Emoquote:Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik check lekker alleen mn computer vandaag. De wereld maakt me boos!
Een echte VBLerquote:
Ik checkte net nog of ik nog een spoedbezoek aan Barca - Sevilla kon maken maar net iets te duurquote:
Viel mij ook al op jaquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Hij kijkt wel awkward op dat screenshotje.
Hij lijkt.. ?quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Hij kijkt wel awkward op dat screenshotje.
Hé dat denk ik ook wel eensquote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik checkte net nog of ik nog een spoedbezoek aan Barca - Sevilla kon maken maar net iets te duur
quote:
Pas maar op, want nu begint hij tegen jouquote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef jagga het volgende:
Inderdaad...
Laat je je smoel eens zien in de SC, zit die Jitzzze meteen in je nek te hijgen als een hyperactieve hond die je been wil berijden, om vervolgens "zijn" territorium af te bakenen.
Kerel, wees eens vriendelijk tegen de nieuwelingen, ofzo
Very wellquote:
Overigens zijn jullie de newbies heurquote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef Espabilado het volgende:
Oh ja voorstellen.
Ik ben Espabilado, verloofd met Breathtaking, verliefd op Krentenbol, en ik ga film kijken
Dat was iets van 2 weken geleden al zo...quote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pas maar op, want nu begint hij tegen jou
En waarom dat?quote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Very well
[..]
Overigens zijn jullie de newbies heur
Voor mij hoeft het niet, maar voor de gefrustreerde banaanquote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Very well
[..]
Overigens zijn jullie de newbies heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |