quote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb net mn ex nog even aan de telefoon gehad. Gewoon even gezellig gebabbeld, voor t eerst sinds 2 weken ofzo. Ben misschien wel blij dat we uit elkaar zijn. T is goed zo, ik sluit het hoofdstuk af.
Nog 10 dagen en dan krijg ik de sleutel van mn nieuwe huis in een nieuwe stad en ga ik met frisse moed verder met mn leven!![]()
[Dit is de 300e, dus laatste post in dit topic, vond ik wel toepasselijk...]
Dat is ook wel iets wat ik wil, vrienden blijven en elkaar later weer eens zien.quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm ik weet het niet.
Ik ben schijnbaar een beetje raar hierin tenminste anders dan anderen meiden.
Ik ben aan het stappen met vrienden en ok ik ben er wel mee bezig maar heb niet het idee dat ik het laat overheersen.
Ten tweede nu heb ik ook even geen contact , wat goed is.
Wel wonen we in een dorp dus de kans dat je elkaar tegenkomt is groot.
Wel moet ik voor mezelf zeggen dat ik bij sommige mensen over het algemeen de drama om het uitgaan heen niet echt snap.
Het contact blijven zoeken en graag vrienden willen blijven, want juist als je het forceert dan weet je ook dat het niet gaat werken.
Ik denk zelf dat als het uit is en je blijft erna elkaar contact opzoeken dan gaat het juist fout.
Soms is het beter hoe moeilijk het ook is even los te laten en je eigen weg weer te vinden en dan later kan dan als beiden er weer contact willen op vriendschappelijke basis verder gaan.
Het is ook voor mij een stukje trots , tuurlijk vind ik het niet leuk dat het is gebeurd, maar voor mijn gevoel krijg voor jezelf ook onwijze spijt hoe je zelf hebt gedragen na de periode.
Ik wil het zien als een leuke periode en als we elkaar later tegenkomen, dat we beiden terug kunnen kijken zonder spijt.
Joh, da's menselijk.. Gevoelens laten zich nou eenmaal nauwelijks beredeneren..quote:Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
Dat is best heftig inderdaad en de klap komt daarna weer erg hard aan lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
Na 3 maanden, dacht ik wel weer vrienden te kunnen zijn. Helaas. Dit is helemaal uit de hand gelopen, met veel contact, seks. Nog meer helaas heeft hij een nieuwe vriendin. Ik ben een sukkel dat ik dit heb laten gebeuren en ben weer terug bij af.
Ik weet het, Als hij zijn vriendin met mij belazerd is hij het allemaal helemaal niet waard. Ik ken alle tegens. Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
Ja dat lijkt me wel zo onwijs klote!quote:Op maandag 6 april 2009 12:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Niks geen hoop. Lust. en ik dacht dat dat voor mij net zo was, maar ik ken mezelf minder goed dan verwacht. Ik neem hem ook niet zo veel kwalijk (hoogstens het feit dat hij bestaat :-) ) Het doet alleen weer pijn.
Ik denk z'n MyATquote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
Lijstje?
Als in not-to-do-list?
Bovenaan zetten dan! GEEN SEX MET EX!
Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..quote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
Dan worden die dagen zwaar als je de hele dag met elkaar optrekt..quote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Leeee het volgende:
[..]
Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..
Kan je dan niet beter even aan je vrienden vragen als ze er is jou in te lichten dan ben je voorbereid , en praat er met haar over misschien dat ze ook wel snapt dat het voor jou moeilijk is om haar steeds te zien. Vraag dan gewoon of zij een stapje terug doet omdat het voor jou even moeilijk ligt en het te vers is.quote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Leeee het volgende:
[..]
Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..
totdat je me leert kennenquote:
Gewoon de tijd nemen...quote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef Steff het volgende:
Vertel me. Wat is de kunst?
Sinds zaterdag-avond is het "uit" na 6 maanden lief en leed gedeeld te hebben. Beide willen we verder als vrienden, omdat we dit al waren voordat het iets was. Het doet pijn ookal heb ik zelf wel eens gedacht:"waar doe je het voor? waarom doe je dit? is dit het waard? geef je niet meer dan dat je krijgt?". Maar dan zag ik haar weer en dan kon ik mezelf wel voor mn kop slaan, om die gedachten.
Uiteindelijk weet ik ergens dat ik niet ging werken, mede door de afstand maar ook door enig leeftijds verschil. Toch blijft het moeilijk, want ik weet dat ze het thuis niet makkelijk heeft. Ze verwachte dan ook dat ik haar gelukkig kon maken, ze wilde niet geloven dat ze eerst haar problemen moest oplossen en zelf kiplekker in d'r vel moet zitten om vervolgens gelukkig te worden. En dat ik dan een toevoeging ben voor haar leven en zij tot het mijne.
En dingen zoals: D'r zijn zat vrouwen heb ik al vaker gehoord en die helpt niet echt meer
Het waren maar zes maanden, maar het zal toch even duren voordat ik erover ben..
Hun weten het ook wel dat ik het er moeilijk mee heb. Ook zoiets irritants is dat ze het enige meisje is in de groep en ik heb er maar een naar gevoel bij. Ga nu ook vanalles denken zoals dat een goede vriend van mij achter haar aan zit en dat zij er ook wel open voor staat.. Ik heb gisteren besloten om zelf een tijdje afstand te nemen en maar wat meer te gaan sporten.quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter even aan je vrienden vragen als ze er is jou in te lichten dan ben je voorbereid , en praat er met haar over misschien dat ze ook wel snapt dat het voor jou moeilijk is om haar steeds te zien. Vraag dan gewoon of zij een stapje terug doet omdat het voor jou even moeilijk ligt en het te vers is.
Veel ste ver voor mijquote:Op woensdag 8 april 2009 00:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja, enigzins in de buurt. ik woon in doesburg. zoek maar op.
Nja, mijn ex ging ook vreemd, en ik was eerst alleen maar kwaad, en t verbaast me hoe weinig het me nu maar interesseert. Maar tis iig wel fijn dat ik weet dat ik 'm nooit meer terug wil. Hij Zij heeft ook een ander. mja dat is niet serieus, ze hij is opstapje voor n ander.
ja zitten nog wel dingen erg dwars.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja, enigzins in de buurt. ik woon in doesburg. zoek maar op.
Maar volgens mij zit je nog best veel dwars...Nja, niet alle vrouwen zijn zoals zij, en vreemdgaan is echt not done.![]()
Nja, mijn ex ging ook vreemd, en ik was eerst alleen maar kwaad, en t verbaast me hoe weinig het me nu maar interesseert. Maar tis iig wel fijn dat ik weet dat ik m nooit meer terug wil. Hij heeft ook een ander. mja dat is niet serieus, ze is opstapje voor n ander.
Nee, voor sex hoef ik geen relatie. Echter mis ik blondje denk ik wel. Ik bedoel, dat maagomdraaiende gevoel bij haar en iemand anders is niet uit lust. Toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef Chev het volgende:
Knap van je dat je bent gestopt met blowen..
Je geeft zelf al aan dat het met het blondje niks word en dat je de brunette nooit uit je hoofd heb kunnen zetten, dus tja.
Ga je liever door met iets wat geen toekomst heeft, ga je verder met iets wat destijds goed voelde, of ga je een tijdje zonder vriendin door het leven en bouw je met een van de twee iets rustig op?
Knallende sex kan je altijd nog hebbenen als dat het enige is waarvoor je een relatie heb is dat best wel sneu (niet kwaad bedoeld!).
Succes!
Als jij en zij er geen problemen mee heb, waarom nietquote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef Waag-hals het volgende:
Zou het erg zijn als ik je advies opvolg door even alleen door het leven te gaan, mét sex met blondje en willekeurige vreemden?
Daar kom je niet achter? Of door haar een keertje te zien..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:01 schreef cerpintaxt het volgende:
Ik vraag me echt af of ik het er nu minder moeilijk mee heb omdat ik het serieus aan het verwerken ben of omdat ik nog ergens valse hoop heb. Hoe kom je daarachter? Het is nog maar krap een maand uit dus ben bang dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben, waarschijnlijk moet de grote schok nog komen..
Ik zal je zeggen hoe het bij mij is gelopen na 4 1/2 jaar:quote:Op woensdag 8 april 2009 16:01 schreef cerpintaxt het volgende:
Ik vraag me echt af of ik het er nu minder moeilijk mee heb omdat ik het serieus aan het verwerken ben of omdat ik nog ergens valse hoop heb. Hoe kom je daarachter? Het is nog maar krap een maand uit dus ben bang dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben, waarschijnlijk moet de grote schok nog komen..
Weet ook niet wat het is, misschien dat op den duur die hoop verdwijnt.. Zou het toch iets makkelijker maken..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar kom je niet achter? Of door haar een keertje te zien..
Ik heb hetzelfde, het is bij mij een stukje verwerken en stukje hoop..
Ik weet in mijn hoofd wel dat het echt over is maar mijn hart wil het nog niet toegeven ofzo.. Ik geef je helemaal gelijk maar denk dat ik het pas echt kan gaan afsluiten als ze ook compleet uit mijn leven is verdwenen. Nu moeten we voorlopig nog met elkaar rekening houden totdat ze een andere woning heeft gevonden, dus nog geen mogelijkheid tot het breken van al het contact helaas. Maar afleiding helpt inderdaad heel veel, tot die tijd en ver daarna..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen hoe het bij mij is gelopen na 4 1/2 jaar:
1. Relatie is uit - je wereld stort in
2. Mist haar verschrikkelijk, maar kan er niks mee, want ze heeft een ander
3. Hoopt dat ze van gedachten veranderd
4. Houd nog contact omdat je hoop heb
5. Scheurt de pijn bij ieder contact open
6. Ontmoet elkaar nog een keer voor afhandeling van spullen of ander dingen
7. Praten met elkaar
8. Realiseerd je dat dit verschrikkelijk is..
9. Spreek af contact te breken voor bijna 4 maanden
10. Zij houd zich hier niet aan en zegt dat dit niet meer hoeft
11. Stuurt een brief na 3 1/2 maand om e.e.a af te slutien
12. Krijg een kut antwoord terug
13. breekt contact (4 maanden)
Conclusie, zolang je niet het voor jezelf asluit (hoeft niet te betekenen dat je haar niet meer mist!!) kan de heling van de pijn, woede en frustratie niet beginnen, contact met je ex helpt niet (mits je misschien weer bij elkaar wil komen).
Dus hopen dat het goed komt kan je doen als de kans hier op realistisch is, als er geen kans is op korte termijn, en je niet kan ophouden met hopen neem dat de tijd voor jezelf en realiseer je wat je misschien nu juist weer wel hebt, iets wat je misschien kwijt was geraakt van jezelf, zoek afleiding in alles, en verwerk het verlies, daarna kan je weer beginnen met genieten van de kleine dingen
Ik weet hoe moeilijk het is haar nu met rust te laten maar probeer te denken aan waar het is fout gegaan en zeg tegen jezelf dat het niet meer gaat werken. Ook al lijkt het soms het makkelijkste om het gewoon nog eens te proberen maakt dat het alleen maar moeilijker als het weer fout gaat. Maar zorg wel dat je zeker weet dat het niet meer gaat goedkomen.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Miesjel het volgende:
He, een jubileum editie..
Tot mijn spijt mag ik me hier weer melden. Eerst een rommelige start, toen 4 maanden uit, daarna elkaar weer gevonden. In het begin ging het echt heel erg leuk. Zoals het zou moeten. Maar het werd steeds moeilijker. Volgens mij stapte zij steeds meer uit de relatie, tot ik het uiteindelijk wel moest verbreken. Zij ziet het waarschijnlijk anders.
Het is nu al een week of zes uit, en ik heb het waarschijnlijk al die tijd de gevoelens weg geduwd. Nu komen ze maar al te hard toch nog een keertje aan. Ik voel echt mijn sterkte wegglippen uit mijn handen, alsof ik zand probeer vast te houden.
Ik wil nu bellen, mailen smsen etc. Ik weet dat het niet goed voor me is, maar de drang wordt steeds moeilijker. Aan de andere kant zou ik niet weten hoe ze me haar weer zou moeten laten vertrouwen... Maar ik ben volledig bereid al haar fouten te vergeven.
AARRRGGGHHHH.
Doe mij even geen emoties.
En bij dat laatste gaat het dus mis. Hoe hard ik ook tegen mezelf roep dat het echt voor een reden uit gegaan is, en dat het nooit meer goed gaat komen.. ik hoor steeds een fluistertje hoop..quote:Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Ik weet hoe moeilijk het is haar nu met rust te laten maar probeer te denken aan waar het is fout gegaan en zeg tegen jezelf dat het niet meer gaat werken. Ook al lijkt het soms het makkelijkste om het gewoon nog eens te proberen maakt dat het alleen maar moeilijker als het weer fout gaat. Maar zorg wel dat je zeker weet dat het niet meer gaat goedkomen.
Een valkuil waar (hier) heel veel mensen in trappen..quote:Op woensdag 8 april 2009 17:20 schreef Miesjel het volgende:
[..]
En bij dat laatste gaat het dus mis. Hoe hard ik ook tegen mezelf roep dat het echt voor een reden uit gegaan is, en dat het nooit meer goed gaat komen.. ik hoor steeds een fluistertje hoop..
Ik doe het mezelf aan hoor, tis een duidelijke valkuil.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Een valkuil waar (hier) heel veel mensen in trappen..
Laat haar maar gaan dude, ze gaat nu helemaal los en leert allerlei mensen die waarschijnlijk geen goede vriend(inn)en zijn maar gewoon feesten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
vraag je jezelf af....hey waar heb je dat lieve kleine meisje gelaten ...
[knip]
Shit man.. jammer dat ik je terug moet zien op fokquote:
Och wijzer.. eerder minder dom.. en nog zou ik dezelfde fouten maken. Sommige dingen zal ik wel nooit leren. Gelukkig heb ik vandaag al wat minder moeite dan de laatste paar dagen. Zo zal het wel weer even gaan. Dalen, hopelijk steeds minder diep en verder van elkaar.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:20 schreef Chev het volgende:
[..]
Shit man.. jammer dat ik je terug moet zien op fok![]()
Maar je hebt het in iedergeval geprobeerd![]()
Nu is het tijd om aan jezelf te denken, zo te horen ben je wel wat wijzer geworden en iets sterker omdat je nu weet waarom het niet ging, misschien helpt je dat om e.e.a te vergeten en vergeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |