daar had ik nog niet op gelet....... maar nu je het segt.......quote:
nah tis lentequote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er om lachen![]()
En ik vind het zielig
Geweldig, die dierenwereldquote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah tis lente![]()
liefde is........
samen een schutting (ver)bouwen......
quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig, die dierenwereld![]()
Genaaid worden terwijl je kop klem zit onder een schutting.
Dat zou bij mensen nooit gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
welneeeee....... ze is er gewoon een beetje stil van.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef yvonne het volgende:
Joh FANN, die koei is hartstikke deaudt heur!
Mijn idee!quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Day het volgende:
Ik zit voor het eerst naar Lekker Slim te kijken. Dit zijn toch gewoon actrices? Dat kán gewoon niet anders!
Dan is het er eentje voor De Eendenman.quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef yvonne het volgende:
Joh FANN, die koei is hartstikke deaudt heur!
ik moet daar toch een naar gaan kijken.. ik heb het ook nog nooit gezien maar jullie hebben het er steeds overquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Day het volgende:
Ik zit voor het eerst naar Lekker Slim te kijken. Dit zijn toch gewoon actrices? Dat kán gewoon niet anders!
De heren zijn overigens ook geen lichten. Twee aankomende leraren die niet 3 namen van onze huidige ministers kunnen noemen.quote:
sjesus......quote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan is het er eentje voor De Eendenman.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |