Daarom download ik altijd de engelse subs er meteen bij. ik kan mij er ook vaak aan ergeren. En niet alleen Daniel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Wat ik wel rete frustrerend vond is dat gemompel van Daniel voortdurend.
Soms echt een paar keer terug moeten spoelen om goed te verstaan wat hij zegt.
Engelse ondertiteling deed bij mij wonderenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Het gaat er in dit geval waarschijnlijk om dat de cyclus nog steeds in werking isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Mirel het volgende:
Hoezo, heeft ie ooit gezegd dat ie schotwonden had ofzo?
Snap je wel hoe het tijdreizen werkt in Lost?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Mirel het volgende:
Hoezo, heeft ie ooit gezegd dat ie schotwonden had ofzo?
Ja, daar erger ik me ook aan. Steeds dat quasi-spannend/interessant fluisterpraten. Het komt heel nep over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik erger me daar totaal niet aan. Past wel bij zn verwarde voorkomen. Ik zat te denken aan de uitspraak van Eloise. Ze zei in het ziekenhuis: Its been a long time since I didnt know what is going to happen next, ofzoiets. Zal dit indiceren dat zij terug is gereisd door de tijd op 1 of andere manier? Hoe kan zij dat anders weten.. Dan is de vraag waarom zij alsnog Daniel naar het eiland wil hebben. Ik hoop dat het verhaal van Daniel nog niet klaar is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Unhuman het volgende:
Die Faraday.. Leuk personage hoor maar dat acteerwerk is zo slecht dat ik tijdens het kijken bijna vergat mijn sluitspier dicht te houden. Echt tenenkrommend slecht. Dat stomme langzame gemompel. Op het eiland doet hij er al 2 minuten over om een zin van 8 woorden uit te spreken, maar toen hij 'ziek' was, was het nog 4 keer zo erg!! Bleeeegh. Heb dat hele stuk in 4x fastforward zitten kijken. Bloedirritant!!
Totaal geen problemen mee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik vind het juist een van de betere karakters, en een van de betere acteurs. Ook in andere werken vind ik hem goed, Rescue Dawn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Unhuman het volgende:
Die Faraday.. Leuk personage hoor maar dat acteerwerk is zo slecht dat ik tijdens het kijken bijna vergat mijn sluitspier dicht te houden. Echt tenenkrommend slecht. Dat stomme langzame gemompel. Op het eiland doet hij er al 2 minuten over om een zin van 8 woorden uit te spreken, maar toen hij 'ziek' was, was het nog 4 keer zo erg!! Bleeeegh. Heb dat hele stuk in 4x fastforward zitten kijken. Bloedirritant!!
En Lindeloff doet ook mee aan Star Trek, echt een film van de twee mannen achter Lost, vanzelfsprekend zo'n reclame dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Idd, die film gaat volgende week in premiere. Echt geen toeval.
Bovendien verstopt JJ Abrams vaak easter eggs uit eerdere producties in een film. Het Dharma logo zat in Cloverfield, het Slusho logo staat op een skyscraper in Star Trek en het Dharma logo zal vast ook nog ergens terugkomen in Star Trek.
Ik neem aan dat zij het dagboek dat zij aan Daniel heeft gegeven (waar hij voortdurend in kijkt) weer van Daniel krijgt, met updates juist om Daniel op het "rechte pad" te houden en uiteindelijk naar het eiland te sturen. Zij is van de "whatever happened, happened"-overtuiging immers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:36 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan de uitspraak van Eloise. Ze zei in het ziekenhuis: Its been a long time since I didnt know what is going to happen next, ofzoiets. Zal dit indiceren dat zij terug is gereisd door de tijd op 1 of andere manier? Hoe kan zij dat anders weten..
He?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:38 schreef Mirel het volgende:
Oh je bedoelt dus dat omdat hij neergeschoten is, hij niet de kans krijgt om het te veranderen.
Ehm, hij is toch nog niet dood?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Totaal geen problemen mee eerlijk gezegd.
Verder een goede aflevering, en hoewel ik het al een beetje zag aankomen vind ik het toch erg jammer van Daniel, maarja.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:32 schreef Jivis het volgende:
Ehm, hij is toch nog niet dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mond viel open toen z'n gezichtuitdrukking veranderde.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |