Zal wel een ontzettend lekker wijf zijn geweest die de beker uitreikte...quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:
nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
ik ga nog effe tv kijken.... er is vanavond sport...... dat wil ik niet missen......![]()
[ afbeelding ]
trusten allemaal ........![]()
![]()
doei.....
Dat.quote:Op maandag 20 april 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie moeten hier zijn Vul elkaar aan met krankzinnigheid..
Als ik ze zo bekijk, een ontzettend lekkere vent?quote:Op maandag 20 april 2009 03:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zal wel een ontzettend lekker wijf zijn geweest die de beker uitreikte...
Het plaatje heet wel gay... wie weet.. maar hoe konden ze dan een beker winnen?quote:Op maandag 20 april 2009 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik ze zo bekijk, een ontzettend lekkere vent?
Ja Frits, moeilijke vragen zo laat op de avond. Ik moet daar wel even over nadenkenquote:Op maandag 20 april 2009 03:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het plaatje heet wel gay... wie weet.. maar hoe konden ze dan een beker winnen?
Gay Olympics..quote:Op maandag 20 april 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja Frits, moeilijke vragen zo laat op de avond. Ik moet daar wel even over nadenken
Hoeveel pallets gooi jij er vandaag de dag in?quote:Op maandag 20 april 2009 03:16 schreef Maanvis het volgende:
grr, m'n wasmachine wil de centrifugestand maar niet nemen.. misschien heb ik 'm te zwaar beladen
Dat is geen Miele danquote:Op maandag 20 april 2009 03:16 schreef Maanvis het volgende:
grr, m'n wasmachine wil de centrifugestand maar niet nemen.. misschien heb ik 'm te zwaar beladen
Ja, ze waren blijkbaar eerst aan het oefenen voor de gay olympicsquote:
quote:
Gelukkig waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij een stuk gestructureerder dan ik.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 03:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ze waren blijkbaar eerst aan het oefenen voor de gay olympics
nee, 'n whirlpoolquote:
Een whirlpool zonder water is ook niet fijn badderen. Hij doet dus wat hij doen moet, niet centrifugerenquote:
Ik ook volgens mijquote:
Gaaf, ik wil nog een keer naar een concert van Green Day maar in 98 was ik geloof ik op Mystery Landquote:
Ja ik denk het. Ik heb de jaartallen niet meer echt scherp voor de geest, maar Green Day heb ik daar gezien.quote:
Ze speelden tegeljk met de Beasty Boys. (geloof ikquote:Op maandag 20 april 2009 03:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Ik heb de jaartallen niet meer echt scherp voor de geest, maar Green Day heb ik daar gezien.
quote:
Loop ik liesje nou net mis? Had ik net m'n beschamende moment gepost... Ah well, morgen weer een dag!quote:Op maandag 20 april 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Mee huppelt!
trusten voor straks all,
En goedemorgen voor de ochtendploeg!
IId er komen er vast wel meerquote:Op maandag 20 april 2009 04:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Loop ik liesje nou net mis? Had ik net m'n beschamende moment gepost... Ah well, morgen weer een dag!
Hehehe, misschien heeft goldenpeetsj of tv-kwubbels het gevonden?quote:Op maandag 20 april 2009 04:37 schreef Manu82 het volgende:
Ja, maar die foto's van je kan ik niet echt vinden
Moet dat !! ik moet nog slapen..quote:Op maandag 20 april 2009 06:55 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel nachtjes slapen tot de spin-off? Hierbij de officiële teller:
<center><iframe width="610" height="130" frameborder="0" data-src="http://www.enjoymedia.nl/films/thebunkersoon/countdown_bunker.swf" style="visibility:hidden;"></iframe></center>
.
.
Ik krijg hartritme storingen van dan getikquote:
Next page !!quote:
Doe je best Manuquote:
Zullen we een haan inbouwen?quote:
Pfffffffffffquote:
quote:
Kop houwen man straks krijg je echt een haan. Verdomme dan koop ik een gunquote:Op maandag 20 april 2009 07:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij zit nu al op de vorige pagina, dus heb nergens meer last van
Oh en op wekkers schieten heb ik al ervaring meequote:Op maandag 20 april 2009 07:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kop houwen man straks krijg je echt een haan. Verdomme dan koop ik een gun
Ik gooi er altijd met slippers enzo tegenaan, erop schieten vind ik ook weer zo rigoreusquote:Op maandag 20 april 2009 07:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en op wekkers schieten heb ik al ervaring meeMeestal mis
Nee, bij de 6-2 dank dankkkkkkkkkkkk haha, zijn we als de duvel op de fiets gesprongen en het gekkenhuis in gesjeesd.quote:
Zeker weten! Ga nooit maar dan moeten we, echt top!quote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
Kan het me voorstellen alhoewel het natuurlijk jammer is dat het niet zaterdag gebeurde
Had gister ook een topdag, City en PSV wonnen ongeveer tegelijkertijd
Ga je zondag wel naar het stadion?
Oh, is vandaag dat verdedigingsgebeuren? Succesquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef remlof het volgende:
Moggeh, de werkweek begint goed, stroomstoring op m'n werk![]()
Bedoel je dat ze van je af willen?quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef Dementor het volgende:
Het gaat wel lukken hoor, ze willen dat ik slaag.
Modern.nl, vanwege diverse uitgesteld betalen-mogelijkheden.quote:Op maandag 20 april 2009 10:11 schreef Manu82 het volgende:
@ Cc
Waar heb jij je nieuwe laptop besteld?
Thanks, ga daar ook even kijken dan, uitgesteld betalen dingen lijkt me eigenlijk ook wel wat en deze valt bijna uit elkaar en ik mag een nieuwe zolang hij niet te duur isquote:Op maandag 20 april 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Modern.nl, vanwege diverse uitgesteld betalen-mogelijkheden.
Morgen komt ie binnen.
Wat bleek? De loonadministratie had kopietjes van twee paspoorten van me en het nr van het verlopen paspoort aan me doorgegeven.
Ohja klopt daar krijgen ze ook geld voorquote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha nee.
Ze willen gewoon zoveel mogelijk mensen laten afstuderen.
Tien plan oid is ideaal. Aankoopbedrag door tien delen en dat los je in tien maanden (of eerder als je wilt) af. Komt nog 50 piek aan administratiekosten bij en that's it.quote:Op maandag 20 april 2009 10:24 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, ga daar ook even kijken dan, uitgesteld betalen dingen lijkt me eigenlijk ook wel wat en deze valt bijna uit elkaar en ik mag een nieuwe zolang hij niet te duur is
quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef Maanvis het volgende:
Let alleen wel op dat als je binnenkort een hypotheek wilt afsluiten dat dan al je uitgesteld betalen dingetjes van je hypotheek af gaan.
De computers doen het nog steeds niet, maar het licht en de koffie automaten nu wel, dus we houden het nog wel even volquote:Op maandag 20 april 2009 10:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn ze het na de borrel vrijdag vergeten het er weer op te zetten? Mooi moment voor weer een borrel me dunkt
Ik vind het wel best, docenten werken op die manier tenminste een beetje mee om zo de laatste puntjes binnen te halen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ohja klopt daar krijgen ze ook geld voor
Daarom laten ze me zo af en toe een examen halen
Valt meequote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien plan oid is ideaal. Aankoopbedrag door tien delen en dat los je in tien maanden (of eerder als je wilt) af. Komt nog 50 piek aan administratiekosten bij en that's it.
Zorg wel voor correcte gegevens ...
Moet je nog examens dan of alleen papers?quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel best, docenten werken op die manier tenminste een beetje mee om zo de laatste puntjes binnen te halen.
Vanaf morgen ga ik als een gek de nog openstaande vakken afronden, ik heb tussendoor ook nog wat vakken ingeleverd en de tuin gedaan.
Van twee vakken heb ik al het rapport ingeleverd, ik moet op afspraak langskomen om de boel door te nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je nog examens dan of alleen papers?
En waarom kan google dat nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand hier wat termen uit de paardensport (dressuur) neerplempen?
Spaanse draf.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Kan Google wel. Maar wellicht kan iemand het hier ook of anders of beter.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dressuurquote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
quote:Onder Hogeschool of hogeschooldressuur verstaat men paardendressuur met bewegingen als piaffe, passage, capriole en levade. Dit is het hoogste niveau dat in de dressuursport te bereiken is. Er bestaan oefeningen op de grond (pirouette, passage, piaf, terre à terre, Spaanse draf) en oefeningen boven de grond (o.a. ballotade, courbette, croupade, capriole, levade en pesade). Hogeschool wordt onder andere beoefend in de Spaanse rijschool in Wenen.
De scholen 'op de grond' worden ook door dressuurruiters op de hoogste niveaus van de wedstrijdsport gereden (piroutte, piaffe, passage).
Omdat de kunst van het africhten van een paard tot en met deze hogeschool heel oud is, spreekt men wel van 'klassieke rijkunst'. Een wat verwarrende term: ook een ruiter die geen vergevorderde oefeningen rijdt, maar wel te werk gaat volgens 'de klassieke methode' beoefent de klassieke rijkunst.
Hogeschool wordt niet in wedstrijdvorm beoefend. Het hoogst haalbare niveau is Grand Prix (piaffe passage piroutte wissel om de pas e.d.).
Piaf?quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De computers doen het nog steeds niet, maar het licht en de koffie automaten nu wel, dus we houden het nog wel even vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |