Ik ook volgens mijquote:
Gaaf, ik wil nog een keer naar een concert van Green Day maar in 98 was ik geloof ik op Mystery Landquote:
Ja ik denk het. Ik heb de jaartallen niet meer echt scherp voor de geest, maar Green Day heb ik daar gezien.quote:
Ze speelden tegeljk met de Beasty Boys. (geloof ikquote:Op maandag 20 april 2009 03:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Ik heb de jaartallen niet meer echt scherp voor de geest, maar Green Day heb ik daar gezien.
quote:
Loop ik liesje nou net mis? Had ik net m'n beschamende moment gepost... Ah well, morgen weer een dag!quote:Op maandag 20 april 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Mee huppelt!
trusten voor straks all,
En goedemorgen voor de ochtendploeg!
IId er komen er vast wel meerquote:Op maandag 20 april 2009 04:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Loop ik liesje nou net mis? Had ik net m'n beschamende moment gepost... Ah well, morgen weer een dag!
Hehehe, misschien heeft goldenpeetsj of tv-kwubbels het gevonden?quote:Op maandag 20 april 2009 04:37 schreef Manu82 het volgende:
Ja, maar die foto's van je kan ik niet echt vinden
Moet dat !! ik moet nog slapen..quote:Op maandag 20 april 2009 06:55 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel nachtjes slapen tot de spin-off? Hierbij de officiële teller:
<center><iframe width="610" height="130" frameborder="0" data-src="http://www.enjoymedia.nl/films/thebunkersoon/countdown_bunker.swf" style="visibility:hidden;"></iframe></center>
.
.
Ik krijg hartritme storingen van dan getikquote:
Next page !!quote:
Doe je best Manuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |