Emoquote:Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik check lekker alleen mn computer vandaag. De wereld maakt me boos!
Een echte VBLerquote:
Ik checkte net nog of ik nog een spoedbezoek aan Barca - Sevilla kon maken maar net iets te duurquote:
Viel mij ook al op jaquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Hij kijkt wel awkward op dat screenshotje.
Hij lijkt.. ?quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Hij kijkt wel awkward op dat screenshotje.
Hé dat denk ik ook wel eensquote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik checkte net nog of ik nog een spoedbezoek aan Barca - Sevilla kon maken maar net iets te duur
quote:
Pas maar op, want nu begint hij tegen jouquote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef jagga het volgende:
Inderdaad...
Laat je je smoel eens zien in de SC, zit die Jitzzze meteen in je nek te hijgen als een hyperactieve hond die je been wil berijden, om vervolgens "zijn" territorium af te bakenen.
Kerel, wees eens vriendelijk tegen de nieuwelingen, ofzo
Very wellquote:
Overigens zijn jullie de newbies heurquote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef Espabilado het volgende:
Oh ja voorstellen.
Ik ben Espabilado, verloofd met Breathtaking, verliefd op Krentenbol, en ik ga film kijken
Dat was iets van 2 weken geleden al zo...quote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pas maar op, want nu begint hij tegen jou
En waarom dat?quote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Very well
[..]
Overigens zijn jullie de newbies heur
Voor mij hoeft het niet, maar voor de gefrustreerde banaanquote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Very well
[..]
Overigens zijn jullie de newbies heur
Mensen die stom doen tegen newbiesquote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef jagga het volgende:
Inderdaad...
Laat je je smoel eens zien in de SC, zit die Jitzzze meteen in je nek te hijgen als een hyperactieve hond die je been wil berijden, om vervolgens "zijn" territorium af te bakenen.
Ja, en vaak vraag ik me af wat ik hier nog doe maar it's grown part of mequote:Op maandag 20 april 2009 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
9 jaar![]()
Ander account gehad, hiervoor?
Ben niet echt een newbie...ik lees al een tijdje mee, heb zelfs al wat bagger geproduceerd, adelante afgezeken (quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die stom doen tegen newbies
Of manquote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:
En dan denk je leuke chicks tegen te komen hier en dan blijken ze toch weer emo te zijn
3 keer raden wie dat nog meer doen in de sc.quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Ben niet echt een newbie...ik lees al een tijdje mee, heb zelfs al wat bagger geproduceerd, adelante afgezeken () waarschuwingen gehad e.d.
En dan kom je een keer in de SC, begint die hijgert meteen te brullen als een dolle stier.....
Maar waar blijft je UI?quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Ben niet echt een newbie...ik lees al een tijdje mee, heb zelfs al wat bagger geproduceerd, adelante afgezeken () waarschuwingen gehad e.d.
En dan kom je een keer in de SC, begint die hijgert meteen te brullen als een dolle stier.....
jij?quote:Op maandag 20 april 2009 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
3 keer raden wie dat nog meer doen in de sc.
Ik had er een heel tijdje een... maar dat bleek dezelfde te zijn als Quxz (ofzoiets) die heeft mij toen gepmed of ik zo vriendelijk wilde zijn de mijne te verwijderen..quote:
quote:
Ja sorry hoor, ik kan het niet helpen. Dus als je me even zou willen excuseren, tijd om mn wonden van een paar dagen geleden weer open te snijden!quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:
En dan denk je leuke chicks tegen te komen hier en dan blijken ze toch weer emo te zijn
* Espabilado pakt het zoutquote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry hoor, ik kan het niet helpen. Dus als je me even zou willen excuseren, tijd om mn wonden van een paar dagen geleden weer open te snijden!
quote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry hoor, ik kan het niet helpen. Dus als je me even zou willen excuseren, tijd om mn wonden van een paar dagen geleden weer open te snijden!
Geen UI kunnen vindenquote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik had er een heel tijdje een... maar dat bleek dezelfde te zijn als Quxz (ofzoiets) die heeft mij toen gepmed of ik zo vriendelijk wilde zijn de mijne te verwijderen..
En natuurlijk zo lief als dat ik ben, heb ik dat gedaan, en sindsdien niet echt tijd/zin er 1 te zoeken
It's what I'm all aboutquote:Op maandag 20 april 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh graag, hoe meer pijn het doet hoe meer voldoening het me geeft!
Can't be bothered to get onequote:
Nee ik ben nieuw.quote:Op maandag 20 april 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, jij ook hierkom je hier wel vaker?
Wij delen ons bloed.quote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kb en ik delen onze vurige passie voor bloed, pijn, marteling etc.
En de eeuwige zoektocht naar een gezonde in het leven staande levensgenieter continuesquote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kb en ik delen onze vurige passie voor bloed, pijn, marteling etc.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, en van dagdag moet je je niks aantrekken, zijn hersens zijn stof.
Username change?quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef dagdag het volgende:
DAN ZOEK IK TOCH EEN ANDERE KUT SC
DAGHOMOS
Nee joh gekkie, de klaagbaak op Fok is echt de plaats om vrolijke levensgenieters te vindenquote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En de eeuwige zoektocht naar een gezonde in het leven staande levensgenieter continuesSoms heb ik het idee dat ik op de verkeerde plekken zoek...
Dat wist ik allang...quote:Op maandag 20 april 2009 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, en van dagdag moet je je niks aantrekken, zijn hersens zijn stof.
Ja dat is dus ook mijn idee.. hmm. Kwestie van tijd dan.quote:Op maandag 20 april 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, de klaagbaak op Fok is echt de plaats om vrolijke levensgenieters te vinden!
Waarschijnlijk sta je dan te dichtbij.quote:Op maandag 20 april 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke keer doen ze weer pijn aan m'n ogen!
Ze ligt er naast toch?quote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta je dan te dichtbij.
pics?quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]BT heeft toch vele mooiere borsten, kom op zeg.
Die reactie had je ook in een quote kunnen zetten hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat wist ik allang...
Dat stuke heb ik ook meegemaakt... de eerste keer dat hij zijn hersenschijt hier verspreidde..
tot en met het gerucht dat hij user van de maand zou worden... en het uiteindelijk nog werd ook
Ohja zie sig >>>
quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]BT heeft toch vele mooiere borsten, kom op zeg.
maar, maar.. ik had leuk plaatje voor je gemaaktquote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet te koop, die moet je verdienen.
Ja niet bij mij verdienen, ik ben ook slechts een (de enige) member.quote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
maar, maar.. ik had leuk plaatje voor je gemaakt
Ooh, dan wordt het lastig, volgens mij is ze nogal moeilijkquote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja niet bij mij verdienen, ik ben ook slechts een (de enige) member.
Wij hebben lidmaatschapsruil gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ooh, dan wordt het lastig, volgens mij is ze nogal moeilijk
Wat heb jij er allemaal voor moeten doen?
Ah ik kan dus ook bij jou lid wordenquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wij hebben lidmaatschapsruil gedaan.
Nee, maximaal aantal leden is bereikt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ah ik kan dus ook bij jou lid wordenEn dat heb ik dus al wel verdient hé
Joah! Arctic monkeys, bon iver, prodigy, bloc party!quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Too much info.
Hihi, heb jij ook zo'n zin in Lowlands?
Godgloeiende ku^%#&$%_(*0484wquote:Op maandag 20 april 2009 14:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, maximaal aantal leden is bereikt.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Too much info.
Hihi, heb jij ook zo'n zin in Lowlands?
Blablablaquote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef jagga het volgende:
Inderdaad...
Die wilde weer weg, ik heb nog gezegd dat hij jou niet zomaar in de staak kan laten een paar delen terug, maar hij ging voor een ban.quote:
Ik hoop eigenlijk nog wel op een aantal andere leuke namen. De bands die nu komen zijn wel leuk maar heb ik allemaal al gezien.quote:Op maandag 20 april 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah! Arctic monkeys, bon iver, prodigy, bloc party!![]()
Geband, lang.quote:Op maandag 20 april 2009 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is McF heen?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef jagga het volgende:
Inderdaad...
quote:Op maandag 20 april 2009 14:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die wilde weer weg, ik heb nog gezegd dat hij jou niet zomaar in de staak kan laten een paar delen terug, maar hij ging voor een ban.
Wat een n00b.quote:
Ja en niet echt spectaculair imo.quote:Op maandag 20 april 2009 14:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog wel op een aantal andere leuke namen. De bands die nu komen zijn wel leuk maar heb ik allemaal al gezien.
Dat hij dat zo voelt kan ik ook weinig aan doenquote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die gozer beschrijft jou daar even mooi in een paar woorden
Ik heb bij jou posts soms echt zo'nquote:
Treffende doch falende postquote:
Het is gewoon zoquote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hij dat zo voelt kan ik ook weinig aan doen
Wat bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb bij jou posts soms echt zo'n [ afbeelding ] gevoel
'Dude wtf?''quote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb bij jou posts soms echt zo'n [ afbeelding ] gevoel
Jitzzzze2quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij? Doe eens tieten posten.
quote:
Net alsof jullie op al die newbies zitten te wachten? Ik steek als enige mn hoofd boven het maaiveld uit, en wordt weer oh zo gemakkelijk neer gemaaidquote:
Hoi.quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij? Doe eens tieten posten.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Net alsof jullie op al die newbies zitten te wachten? Ik steek als enige mn hoofd boven het maaiveld uit, en wordt weer oh zo gemakkelijk neer gemaaid
Wat voel je je nou aangevallen?quote:Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Net alsof jullie op al die newbies zitten te wachten? Ik steek als enige mn hoofd boven het maaiveld uit, en wordt weer oh zo gemakkelijk neer gemaaid
Nee, voelde me niet aangevallen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat voel je je nou aangevallen?
Het is toch zo, zo doe jij toch ook
Ik zit ook niet op die newbies te wachten maar om die onderuit te halen hebben we inderdaad jou
VIind ik het wel eenwaard als zo'n "newbie" jou dan volledig treffend weet te omschrijven
Of jij ziet het belang van de SC niet in.quote:Op maandag 20 april 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Heuj iedereen was ooit een newbie!Volgens mij nemen jullie het iets te serieus zo'n SC
Ah oke ik begrijp. Ik zal dus zeker een lang proces moeten doorlopen om erkend te worden?quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of jij ziet het belang van de SC niet in.
Hier wordt KLB gemaakt, vriend. En worden de belangrijke beslissingen genomen.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat voel je je nou aangevallen?
Het is toch zo, zo doe jij toch ook
Ik zit ook niet op die newbies te wachten maar om die onderuit te halen hebben we inderdaad jou
VIind ik het wel eenwaard als zo'n "newbie" jou dan volledig treffend weet te omschrijven
quote:Op maandag 20 april 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja. Gupje; this one is for you:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n "Why?" gevoelquote:
"serieus"quote:Op maandag 20 april 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Heuj iedereen was ooit een newbie!Volgens mij nemen jullie het iets te serieus zo'n SC
Hoeft ook niet, een soort van ijs is gebrokenquote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar onthoud dat dit je geen oldbie maakt
Voorbeelden!quote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n "Why?" gevoel
Als in "Why?" zou je zoiets posten
Zoals die foto van die ranzige tietenquote:
Je bedoelt dat er een klein deukje zit in het meters dikke ijspak?quote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, een soort van ijs is gebroken
Er zei iemand: Post tits, dus dan doe ik dat graag.quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zoals die foto van die ranzige tieten
En sommige grapjes van jou
Post cunt!quote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zei iemand: Post tits, dus dan doe ik dat graag.
Post tubgirlquote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zei iemand: Post tits, dus dan doe ik dat graag.
Shitquote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ha herenquote:
Heul klein beetje, maar ik wil bruiner worden, word ik nog sexierquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
[..]
ha heren![]()
wie gehtst? zijn we al bruin?
Wut?quote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
Met al jullie bullshit over deze slowchat durf ik hier bijna niet meer te komen man!
quote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heul klein beetje, maar ik wil bruiner worden, word ik nog sexier
Ik ga jou niet imiterenquote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal ik jou een serieus nemen had je moeten antwoorden![]()
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al meent Jitz het vast niet, dan nogquote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet het ook Remlof. Jij komt ons regelmatig om advies vragen.
Ik word niet zo snel bruinquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
[..]
ha heren![]()
wie gehtst? zijn we al bruin?
Kom je toch naar PUB SC.quote:Op maandag 20 april 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al meent Jitz het vast niet, dan nog!
Hier draait het om:quote:Op maandag 20 april 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Al meent Jitz het vast niet, dan nog!
Wat zit jij nou weer te zieken, stuk onbenulquote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou lachen joh, echt leuk, echt super!
Zoek een leven.
ook blond?quote:
is dat zo?quote:
Gelukkig zorg jij voor menig hoogtepunt in de SCquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind jitzzzze de laatste tijd ook een faler hoor!1!!!!11!1111
Dat is het hele probleem met jitzzzzequote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou lachen joh, echt leuk, echt super!
Zoek een leven.
In mn herinnering was 'ie eerst veel leuker/aardigerquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind jitzzzze de laatste tijd ook een faler hoor!1!!!!11!1111
Nee, natuurlijk niet. Kan mij dat nou rukken wie hier allemaal postquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef jagga het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik dacht dat het ging om het feit dat jij je een soort waakhond voor de SC waant, wat overigens nergens op slaat.
Kan aan mij liggen
Die waakhond ben ik.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef jagga het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik dacht dat het ging om het feit dat jij je een soort waakhond voor de SC waant, wat overigens nergens op slaat.
Kan aan mij liggen
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh, de laatste tijd ook niet echt meer eigenlijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig zorg jij voor menig hoogtepunt in de SC
Gaan we nou nog naar rijkerswoerd?quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met jitzzzze
Die leegte is mijn UI !quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die waakhond ben ik.
Zonder UI hoef je hier ook niet te komen btw
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met jitzzzze
Balen.quote:
Dat zou best het einde van een icoon kunnen zijnquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mn herinnering was 'ie eerst veel leuker/aardigerachja, misschien komt het weer terug als 'ie een nieuwe baan heeft
maar dan komt hij hier ook minder/niet meer gok ik zo
Ik zit nog effe in Amsterdamquote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gaan we nou nog naar rijkerswoerd?![]()
Ik ga eerst ff douchen, ga jij maar alvast, ik tref je daar wel!
Iconen zijn zooo 1970quote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou best het einde van een icoon kunnen zijn
nee.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is een neger, wist je dat niet?
Tot strakjesquote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iconen zijn zooo 1970![]()
En nu ga ik, fijne middag![]()
!
Vroeg in het jaar, nu zijn er toch nog niet zoveel breezers?quote:
quote:
M'n broer woont in Malaga, ga een weekje op bezoekquote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vroeg in het jaar, nu zijn er toch nog niet zoveel breezers?
Dan heb je tenminste zon zonder benauwdheidquote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
M'n broer woont in Malaga, ga een weekje op bezoek.
Malaga is tof, ben er geweest.quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met koninginnedag chill ik heb idd lekker op het strandquote:Op maandag 20 april 2009 16:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste zon zonder benauwdheid![]()
Maar...je mist Koninginnedag?
Het was genieten gisteren.quote:
quote:
Hoe komt hij daar? Ik wil nogsteeds naar Sevilla verhuizen weet jequote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe komt hij daar? Ik wil nogsteeds naar Sevilla verhuizen weet je
Ik ga daar ook ooit heen verhuizen, worden we burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stap weer eens in een zinkend schip?quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom is het de laatste tijd zo kut in de SC. het is altijd rustig, soms wordt er 2 uur gedaan over een pagina, of zelf nog langer, en het is nooit meer echt gezellig
Je ziet geen connectie met het weer?quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom is het de laatste tijd zo kut in de SC. het is altijd rustig, soms wordt er 2 uur gedaan over een pagina, of zelf nog langer, en het is nooit meer echt gezellig
Jij mag in de sloppenwijken, ik in Nervionquote:Op maandag 20 april 2009 16:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik ga daar ook ooit heen verhuizen, worden we buren
ssst..!quote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ziet geen connectie met het weer?
je was gister mooi te laat met je antwoord, toen ik het zag was ik die geniale hersenscheet al weer vergetenquote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IKKE IKKE IKKEquote:Op maandag 20 april 2009 16:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij mag in de sloppenwijken, ik in Nervion![]()
En anders een aangrenzend dorpje, Los Palacios of Dos Hermanas of Utrera
electric retardquote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleenrechtquote:
koop dan 2 liter yoghurt, dat vult tenminste (meer)quote:
Wacht maar tot je een keer in mijn sloppenwijk moet wezen daarquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Alleenrecht![]()
![]()
* zoekt UI en bekijkt de guppenlink
quote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je was gister mooi te laat met je antwoord, toen ik het zag was ik die geniale hersenscheet al weer vergeten
Het is al veel langer.quote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
welke kleur danquote:Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou blond is een groot woord maar zit er wel in
waar is je UI?quote:
ik ben al een beetje een negertjequote:
Weg zoek een nieuwe, wat flitsenderequote:
Lollers.quote:Beste student,
Vorige week vroegen wij je mee te doen aan een onderzoek over Trajectum. Jammer genoeg hebben wij van jou nog geen reactie ontvangen.
Graag nodigen wij je nogmaals uit om deel te nemen. Wij garanderen je dat dit onderzoek aanzienlijk minder tijd zal kosten dan het onderzoek in februari.
Toen ging het over de vraag wat je in Trajectum wilt lezen. Ditmaal willen we graag van je weten of je Trajectum leest, en zo ja wat.
Je kunt tot en met woensdag 22 april de vragenlijst invullen.
Deelnemers maken kans op een toegangskaart voor Lowlands
Elke dag de hele dag op terras zitten wordt ook beetje duurquote:
Nee nooit!quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
cafetaria het achterhuis gaat toch niet weg he?
Ik ben 2 mondelinge aan het voorbereiden maar ik heb morgen ook nog 2 theorie toetsen. Economie en Natuurkundequote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom zit je op fok? gaa eens leren.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ben 2 mondelinge aan het voorbereiden maar ik heb morgen ook nog 2 theorie toetsen. Economie en Natuurkunde![]()
![]()
![]()
![]()
en voor die laatste 2 zal ik wel weer geen tijd hebben om voor te leren
nogmaals, wat doe je dan in godsnaam op fokquote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ben 2 mondelinge aan het voorbereiden maar ik heb morgen ook nog 2 theorie toetsen. Economie en Natuurkunde![]()
![]()
![]()
![]()
en voor die laatste 2 zal ik wel weer geen tijd hebben om voor te leren
Ik ben een friettentquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Toch vind ik frikandellen van de friettent altijd een stuk lekkerder dan zelf gefrituurde.
Niet. Als je de fricandellen van luc geproefd hebt wil je niet anders meer.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Toch vind ik frikandellen van de friettent altijd een stuk lekkerder dan zelf gefrituurde.
Raspatat.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ja weet ik niet, zoals jij denk ik leren ontlopen maar ik ben tegelijkertijd op Word bezig voor mn mondelingquote:Op maandag 20 april 2009 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nogmaals, wat doe je dan in godsnaam op fok
Dat win ik.quote:Op maandag 20 april 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ja maar dat kan nooit zo lekker zijn als bij de friettent.
Maar alsnog wil ik best wel een wedstrijdje frikandellen speciaal eten met je doen hoor.
Mijn specialiteit is frikadellen. Kroketten verpauper ik vaak, of ze zijn te zacht of leeggelopen ofzo. Er is wel een manier om de perfecte kroket te maken, maar daar ben ik nog op aan het oefenen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ja maar dat kan nooit zo lekker zijn als bij de friettent.
Maar alsnog wil ik best wel een wedstrijdje frikandellen speciaal eten met je doen hoor.
Voeg 'm toequote:Op maandag 20 april 2009 17:13 schreef bloodysunday het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Achterhuis
Meen je niet.quote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ja fuck nu heb ik daar enorm zin in
Letterlijk dit hele jaar nog niet gegeten![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohhh echt niet.Ik kan veel eten hoor!!1
quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jawel.
Ik had vorige week op het terras voor het eerst patat dit jaar
Ben jij wel helemaal oke?quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jawel.
Ik had vorige week op het terras voor het eerst patat dit jaar
Je moet patat enzo eten. Niet de snackbar zelf.quote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
In my defense: de snackbar hier is niet lekker
Nee johquote:Op maandag 20 april 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal oke?
Of eet je alleen maar ubergezond voedsel?
Bij een matige patatzaak zou je toch eerder de knoflooksaus en shoarma ontwijken, maar die gasten maken daarbovenop dus ook nog eens belabberde friet?quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nee joh
Maar dat kan toch gewoon... simpele kwestie van elke keer niet kiezen voor patatVooral vanwege de matige snackbar hier dus.
Pizza's gaan er wel goed in bv
Ja, en zwart aangebrande hamburgers en gehaktballen enzo... domme tokkiesquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bij een matige patatzaak zou je toch eerder de knoflooksaus en shoarma ontwijken, maar die gasten maken daarbovenop dus ook nog eens belabberde friet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |