Ik denk: Je moet er toch wel flink voor betaald worden om hiermee op tv te willen komenquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
De heren zijn overigens ook geen lichten. Twee aankomende leraren die niet 3 namen van onze huidige ministers kunnen noemen.
Ik ben helemaal in de war. Dit kan gewoon niet waar zijn.
De welbespraaktheid en de keuze van de woorden (vocabulaire) van sommige deelnemers komt totaal niet overeen met de totale domheid van de antwoorden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
De heren zijn overigens ook geen lichten. Twee aankomende leraren die niet 3 namen van onze huidige ministers kunnen noemen.
Ik ben helemaal in de war. Dit kan gewoon niet waar zijn.
Dat boekje heb ik gekochtquote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan is het er eentje voor De Eendenman.
Goh, je steekt hier nog eens wat op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De welbespraaktheid en de keuze van de woorden (vocabulaire) van sommige deelnemers komt totaal niet overeen met de totale domheid van de antwoorden.
Fok! is zo leerzaamquote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, je steekt hier nog eens wat op.
Jaaa!!!! AZ is kampioenquote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:
nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
ik ga nog effe tv kijken.... er is vanavond sport...... dat wil ik niet missen......![]()
[ afbeelding ]
trusten allemaal ........![]()
![]()
doei.....
Over welke sport gaat het hier???quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
ik ga nog effe tv kijken.... er is vanavond sport...... dat wil ik niet missen......![]()
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Ach ja, je moet roeien met de 'riemen' die je hebt he?quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Hmmm, lichtjes opgeblazen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Volgens mij zijn ze geen meter vooruit gekomen met die boot. (verkeerde riemen?)quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, je moet roeien met de 'riemen' die je hebt he?
Hee Pullupquote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Pullup![]()
Jij deed ook iets met roeiers, toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Pullup![]()
Jij deed ook iets met roeiers, toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Het is ook flatteuze kleding. Ook onze Olympische medaille winnaars ontkomen er niet aan af en toe.quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou het er anders maar druk mee hebben![]()
Deze vind ik toch mooier als die van FANN.quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook flatteuze kleding. Ook onze Olympische medaille winnaars ontkomen er niet aan af en toe.
[ afbeelding ]
Sjips, dat heb ik dan weer gemist. Wel de F1 gezien live.quote:
Ze rijden nog johquote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, dat heb ik dan weer gemist. Wel de F1 gezien live.
Wat heeft ie ervan gemaakt vandaagHopelijk veul meer dan vorige week!
Gewoon chique cameltoesquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze vind ik toch mooier als die van FANN.
Volgens mij verandert de header bij elke refreshquote:Op zondag 19 april 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
Waarom heeft dit topic in godsnaam een Pim-header?
Ow ja klopt, had ik nog niet gezienquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
Volgens mij verandert de header bij elke refresh
Ach, ben lekker achterin gaan zitten en het duurt natuurlijk niet te lang omdat er allemaal kinderen zijnquote:Op maandag 20 april 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag in de kerk, denk ik dan.
(goedemorgen?)
Ach, heb ik ook altijd als ik ga verhuizenquote:Op maandag 20 april 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Steeds als ik de woonkamer inloop denk ik, huh? Waar is mijn bank?![]()
Ik voel me af en toe ook wel een beetje weemoedig, maar dat is wel weer teveel info voor hier,
En op dit tijdstip.
Ik ga wel wat dingen meenemen op de fiets en nog wat dingen inpakken en klaarzetten.quote:
Dat heb ik dus ook, heb hier beneden een best ruime 'garage' en die staat echt helemaal vol terwijl ik met de laatste verhuizing best veel heb weggegooid..quote:Op maandag 20 april 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik verbaas me erover hoeveel rotzooi ik in de loop der jaren heb verzameld.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |