abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2009 @ 15:26:05 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67730316
Laaste posts:
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb net mn ex nog even aan de telefoon gehad. Gewoon even gezellig gebabbeld, voor t eerst sinds 2 weken ofzo. Ben misschien wel blij dat we uit elkaar zijn. T is goed zo, ik sluit het hoofdstuk af.

Nog 10 dagen en dan krijg ik de sleutel van mn nieuwe huis in een nieuwe stad en ga ik met frisse moed verder met mn leven!

[Dit is de 300e, dus laatste post in dit topic, vond ik wel toepasselijk... ]
pi_67737077
tvp

Ik heb wel een vriendin, maar ik vind het interessant om te lezen.
pi_67737114
hmmm ik weet het niet.
Ik ben schijnbaar een beetje raar hierin tenminste anders dan anderen meiden.

Ik ben aan het stappen met vrienden en ok ik ben er wel mee bezig maar heb niet het idee dat ik het laat overheersen.
Ten tweede nu heb ik ook even geen contact , wat goed is.
Wel wonen we in een dorp dus de kans dat je elkaar tegenkomt is groot.

Wel moet ik voor mezelf zeggen dat ik bij sommige mensen over het algemeen de drama om het uitgaan heen niet echt snap.
Het contact blijven zoeken en graag vrienden willen blijven, want juist als je het forceert dan weet je ook dat het niet gaat werken.

Ik denk zelf dat als het uit is en je blijft erna elkaar contact opzoeken dan gaat het juist fout.
Soms is het beter hoe moeilijk het ook is even los te laten en je eigen weg weer te vinden en dan later kan dan als beiden er weer contact willen op vriendschappelijke basis verder gaan.

Het is ook voor mij een stukje trots , tuurlijk vind ik het niet leuk dat het is gebeurd, maar voor mijn gevoel krijg voor jezelf ook onwijze spijt hoe je zelf hebt gedragen na de periode.

Ik wil het zien als een leuke periode en als we elkaar later tegenkomen, dat we beiden terug kunnen kijken zonder spijt.
pi_67750878
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm ik weet het niet.
Ik ben schijnbaar een beetje raar hierin tenminste anders dan anderen meiden.

Ik ben aan het stappen met vrienden en ok ik ben er wel mee bezig maar heb niet het idee dat ik het laat overheersen.
Ten tweede nu heb ik ook even geen contact , wat goed is.
Wel wonen we in een dorp dus de kans dat je elkaar tegenkomt is groot.

Wel moet ik voor mezelf zeggen dat ik bij sommige mensen over het algemeen de drama om het uitgaan heen niet echt snap.
Het contact blijven zoeken en graag vrienden willen blijven, want juist als je het forceert dan weet je ook dat het niet gaat werken.

Ik denk zelf dat als het uit is en je blijft erna elkaar contact opzoeken dan gaat het juist fout.
Soms is het beter hoe moeilijk het ook is even los te laten en je eigen weg weer te vinden en dan later kan dan als beiden er weer contact willen op vriendschappelijke basis verder gaan.

Het is ook voor mij een stukje trots , tuurlijk vind ik het niet leuk dat het is gebeurd, maar voor mijn gevoel krijg voor jezelf ook onwijze spijt hoe je zelf hebt gedragen na de periode.

Ik wil het zien als een leuke periode en als we elkaar later tegenkomen, dat we beiden terug kunnen kijken zonder spijt.
Dat is ook wel iets wat ik wil, vrienden blijven en elkaar later weer eens zien.
Dit is ook iets wat mijn ex graag wilt.
Afgelopen week wel weer telefonisch contact gehad na onngeveer 3 maanden.
Maar om haar nu al te zien is voor mij denk ik nog te vroeg.
Het is toch anders en confronterender dan praten via de telefoon.

We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en hebben 7,5 jaar van onze levens gedeeld, dus denk dat het wel moet kunnen.
Zijn er hier mensen met ervaring wat betreft vriendschappen met exen?
pi_67751195
Na 3 maanden, dacht ik wel weer vrienden te kunnen zijn. Helaas. Dit is helemaal uit de hand gelopen, met veel contact, seks. Nog meer helaas heeft hij een nieuwe vriendin. Ik ben een sukkel dat ik dit heb laten gebeuren en ben weer terug bij af.
Ik weet het, Als hij zijn vriendin met mij belazerd is hij het allemaal helemaal niet waard. Ik ken alle tegens. Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
pi_67751589
Vertel me. Wat is de kunst?
Sinds zaterdag-avond is het "uit" na 6 maanden lief en leed gedeeld te hebben. Beide willen we verder als vrienden, omdat we dit al waren voordat het iets was. Het doet pijn ookal heb ik zelf wel eens gedacht:"waar doe je het voor? waarom doe je dit? is dit het waard? geef je niet meer dan dat je krijgt?". Maar dan zag ik haar weer en dan kon ik mezelf wel voor mn kop slaan, om die gedachten.

Uiteindelijk weet ik ergens dat ik niet ging werken, mede door de afstand maar ook door enig leeftijds verschil. Toch blijft het moeilijk, want ik weet dat ze het thuis niet makkelijk heeft. Ze verwachte dan ook dat ik haar gelukkig kon maken, ze wilde niet geloven dat ze eerst haar problemen moest oplossen en zelf kiplekker in d'r vel moet zitten om vervolgens gelukkig te worden. En dat ik dan een toevoeging ben voor haar leven en zij tot het mijne.

En dingen zoals: D'r zijn zat vrouwen heb ik al vaker gehoord en die helpt niet echt meer

Het waren maar zes maanden, maar het zal toch even duren voordat ik erover ben ..
pi_67751934
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
Joh, da's menselijk.. Gevoelens laten zich nou eenmaal nauwelijks beredeneren..
Veel sterkte ermee!
pi_67754708
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
Na 3 maanden, dacht ik wel weer vrienden te kunnen zijn. Helaas. Dit is helemaal uit de hand gelopen, met veel contact, seks. Nog meer helaas heeft hij een nieuwe vriendin. Ik ben een sukkel dat ik dit heb laten gebeuren en ben weer terug bij af.
Ik weet het, Als hij zijn vriendin met mij belazerd is hij het allemaal helemaal niet waard. Ik ken alle tegens. Ik heb dit topic 3 maanden gevolgd, me overal in kunnen vinden, en maak vervolgens de stomste fout die ik had kunnen maken.
Dat is best heftig inderdaad en de klap komt daarna weer erg hard aan lijkt me.
Maar de seks en alles was toch wederzijds neem ik aan?
Heeft hij je toen verteld dat het alleen om de seks ging of gaf hij je stiekem hoop o.i.d?

Mij lijkt het erg moelijk en als ik ooit weer eens met mijn ex in bed beland, hoop ik dat het goed zit tussen ons en niet dat het daarna weer voorbij is.

Je kan het dom van jezelf vinden maar als hij je hoop heeft gegeven waarom niet?
pi_67755945
Niks geen hoop. Lust. en ik dacht dat dat voor mij net zo was, maar ik ken mezelf minder goed dan verwacht. Ik neem hem ook niet zo veel kwalijk (hoogstens het feit dat hij bestaat :-) ) Het doet alleen weer pijn.
pi_67756096
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Niks geen hoop. Lust. en ik dacht dat dat voor mij net zo was, maar ik ken mezelf minder goed dan verwacht. Ik neem hem ook niet zo veel kwalijk (hoogstens het feit dat hij bestaat :-) ) Het doet alleen weer pijn.
Ja dat lijkt me wel zo onwijs klote!
Aan de andere kant, je vond hem nog leuk, je had zin.

Het blijft allemaal erg moeilijk, daarom wacht ik nog even een tijdje voordat ik mijn ex echt fysiek weer ga zien.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte want dat nare gevoel weer opnieuw meemaken is absoluut verrot.
pi_67758499
toch maar ff in mijn lijstje zetten...
succes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67759463
Lijstje?
Als in not-to-do-list?

Bovenaan zetten dan! GEEN SEX MET EX!
  maandag 6 april 2009 @ 14:33:16 #13
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67759586
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
Lijstje?
Als in not-to-do-list?

Bovenaan zetten dan! GEEN SEX MET EX!
Ik denk z'n MyAT
pi_67759655
Dat begreep ik dan ook wel weer.....
  maandag 6 april 2009 @ 14:38:49 #15
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67759781
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dat begreep ik dan ook wel weer.....
Het spijt me

Maar dat lijsje, is een goed idee
Ik kan wel een aardig lijstje maken denk ik
pi_67760648
*geen sex met ex
*geen telefoonnummers wissen en dan toch een sms je bewaren
*niet stalken
*niet denken vrienden te worden
*niet blijven hopen
*niet bij de telefoon af blijven wachten
*geen dates met anderen afzeggen
*
vul maar aan
pi_67761193
- geen dates met anderen afzeggen
Zou even toevoegen: Als ze je worden aangeboden..

Tenzij je zelf graag als een gek gaat daten, maar dat is vaak niet altijd de beste oplossing
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67764084
2002-2008

liefje ik:

-hou alleen van jou
-wil altijd bij je blijven
-jij maakt mij gelukkig
-neuk nooit huisgenoten want dat kan voor rare sitauties zorgen
-laat mensen niet in de steek als ze het moeilijk hebben
-ben romantisch
-ga niet zomaar met iemand naar bed
-jij hebt me ware liefde leren kennen
-wil dat je open tegen me bent, als het goed met je gaat en slecht.
-bent degene met wie ik kan praten
-met wie ik mijn diepste geheimen deel
-drink nooit alcohol
-haat mijn vriendinnen omdat ze me zo vaak hebben laten stikken
-zal nooit zo hoerig worden als mijn vriendinnen
-waardeer je super romantische kant
-er is niks met die jongen, ik hou alleen van jou
-zal geen nummers geven aan mensen in de disco
-bla bla bla

2008- xxxx

liefje ik:

-hou alleen van jou
-wil altijd bij je blijven
-jij maakt mij gelukkig
-neuk nooit huisgenoten want dat kan voor rare sitauties zorgen
-laat mensen niet in de steek als ze het moeilijk hebben
-ben romantisch
-ga niet zomaar met iemand naar bed
-jij hebt me ware liefde leren kennen
-wil dat je open tegen me bent, als het goed met je gaat en slecht.
-bent degene met wie ik kan praten
-met wie ik mijn diepste geheimen deel
-drink nooit alcohol
-haat mijn vriendinnen omdat ze me zo vaak hebben laten stikken
-zal nooit zo hoerig worden als mijn vriendinnen
-waardeer je super romantische kant
-er is niks met die jongen, ik hou alleen van jou
-zal geen nummers geven aan mensen in de disco
-bla bla bla

zou echt een keer goed voor der zijn als ze het eens van de andere kant mee maakte of een keer een helder moment kreeg wat ze doet...

zit er nog steeds mee, soms is het minder soms is het heel erg.

voel me knetterhard bedrogen ook aangezien ik haar heb gezegd aan het begin van de relatie dat ze het zeker moest weten (we kenden elkaar al 5 jaar). dat mens wist ook wat voor impact zoiets op me heeft.

maar goed, wat je niet dood maakt je sterker
pi_67764929
Het helpt gewoon verdorie niet dat zijn broer in Afghanistan zit , want ik maak me daar bezorgd over vanwege Ferry omdat ik die graag mag en ten tweede omdat ik me dan ook bezorgd om hem maak want het lijkt me heel moeilijk om een broer te hebben die in oorlogsgebied zit.

Hij is achteraf tegen een meisje uitgevallen dat ze hem lastigviel en denk achteraf dat hij er doorheen zat en dus op deze manier naar mij heeft opgelost van broer laten zeggen dat ik hem met rust moet laten en later als we elkaar zien gewoon tegen hem doen.

Hoe irritant is het als je beiden in Wormerveer woont. Binnenkort is rondje Wormerveer en dan wil ik wel ff laten weten dat ik gewoon tegen hem doe vanwege zijn broer want ik wil geen ruzie. Mijn vriendin heeft me aangeraden even te wachten omdat hij met een rare thuissituatie zit en hij misschien anders naar me uitvalt.

Trouwens over dat weer oppakken met je ex kan ik meepraten want bij mij is dus ook dat ik na ruzie weer contact kreeg en we weer verdergingen. Hij heeft moeite met mijn verleden sexueel misbruik en was bang dat ik zou denken dat hij me gebruikte en ik dacht het eerst niet maar door die actie nu heb ik aan gedeelte wel dat gevoel.

Dit is gewoon een hele rare situatie.
pi_67765281
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..
  maandag 6 april 2009 @ 17:22:32 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67765476
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Leeee het volgende:

[..]

Dat is het geval! Kom dr nog steeds bijna dagelijks tegen, omdat we dezelfde vrienden hebben. Echt super irritant is dat, omdat ik toch mijn vrienden wil zien..
Dan worden die dagen zwaar als je de hele dag met elkaar optrekt..
pi_67767350
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Leeee het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter even aan je vrienden vragen als ze er is jou in te lichten dan ben je voorbereid , en praat er met haar over misschien dat ze ook wel snapt dat het voor jou moeilijk is om haar steeds te zien. Vraag dan gewoon of zij een stapje terug doet omdat het voor jou even moeilijk ligt en het te vers is.
pi_67780226
mmm, oke. (ik heb een beetje alcohol gehad, niet dronken, aangeschoten).

ik kan nog niet echt over mijn ex heen komen.

is behoorlijk snel uit gegaan in een periode van extremen.
heb het nog met een van mijn beste vrienden over gehad.
die heeft het ook uit maar die heeft echt de kans gehad om er nog wat van te maken.
concreet hebben die dus paar maanden geprobeerd.
hoor het ook in mijn omgeving: "ja mijn vriend is vreemd gegaan, geef hem nog een kans"
ben dus nooit vreemd gegaan of een lompe lul geweest.

wil der nog minimaal 1x zien
kijken wat het is... kijken of ik nog iets zie.

neem mijn motor maar mee en der pak, ff een paar uurtjes lekker toeren, terrasje, uit eten etc.

wil iig afsluiting, wil der zeggen waarom ik zo deed en of ze het zeker weet.

fuck vrouwen

kan op meerdere dingen uitlopen:
-ik wil totaal niks meer
-zij wil totaal niks meer
-samen mwah....
-vrienden
-of ik word donderdagnacht dondertjes lam met een paar vrienden
pi_67780658
pwoekie = liev
Karma will get back @ you
pi_67781360
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:11 schreef mysterieblonde het volgende:
pwoekie = liev
totdat je me leert kennen

mmm, mij broertje had mijn ex een sms gestuurd of ze het contact wou verbreken omdat het slecht met me ging.
lief broertje en hij heeft ook wel gelijk.

net dus ff msn met mijn ex, wil haar nog zien. zegt ze eerst of wel verstandig is.
dan, dat ze maatjes wil blijven.
dan zeg ik of ze ooit denkt waarom het uit is gegaan... nee.... heb gezegd dat ze het toch eens moet doen, dat pijn ook "goed" is... en toen werd ze weer bitter en ging ze off...

maar mysteryblonde, woon je in de buurt van enschede

edit: bezig met een brief/gedicht
heel fout maar ik hou er van, lieve mooie dingen schrijven of doen.
kan het wel naar mijn beste vriend sturen maar dan heb ik de volgende stapaovnd ook wat uit te leggen

[ Bericht 12% gewijzigd door Pwoekie op 07-04-2009 01:21:25 ]
pi_67781691
zo heerlijk dit nummer:

vrouwen...
pi_67784292
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef Steff het volgende:
Vertel me. Wat is de kunst?
Sinds zaterdag-avond is het "uit" na 6 maanden lief en leed gedeeld te hebben. Beide willen we verder als vrienden, omdat we dit al waren voordat het iets was. Het doet pijn ookal heb ik zelf wel eens gedacht:"waar doe je het voor? waarom doe je dit? is dit het waard? geef je niet meer dan dat je krijgt?". Maar dan zag ik haar weer en dan kon ik mezelf wel voor mn kop slaan, om die gedachten.

Uiteindelijk weet ik ergens dat ik niet ging werken, mede door de afstand maar ook door enig leeftijds verschil. Toch blijft het moeilijk, want ik weet dat ze het thuis niet makkelijk heeft. Ze verwachte dan ook dat ik haar gelukkig kon maken, ze wilde niet geloven dat ze eerst haar problemen moest oplossen en zelf kiplekker in d'r vel moet zitten om vervolgens gelukkig te worden. En dat ik dan een toevoeging ben voor haar leven en zij tot het mijne.

En dingen zoals: D'r zijn zat vrouwen heb ik al vaker gehoord en die helpt niet echt meer

Het waren maar zes maanden, maar het zal toch even duren voordat ik erover ben ..
Gewoon de tijd nemen...
In oktober is mijn relatie uit gegaan, na 8 maanden ofzo.. Maar ik was wel helemaal gek op die meid, zij was echt de ware voor me op dat moment. We hebben wel besloten als vrienden verder te gaan. In 't begin is dat wel vreemd, omdat we nog wel veel bij elkaar sliepen enzo. En na een tijdje ook met anderen rotzooiden. Zij vond al snel iemand anders leuk, en ik had gewoon zin in de seks, spanning, aandacht etc..
We zaten toen in een periode dat we eigenlijk niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar konden. Als we bijelkaar waren vlogen we elkaar in de haren, maar zochten elkaar ook altijd weer op... Vet raar eigenlijk. De laatste tijd gaat 't echt prima tussen ons. We gaan wel eens samen op stap, uit eten etc.. en ik zie haar minimaal wekelijks. Ik scharrel op dit moment weer met iemand anders en ben ook echt niet meer verliefd op m'n ex. Onze vrienden zeggen nog steeds wel dat het jammer is dat 't uit is omdat we zo'n tof stel waren. Soms denk ik dat ook wel: waren we nog maar verliefd op elkaar. Maarja, in het verleden hangen heeft geen zin en ik vind het wel prima zo.
Met andere woorden: neem de tijd en 't komt goed, hoe kut het nu ook is
pi_67785312
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter even aan je vrienden vragen als ze er is jou in te lichten dan ben je voorbereid , en praat er met haar over misschien dat ze ook wel snapt dat het voor jou moeilijk is om haar steeds te zien. Vraag dan gewoon of zij een stapje terug doet omdat het voor jou even moeilijk ligt en het te vers is.
Hun weten het ook wel dat ik het er moeilijk mee heb. Ook zoiets irritants is dat ze het enige meisje is in de groep en ik heb er maar een naar gevoel bij. Ga nu ook vanalles denken zoals dat een goede vriend van mij achter haar aan zit en dat zij er ook wel open voor staat.. Ik heb gisteren besloten om zelf een tijdje afstand te nemen en maar wat meer te gaan sporten.
pi_67815812
Nja, enigzins in de buurt. ik woon in doesburg. zoek maar op.

Maar volgens mij zit je nog best veel dwars...Nja, niet alle vrouwen zijn zoals zij, en vreemdgaan is echt not done.

Nja, mijn ex ging ook vreemd, en ik was eerst alleen maar kwaad, en t verbaast me hoe weinig het me nu maar interesseert. Maar tis iig wel fijn dat ik weet dat ik m nooit meer terug wil. Hij heeft ook een ander. mja dat is niet serieus, ze is opstapje voor n ander.
Karma will get back @ you
pi_67819012
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:52 schreef mysterieblonde het volgende:

Nja, mijn ex ging ook vreemd, en ik was eerst alleen maar kwaad, en t verbaast me hoe weinig het me nu maar interesseert. Maar tis iig wel fijn dat ik weet dat ik 'm nooit meer terug wil. Hij Zij heeft ook een ander. mja dat is niet serieus, ze hij is opstapje voor n ander.
Veel ste ver voor mij haha maareh succes

Ff uit nieuwschierigheid, gaf jou ex ook aan compleet verlieft te zijn?
Maar van wat ik gezien en gehoord heb van mijn ex klopt het hierbovenstaande
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 8 april 2009 @ 10:17:52 #31
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_67820366
Sinds 3 weken is het uit met mn vriendin (blondje), we kenden elkaar 2 jaar en hebben driekwart jaar samen gewoond. Een langere tijd ging het al niet goed, ik had een flinke dip en was continu aan het blowen om mezelf te verdoven, zij ging alle problemen tussen ons uit de weg en deed alsof haar neus bloedde. Ze heeft er een enkele keer wat van gezegd, maar nooit een big deal van gemaakt. Ondertussen ging ik me ook door het blowen steeds slechter voelen, omdat het voor mij leek alsof ik in een vicieuze cirkel zat waar ik niet meer uit kwam.

Het begon uiteraard allemaal eerder lastiger te worden tussen ons: door een ex (brunette)! Inmiddels 5 jaar terug heb ik een korte maar intense relatie gehad van een half jaar met een meisje waarvan ik dacht dat we samen oud zouden worden en vice versa. Helaas waren we te jong en hadden we onszelf nog niet op een rijtje. Zij heeft altijd in mijn hoofd gezeten en andersom net zo. Ik heb haar nog moeten troosten toen ze hoorde dat ik met blondje ging samenwonen.

Het lastige voor mij is nu dat brunette en ik misschien wel weer samen kunnen komen nadat ze contact met me heeft opgenomen, nota bene dankzij blondje (ja, karma is zo ironisch), maar dat ik letterlijk fysiek onwel word wanneer ik aan blondje denk met een andere vent. Dat terwijl het uitging omdat ze met een andere vent had gezoend!

Nu zie ik blondje vanavond weer en eigenlijk wil ik met haar knuffelen, waanzinnig sexen als we altijd deden, maar tegelijk een enorme uitbrander geven omdat ik toch ook boos ben. M'n emoties, gevoelens en gedachten exploderen continu in mn hoofd, mede omdat ik nu al 2 weken gestopt ben met blowen.

Ik word echt een beetje gek hier...

[ Bericht 0% gewijzigd door Waag-hals op 08-04-2009 10:18:55 (Even verduidelijken) ]
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_67820908
Knap van je dat je bent gestopt met blowen..

Je geeft zelf al aan dat het met het blondje niks word en dat je de brunette nooit uit je hoofd heb kunnen zetten, dus tja.

Ga je liever door met iets wat geen toekomst heeft, ga je verder met iets wat destijds goed voelde, of ga je een tijdje zonder vriendin door het leven en bouw je met een van de twee iets rustig op?

Knallende sex kan je altijd nog hebben en als dat het enige is waarvoor je een relatie heb is dat best wel sneu (niet kwaad bedoeld!).

Succes!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67822651
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:52 schreef mysterieblonde het volgende:

Maar volgens mij zit je nog best veel dwars...Nja, niet alle vrouwen zijn zoals zij, en vreemdgaan is echt not done.

Nja, mijn ex ging ook vreemd, en ik was eerst alleen maar kwaad, en t verbaast me hoe weinig het me nu maar interesseert. Maar tis iig wel fijn dat ik weet dat ik m nooit meer terug wil. Hij heeft ook een ander. mja dat is niet serieus, ze is opstapje voor n ander.
ja zitten nog wel dingen erg dwars.
je gaat je af vragen wat iets nog voor waarde heeft.
wat me ook heel erg stoort is dat ze gewoon niet heeft nagedacht over de zaken die speelden.

weet trouwens niet of mijn ex is vreemd gegaan maar hoe vlot ze met een ander rotzooide.
ook een keer een voorval geweest waarvan ik achteraf denk dat er wellicht iets is gebeurd, ze was toen erg afstandelijke tegen mij.

zul je ook nooit weten.

ik verbaas me zelf wel hoe zwaar dit voor me is.
heb nu al behoorlijk wat kut dingen mee gemaakt maar dit slaat echt alles.

ook weird, ze sprak me aan op msn.
ze had dus gehoord van mijn broertje dat het niet goed ging en of zij dan het contact wou verbreken.
zou ze heel jammer vinden omdat ze me niet kwijt wou als vriend.
heb haar nog gesmst maar dan opeens weer helemaal niks.

de overgang van alles naar niets vind ik vrij vreemd.

kijk als we elkaar niet lang kenden, dat we altijd al echt problemen hadden of slechts een paar maanden daten dan kan ik het snappen.
niet na 2 jaar dat je een relatie hebt.

zal ook wel de hedendaagse mentaliteit zijn.
je kunt er echter als individu zo weinig tegen doen.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:46:12 #34
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_67823354
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef Chev het volgende:
Knap van je dat je bent gestopt met blowen..

Je geeft zelf al aan dat het met het blondje niks word en dat je de brunette nooit uit je hoofd heb kunnen zetten, dus tja.

Ga je liever door met iets wat geen toekomst heeft, ga je verder met iets wat destijds goed voelde, of ga je een tijdje zonder vriendin door het leven en bouw je met een van de twee iets rustig op?

Knallende sex kan je altijd nog hebben en als dat het enige is waarvoor je een relatie heb is dat best wel sneu (niet kwaad bedoeld!).

Succes!
Nee, voor sex hoef ik geen relatie. Echter mis ik blondje denk ik wel. Ik bedoel, dat maagomdraaiende gevoel bij haar en iemand anders is niet uit lust. Toch?

Zou het erg zijn als ik je advies opvolg door even alleen door het leven te gaan, mét sex met blondje en willekeurige vreemden?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_67824720
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef Waag-hals het volgende:
Zou het erg zijn als ik je advies opvolg door even alleen door het leven te gaan, mét sex met blondje en willekeurige vreemden?
Als jij en zij er geen problemen mee heb, waarom niet

Zou alleen wel eerlijk en duidelijk zin in je intenties, maat van me die heeft dat ook gedaan 9 maanden lang, sliep nog met zijn ex toen (en niet met anderen) woonde appart, en daarna zijn ze weer bij elkaar gekomen..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67832234
Ik vraag me echt af of ik het er nu minder moeilijk mee heb omdat ik het serieus aan het verwerken ben of omdat ik nog ergens valse hoop heb. Hoe kom je daarachter? Het is nog maar krap een maand uit dus ben bang dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben, waarschijnlijk moet de grote schok nog komen..
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
  woensdag 8 april 2009 @ 16:03:47 #37
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67832292
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:01 schreef cerpintaxt het volgende:
Ik vraag me echt af of ik het er nu minder moeilijk mee heb omdat ik het serieus aan het verwerken ben of omdat ik nog ergens valse hoop heb. Hoe kom je daarachter? Het is nog maar krap een maand uit dus ben bang dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben, waarschijnlijk moet de grote schok nog komen..
Daar kom je niet achter? Of door haar een keertje te zien..
Ik heb hetzelfde, het is bij mij een stukje verwerken en stukje hoop..
pi_67832709
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:01 schreef cerpintaxt het volgende:
Ik zal je zeggen hoe het bij mij is gelopen na 4 1/2 jaar:

1. Relatie is uit - je wereld stort in
2. Mist haar verschrikkelijk, maar kan er niks mee, want ze heeft een ander
3. Hoopt dat ze van gedachten veranderd
4. Houd nog contact omdat je hoop heb
5. Scheurt de pijn bij ieder contact open
6. Ontmoet elkaar nog een keer voor afhandeling van spullen of ander dingen
7. Praten met elkaar
8. Realiseerd je dat dit verschrikkelijk is..
9. Spreek af contact te breken voor bijna 4 maanden
10. Zij houd zich hier niet aan en zegt dat dit niet meer hoeft
11. Stuurt een brief na 3 1/2 maand om e.e.a af te slutien
12. Krijg een kut antwoord terug
13. breekt contact (4 maanden)

Conclusie, zolang je niet het voor jezelf asluit (hoeft niet te betekenen dat je haar niet meer mist!!) kan de heling van de pijn, woede en frustratie niet beginnen, contact met je ex helpt niet (mits je misschien weer bij elkaar wil komen).

Dus hopen dat het goed komt kan je doen als de kans hier op realistisch is, als er geen kans is op korte termijn, en je niet kan ophouden met hopen neem dat de tijd voor jezelf en realiseer je wat je misschien nu juist weer wel hebt, iets wat je misschien kwijt was geraakt van jezelf, zoek afleiding in alles, en verwerk het verlies, daarna kan je weer beginnen met genieten van de kleine dingen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67834615
He, een jubileum editie..

Tot mijn spijt mag ik me hier weer melden. Eerst een rommelige start, toen 4 maanden uit, daarna elkaar weer gevonden. In het begin ging het echt heel erg leuk. Zoals het zou moeten. Maar het werd steeds moeilijker. Volgens mij stapte zij steeds meer uit de relatie, tot ik het uiteindelijk wel moest verbreken. Zij ziet het waarschijnlijk anders.
Het is nu al een week of zes uit, en ik heb het waarschijnlijk al die tijd de gevoelens weg geduwd. Nu komen ze maar al te hard toch nog een keertje aan. Ik voel echt mijn sterkte wegglippen uit mijn handen, alsof ik zand probeer vast te houden.
Ik wil nu bellen, mailen smsen etc. Ik weet dat het niet goed voor me is, maar de drang wordt steeds moeilijker. Aan de andere kant zou ik niet weten hoe ze me haar weer zou moeten laten vertrouwen... Maar ik ben volledig bereid al haar fouten te vergeven.

AARRRGGGHHHH.

Doe mij even geen emoties.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_67834725
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar kom je niet achter? Of door haar een keertje te zien..
Ik heb hetzelfde, het is bij mij een stukje verwerken en stukje hoop..
Weet ook niet wat het is, misschien dat op den duur die hoop verdwijnt.. Zou het toch iets makkelijker maken..
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen hoe het bij mij is gelopen na 4 1/2 jaar:

1. Relatie is uit - je wereld stort in
2. Mist haar verschrikkelijk, maar kan er niks mee, want ze heeft een ander
3. Hoopt dat ze van gedachten veranderd
4. Houd nog contact omdat je hoop heb
5. Scheurt de pijn bij ieder contact open
6. Ontmoet elkaar nog een keer voor afhandeling van spullen of ander dingen
7. Praten met elkaar
8. Realiseerd je dat dit verschrikkelijk is..
9. Spreek af contact te breken voor bijna 4 maanden
10. Zij houd zich hier niet aan en zegt dat dit niet meer hoeft
11. Stuurt een brief na 3 1/2 maand om e.e.a af te slutien
12. Krijg een kut antwoord terug
13. breekt contact (4 maanden)

Conclusie, zolang je niet het voor jezelf asluit (hoeft niet te betekenen dat je haar niet meer mist!!) kan de heling van de pijn, woede en frustratie niet beginnen, contact met je ex helpt niet (mits je misschien weer bij elkaar wil komen).

Dus hopen dat het goed komt kan je doen als de kans hier op realistisch is, als er geen kans is op korte termijn, en je niet kan ophouden met hopen neem dat de tijd voor jezelf en realiseer je wat je misschien nu juist weer wel hebt, iets wat je misschien kwijt was geraakt van jezelf, zoek afleiding in alles, en verwerk het verlies, daarna kan je weer beginnen met genieten van de kleine dingen
Ik weet in mijn hoofd wel dat het echt over is maar mijn hart wil het nog niet toegeven ofzo.. Ik geef je helemaal gelijk maar denk dat ik het pas echt kan gaan afsluiten als ze ook compleet uit mijn leven is verdwenen. Nu moeten we voorlopig nog met elkaar rekening houden totdat ze een andere woning heeft gevonden, dus nog geen mogelijkheid tot het breken van al het contact helaas. Maar afleiding helpt inderdaad heel veel, tot die tijd en ver daarna..

Bedankt voor jullie reacties.
pi_67834941
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Miesjel het volgende:

Tot mijn spijt mag ik me hier weer melden. Eerst een rommelige start, toen 4 maanden uit, daarna elkaar weer gevonden. In het begin ging het echt heel erg leuk. Zoals het zou moeten. Maar het werd steeds moeilijker. Volgens mij stapte zij steeds meer uit de relatie, tot ik het uiteindelijk wel moest verbreken. Zij ziet het waarschijnlijk anders.
Het is nu al een week of zes uit, en ik heb het waarschijnlijk al die tijd de gevoelens weg geduwd. Nu komen ze maar al te hard toch nog een keertje aan. Ik voel echt mijn sterkte wegglippen uit mijn handen, alsof ik zand probeer vast te houden.
Ik wil nu bellen, mailen smsen etc. Ik weet dat het niet goed voor me is, maar de drang wordt steeds moeilijker. Aan de andere kant zou ik niet weten hoe ze me haar weer zou moeten laten vertrouwen... Maar ik ben volledig bereid al haar fouten te vergeven.

AARRRGGGHHHH.

Doe mij even geen emoties.
Ik weet hoe moeilijk het is haar nu met rust te laten maar probeer te denken aan waar het is fout gegaan en zeg tegen jezelf dat het niet meer gaat werken. Ook al lijkt het soms het makkelijkste om het gewoon nog eens te proberen maakt dat het alleen maar moeilijker als het weer fout gaat. Maar zorg wel dat je zeker weet dat het niet meer gaat goedkomen.
pi_67835119
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef cerpintaxt het volgende:

[..]

Ik weet hoe moeilijk het is haar nu met rust te laten maar probeer te denken aan waar het is fout gegaan en zeg tegen jezelf dat het niet meer gaat werken. Ook al lijkt het soms het makkelijkste om het gewoon nog eens te proberen maakt dat het alleen maar moeilijker als het weer fout gaat. Maar zorg wel dat je zeker weet dat het niet meer gaat goedkomen.
En bij dat laatste gaat het dus mis. Hoe hard ik ook tegen mezelf roep dat het echt voor een reden uit gegaan is, en dat het nooit meer goed gaat komen.. ik hoor steeds een fluistertje hoop..

Ik doe het mezelf aan hoor, tis een duidelijke valkuil.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:22:09 #43
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67835165
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:20 schreef Miesjel het volgende:

[..]

En bij dat laatste gaat het dus mis. Hoe hard ik ook tegen mezelf roep dat het echt voor een reden uit gegaan is, en dat het nooit meer goed gaat komen.. ik hoor steeds een fluistertje hoop..

Ik doe het mezelf aan hoor, tis een duidelijke valkuil.
Een valkuil waar (hier) heel veel mensen in trappen..
pi_67836690
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Een valkuil waar (hier) heel veel mensen in trappen..
Helaas maar waar....
pi_67836997
mijn vriendin beweerde eergisteren dat we ons zelf waren toen het uit ging
ook wel keihard.
vroeg haar of ze mijn en haar gedrag toendertijd niet vreemd vond, anders dan hoe we normaal zijn.

ging ze verder niet op in...

raak er wel van overtuigd dat het zeker de eerste tijd niet goed komt, in de verre toekomst kan ik niet kijken.
ik vind het heel zwaar omdat ik dus echt mijn beste vriendin kwijt ben.
zij zou anders degene zijn waar ik mee zou praten, die me begreep.

zijn ook dingen waar ik me nu wel pissig over kan maken.

zo ging ze op kamers en had ze vrij weinig.
de vriendinnen die ze had hadden nauwelijks nog tijd voor haar.
een andere goede vriendin ging samen wonen met een meisje die ze dus haatte.

ze zat dus wel vaak alleen op haar kamer.
heb haar gezegd dat ze huisgenoten moest zoeken, vereniging gaan, etc.
soms werd ze dan boos of verdrietig.
maar goed, ik ging als het kon graag naar haar toe of liet haar bij mij komen.

tot een paar maanden geleden was dat contact met die vriendinnen nog laf.
haakten ze weer af voor het uitgaan en dan was ik de gebeten hond soms.
(zeggen tegen haar vriendinnen dat het laf kuthoeren zijn deed ze niet, (ik zeg zoiets altijd direct tegen mijn vrienden als ze om een kutreden afhaken )).

en dan is de grote drukte voorbij, gaan de dames opeens weer fanatiek uit.
en verdwijn ik na de achtergrond.
ze breid haar netwerk aardig uit, zuipt en feest.

vraag je jezelf af....hey waar heb je dat lieve kleine meisje gelaten ...

moet trouwens wel zeggen dat ik een vriend heel goed heb leren kennen.
die kwam altijd een beetje egoistisch en apart over op velen maar vooral hij is nu degene die me regelmatig belt, vraagt hoe het is en me 3x per week vraagt om te gaan stappen

moet morgen weer mee uit, moet een vrouw scoren zegt die

nou, het is de opening van een nieuw cafe (drie gezusters in enschede), gratis drank, dronken worden doe ik wel
pi_67837390
Martin een berichtje gestuurd op hyves omdat rondje wormerveer eraan komt. Ik wilde even duidelijk maken dat ik dan wel gewoon tegen hem doe vanwege zijn broer ( die vond ook dat wij contact moesten blijven houden)
Gezegd dat ik hoop dat het goed gaat nu zijn broer in Afghanistan zit en dat ik hem verder met rust laat.
Geen woedend berichtje terug gehad dus ik denk dat het wel goed zit.

Het was voor mij dinsdag ook even schrikken met de raket op Kamp Holland omdat zijn broer dus daar zit.
Gelukkig is er niets met hem.

Ik vind het wel moeilijk want als ik naar zijn broer zijn hyves ga zie ik steeds hem.
pi_67865848
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
vraag je jezelf af....hey waar heb je dat lieve kleine meisje gelaten ...
[knip]
Laat haar maar gaan dude, ze gaat nu helemaal los en leert allerlei mensen die waarschijnlijk geen goede vriend(inn)en zijn maar gewoon feesten.

Ik zag ook een piek bij m'n ex toen het uit ging, welliswar met haar nieuwe vriend, ze liet me weten veel geld te verdienen en dat de zaken goed gaan, nu 9 maanden later is haar zaak failliet en heeft ze een baandje (naar wat ik gehoord heb) en heeft nog steeds geen echte vrienden.

We moeten allemaal onze eigen weg vinden, richt je nu op je eigen weg en niet op die van haar, elk beetje nieuwe informatie, goed of slecht zal je nog wel een tijdje achtervolgen, maar probeer een aantal dingen te vinden die je kan/gaat/nog wil doen en doe in iedergeval 1 ding per dag, al is het je fiets poetsen, je ramen lappen of dat doen wat je ex nooit wou doen

Dat soort dingen helpt jezelf al is het maar een mini stukje. 1 ding per dag, groot of klein gewoon proberen, je kon ook niet in 1x leren lopen , fietsen of autorijden, nu moet je weer leren leven
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67867674
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Miesjel het volgende:
Shit man.. jammer dat ik je terug moet zien op fok
Maar je hebt het in iedergeval geprobeerd

Nu is het tijd om aan jezelf te denken, zo te horen ben je wel wat wijzer geworden en iets sterker omdat je nu weet waarom het niet ging, misschien helpt je dat om e.e.a te vergeten en vergeven..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67869676
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:20 schreef Chev het volgende:

[..]

Shit man.. jammer dat ik je terug moet zien op fok
Maar je hebt het in iedergeval geprobeerd

Nu is het tijd om aan jezelf te denken, zo te horen ben je wel wat wijzer geworden en iets sterker omdat je nu weet waarom het niet ging, misschien helpt je dat om e.e.a te vergeten en vergeven..
Och wijzer.. eerder minder dom.. en nog zou ik dezelfde fouten maken. Sommige dingen zal ik wel nooit leren. Gelukkig heb ik vandaag al wat minder moeite dan de laatste paar dagen. Zo zal het wel weer even gaan. Dalen, hopelijk steeds minder diep en verder van elkaar.
pi_67880604
Ik heb vanavond na 9 1/2 maand weer een dipje, zomaar, opeens

Denk ik weer aan haar gek genoeg.. nouja was moe, buiten aan 't fietsen, muziek op en 't was donker dan heb je niks anders dan jezelf hehe, denkend aan alle goede en mooie dingen samen, achja da's voorbij

Niemand beheerst je emoties behalve jezelf, goede adviesen en gedachten kunnen in een vlaag van emotie weggaan en vervagen, niks is zoals op tv en ieder mens is uniek, er is vast wel iemand die bij je past maar zelfs als je ervoor open staat kan het even duren voordat je iemand vind

Misschien zou ik weer in dezelfde val trappen miesjel ik weet het niet, maar een gewaarschuwd man telt voor twee! en voor mij zit dit er (gelukkig) niet in dat ik die mogelijkheid zich ooit voordoet toekomst zal zeggen hoe alles loopt weet je..., ik probeer nu nieuwe aspecten van m'n leven en sta stevig genoeg op m'n 2 benen om nu ook nee te zeggen

Toch zou het leuk zijn als ik 's compleet onderuit gehaald word door een leuke meid, dat vergt risico en geluk, het is eng, maar dat is het spel.

Gek eigenlijk ik ben zó over haar heen, en toch zit ze er nog in mijn hoofd, gedachten zie ik foto's in mijn hoofd die ik ooit gemaakt heb, ik zou ze stuk voor stuk kunnen oplichten in mijn gedachten, maar doe dat maar niet

Bij vrienden geweest, muziek aan, beetje typen op fok, spelletje spelen, slapen en morgen weer werken hehe ik heb het goed
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')