quote:Het Land van Ooit (Graafschap) was een kinderthemapark in Drunen (gemeente Heusden) met een oppervlakte van 34 hectare. Het is opgericht in 1989 door Marc Taminiau, die daarvoor directeur bij De Efteling was. De leiding was tot op het einde steeds in handen van verschillende leden van de familie Taminiau. Het park is meerdere malen in betalingsmoeilijkheden geraakt, maar tot 2007 is men daar steeds overheen gekomen.
Op 21 november 2007 echter werd alsnog bekend dat het Land van Ooit failliet is verklaard. Het Land van Ooit ging in 2006 al eens eerder over de kop. Na een doorstart bleef het aantal bezoekers tegenvallen. Als oorzaken worden hoge opstartkosten en het slechte weer genoemd (vrijwel alle attracties stonden buiten). Maar ook de negatieve publiciteit over de Belgische versie Ooit Tongeren heeft parten gespeeld, waardoor ook dit park de poorten moest sluiten.![]()
2007 beldequote:Op maandag 20 april 2009 00:32 schreef muay-toy het volgende:
het is failliet![]()
dat dit kan in nederland!
Autotron natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt zo'n baggerpark was dat. Dan ga je toch 1000x liever naar de Efteling, is toch in de buurt.
Alle afdankertjes gaan naar de kinderen van Zeelandquote:Op maandag 20 april 2009 00:47 schreef porsche1 het volgende:
Kloontje van het reuzenkind staat hier nu lekker in zeeland.
http://ooitgetekend.blogspot.com/quote:Op dit weblog streef ik er naar om met een zekere regelmaat en in een min of meer chronologische volgorde alle schetsen, illustraties (en hun toepassingen), die ik vanaf 1988 tot 2004 voor het Land van Ooit heb gemaakt- men noemde mij Opperhoftekenmeester - te ontsluiten. Dit tot genoegen - hoop ik - van de velen die het Land nog altijd een warm hart toedragen.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alle afdankertjes gaan naar de kinderen van Zeeland
Ooit een keer een halve middag in gezeten omdat wij tien jaar ouder waren dan de kinderen met wie wij heen waren. En er was zo'n spiegelpaleis of iets vlak bij.quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een kankerpark was datHoewel die bollen waar je in moest zitten en dan een parcours moest afrollen wel tof waren.
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Dat was zo toféén van de tofste parken waar ik ooit geweest ben. En ik was vroeger een beetje verliefd op kloontje
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:45 schreef rubbereend het volgende:
En ik was vroeger een beetje verliefd op kloontje
quote:
Als je een attractiepark als de Efteling verwachtte dan was er geen reet aan. Het was meer een theaterpark en daar was ik niet zo dol op toen. De riddershow was wel gaaf om te zien, en best gevaarlijk bleek later.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Dat was zo toféén van de tofste parken waar ik ooit geweest ben. En ik was vroeger een beetje verliefd op kloontje
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Kloontje speelde ook de vrouw die een nier af zou staan in De Grote Donorshow.
Helemaal evil dat je dan waarschijnlijk ook een bordje Efteling zag staan op weg naar het Land van Ooitquote:Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef -Techno- het volgende:
Als wij met schoolreisje daarheen gingen baalde de hele klas ervan. De gemiddelde speeltuin was nog leuker
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Kloontje altijd een schreeuwlelijke trol. Ik ben er ook nooit geweest, ik wilde er zelfs niet eens naartoe.
omdat het een dom en mongoloïde mens was, man man man wat een IRRITANT personagequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken dat mens kloontje ook nog ergens van, en zag haar inderdaad op TV waar ze vaak in maf Nederlands rare dingen deed en zo raar praatte. Op welke zender was dit ook alweer? En waarom deed ze dit?
Het park heeft jaren prima gelopen alleen een nieuwe eigenaar maakte er een potje van......quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Die Kloontje kon ik echt niet uitstaan als klein kind. Aangezien de doelgroep toch vooral jonge kinderen was verbaast het me niets dat dit park failliet is.
ik ben een flinke wortel en woon onder de grond, ik groei goed in de aarde en kijk daar altijd rond!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben sap, een aardwortel jawel, kom maar met je oortjes, en hoor wat ik vertel!
SBS, dat verklaart het ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken dat mens kloontje ook nog ergens van, en zag haar inderdaad op TV waar ze vaak in maf Nederlands rare dingen deed en zo raar praatte. Op welke zender was dit ook alweer? En waarom deed ze dit?
Werd ook tijd dat ze daar de aansluiting van de A59 aan paktequote:Op zondag 7 juni 2009 08:50 schreef LadyXochi het volgende:
Gemeente Heusden heeft het gekocht (land en opstal). Er komt een nieuwe op-/afrit voor de A59 en een groot deel wordt natuurgebied. Linkje naar bestemmingsplan. Hier staat dat een groot deel sinds kort te koop staat (link).
Het roze kasteel is geloof ik doorverkocht en wordt tijdelijk bewoond door anti-krakers van stichting Camelot.
ik kreeg met die zogenaamde macht ook verrekte weinig voor elkaar bij mijn oudersquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Batsiaan het volgende:
Maar ze houdt wel van ijsen!
Anyway, ging er heen als koter met school. Laaiend enthousiast want kinderen waren er de baas(nam het iets te letterlijk), niet dusKwam ik achter nadat ik mijn juf probeerde te commanderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |