Paardenworstquote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien zijn paarden wel ontzettend lekker op brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Nou zo zielig is dat niet hoor voor die kreeften.. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan met een levende kreeft! Op het moment dat je zn kop in de pan duwt is hij onmiddelijk dood, daarom doe je natuurlijk altijd de kop eerst.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet boeiend, hoor... Maar levend in een pan gekookt water vind ik best dieronvriendelijk. Maak em eerst dood dan.
Je gaat een koe toch ook niet in een mega pan met kokend water gooien...
Nu zal dat in de praktijk een beetje lastig zijn...
Ook zoiets belachelijks: levende kreeften in kokend water, maak dat beest eerst dood
quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef sezten het volgende:
Tering dagdag volgende keer val je niet meer zo makkelijk bij een overtredinkje van Adriano jij matenaaier en strafschoppen schiet je nooit meer erin anders schop ik jou
kutquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:57 schreef dagdag het volgende:
Maar dan moet het wel 0-1 bij rust staan en 3-1 eindstand in de finale
quote:
Reggina is teringslechtquote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
meest vbal
zondag Reggina 4.85
X 3.45
Juventus 1.65
bij deze zeg ik gelijkspel, als het niet zo is verwijder ik mezelf 3 dagen van fok
wedden van welquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef sezten het volgende:
[..]
Reggina is teringslechtIk zou gewoon voor Juve gaan.. jij gokt met je Inter bril op
quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
dagdag, kanker voortaan eens op met die kut pm's
nou jij heb mazzel dat je ng bent, anders dagdagpunten wegquote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die kansloze pm's van je altijd.
Ik ben NG, en aanbid mij.quote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou jij heb mazzel dat je ng bent, anders dagdagpunten weg
ik moest ze sturen van jitzzze jaap .quote:
Dus Ajax speelt gelijk tegen AZ? bedankt voor de tipquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
wedden van wel
juve gaat geen kampioen meer worden, dus je weet hoe dat gaat
Ga iemand anders trollenquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik moest ze sturen van jitzzze jaap .
quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rot zelf op, met of zonder plaatjes
I know.quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw posts voegen altijd zo veel toe hier! Echt, respect
!
En die van mai?quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw posts voegen altijd zo veel toe hier! Echt, respect
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |