beter even met een coach in een 2- gaan zitten? Dat lijkt me iig minder belastend voor je polsen. Zou mooi voor je zijn als je weer kan roeien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef Bellah het volgende:
Ja, ik geloof dat het idee ook is dat als ik in de boot zit en het gaat niet goed, dat het dan voor de rest kut is omdat we dan terug moeten. En zoveel ergometeren is niet leuk
Net die bewuste training gehad..quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Orionis het volgende:
Kluupkluup, ondertussen wel je eerste training als slag gehad? Gaan jullie het ons op de ZRB wat moeilijker maken? Zou mooi zijn als er ook een lekker hoog niveau is in het B4+ veld!
Als het net zo'n beer is als wat er in die Njord 8+ zatquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Net die bewuste training gehad..
Ik vond het wel vet hoor.. Voorgestuurde boot, dus niemand voor je, erg leuk om te doen.
Het ging ook wel aardig, alleen de opzetjes kwamen er niet uit.
En tjah, of we kunnen gaan concurreren dat zien we na dit weekend wel weer.
De kans dat ik in de vier kom lijkt me sowieso niet zo groot, aangezien ik als stuurboorder moet concurreren tegen onze slag en een beer van een jongen van 100kg.
Nee, wel een afgetrainde 'beer'..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als het net zo'n beer is als wat er in die Njord 8+ zatDan maak je wel kans hoor
Als ik kan kiezen tussen een kerel van 80 die goed roeit en geconcentreerd zijn trainingen afwerkt en daarbij progressie laat zien en een kerel van 100 die dat minder doet, dan is het mij wel duidelijk. Dus je hoeft je zeker niet direct zorgen te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Net die bewuste training gehad..
Ik vond het wel vet hoor.. Voorgestuurde boot, dus niemand voor je, erg leuk om te doen.
Het ging ook wel aardig, alleen de opzetjes kwamen er niet uit.
En tjah, of we kunnen gaan concurreren dat zien we na dit weekend wel weer.
De kans dat ik in de vier kom lijkt me sowieso niet zo groot, aangezien ik als stuurboorder moet concurreren tegen onze slag en een beer van een jongen van 100kg.
top!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:22 schreef AHappelstroop het volgende:
Ben op dit moment bezig met een website voor Development Klassement. Leuk projectje, had dit voorgesteld aangezien op de KNRB het altijd eeuwen duurt voordat iets online komt. Op deze manier zit ik er bovenop en als de wedstrijdleider (waar ik dan ook mailcontact mee heb) snel is in mailen blijft de website ten minste goed up-to-date
Dus; binnenkort http://www.developmentklassement.nl/
Per ploeg vervalt het slechtste resultaat van de wedstrijden die doorgang hebben gevonden. De ploeg met het hoogste aantal punten wint het klassement. Bij gelijk aantal punten wint de ploeg die het meest aantal keren 10 punten heeft gescoord. Als ook dat geen winnaar oplevert, wint de ploeg met het beste resultaat op de NSRF.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef De_Brok het volgende:
[..]
top!
alvast 2 vraagjes: zijn er prijzen te verdelen in dit klassment? En: tellen alle wedstrijden mee, of mag je er net zoals bij Ej8+ eentje "wegstrepen", dus het slechtste resultaat telt niet mee?
Ach ja, de wegen van de bond zijn vaak ondoorgrondelijk. Pulp heeft zeker gelijk dat de financiering en de eisen van NOC/NSF het allemaal niet makkelijker maken. Daarentegen is er toch nog veel wat op verenigingen gedaan kan worden, en is er binnen de plannen van de bond ook echt nog wel wat te verbeteren. Het nu gepubliceerde jaarplan voor de SA equipe is daar natuurlijk een mooi voorbeeld van. Binnenkort mag ik weer met de bond hierover kletsen, en wie weet lukt het om in de toekomst dingen weer wat beter te krijgen. In ieder geval zijn de verenigingen het afgelopen jaar wat mondiger geworden, en dat kan alleen maar de roeisport ten goede komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beleidsplan met ronkende teksten, papier is geduldig en je zal er niet echt veel wijzer van worden. Op dit moment maken ze zich erg afhankelijk van de financiering van het NOC en om die te verkrijgen is het niet handig als je aangeeft alles decentraal te willen aanpakken.
JW3 deed goed zijn best het eea op de KNRB vergadering aan te kaarten overigens.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef cryforhelp het volgende:
Moet je denk ik wel met een verdomd goed verhaal komen waarom je vrijwillig uitstapt.
kraken is enkel een tijdelijke oplossing he.. Worden jullie ook begeleid door het VUmc en door een sportarts?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand trouwens bekend met een pees / spier die tussen rib / schouderblad zit en die aanhecht. Daar heb ik iig last van, ben nu afgelopen week gekraakt en moet morgen weer heen ter controle maar het slaapt echt verrot omdat ik er constant een steek in heb. Het zit aan de kant van binnenarm, misschien iets met doorvallen ofzo?
We hebben een vaste sportarts en een fysiotherapeut, tevens hebben we nog een eigen fysio in onze eigen boot. Die heeft de constatering gesteld en nu even bij een manueel therapeut om te kijken hoe en wat. Morgen nog een keer heen, al moet ik wel toegeven dat ik morgen weer meegeroeit had 18km en misschien dat dat het wel versterkt heeft. Maar goed, het blijft vervelend.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
kraken is enkel een tijdelijke oplossing he.. Worden jullie ook begeleid door het VUmc en door een sportarts?
Die kan je waarschijnlijk wel goed helpen.. Fysiotherapeuten of manueel therapeuten heb ik minder goede ervaringen mee (ben door meer dan 10 mensen onderzocht en niemand die een écht goede diagnose kon stellen)
Dat was puur tijdelijk ivm blessures en een ingeselecteerde jeugdroeier die op schoolreisje moest. Als het goed is zijn ze vanaf de ZRB weer op oorlogssterkte.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef cryforhelp het volgende:
Roeit Argo niet de hele tijd met invallers? Orionis en Thrawn combineren met ze, misschien dat die meer weten.
lolquote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Thrawn het volgende:
[..]
ingeselecteerde jeugdroeier die op schoolreisje moest.
Waarschijnlijk weet je het nog niet, maar Ik heb net contact met jullie coach, Nico, gehad.. Ik kom as zondag meeroeien.quote:
Oh nee hequote:
waarschijnlijk tussen ribspier die het begeven heeft. Slapen, ademhalen kost moeite en dus even helemaal op non actief en rust pakken. Pijnstillers in mijn mik en na het weekend maar weer terug naar onze sportarts.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh nee heIk was er al bang voor toen ik je eerdere post las. Rib kapot ?
Een van onze ploeg is 6 weken uitgeschakeld met een ribfractuurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:29 schreef Sjobber het volgende:
Gok op 4-5 weken uitschakeling?
Wel damn balen zeg, want in één van de volgende wedstrijden is het blik voor jullie.
Ach laten we niet van het dramatische uitgaan, weekend sowieso niet trainen en eigenlijk alleen maar een beetje op een stoel zitten en niets doen. Maandag weer heen en dan denk ik dat ik de Randstad wel weer mee kan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:29 schreef Sjobber het volgende:
Gok op 4-5 weken uitschakeling?
Wel damn balen zeg, want in één van de volgende wedstrijden is het blik voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |