Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar ik vond dat je het zo heel goed doetquote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Die TT!![]()
@ Deissy, ja, nu ben ik wel rustig, we hebben net ook voor het eerst in weken even echt met elkaar gepraat.
Ik begrijp het wel, voor hem is het ook niet makkelijk.
Maar dat was niet wat vanochtend in mij opkwam toen hij vertelde over zijn plannen nee.
Een zoethoudertje, maar of het helpt?quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, in het topic van de 8ste is het nog steeds bewolkt, die fopspeen past wel idd.
yvonne is daar nu ook neergestreken, popcorn is misschien wel een plan.quote:
Ow boyquote:
effe kijken......quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
yvonne is daar nu ook neergestreken, popcorn is misschien wel een plan.
Ach, en die nr8 laat zich toch niet zien.
*schoptquote:
*ouchquote:
daar had ik nog niet op gelet....... maar nu je het segt.......quote:
nah tis lentequote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er om lachen![]()
En ik vind het zielig
Geweldig, die dierenwereldquote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah tis lente![]()
liefde is........
samen een schutting (ver)bouwen......
quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig, die dierenwereld![]()
Genaaid worden terwijl je kop klem zit onder een schutting.
Dat zou bij mensen nooit gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
welneeeee....... ze is er gewoon een beetje stil van.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef yvonne het volgende:
Joh FANN, die koei is hartstikke deaudt heur!
Mijn idee!quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Day het volgende:
Ik zit voor het eerst naar Lekker Slim te kijken. Dit zijn toch gewoon actrices? Dat kán gewoon niet anders!
Dan is het er eentje voor De Eendenman.quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef yvonne het volgende:
Joh FANN, die koei is hartstikke deaudt heur!
ik moet daar toch een naar gaan kijken.. ik heb het ook nog nooit gezien maar jullie hebben het er steeds overquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Day het volgende:
Ik zit voor het eerst naar Lekker Slim te kijken. Dit zijn toch gewoon actrices? Dat kán gewoon niet anders!
De heren zijn overigens ook geen lichten. Twee aankomende leraren die niet 3 namen van onze huidige ministers kunnen noemen.quote:
sjesus......quote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan is het er eentje voor De Eendenman.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk: Je moet er toch wel flink voor betaald worden om hiermee op tv te willen komenquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
De heren zijn overigens ook geen lichten. Twee aankomende leraren die niet 3 namen van onze huidige ministers kunnen noemen.
Ik ben helemaal in de war. Dit kan gewoon niet waar zijn.
De welbespraaktheid en de keuze van de woorden (vocabulaire) van sommige deelnemers komt totaal niet overeen met de totale domheid van de antwoorden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
De heren zijn overigens ook geen lichten. Twee aankomende leraren die niet 3 namen van onze huidige ministers kunnen noemen.
Ik ben helemaal in de war. Dit kan gewoon niet waar zijn.
Dat boekje heb ik gekochtquote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan is het er eentje voor De Eendenman.
Goh, je steekt hier nog eens wat op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De welbespraaktheid en de keuze van de woorden (vocabulaire) van sommige deelnemers komt totaal niet overeen met de totale domheid van de antwoorden.
Fok! is zo leerzaamquote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, je steekt hier nog eens wat op.
Jaaa!!!! AZ is kampioenquote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:
nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
ik ga nog effe tv kijken.... er is vanavond sport...... dat wil ik niet missen......![]()
[ afbeelding ]
trusten allemaal ........![]()
![]()
doei.....
Over welke sport gaat het hier???quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
ik ga nog effe tv kijken.... er is vanavond sport...... dat wil ik niet missen......![]()
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Ach ja, je moet roeien met de 'riemen' die je hebt he?quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Hmmm, lichtjes opgeblazen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Volgens mij zijn ze geen meter vooruit gekomen met die boot. (verkeerde riemen?)quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, je moet roeien met de 'riemen' die je hebt he?
Hee Pullupquote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Pullup![]()
Jij deed ook iets met roeiers, toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Pullup![]()
Jij deed ook iets met roeiers, toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef FANN het volgende:nah speciaal topic geopend voor Liesje en Remlof zitten ze natuurlijk weer op MSN
[ afbeelding ]
![]()
doei.....
Het is ook flatteuze kleding. Ook onze Olympische medaille winnaars ontkomen er niet aan af en toe.quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou het er anders maar druk mee hebben![]()
Deze vind ik toch mooier als die van FANN.quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook flatteuze kleding. Ook onze Olympische medaille winnaars ontkomen er niet aan af en toe.
[ afbeelding ]
Sjips, dat heb ik dan weer gemist. Wel de F1 gezien live.quote:
Ze rijden nog johquote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, dat heb ik dan weer gemist. Wel de F1 gezien live.
Wat heeft ie ervan gemaakt vandaagHopelijk veul meer dan vorige week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |