valt me ook op. Kijk soms de wedstrijden wel eens terug en lijk soms net of je alleen het uitvak hoort zingen, terwijl je in De Kuip het hele vak niet eens hoortquote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
De geluidsopnames van de TV zijn altijd wat anders dan de werkelijke belevenis.
met z'n nieuwe avatarquote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Happel het volgende:
Jullie zijn allemaal nep, Jorienvandenherik is de enige echte.
Echt nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van der Gun past uitstekend bij Feyenoord.
Weet ik, maar ik wil het origineel graag zien. Wist niet dat daar een gifje van was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord - Heracles
Wijnaldum zijn actie
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ehm, dat gifje heb ik zelf gemaakt met CamTasia. Het fragment komt van Youtube.
Waarom zou die. Als hij dat wilt doet hij dat toch lekker. Wat boeit jou het nou?quote:
Die wilt daar niet spelen, want bij Feyenoord kunnen ze niet mee met de salarissen die bij Utrecht en Twente worden betaald.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van der Gun past uitstekend bij Feyenoord.
200 euro maar? Valt nog mee dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die wilt daar niet spelen, want bij Feyenoord kunnen ze niet mee met de salarissen die bij Utrecht en Twente worden betaald.
Wat vinden jullie er trouwens van, dat er zomaar 200,000 EUR in de vuilnisbak is gegooid aan een toernooi dat er niet komt? Dat moet hard in de begroting hakken zeg.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die wilt daar niet spelen, want bij Feyenoord kunnen ze niet mee met de salarissen die bij Utrecht en Twente worden betaald.
Tja als je een eigen vermogen hebt van 70 miljoen zoals Ajax, dan valt dat mee, maar het schamele budget van Feyenoord gaat 200k niet trekken denk ik...quote:
Ok, bedankt voor de opheldering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Tja als je een eigen vermogen hebt van 70 miljoen zoals Ajax, dan valt dat mee, maar het schamele budget van Feyenoord gaat 200k niet trekken denk ik...
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ¤200 is duizend maal minder dan ¤200k hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Tja als je een eigen vermogen hebt van 70 miljoen zoals Ajax, dan valt dat mee, maar het schamele budget van Feyenoord gaat 200k niet trekken denk ik...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ¤200 is duizend maal minder dan ¤200k hoor.
Okequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
200k maar beiden is veel voor Feyenoord.
quote:Investeerders wachten op sluitende begroting
Feyenoord heeft nog geen sluitende begroting voor het seizoen 2009 - 2010 kunnen presenteren aan de groep investeerders. De investeerders rekende erop dat de Rotterdamse club vorige week met een begroting zou komen. Volgens Raymond Salomon (woordvoerder van Feyenoord) gaat het ook nog wel even duren voor Feyenoord de begroting sluitend krijgt. Er moet veel bezuinigd worden. Het nieuws over de mogelijke investeerders zal daarom ook nog wel even op zich laten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |