BWAHAHAHAquote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Stupendous76 het volgende:
Overigens, de PvdA zegt voorlopig nee tegen de aanschaf maar ja tegen de ontwikkeling:
[..]
Nou, het verbaasde me nogal dat ze toch nee zeggen tegen zowel het project als de aanschaf van een of twee testexemplaren. Ik had verwacht dat ze geheel overstag zouden gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
BWAHAHAHAweer zo'n typisch PvdA-standpunt. Vlees noch vis en dus drie keer niks.
Zo vreemd is dat niet. Circa 10 landen gaan de JSF aanschaffen en drie (incl. Nederland) schaffen testtoestellen aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
BWAHAHAHAweer zo'n typisch PvdA-standpunt. Vlees noch vis en dus drie keer niks.
Nou kabinet, gooi de handdoek maar in de ring. Want dit gaat echt nooit meer goedkomen.
Dat klopt maar het is gewoon een gangbare optie om niet operationeel te testen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:35 schreef Lemmeb het volgende:
Straks, over enkele jaren, zeggen ze alsnog gewoon 'nee' en blijkt dat we gewoon enkele miljarden door de plee getrokken hebben.
Heeft het zin dan, om "nu nog niet te willen"? Zeg dan gewoon "nee, we doen het niet!"quote:
Is een politieke manieren van nee zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heeft het zin dan, om "nu nog niet te willen"? Zeg dan gewoon "nee, we doen het niet!"
Oh, dus jij denkt dat die JSF er nu niet komt?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Is een politieke manieren van nee zeggen.
Dat wordt wel een stuk moeilijker nu. In ieder geval niet op deze basis.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, dus jij denkt dat die JSF er nu niet komt?
Nogmaals: waarom niet meteen "nee" zeggen? Nee, de PvdA draait weer eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt wel een stuk moeilijker nu. In ieder geval niet op deze basis.
Jammer dat je nu niet over een draaiende PvdA kan etteren de rest van de dag.
echter, van die "tien" hebben er maar enkelen een ideaal om een industriële rol te spelen in de ontwikkeling van de JSF met economische, technologische & industriële baten..quote:Op woensdag 22 april 2009 15:30 schreef Klopkoek het volgende:
Zo vreemd is dat niet. Circa 10 landen gaan de JSF aanschaffen en drie (incl. Nederland) schaffen testtoestellen aan.
Je manifesteert je de laatste tijd nu niet bepaald als iemand die nuance en intellect hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, dus jij denkt dat die JSF er nu niet komt?
Afijn, ik word helemaal eng van die Pechtold aan het woord. Wat een naar stemmetje heeft die man. Zou hij eigenlijk wel testikels hebben?
Wat moet ik een post als deze? Ik heb intellect heel hoog in het vaandel staan. Nuance inderdaad stukken minder.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je manifesteert je de laatste tijd nu niet bepaald als iemand die nuance en intellect hoog in het vaandel heeft staan.
Gewoon negeren, zoals ik bij de posts die bol staan van persoonlijk ongenoegen en totaal niets bijdragen ook wel eens probeer. Maar, dat is me - zoals je ziet - vandaag niet gelukt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat moet ik een post als deze? Ik heb intellect heel hoog in het vaandel staan. Nuance inderdaad stukken minder.
Het grote verschil is dat mijn post helemaal niet aan jou gericht is en ook helemaal niet over jou ging. Vervolgens ga jij er toch op reageren, op een manier die totaal niet nodig is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gewoon negeren, zoals ik bij de posts die bol staan van persoonlijk ongenoegen en totaal niets bijdragen ook wel eens probeer. Maar, dat is me - zoals je ziet - vandaag niet gelukt.
True that. Maar de manier waarop je zo af en toe ageert tegen politieke partijen lijkt me ook niet altijd nodig.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
Het grote verschil is dat mijn post helemaal niet aan jou gericht is en ook helemaal niet over jou ging. Vervolgens ga jij er toch op reageren, op een manier die totaal niet nodig is.
Het ging mij puur even om de persoon Pechtold, niet eens om D66. Ik word serieus eng van die man. Zoals jij waarschijnlijk eng wordt van Wilders, en dat ook niet onder stoelen of banken steekt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
True that. Maar de manier waarop je zo af en toe ageert tegen politieke partijen lijkt me ook niet altijd nodig.![]()
Wat je niet meetelt is dat Geert en zijn vrienden ook niet bepaald warm lopen voor de JSF. Dus een kamermeerderheid gaat er hoogstwaarschijnlijk niet inzitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is dan geen slechte deal voor het CDA.
Nederland stapt namelijk niet uit het project maar maakt pas op de plaats.
Bij een centrum-rechts kabinet kan er dan alsnog voor de JSF worden gekozen én je hebt als CDA weer die leuke Afghanistan-missie voortgezet.
Laat het aub niet waar zijn.
Die zie ik eerlijk gezegd nog wel 180 graden draaien op dit vlak. Het is volgens mij niet echt een speerpunt van de PVV.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat je niet meetelt is dat Geert en zijn vrienden ook niet bepaald warm lopen voor de JSF. Dus een kamermeerderheid gaat er hoogstwaarschijnlijk niet inzitten.
Dat is ook niet zo gek. Men is gewoon jarenlang keihard voorgelogen door het kabinet en probeert alsnog z'n gram te halen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef Napalm het volgende:
Ik kijk nu naar het debat en helaas lopen de zaken weer door de war; noodzaak vervanging F-16/ hebben luchtmacht, deelname in de ontwikkeling en slechts heel beperkt het aanschaffen van testtoestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |