abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:23:14 #26
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_82194617
quote:
Webber: "Dit is de mooiste dag van mijn leven"
Mark Webber is dolgelukkig met zijn eerste overwinning in Monaco en zijn tweede zege van het seizoen. De Red Bull-coureur vertrok van pole-position en gaf de leiding in de race geen moment uit handen. Webber staat in het klassement nu bovenaan.

"Dit is de mooiste dag van mijn leven", verklaarde Webber na afloop van de Grand Prix van Monaco in de persconferentie. "Het is erg speciaal om hier te winnen. Het was wel een zware race. De omstandigheden op de baan veranderden voortdurend en en ik kreeg te maken met achterliggers en safety car-periodes. We werden dus flink op de proef gesteld, maar dat maakt deze zege eigenlijk alleen nog maar mooier."
MONACO 2010

quote:
Webber: "Vettel en ik moeten met elkaar praten"
Mark Webber wil een goed gesprek met Sebastian Vettel over het incident in de Grand Prix van Turkije. De Red Bull-rijders waren onderweg naar een dubbelzege, toen de Duitser een poging deed om de Australiër in te halen en het tweetal elkaar raakte. Hierdoor scoorde niet Red Bull, maar McLaren een dubbelzege.
[...]
"We waren onderweg naar een dubbelzege, maar binnen een paar seconden tijd was de situatie ineens compleet anders."
[...]
"Sebastian en ik zullen hierover met elkaar moeten praten, want dit soort fouten mogen we in de toekomst natuurlijk niet meer maken. We zullen waarschijnlijk allebei wel een eigen mening hebben over wat er gebeurd is, maar we zijn allebei volwassen en we zullen ongetwijfeld een manier vinden om tegen elkaar te blijven vechten, zonder dat het team eronder lijdt."
Webber gaat nog wel aan de leiding in het kampioenschap, met 93 punten.
TURKIJE 2010

Wat een contrast tussen twee race-weekenden: Monaco 2010 en Turkije 2010.
Waar iedereen had verwacht dat McLaren bij uitstek hét wespennest van 2010 zou zijn, lijkt Red Bull met die twijfelachtige eer aan de haal te gaan?
Weinigen, incl ondergetekende, hadden verwacht dat Webber het in zich had om Vettel het vuur aan de schenen te leggen.

Komt dit nog goed?
pi_82195062
Door één race-incident een team meteen als wespennest betitelen.
pi_82195284
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[ afbeelding ]

hij mag van mij wel opbokken met dat vingertje heb me er al meerdere malen aan zitten ergeren (de laatste races gelukkig niet)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:37:45 #29
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_82217314
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hij mag van mij wel opbokken met dat vingertje heb me er al meerdere malen aan zitten ergeren (de laatste races gelukkig niet)
Het vingertje vind ik dan weer één van de toffe dingen aan Vettel. Beetje persoonlijkheid en zelfverzekerdheid doet de F1 geen kwaad.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef ruud.nl het volgende:
Door één race-incident een team meteen als wespennest betitelen.
Als je mijn post nog een keer leest valt je misschien op dat ik het woord je "lijkt" heel nadrukkelijk gebruik en een vraagteken aan het einde van de zin.

Punt wat ik wil maken is dat men voorafgaand aan dit seizoen een dergelijk incident verwacht zou hebben bij McLaren. Vettel was/is immers de onbetwiste nummer 1 en hét protegé van de peperdure Red Bull Racing opleiding.
Ik ben het helemaal met je eens dat er nu naar alle waarschijnlijkheid geen sprake is van een wespennest. Maar Red Bull moet deze situatie wel goed aanpakken. Een situatie waar ze gezien hun team geschiedenis nog niet eerder in verkeerd hebben.

Alonso vs Hamilton staat nog op het netvlies.
pi_82273499
Overigens, a.s zondag op Zandvoort:

15.00-16.00 Demonstratie Red Bull Racing Formule 1 (Vettel)
pi_82274653
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Shoombak het volgende:
Overigens, a.s zondag op Zandvoort:

15.00-16.00 Demonstratie Red Bull Racing Formule 1 (Vettel)
Ik ga erheen
pi_82275440
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

En wie was de meester van het vingertje? Die alle podiums die hij haalde richting 1 persoon van zijn team wees?

Juist, die andere Duitser. Ons lichtend voorbeeld ( )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_82275464
quote:
Vettel heeft rijk alleen tijdens Masters op Zandvoort Van onze speciale verslaggever
ZANDVOORT - Sebastian Vettel heeft komende zondag op het Circuit Park Zandvoort het rijk alleen. De getalenteerde Duitse autocoureur van Red Bull Racing hoeft zich met zijn Formule 1-demonstratie tijdens de RTL GP Masters of Formula 3 even geen kopzorgen te maken over zijn teamgenoot Mark Webber. Afgelopen zondag reden zij elkaar in de Grand Prix van Turkije letterlijk in de wielen (en achter de schermen in de haren), maar op het Zandvoortse duinencircuit is het podium voor solist Vettel ingericht.

Sebastian Vettel Foto: REUTERS Hij mag de show stelen op het racefestijn, waar volgens de organisatie tussen de 50.000 en 60.000 toeschouwers op zullen af komen. Die verwachting baseert het circuit van Zandvoort op de support van Red Bull dat met acties voor gratis entreekaartjes zorgt. Het belooft dan ook weer een 'ouderwetse' Masters te worden, al zullen de 100.000 toeschouwers van weleer niet worden gehaald toen Ferrari-ster Michael Schumacher het racefeest opluisterde.

De energiedrankenfirma is tijdens de jubileumeditie van de 20ste Masters toch al prominent aanwezig. Niet alleen vanwege de komst van Vettel maar ook met de opzet van de Red Bull Kart Fight. Via een landelijke competitie mogen de beste kandidaten uit elke provincie hun kunnen vertonen voor Vettel die zijn winnaarsmentaliteit in de kartsport heeft ontwikkeld. Wie als beste uit de bus komt, mag op nadere steun van de initiatiefnemer rekenen.

De Kart Fight is onderdeel van een zeer omvangrijk en voor de racefans smakelijk programma waarvan de Masters of Formula 3 uiteraard de hoofdschotel vormt. 25 rijders uit vijftien landen ? en afkomstig uit de Euroseries Formula 3 en het Brits F3- kampioenschap ? gaan strijden voor een plekje op de erelijst. Daarop prijken al coureurs die later naar de Formule 1 doorstootten, zoals de eerste winnaar David Coulthard en de huidige generatiegenoten Lewis Hamilton en Nico Hülkenberg.
pi_82299941
k heb even zo'n actie verpakking red bull gekocht, maar daar staat ook op win gegarandeerd prijzen. Helaas als ik nu op internet kijk, zie ik dat de actie afgelopen is. Iemand daar wat mee gewonnen? Voor de rest is het gewoon die 4-pack laten zien en je kan gratis het circuit op? :S
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82303758
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef Waffle het volgende:
k heb even zo'n actie verpakking red bull gekocht, maar daar staat ook op win gegarandeerd prijzen. Helaas als ik nu op internet kijk, zie ik dat de actie afgelopen is. Iemand daar wat mee gewonnen? Voor de rest is het gewoon die 4-pack laten zien en je kan gratis het circuit op? :S
De verpakking is inderdaad je entree bewijs.
pi_82313399
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef Waffle het volgende:
Bedankt dat je me er aan herinnert. Net even mijn mail gecheckt, ik heb VIP kaarten voor de Masters gewonnen .
quote:
Beste Henry,

Je hebt meegedaan met de C1000 actie van Red Bull.
Hartelijk gefeliciteerd! Je hebt de tweede prijs gewonnen!

Maak je klaar voor de ultieme Red Bull Racing ervaring!

• Vrij toegang tot de RTL GP Masters of Formula 3
• Red Bull Racing Showrun met Sebastian Vettel
• Paddock Pass die exclusief toegang biedt tot de Paddock waar alle race teams staan
• Toegang tot de exclusieve C1000 VIP-box op het Pitdak, recht tegenover Start/Finish
• Gratis fingerfood & drinks

Je entreebewijzen voor de VIP Area, het programma en het reisadvies kun je downloaden via onderstaande link:
-

Zonder ticket geen entree, dus print je ticket uit en neem het mee!

Lukt het niet om het ticket op te halen via de link? Kopieer de link dan en plak hem in de adresbalk van je browser.

Je toegangsbewijs geeft toegang voor: 2 x Prijswinnaars

en staat op naam van: Henry ...

Riemen vast en maak je klaar voor zondag 6 juni!

Gevleugelde groet,

Red Bull Nederland
pi_88707210
Beide kampioenschappen binnen. Met de auto die Newey dit jaar heeft afgeleverd was het eigenlijk schandalig geweest als ze de dubbel niet hadden gepakt. Maar dankzij wat pech bij met name Vettel én een ontzettend goede Alonso in de tweede seizoenshelft is het op de laatste race aangekomen en zelfs daar is er nog een tikje geluk bij komen kijken. Wat niet wil zeggen dat Vettel niet de terechte wereldkampioen is, want dat is hij dit seizoen wel.

En uiteindelijk een uitstekende beslissing om niet voor Webber te kiezen in Brazilië.
pi_88707363
bij vettel was het niet alleen maar pech hoor. hij heeft ook wel wat domme dingen gedaan.

desondanks ben ik toch blij dat vettel gewonnen heeft *O*. Alonso liet wat dat betreft wel even zn ware kleuren zien richting petrov zeg :r
pi_88721880
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_88725160
pi_88742196
Mooi, ik hoopte voor het seizoen al dat ze in ieder geval de coureurstitel zouden pakken, als bekroning op de progressie die ze de voorbije jaren boekten.

Het was een mooie en harde strijd, die dit team uiteindelijk de dubbel oplevert. :)

Altijd leuke om een nieuwe wereldkampioen te mogen begroeten. :) Zeker in een team dat nog nooit eerder een wereldkampioenschap pakte. :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:02:57 #42
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102867263
En WDC 2011 is ook in de pocket!
Vettel _O_
Red Bull _O_
pi_103198679
  maandag 23 april 2012 @ 10:05:18 #44
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est