Helemaal evil dat je dan waarschijnlijk ook een bordje Efteling zag staan op weg naar het Land van Ooitquote:Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef -Techno- het volgende:
Als wij met schoolreisje daarheen gingen baalde de hele klas ervan. De gemiddelde speeltuin was nog leuker
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Kloontje altijd een schreeuwlelijke trol. Ik ben er ook nooit geweest, ik wilde er zelfs niet eens naartoe.
omdat het een dom en mongoloïde mens was, man man man wat een IRRITANT personagequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken dat mens kloontje ook nog ergens van, en zag haar inderdaad op TV waar ze vaak in maf Nederlands rare dingen deed en zo raar praatte. Op welke zender was dit ook alweer? En waarom deed ze dit?
Het park heeft jaren prima gelopen alleen een nieuwe eigenaar maakte er een potje van......quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Die Kloontje kon ik echt niet uitstaan als klein kind. Aangezien de doelgroep toch vooral jonge kinderen was verbaast het me niets dat dit park failliet is.
ik ben een flinke wortel en woon onder de grond, ik groei goed in de aarde en kijk daar altijd rond!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben sap, een aardwortel jawel, kom maar met je oortjes, en hoor wat ik vertel!
SBS, dat verklaart het ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken dat mens kloontje ook nog ergens van, en zag haar inderdaad op TV waar ze vaak in maf Nederlands rare dingen deed en zo raar praatte. Op welke zender was dit ook alweer? En waarom deed ze dit?
Werd ook tijd dat ze daar de aansluiting van de A59 aan paktequote:Op zondag 7 juni 2009 08:50 schreef LadyXochi het volgende:
Gemeente Heusden heeft het gekocht (land en opstal). Er komt een nieuwe op-/afrit voor de A59 en een groot deel wordt natuurgebied. Linkje naar bestemmingsplan. Hier staat dat een groot deel sinds kort te koop staat (link).
Het roze kasteel is geloof ik doorverkocht en wordt tijdelijk bewoond door anti-krakers van stichting Camelot.
ik kreeg met die zogenaamde macht ook verrekte weinig voor elkaar bij mijn oudersquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Batsiaan het volgende:
Maar ze houdt wel van ijsen!
Anyway, ging er heen als koter met school. Laaiend enthousiast want kinderen waren er de baas(nam het iets te letterlijk), niet dusKwam ik achter nadat ik mijn juf probeerde te commanderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |