Kroegen, vrouwmensch.quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
Zeg dan wat dat is!Niet iedereen komt uit die wereldstad
Wat doe jij nou in een Hengelo-topic?quote:
Zijn cafés. Maar is een heel gebied van winkels en horeca direct aan elkaar vast, en de brand kan dus alle kanten op...quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
Doe kalm.quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
En nu worden die negertz nog zwarter daarquote:Op zondag 19 april 2009 23:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
In Rootie schijnt vaak nogal een licht ontvlambaar sfeertje te hangen.
Daar moet ik de post lopenquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, nu staat er ook iets in de fik aan de Lansinkesweg, en daar staat jawel.... de brandweerkazerne
Dat zou de boel mooi opruimen!quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar moet ik de post lopen
Misschien dikke fik in nieuwe ROC daar
Is Prio2, geen spoed, dus ik neem aan dat dat overname van de post isquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, nu staat er ook iets in de fik aan de Lansinkesweg, en daar staat jawel.... de brandweerkazerne
quote:Enkele kroegen en een cafetaria in het centrum van Hengelo (Overijssel) zijn zondagavond ontruimd omdat er in de binnenstad een zeer grote brand woedt. De brand is begonnen in een woonhuis boven een van de cafés en sloeg over naar de kroeg eronder. Niemand raakte gewond.
De oorzaak van de vlammenzee aan de Marktsteeg is nog niet bekend. Dat heeft een woordvoerster van de brandweer gemeld.
Dat zal inderdaad het geval zijn danquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Is Prio2, geen spoed, dus ik neem aan dat dat overname van de post is![]()
Om genoeg dekking te houden in het gebied
Oooh daarquote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo - In de binnenstad van Hengelo is zondagavond een grote brand uitgebroken in een Balkanrestaurant en de woning daarboven. Dit maakte een woordvoerder van de brandweer Twente bekend tegenover Blik op Nieuws.
Balkan Restaurant "Yoegoslavie"quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit dat Balkanrestaurant dan?
Op de hoek toch? Tegenover Krab, dacht ik..quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoek Marktplaats/Marktsteeg aan de kant van de Willemstraatquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kom er nu achter dat ik daar gewoon geregeld kom, maar ik noem het gewoon 'de Turk'quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Balkan Restaurant "Yoegoslavie"
Marktstraat 26
En die is flink goed
Heeeeel veel rook nog.. Voor de rest weinig te zien. Alles is afgesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 23:47 schreef rac het volgende:
al iemand met een live-verslag? (verkapte TVP)
Iedereen wordt op (grote) afstand gehouden... Daarom zijn wij ook niet wezen kijken, je ziet niks.quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef shmoopy het volgende:
Nou, iemand al terug met beelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |