Kroegen, vrouwmensch.quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
Zeg dan wat dat is!Niet iedereen komt uit die wereldstad
Wat doe jij nou in een Hengelo-topic?quote:
Zijn cafés. Maar is een heel gebied van winkels en horeca direct aan elkaar vast, en de brand kan dus alle kanten op...quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
Doe kalm.quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef yvonne het volgende:
Rootie, Brabander..
En nu worden die negertz nog zwarter daarquote:Op zondag 19 april 2009 23:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
In Rootie schijnt vaak nogal een licht ontvlambaar sfeertje te hangen.
Daar moet ik de post lopenquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, nu staat er ook iets in de fik aan de Lansinkesweg, en daar staat jawel.... de brandweerkazerne
Dat zou de boel mooi opruimen!quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar moet ik de post lopen
Misschien dikke fik in nieuwe ROC daar
Is Prio2, geen spoed, dus ik neem aan dat dat overname van de post isquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, nu staat er ook iets in de fik aan de Lansinkesweg, en daar staat jawel.... de brandweerkazerne
quote:Enkele kroegen en een cafetaria in het centrum van Hengelo (Overijssel) zijn zondagavond ontruimd omdat er in de binnenstad een zeer grote brand woedt. De brand is begonnen in een woonhuis boven een van de cafés en sloeg over naar de kroeg eronder. Niemand raakte gewond.
De oorzaak van de vlammenzee aan de Marktsteeg is nog niet bekend. Dat heeft een woordvoerster van de brandweer gemeld.
Dat zal inderdaad het geval zijn danquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Is Prio2, geen spoed, dus ik neem aan dat dat overname van de post is![]()
Om genoeg dekking te houden in het gebied
Oooh daarquote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo - In de binnenstad van Hengelo is zondagavond een grote brand uitgebroken in een Balkanrestaurant en de woning daarboven. Dit maakte een woordvoerder van de brandweer Twente bekend tegenover Blik op Nieuws.
Balkan Restaurant "Yoegoslavie"quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit dat Balkanrestaurant dan?
Op de hoek toch? Tegenover Krab, dacht ik..quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoek Marktplaats/Marktsteeg aan de kant van de Willemstraatquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kom er nu achter dat ik daar gewoon geregeld kom, maar ik noem het gewoon 'de Turk'quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Balkan Restaurant "Yoegoslavie"
Marktstraat 26
En die is flink goed
Heeeeel veel rook nog.. Voor de rest weinig te zien. Alles is afgesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 23:47 schreef rac het volgende:
al iemand met een live-verslag? (verkapte TVP)
Iedereen wordt op (grote) afstand gehouden... Daarom zijn wij ook niet wezen kijken, je ziet niks.quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef shmoopy het volgende:
Nou, iemand al terug met beelden?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kom er nu achter dat ik daar gewoon geregeld kom, maar ik noem het gewoon 'de Turk'
Kutzooi
Mijn broer is nu die kant op, ik bel hem over een paar min om uit te zoeken wát er precies brandquote:Op zondag 19 april 2009 23:47 schreef rac het volgende:
al iemand met een live-verslag? (verkapte TVP)
Kun jij niet gewoon weer in je grot gaan zitten?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Phantom-Lancer het volgende:
Jammer dat t niet helemaal afgebrand is.
Hengelo.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Phantom-Lancer het volgende:
Jammer dat t niet helemaal afgebrand is.
Hengelo.
Reken er maar op dat het behoorlijk stinkt daar... Was na de Blokkerbrand ook zoquote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef Bakakame het volgende:
Ik fiets er morgenochtend sowieso langs naar school, ben wel benieuwd wat ik dan te zien krijg ..
Iemand heeft afgelopen zaterdag niet gescoord omdat hij geweigerd is?quote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef Alessandro het volgende:
rootie is toch een kut tent emt kut beveiligers dus lekker voor ze
Rootiequote:Op zondag 19 april 2009 23:42 schreef aaipod het volgende:
Al meer bekend? Mijn 2 huisgenoten werken in de Rootie en zijn benieuwd of ze nog een inkomen hebben
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/95537
Nee, Rootie is echt, maar dan ook echt kutquote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iemand heeft afgelopen zaterdag niet gescoord omdat hij geweigerd is?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iemand heeft afgelopen zaterdag niet gescoord omdat hij geweigerd is?
Nope. Het is te donker. Misschien als je heel lang buiten gaat staan dat je ogen zich aanpassen...quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Bravebart het volgende:
Kan je de rook enzo zien vanaf waar wij wonen Jojoor?
Vanaf hier zie ik niets.. Weet niet of jullie dan wel wat zien, jullie zitten toch ook ongeveer even ver van de stad af?quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Bravebart het volgende:
pleintje zit aan rootie vast dus als rootie brand dan ook pleintje denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef bobsqaud het volgende:
Zo lang het pleintje in hengelo maar niet in de fik vliegt met dit mooie weer vind ik alles best
Mmh ok, dat dacht ik alquote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nope. Het is te donker. Misschien als je heel lang buiten gaat staan dat je ogen zich aanpassen...
Ja zo heb je een heel blok van winkels en cafés....quote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef uithangbord het volgende:
Kan wel zijn, maar pleintje is chill, en twee wezen zit eraan vast. En dat is ook een relaxte tent.
Groot Driene-Zuid hier. Weinig te zien...quote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanaf hier zie ik niets.. Weet niet of jullie dan wel wat zien, jullie zitten toch ook ongeveer even ver van de stad af?
Neequote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Bravebart het volgende:
Dat is jammer, ik wist niet eens waar rootie zatquote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Alessandro het volgende:
[..]
pleintje zit aan rootie vast dus als rootie brand dan ook pleintje denk ik
Doorlopen in Pleintje en als je meer dan 4 donkere mannen ziet, ben je in Rootie.quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik wist niet eens waar rootie zat
Klopt, wij zitten ongeveer even ver als jijquote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanaf hier zie ik niets.. Weet niet of jullie dan wel wat zien, jullie zitten toch ook ongeveer even ver van de stad af?
Rootie is gewoon het verlengde van het Pleintje.quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik wist niet eens waar rootie zat
quote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doorlopen in Pleintje en als je meer dan 4 donkere mannen ziet, ben je in Rootie.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doorlopen in Pleintje en als je meer dan 4 donkere mannen ziet, ben je in Rootie.
Met je internetabo op je telefoon terwijl je de aansteker in de sloot smijtquote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb tenminste een alibi. Ik zat op Fok!
Ah ok daarom kom ik niet verder dan de wc's bij het pleintjequote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het ook. Je mag alleen naar binnen als je 10 kettingen en 20 kraaltjes koopt.quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Ah ok daarom kom ik niet verder dan de wc's bij het pleintjeDacht altijd dat het een besloten feest was met al die donkere figuren daar
Sht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met je internetabo op je telefoon terwijl je de aansteker in de sloot smijt
quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Ah ok daarom kom ik niet verder dan de wc's bij het pleintjeDacht altijd dat het een besloten feest was met al die donkere figuren daar
Of een donatie doet voor het schoolproject dat ze in Nigeria sponsoren.quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is het ook. Je mag alleen naar binnen als je 10 kettingen en 20 kraaltjes koopt.
Die zit aan de andere kant van de straat naast de stadhuistoren, dus dat zal wel. Tenzij de stadhuistoren ook vlam vat en omkiepert...quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Alessandro het volgende:
Naja als merlijn maar heel blijft
Ja, maar TP zit echt in het midden van die kroegenquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef vannilesoep het volgende:
Aan de hoek van Twente Palace, dus TP zelf, of net daarachter.
Twente Palace is een kuttent dus...
NYquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Bakakame het volgende:
Probleem wordt wel: Rootie weg, waar gaan ze nu heen?
Laat ze dan maar thuis blijven, wordt het eindelijk gezellig in de stadquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Bakakame het volgende:
NYquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Bakakame het volgende:
Ritz gaat het gerucht ook rond ja dat die flink beschadigd is...quote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Krogzar het volgende:
is de Ritz ook stuk? Als iets een pauper tent was... wel altijd lachen als je echt kansloos wou stappen.
Roetie en Pleintje kwam ik nog wel eens, zeker met kerstmiddag. 't zal niet heel erg zijn als Roetie iets ruimer wordt.
Oh bah, daar fiets ik morgenvroeg langs! Hopen dat ik er dan wel langskan, omfietsen is lastigquote:Op maandag 20 april 2009 00:09 schreef uithangbord het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad uit als Twente Palace. Maarja, daardoor is het hele blok natuurlijk in gevaar...
Dudequote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh bah, daar fiets ik morgenvroeg langs! Hopen dat ik er dan wel langskan, omfietsen is lastig
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
Uithangbord, mag ik jouw foto in de startpost zetten?
oh idd, yamyam mag NIET beschadigen.... da is de beste fucking durum donner in heel Twente!!!!quote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef Konami het volgende:
Oei... Zolang YamYam geen schade oploopt!!
quote:Wat : GRIP (Wind: noordoost grd) (soort pand: bedrijfsruimte) (Classificatie: zeer grote brand) (B : : OV
Waar : MARKTSTEEG hengelo
Wanneer : 19-04-09 23:16
Wie : Brandweer Twente
Bijzonderheden : [Hoge Urgentie]
Wat : Woningbrand (Wind: noordoost grd) (soort pand: bedrijfsruimte) (Classificatie: zeer grote brand) (B : : OV EPN EHP
Wanneer : 19-04-09 23:03
Wie : Brandweer Twente
Wat : Woningbrand (Wind: noordoost grd) (soort pand: bedrijfsruimte) (Classificatie: zeer grote brand) : : OV AMC DDN
Wanneer : 19-04-09 23:02
Wie : Brandweer Almelo-Centrum
Ok.quote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef uithangbord het volgende:
Van mij mag je hem gebruiken, is niet mijn foto. Heb hem van Twitter geplukt.
Veel rook. Geen vlammen te zien.quote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef DrMarten het volgende:
Op tctubantia.nl hebben ze het over een brand die gewoed heeft. Is die fik al uit dan of gaat het nog wel even door?
Jep... Of die grote dorre vlakte waar vroegah Groothuis stond...quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Joachim het volgende:
Volgens mij fikt er echt bovengemiddeld veel af in Hengeloer is nog steeds een groot gat op de plek waar inmiddels alweer x jaar geleden de blokker + nog wat winkels+woningen affikte.
Ik denk dat dat drankprobleem nu pas ontstaat.quote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef bobsqaud het volgende:
Ik heb liever dat ik een stuk moet omfietsen dan dat wat kroegen de fik in gaan
Of heeft dat te maken met mijn drankprobleem
Die zit een eindje verderop.quote:Op maandag 20 april 2009 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
Is het Neutje er ook aan trouwens?
En eerder idd ook Groothuis en New York.... doen ze goed daar.quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Joachim het volgende:
Volgens mij fikt er echt bovengemiddeld veel af in Hengeloer is nog steeds een groot gat op de plek waar inmiddels alweer x jaar geleden de blokker + nog wat winkels+woningen affikte.
Maar hopen dat ze het vuur kunnen bedwingen, op die plek staan alle gebouwen hutje mutje tegenelkaar...
Winkelcentrum Groot Drienequote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En eerder idd ook Groothuis en New York.... doen ze goed daar.
Schande idd, ik ga direct PVV stemmen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:35 schreef SexPistol het volgende:
dat dit kan in NL!
Kweenie, maar Yam Yam ligt links in de Pastoriestraat niet zo ver van het kruispunt bij de stadhuistoren af, vanaf daar gezien dan.quote:Op maandag 20 april 2009 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet waar Yam Yam is?
En Klein Driene ook.... De schoorsteen van de Mendelssohnflat had nog jaren zwarte roetplekken...quote:Op maandag 20 april 2009 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Winkelcentrum Groot Driene, ook wel heel wat jaartjes terug
Groot Drienequote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Joachim het volgende:
Maar hopen dat ze het vuur kunnen bedwingen, op die plek staan alle gebouwen hutje mutje tegenelkaar...
Ik heb het van Google Earth. Kan kloppen wat je zegt hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Volgens mij is waar jij het Neutje hebt staan de TwentePalace?
en die joegoslaaf zit dichterbij, ongeveer op de hoek van de steeg...
voor de rest klopt het ongeveer denk ik
Die zit aan de andere kant van de Pastoriestraatquote:Op maandag 20 april 2009 00:57 schreef Elberrie het volgende:
Zit daar ook niet ergens de 3 musketeers? Of is dat nog een blok "naar voren"?
Die zullen denk ik wel flink wat schade hebben jaquote:Op maandag 20 april 2009 01:08 schreef Krogzar het volgende:
meh, 't ziet er niet goed uit voor yamyam
Ahh joh, da löp wa lös...quote:Op maandag 20 april 2009 01:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die zullen denk ik wel flink wat schade hebben ja
valt nog wel mee tochquote:Op maandag 20 april 2009 01:00 schreef Gobo het volgende:
Damn man, in een dag bijna alle gave tenten in Henglo van de kaart.... Sterkte buurtjes
Bart Smit zit daar niet, dat is de Intertoys.quote:Op maandag 20 april 2009 01:15 schreef Krogzar het volgende:
ja, echt best wazig zo'n gat naast de bart smid.... je zou toch denken dat de grond daar niet supergoedkoop is
my bad, ik was ff hard aan 't nadenken, en ik wist dat 't een speelgoedwinkel is, maareh 't is al laat en 't is dat ik mijn bed nog op moet maken, anders zou ik er al in liggenquote:Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bart Smit zit daar niet, dat is de Intertoys.
.... volgens de foto's van Robin Hilberink nietquote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef Gobo het volgende:
.... volgens de foto's van Martin Bakker valt het nog wel mee.... denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 01:24 schreef Krogzar het volgende:
[..]
my bad, ik was ff hard aan 't nadenken, en ik wist dat 't een speelgoedwinkel is, maareh 't is al laat en 't is dat ik mijn bed nog op moet maken, anders zou ik er al in liggen
Deze zijn toch wel wat ergerquote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef Gobo het volgende:
.... volgens de foto's van Martin Bakker valt het nog wel mee.... denk ik.
Gezien ja, gok/hoop dat pleintje, en die hoek er ongeschonden vanaf komen. Zou een groot verlies zijn voor Hengelo. Straks willen mn collega's in Enschede stappen..... hmmmquote:Op maandag 20 april 2009 01:25 schreef r_one het volgende:
[..]
.... volgens de foto's van Robin Hilberink niet![]()
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?PHPSESSID=0368b3b26ce58a079a95a02c47726578&topic=29130.msg632496#msg632496
Volgens mij komt dat wel goed. Zal eerder rond TP zijn denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 01:30 schreef Gobo het volgende:
[..]
Gezien ja, gok/hoop dat pleintje, en die hoek er ongeschonden vanaf komen. Zou een groot verlies zijn voor Hengelo. Straks willen mn collega's in Enschede stappen..... hmmm
Begint altijd klein he...quote:Op maandag 20 april 2009 01:57 schreef Intelligence het volgende:
Ben er net ook geweest, t zou begonnen zijn als een keukenbrandje ...
Ga je toch naar de innocent; 1,25 euro voor een pijpje Grolschquote:Op maandag 20 april 2009 01:32 schreef Zink8905 het volgende:
Dat wordt dus geen pijpje grolsch meer voor 1,50
Teringquote:Op maandag 20 april 2009 00:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Groot Driene
Edah
New york
Villa Enschedesestraat
groothuis
blokker
In elk geval het Balkan-restaurant aan de marktstraat.quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef Krogzar het volgende:
is er al iets bekend over welke bedrijven stuk zijn?
Met pleintje zit het wel goed, Yam Yam misschien wat rookschade, maar valt denk ik ook wel meequote:Op maandag 20 april 2009 10:09 schreef Krogzar het volgende:
mijn intresse in dit geval is metname gericht op 't Pleintje en YamYam
Je moet dan zelf ook je zinnen goed spellenquote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef Daury het volgende:
Om even opheldering te geven waar Balkan zit en de brand oorspronkelijk is begonnen.
[ afbeelding ]
En het is niet DE Yamyam, maar gewoon Yamyam. Zelfde geld voor Innocent ipv DE Innocent en DE Twentepalace. Met dit soort typewerk ben je niet beter dan de analphabeten in Rootie
quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ja kom er nu achter dat ik daar gewoon geregeld kom, maar ik noem het gewoon 'de Turk'
Kutzooi
Als ik zeg dat het door de koolstofmonoxidevergiftiging komt, geloof je me dan?quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet dan zelf ook je zinnen goed spellen
Dus jij was hetquote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef Pakspul het volgende:
Ik liep gistere nog voor de Balkan langs (rond uur of 22:00) en zag er nog mensen eten
Tuulkquote:Op maandag 20 april 2009 11:20 schreef Daury het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het door de koolstofmonoxidevergiftiging komt, geloof je me dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |