Welcome backquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Zo, terug in het land! Zit nu in de bus vanaf Schiphol naar EW te luisteren.
Die overgang na PSB net viel me nogal tegen trouwens...
Die vraag heb ik over nog 20 andere nummersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef cheese. het volgende:
weet er iemand btw waarom ze mr maker zooo vaak draaien?
echt extreem.
jaa, maar dit nummer is al paar jaar oud, en niet een extreme hit geweest ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die vraag heb ik over nog 20 andere nummers
Mr. Maker is van 2008.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef cheese. het volgende:
[..]
jaa, maar dit nummer is al paar jaar oud, en niet een extreme hit geweest ofzo.
en welke numemrs nog meer? die al redelijk lang uit zien.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Tjibbe nou op dat raam zitten schijten?
Wil je daar een eerlijk antwoord op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Tjibbe nou op dat raam zitten schijten?
Ja, op www.ikzoekdecountrybanjojinglevanmichielhelpjijmezoeken.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Maar weet al iemand waar ik die country/banjo jingle van EkstraWeekend/Metmichiel kan vinden?
Misschien dat je Michiel even een mailtje kan sturen? michiel(at)3fm.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Maar weet al iemand waar ik die country/banjo jingle van EkstraWeekend/Metmichiel kan vinden?
Durf jij je buren nog onder ogen te komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, blijft toch altijd erg tof om keihard mee te La lalal'en
Veels te kort, terwijl het kleutertje gigantisch veel tijd krijgt in de ochtend . . .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Nog maar 10 minuten EW
Haha, die zijn er gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Durf jij je buren nog onder ogen te komen?
Tuut-tuut-tuut
't is niet eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Veels te kort, terwijl het kleutertje gigantisch veel tijd krijgt in de ochtend . . .![]()
Dat is s'nachts, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb liever dat 'ie in de ochtend weer gewoon tussen 6 en 9 gaat zitten ipv 6 tot 10 . . .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Als Ekstra Weekend nou eens tot 23 uur door gaat en MYA tot 2 uur. Dan kan Giel mooi een uurtje ingekort worden en is iedereen tevreden.
Dat vind ik al sinds augustus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is s'nachts, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb liever dat 'ie in de ochtend weer gewoon tussen 6 en 9 gaat zitten ipv 6 tot 10 . . .![]()
quote:22-23
The Killers - When You Were Young
The Juan Mclean - One Day
Lady Gaga - Pokerface (Rock Remix)
Placebo - For What It's Worth
Blue Boy - Remember Me
Mando Diao - Dance With Somebody
Golden Silvers - True Romance
Alain Clark - Hold On
Little Boots - New In Town
Storybox - Live in de studio (1)
Bob Sinclar - La La Song
Laat de files gewoon om 5 uur beginnen en 9 uur eindigen dan gaan ze giel daar weer plannenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is s'nachts, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb liever dat 'ie in de ochtend weer gewoon tussen 6 en 9 gaat zitten ipv 6 tot 10 . . .![]()
In België zou Giel zo'n beetje de hele dag op de radio zijn, als we de logica van Florentje volgen. Met zicht op de snelwegen rond Zaventem Airport heb ik na twee weken moeten concluderen dat 't verkeer alleen tussen 12 en 3 's middags enigszins doorrijdtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat de files gewoon om 5 uur beginnen en 9 uur eindigen dan gaan ze giel daar weer plannen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oeps, ik zat in het Lost topic te posten
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Een van de weinige topics waar ik nog wel eens kom buiten het 3FM-topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |