abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2009 @ 15:26:05 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67730316
Laaste posts:
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb net mn ex nog even aan de telefoon gehad. Gewoon even gezellig gebabbeld, voor t eerst sinds 2 weken ofzo. Ben misschien wel blij dat we uit elkaar zijn. T is goed zo, ik sluit het hoofdstuk af.

Nog 10 dagen en dan krijg ik de sleutel van mn nieuwe huis in een nieuwe stad en ga ik met frisse moed verder met mn leven!

[Dit is de 300e, dus laatste post in dit topic, vond ik wel toepasselijk... ]
pi_67737077
tvp

Ik heb wel een vriendin, maar ik vind het interessant om te lezen.
pi_67737114
hmmm ik weet het niet.
Ik ben schijnbaar een beetje raar hierin tenminste anders dan anderen meiden.

Ik ben aan het stappen met vrienden en ok ik ben er wel mee bezig maar heb niet het idee dat ik het laat overheersen.
Ten tweede nu heb ik ook even geen contact , wat goed is.
Wel wonen we in een dorp dus de kans dat je elkaar tegenkomt is groot.

Wel moet ik voor mezelf zeggen dat ik bij sommige mensen over het algemeen de drama om het uitgaan heen niet echt snap.
Het contact blijven zoeken en graag vrienden willen blijven, want juist als je het forceert dan weet je ook dat het niet gaat werken.

Ik denk zelf dat als het uit is en je blijft erna elkaar contact opzoeken dan gaat het juist fout.
Soms is het beter hoe moeilijk het ook is even los te laten en je eigen weg weer te vinden en dan later kan dan als beiden er weer contact willen op vriendschappelijke basis verder gaan.

Het is ook voor mij een stukje trots , tuurlijk vind ik het niet leuk dat het is gebeurd, maar voor mijn gevoel krijg voor jezelf ook onwijze spijt hoe je zelf hebt gedragen na de periode.

Ik wil het zien als een leuke periode en als we elkaar later tegenkomen, dat we beiden terug kunnen kijken zonder spijt.
pi_67750878
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm ik weet het niet.
Ik ben schijnbaar een beetje raar hierin tenminste anders dan anderen meiden.

Ik ben aan het stappen met vrienden en ok ik ben er wel mee bezig maar heb niet het idee dat ik het laat overheersen.
Ten tweede nu heb ik ook even geen contact , wat goed is.
Wel wonen we in een dorp dus de kans dat je elkaar tegenkomt is groot.

Wel moet ik voor mezelf zeggen dat ik bij sommige mensen over het algemeen de drama om het uitgaan heen niet echt snap.
Het contact blijven zoeken en graag vrienden willen blijven, want juist als je het forceert dan weet je ook dat het niet gaat werken.

Ik denk zelf dat als het uit is en je blijft erna elkaar contact opzoeken dan gaat het juist fout.
Soms is het beter hoe moeilijk het ook is even los te laten en je eigen weg weer te vinden en dan later kan dan als beiden er weer contact willen op vriendschappelijke basis verder gaan.

Het is ook voor mij een stukje trots , tuurlijk vind ik het niet leuk dat het is gebeurd, maar voor mijn gevoel krijg voor jezelf ook onwijze spijt hoe je zelf hebt gedragen na de periode.

Ik wil het zien als een leuke periode en als we elkaar later tegenkomen, dat we beiden terug kunnen kijken zonder spijt.
Dat is ook wel iets wat ik wil, vrienden blijven en elkaar later weer eens zien.
Dit is ook iets wat mijn ex graag wilt.
Afgelopen week wel weer telefonisch contact gehad na onngeveer 3 maanden.
Maar om haar nu al te zien is voor mij denk ik nog te vroeg.
Het is toch anders en confronterender dan praten via de telefoon.

We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en hebben 7,5 jaar van onze levens gedeeld, dus denk dat het wel moet kunnen.
Zijn er hier mensen met ervaring wat betreft vriendschappen met exen?
pi_67751195
Na 3 maanden, dacht ik wel weer vrienden te kunnen zijn. Helaas. Dit is helemaal uit de hand gelopen, met veel contact, seks. Nog meer helaas heeft hij een nieuwe vriendin. Ik ben een sukkel dat ik dit heb laten gebeuren en ben weer terug bij af.
Ik weet het, Als hij zijn vriendin met mij belazerd is hij het allemaal helemaal niet waard. Ik ken alle tegens. Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
pi_67751589
Vertel me. Wat is de kunst?
Sinds zaterdag-avond is het "uit" na 6 maanden lief en leed gedeeld te hebben. Beide willen we verder als vrienden, omdat we dit al waren voordat het iets was. Het doet pijn ookal heb ik zelf wel eens gedacht:"waar doe je het voor? waarom doe je dit? is dit het waard? geef je niet meer dan dat je krijgt?". Maar dan zag ik haar weer en dan kon ik mezelf wel voor mn kop slaan, om die gedachten.

Uiteindelijk weet ik ergens dat ik niet ging werken, mede door de afstand maar ook door enig leeftijds verschil. Toch blijft het moeilijk, want ik weet dat ze het thuis niet makkelijk heeft. Ze verwachte dan ook dat ik haar gelukkig kon maken, ze wilde niet geloven dat ze eerst haar problemen moest oplossen en zelf kiplekker in d'r vel moet zitten om vervolgens gelukkig te worden. En dat ik dan een toevoeging ben voor haar leven en zij tot het mijne.

En dingen zoals: D'r zijn zat vrouwen heb ik al vaker gehoord en die helpt niet echt meer

Het waren maar zes maanden, maar het zal toch even duren voordat ik erover ben ..
pi_67751934
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
Joh, da's menselijk.. Gevoelens laten zich nou eenmaal nauwelijks beredeneren..
Veel sterkte ermee!
pi_67754708
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
Na 3 maanden, dacht ik wel weer vrienden te kunnen zijn. Helaas. Dit is helemaal uit de hand gelopen, met veel contact, seks. Nog meer helaas heeft hij een nieuwe vriendin. Ik ben een sukkel dat ik dit heb laten gebeuren en ben weer terug bij af.
Ik weet het, Als hij zijn vriendin met mij belazerd is hij het allemaal helemaal niet waard. Ik ken alle tegens. Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
Dat is best heftig inderdaad en de klap komt daarna weer erg hard aan lijkt me.
Maar de seks en alles was toch wederzijds neem ik aan?
Heeft hij je toen verteld dat het alleen om de seks ging of gaf hij je stiekem hoop o.i.d?

Mij lijkt het erg moelijk en als ik ooit weer eens met mijn ex in bed beland, hoop ik dat het goed zit tussen ons en niet dat het daarna weer voorbij is.

Je kan het dom van jezelf vinden maar als hij je hoop heeft gegeven waarom niet?
pi_67755945
Niks geen hoop. Lust. en ik dacht dat dat voor mij net zo was, maar ik ken mezelf minder goed dan verwacht. Ik neem hem ook niet zo veel kwalijk (hoogstens het feit dat hij bestaat :-) ) Het doet alleen weer pijn.
pi_67756096
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Niks geen hoop. Lust. en ik dacht dat dat voor mij net zo was, maar ik ken mezelf minder goed dan verwacht. Ik neem hem ook niet zo veel kwalijk (hoogstens het feit dat hij bestaat :-) ) Het doet alleen weer pijn.
Ja dat lijkt me wel zo onwijs klote!
Aan de andere kant, je vond hem nog leuk, je had zin.

Het blijft allemaal erg moeilijk, daarom wacht ik nog even een tijdje voordat ik mijn ex echt fysiek weer ga zien.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte want dat nare gevoel weer opnieuw meemaken is absoluut verrot.
pi_67758499
toch maar ff in mijn lijstje zetten...
succes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67759463
Lijstje?
Als in not-to-do-list?

Bovenaan zetten dan! GEEN SEX MET EX!
  maandag 6 april 2009 @ 14:33:16 #13
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67759586
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
Lijstje?
Als in not-to-do-list?

Bovenaan zetten dan! GEEN SEX MET EX!
Ik denk z'n MyAT
pi_67759655
Dat begreep ik dan ook wel weer.....
  maandag 6 april 2009 @ 14:38:49 #15
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67759781
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dat begreep ik dan ook wel weer.....
Het spijt me

Maar dat lijsje, is een goed idee
Ik kan wel een aardig lijstje maken denk ik
pi_67760648
*geen sex met ex
*geen telefoonnummers wissen en dan toch een sms je bewaren
*niet stalken
*niet denken vrienden te worden
*niet blijven hopen
*niet bij de telefoon af blijven wachten
*geen dates met anderen afzeggen
*
vul maar aan
pi_67761193
- geen dates met anderen afzeggen
Zou even toevoegen: Als ze je worden aangeboden..

Tenzij je zelf graag als een gek gaat daten, maar dat is vaak niet altijd de beste oplossing
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67764084
2002-2008

liefje ik:

-hou alleen van jou
-wil altijd bij je blijven
-jij maakt mij gelukkig
-neuk nooit huisgenoten want dat kan voor rare sitauties zorgen
-laat mensen niet in de steek als ze het moeilijk hebben
-ben romantisch
-ga niet zomaar met iemand naar bed
-jij hebt me ware liefde leren kennen
-wil dat je open tegen me bent, als het goed met je gaat en slecht.
-bent degene met wie ik kan praten
-met wie ik mijn diepste geheimen deel
-drink nooit alcohol
-haat mijn vriendinnen omdat ze me zo vaak hebben laten stikken
-zal nooit zo hoerig worden als mijn vriendinnen
-waardeer je super romantische kant
-er is niks met die jongen, ik hou alleen van jou
-zal geen nummers geven aan mensen in de disco
-bla bla bla

2008- xxxx

liefje ik:

-hou alleen van jou
-wil altijd bij je blijven
-jij maakt mij gelukkig
-neuk nooit huisgenoten want dat kan voor rare sitauties zorgen
-laat mensen niet in de steek als ze het moeilijk hebben
-ben romantisch
-ga niet zomaar met iemand naar bed
-jij hebt me ware liefde leren kennen
-wil dat je open tegen me bent, als het goed met je gaat en slecht.
-bent degene met wie ik kan praten
-met wie ik mijn diepste geheimen deel
-drink nooit alcohol
-haat mijn vriendinnen omdat ze me zo vaak hebben laten stikken
-zal nooit zo hoerig worden als mijn vriendinnen
-waardeer je super romantische kant
-er is niks met die jongen, ik hou alleen van jou
-zal geen nummers geven aan mensen in de disco
-bla bla bla

zou echt een keer goed voor der zijn als ze het eens van de andere kant mee maakte of een keer een helder moment kreeg wat ze doet...

zit er nog steeds mee, soms is het minder soms is het heel erg.

voel me knetterhard bedrogen ook aangezien ik haar heb gezegd aan het begin van de relatie dat ze het zeker moest weten (we kenden elkaar al 5 jaar). dat mens wist ook wat voor impact zoiets op me heeft.

maar goed, wat je niet dood maakt je sterker
pi_67764929
Het helpt gewoon verdorie niet dat zijn broer in Afghanistan zit , want ik maak me daar bezorgd over vanwege Ferry omdat ik die graag mag en ten tweede omdat ik me dan ook bezorgd om hem maak want het lijkt me heel moeilijk om een broer te hebben die in oorlogsgebied zit.

Hij is achteraf tegen een meisje uitgevallen dat ze hem lastigviel en denk achteraf dat hij er doorheen zat en dus op deze manier naar mij heeft opgelost van broer laten zeggen dat ik hem met rust moet laten en later als we elkaar zien gewoon tegen hem doen.

Hoe irritant is het als je beiden in Wormerveer woont. Binnenkort is rondje Wormerveer en dan wil ik wel ff laten weten dat ik gewoon tegen hem doe vanwege zijn broer want ik wil geen ruzie. Mijn vriendin heeft me aangeraden even te wachten omdat hij met een rare thuissituatie zit en hij misschien anders naar me uitvalt.

Trouwens over dat weer oppakken met je ex kan ik meepraten want bij mij is dus ook dat ik na ruzie weer contact kreeg en we weer verdergingen. Hij heeft moeite met mijn verleden sexueel misbruik en was bang dat ik zou denken dat hij me gebruikte en ik dacht het eerst niet maar door die actie nu heb ik aan gedeelte wel dat gevoel.

Dit is gewoon een hele rare situatie.
pi_67765281
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..
  maandag 6 april 2009 @ 17:22:32 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67765476
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Leeee het volgende:

[..]

Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..
Dan worden die dagen zwaar als je de hele dag met elkaar optrekt..
pi_67767350
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Leeee het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter even aan je vrienden vragen als ze er is jou in te lichten dan ben je voorbereid , en praat er met haar over misschien dat ze ook wel snapt dat het voor jou moeilijk is om haar steeds te zien. Vraag dan gewoon of zij een stapje terug doet omdat het voor jou even moeilijk ligt en het te vers is.
pi_67780226
mmm, oke. (ik heb een beetje alcohol gehad, niet dronken, aangeschoten).

ik kan nog niet echt over mijn ex heen komen.

is behoorlijk snel uit gegaan in een periode van extremen.
heb het nog met een van mijn beste vrienden over gehad.
die heeft het ook uit maar die heeft echt de kans gehad om er nog wat van te maken.
concreet hebben die dus paar maanden geprobeerd.
hoor het ook in mijn omgeving: "ja mijn vriend is vreemd gegaan, geef hem nog een kans"
ben dus nooit vreemd gegaan of een lompe lul geweest.

wil der nog minimaal 1x zien
kijken wat het is... kijken of ik nog iets zie.

neem mijn motor maar mee en der pak, ff een paar uurtjes lekker toeren, terrasje, uit eten etc.

wil iig afsluiting, wil der zeggen waarom ik zo deed en of ze het zeker weet.

fuck vrouwen

kan op meerdere dingen uitlopen:
-ik wil totaal niks meer
-zij wil totaal niks meer
-samen mwah....
-vrienden
-of ik word donderdagnacht dondertjes lam met een paar vrienden
pi_67780658
pwoekie = liev
Karma will get back @ you
pi_67781360
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:11 schreef mysterieblonde het volgende:
pwoekie = liev
totdat je me leert kennen

mmm, mij broertje had mijn ex een sms gestuurd of ze het contact wou verbreken omdat het slecht met me ging.
lief broertje en hij heeft ook wel gelijk.

net dus ff msn met mijn ex, wil haar nog zien. zegt ze eerst of wel verstandig is.
dan, dat ze maatjes wil blijven.
dan zeg ik of ze ooit denkt waarom het uit is gegaan... nee.... heb gezegd dat ze het toch eens moet doen, dat pijn ook "goed" is... en toen werd ze weer bitter en ging ze off...

maar mysteryblonde, woon je in de buurt van enschede

edit: bezig met een brief/gedicht
heel fout maar ik hou er van, lieve mooie dingen schrijven of doen.
kan het wel naar mijn beste vriend sturen maar dan heb ik de volgende stapaovnd ook wat uit te leggen

[ Bericht 12% gewijzigd door Pwoekie op 07-04-2009 01:21:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')