het bericht in de OP is van 5 maartquote:Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Spooky4u het volgende:
wast nou, 3 of 5 weken?
Je meent het.quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef IkWilbert het volgende:
Echt gezond zie hij er niet meer uit...
56, in augustus 57, maar alsnog veel te jong.quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef MarMar het volgende:
Sjees, daar gaat dan een van je jeugdhelden..
55 is wel errug jong.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Check de foto's uit de Dailymail maar eens, dat gaat niet lang meer duren.
Dat was een leuke serie..vond ik ook dus.quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef DarkElf het volgende:
North & South, nou dat was nog eens een serie
geweldige serie was dat!!!!!quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef DarkElf het volgende:
North & South, nou dat was nog eens een serie
nors & sausquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:(..)Daarom is Swayze voor mij nog steeds Orry Main uit North & South. Of Nors en Saus, zoals Hans van der Togt altijd zei. (..)
Nog zo'n held.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Erg ja, ook Martin Bril gaat bergafwaarts:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rijven___.html?p=8,1
Dat is hij. En hij schrijft erg goed.quote:
Goeie link.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is hij. En hij schrijft erg goed.
En ik ben stiekem altijd jaloers op zijn uitstraling:
[ afbeelding ]
Hij is te lezen op http://www.martinbril.nl/
Ja, dat is echt kutquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is hij. En hij schrijft erg goed.
En ik ben stiekem altijd jaloers op zijn uitstraling:
[ afbeelding ]
Hij is te lezen op http://www.martinbril.nl/
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:43 schreef speknek het volgende:
Pfoe wat is ie veranderd. Maar goed, hij heeft al twee jaar lang nog maar een paar dagen te leven, dus zien wat er nu weer van waar is.
...quote:
De tabloids lopen altijd wat op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:43 schreef speknek het volgende:
Pfoe wat is ie veranderd. Maar goed, hij heeft al twee jaar lang nog maar een paar dagen te leven, dus zien wat er nu weer van waar is.
Kende hem eerlijk gezegd niet, maar damn.. jong ookquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Lkw het volgende:
Ik zie vooral Ghost voor me als ik zijn naam hoor.
Veel te jong,erg hoorquote:
Hij leeft nog\quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Het gonst van de geruchten dat Swayze zou zijn overleden, er is echter nog geen officiële bevestiging.
http://twitter.com/#search?q=%22Patrick%20Swayze%22
zit je er op te wachten dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
Wat gaat zoiets traag eigenlijk, of zo voelt het
Teeeeeeeeeeeeeering, dat ziet er heel slecht uit.Sterkte Patrickquote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Check de foto's uit de Dailymail maar eens, dat gaat niet lang meer duren.
bronquote:Patrick Swayze voelt het einde naderen. De doodzieke acteur neemt afscheid van familie en vrienden. De kanker die Swayze heeft, is al uitgezaaid tot in zijn lever. De ster uit 'Dirty Dancing' en 'Ghost' kreeg in januari te horen dat hij aan pancreaskanker lijdt.
Afscheid van broer Donny
"De kanker is uitgezaaid tot in zijn lever en dat is volgens zijn dokters het begin van het einde", vertelt een bron aan de National Enquirer. "Patrick wist ook al wel dat het zover is, hij is echt verzwakt. Hij kan nauwelijks nog stappen en zit bijna volledig aan zijn stoel gekluisterd." Swayze (56) vertrouwde zijn vrouw, Lisa toe dat hij niet meer lang te leven heeft. Hij voelt nu echt het einde naderen en hij heeft ook al afscheid genomen van zijn broer Donny. "Lisa belde huilend zijn broer op met de smeekbede om naar Chicago te komen. Patrick was er bezig met opnames. Lisa maakte Donny echt doodsbang. Toen hij arriveerde en zijn broer zag, had hij meteen de indruk dat Patrick al op zijn sterfbed lag. Lisa bleef huilen en zei snikkend dat Patrick afscheid wilde nemen", aldus de bron.
Nieuwe film
Swayze leek nochtans aan de beterhand. In het uniefziekenhuis van Stanford in Californië onderging hij een geavanceerde behandeling en die leek te helpen. Het stelde Swayze in staat om zijn nieuwe film 'The Beast' af te werken en eerder deze week werd hij nog gesignaleerd in het gezelschap van zijn vrouw en zijn broer. Het gezelschap woonde toen een feestje bij en de acteur bleef er ruim anderhalf uur babbelen met andere aanwezigen. Zijn vrouw ging hem drankjes halen en de acteur genoot van zijn avondje vanuit een zetel. "Patrick liet de feestvarkens gewoon tot bij hem komen. Hij bleef zitten maar maakte toch een praatje met hen", besluit de bron. (hlnsydney)
Volgens mij heb ik dat bericht al eerder gezienquote:
Misschien de TT aanpassen? Ik denk ook telkens als dit topic een kick krijgt dat het gebeurd is met Swayze...quote:Op maandag 20 juli 2009 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik meen dat de vraag in de topic titel nu wel beantwoord is
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien de TT aanpassen? Ik denk ook telkens als dit topic een kick krijgt dat het gebeurd is met Swayze...
Wat een vreemde Google ad?quote:Patrick Swayze?
Pas deze simpele richtlijnen toe en stop ook in amper 3 uren met roken.
StopNuMetRoken.com/Stop-Met-Roken
Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat bericht al eerder gezien
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veelquote:
Dan blijft het nog steeds een heel vreemde ad. Eentje die wat mij betreft de adverteerder totaal diskwalificeert. Een beetje andermans doodstrijd uitbuiten zeg, heel treurig.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veel
Als ik wist dat ik toch snel doodging, zou ik ook flink doorroken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veel
Hey Static, ho is boem.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef static het volgende:
Ja, en ho maar weer voordat MM dit hele gebeuren aanpakt om weer eens te ageren tegen roken/rokers.
lijkt wel of de behandeling heeft aangeslagen, hij ziet er weer gezonder uitquote:Op maandag 20 juli 2009 08:24 schreef E.T. het volgende:
Bij jouw foto krijg ik een kruisje, Malahide..
Nieuwe poging
[ afbeelding ]
dit ziet er iig een stuk beter uit dan de foto's van april. Maar ja, er is gewoon niets van te zeggen
'Huppelen' zou ik het toch niet willen noemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:06 schreef PrinceLu het volgende:
Hij bijt wel flink door die Swayze, huppelt nog steeds vrolijk rond.
Hm, begin augustus reed hij in ieder geval vrolijk in het rond in z'n auto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
'Huppelen' zou ik het toch niet willen noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto is van begin deze maand. Hij ziet er niet naar uit dat hij ieder moment dood kan neervallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tamashii het volgende:
Neeeeeee! Hij mag niet dood. :|
We zijn nu eind augustus he, in een maand kan het hard gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, begin augustus reed hij in ieder geval vrolijk in het rond in z'n auto.
Zie http://www.dailymail.co.u(...)s-STILL-smoking.html
Nee, hij ziet er nog niet echt jofel uit, maar vergeleken met hoe hij er uit gezien heeft, is het toch een stuk beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Nouja, gezond noem ik het ook niet hoor mazaru!
Ze hopen erop ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef senesta het volgende:
Ik snap niet dat ze nog met dat soort uitspraken durven doen
Had eerder zoiets verwacht voor zo'n grote ster.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef kvd het volgende:
Een oude foto, een nieuwe cover, en weer zou hij snel overlijden...
[ afbeelding ]
Road House?quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:50 schreef Stroekie het volgende:
dankjewel voor het moois dat je ons gaf Patrick
M'n favo nummer uit Dirty dancingquote:
Nee, 5 weken werden 20 maanden maandenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef Ericr het volgende:
R.I.P.
5 weken werden dus 5 maanden, blijft waardeloos.
Heb het over de 5 weken uit de openingsposting in dit topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, 5 weken werden 20 maanden maanden
ow, okee, dan snap ik hem. dacht dat je het had over het alleereerste bericht, kwam uit dezelfde periode, alleen een jaartje eerder, en ook toen gaven ze hem volgens mij al 5 weken. Dacht dus even dat je je ee jaartje had vergist....my mistakequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb het over de 5 weken uit de openingsposting in dit topic.
quote:
wtf?quote:
quote:
Ik aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef remlof het volgende:
Ik moet bij hem altijd denken aan de klei scene in Ghost.
Was hier gisteren nog op de televisie, dacht nog aan dit topic. Paar uur later lees je dat hij dood is (en ja, die film stond gewoon in de programmering).quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef remlof het volgende:
Ik moet bij hem altijd denken aan de klei scene in Ghost.
kippenvel,quote:
Point Break en Roadhouse waren prima films.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:12 schreef Manono het volgende:
misschien maar beter ook, na zo'n lijdensweg en al die koppen
Point break heb ik toen wel 4 keer gezien
En dus? Geen punt dat ie dood is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
iedereen doet nou net alsof deze man het afgelopen jaar nog 3 blockbusters heeft gemaakt en een mantel vol met oscars heeft staan
Jezus, hij had 20 jaar geleden een korte carriere als A-acteur maar de afgelopen jaren deed hij niet veel meer afgezien van B-films, arthouse-films en wat TV werk...
Ja maar hallo, de 2 films Ghost en Dirty Dancing waren nou niet even "zomaar" films... Dat zijn echt klassiekers nu..quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
iedereen doet nou net alsof deze man het afgelopen jaar nog 3 blockbusters heeft gemaakt en een mantel vol met oscars heeft staan
Jezus, hij had 20 jaar geleden een korte carriere als A-acteur maar de afgelopen jaren deed hij niet veel meer afgezien van B-films, arthouse-films en wat TV werk...
Nee, niemand doet zo. Dat is wat jij ervan maakt want ik heb het niemand zien schrijven. Dus doe iets aan je leesvermogen. Het laadt niet lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niemand doet zo. Dat is wat jij ervan maakt want ik heb het niemand zien schrijven. Dus doe iets aan je leesvermogen. Het laadt niet lekker.
Jij wil alleen even om je heen schoppen zodat je je even een pitpubertje voelt. Dat is wat anders.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Haaibaaike het volgende:
R.I.P. Patrick.Erg triest zo'n mooi acteur op veel ze jonge leeftijd niet meer is.
Ja dus?quote:
Dus omdat zij het een mooi acteur vindt (mooi kan zoveel betekenen), vindt iedereen het een geweldig groot acteur en heeft hij allemaal Oscars op de schouw staan. Oscar op je bolle oog want je leest nog steeds niet goed.quote:
Ga spelen. Op Hyves ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
mooi als in de term knap was hij allang al niet meer, dus jij dan zal ze wel refereren aan het feit dat hij mooi acteerde...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dus?
Met zeggen dat het mooi acteur is die veel te jong is overleden suggereert ze volgens jou dus dat het nog steeds een veelgevraagd groot acteur was met een mantel vol prijzen?
Elkanah Bentquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie 'Cadet Bent' nog steeds regelmatig voorbij komen in series!
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
En nu is het in ene zo erg dat Patrick is overleden, een groot gemis voor de wereld
Waarom reageer jij hier op. Ik vond hem een knappe acteur Mikeyquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mooi als in de term knap was hij allang al niet meer, dus jij dan zal ze wel refereren aan het feit dat hij mooi acteerde...
Feit blijft dat men altijd zo enorm walgelijk gaat ophemelen als iemand is overleden. Die vent is de afgelopen 15 jaar praktisch onzichtbaar geweest voor het grote publiek afgezien van een klein rolletje in Donnie darko, wat ook geen kaskraker was overigens.
En nu is het in ene zo erg dat Patrick is overleden, een groot gemis voor de wereld
Iedere tienergeneratie heeft zijn helden, die voor altijd in het collectieve geheugen van zo'n generatie gegrift zullen blijven. Voor mijn generatie was Patrick Swayze door Dirty Dancing, Ghost en North & South één van die helden. Dat Swayze de laatste jaren minder aan de weg timmerde doet daar niets aan af. Toen was hij een idool voor velen en daar denkt men nog graag aan terug. En daarom doet zijn overlijden heel veel mensen wel iets. Heel zwak en voorspelbaar om te komen rellen in dit topic waar nog helemaal niet overdreven gereageerd is, alleen door jou.quote:
yup, ook al zo een die zelfmoord pleegde...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom reageer jij hier op. Ik vond hem een knappe acteur MikeyJij maakt je zo druk om iedereen als die zijn overleden. Was ook met Ria Brieffies.
quote:
neuh, ik sta liever met beide benen op de grond ipv maandenlang te staren naar foto's van een steeds verder aftakelende ex-filmster.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ben jij een hatelijk iemand MM.
Wat maakt jou dat nou uit hoe andere mensen dat voelen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mooi als in de term knap was hij allang al niet meer, dus jij dan zal ze wel refereren aan het feit dat hij mooi acteerde...
Feit blijft dat men altijd zo enorm walgelijk gaat ophemelen als iemand is overleden. Die vent is de afgelopen 15 jaar praktisch onzichtbaar geweest voor het grote publiek afgezien van een klein rolletje in Donnie darko, wat ook geen kaskraker was overigens.
Oh ik ga nu even op mijn handen zittenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
neuh, ik sta liever met beide benen op de grond ipv maandenlang te staren naar foto's van een steeds verder aftakelende ex-filmster.
wat dat begreep ik de commotie rondom Heath of Michael een stuk beter
Open er een topic over?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat ik altijd zo'n jeuk krijg als mensen zichzelf, na vele waarschuwingen zelfs, eerst ziek maken en dan vervolgens aan de ziekte sterven en dan vervolgens iedereen gaat roepen dat het zo sneu en tragisch is dat hij op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Als mijnheer Swayze wat voorzichtiger op zijn mooie lichaam was geweest dan was er niete ens wat aan de hand.
het was pas tragisch als ie dood was gereden door een alcomobilist
gaat dit topic dan niet over de dood van Swayze?quote:
Mwoah, daar hoeft niet eens iemand voor dood te gaan hoor. Maar als het dan een voorwaarde is. God, laat het alsjeblieft Jan Smit zijn. *knielt op knietjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Fok!-ers krijgen altijd ruzie met elkaar in een overlijdenstopic.
Tja totdat ie die ex van lisa wordt doodgemept en je zegt dat ie van een ander zijn wijf had moeten afblijven. Moet je dan iedereen weer zien reagerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Mwoah, daar hoeft niet eens iemand voor dood te gaan hoor. Maar als het dan een voorwaarde is. God, laat het alsjeblieft Jan Smit zijn. *knielt op knietjes
Het gaat over Patrick Swayze ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gaat dit topic dan niet over de dood van Swayze?
Jij bepaalt niet wat wij tragisch vinden of niet. Punt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat ik altijd zo'n jeuk krijg als mensen zichzelf, na vele waarschuwingen zelfs, eerst ziek maken en dan vervolgens aan de ziekte sterven en dan vervolgens iedereen gaat roepen dat het zo sneu en tragisch is dat hij op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Als mijnheer Swayze wat voorzichtiger op zijn mooie lichaam was geweest dan was er niete ens wat aan de hand.
het was pas tragisch als ie dood was gereden door een alcomobilist
Ik hoop van ganser harte dat er straks iemand is die vindt dat jij iets van aandacht verdient als je de pijp uit bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen allemaal een klein stukje op pagina 3.
Wist je dat stress zo ongeveer doodsoorzaak nummer 1 in de wereld is? Dus ga vooral door met je zo druk maken om hoe andere mensen denken of leven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Als je al alvleesklierkanker hebt maakt dat niet zoveel meer uit hoor. Het is alleen sneller.quote:het was pas tragisch als ie dood was gereden door een alcomobilist
Jij bent eigenlijk Youp van 't Hek hè? Met je zure en smadelijke bakkes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
hij rookte en kreeg een terminale rokersziekte, gewoon een uitgerekte zelfmoord dus
Ow ja verrek, daar speelde ie ook nog een van de hoofdrollen in, Jed:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige Red dawn fan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een vechter!! Wat erg toch nog dat ie het niet gehaald heeft![]()
Ik kreeg een serieuze crush bij 'North & South'
'' knip ''
R.I.P.
Vorig jaar hebben de serie op DVD gekocht. De laatste weken hebben we deze weer gekeken en zondag keken we het laatste deel!quote:
quote:Weduwe sms't Patrick Swayze nog steeds
De weduwe van Patrick Swayze heeft het er maar moeilijk mee dat haar man niet meer onder de levenden is. Lisa Niemi bestookt de acteur nog steeds met sms'jes. Swayze stierf bijna een jaar geleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker.
"Ik schrijf gewoon wat ik altijd schreef: ik hou van je. En daarna huil ik een beetje van binnen", doet Lisa uit de doeken in het Amerikaanse People. De weduwe vertelt dat ze altijd sms't naar Swayze's nummer voordat ze een vliegtuig instapt.
"De berichtjes komen niet terug. Dus of ze komen daarboven aan, of een wildvreemde denkt: hé, er houdt iemand van me", gaat Niemi verder. "Ik vind het hoe dan ook een win-winsituatie."
De 54-jarige Lisa voelt de aanwezigheid van haar echtgenoot nog steeds en leert naar eigen zeggen langzaam omgaan met het 'verschrikkelijke' verlies. "Hij wilde dat het goed met mij zou gaan, dat weet ik. En ik ben nu ook sterker. Het feit dat ik een aantal goede dagen heb gehad, geeft me de hoop dat ik er nog meer kan hebben."
Dinsdag is het precies een jaar geleden dat Patrick Swayze de strijd tegen kanker verloor. De acteur stierf op 57-jarige leeftijd. Hij speelde onder meer in de films Ghost en Dirty Dancing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |