Dat zou je toch wel gezien moeten hebben op dat alle jezus grote scherm wat een halve tribune bedektquote:
Lol ik ookquote:
Nee serieus niet gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat zou je toch wel gezien moeten hebben op dat alle jezus grote scherm wat een halve tribune bedekt
Dat dus.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat zou je toch wel gezien moeten hebben op dat alle jezus grote scherm wat een halve tribune bedekt
Get over it hoor, sjonge jonge. We zijn alweer een uur verder.quote:
Nee, Affelay liep vorig jaar liep hij zo stoer voor de camera te vertellen hoe arrogant wij zijn in Amsterdam. Maar moet je die kneus nu eens zienquote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Get over it hoor, sjonge jonge. We zijn alweer een uur verder.
Blame Vertonghen eerder voor zijn gepruts, netals die andere 10.
quote:Ajax na 29 jaar weer 6 tegengoals
Eindhoven - De zes goals van PSV tegen Ajax van zondagmiddag zijn geen uniekum in de historie van de Amsterdamse club, maar het is nog niet vaak gebeurd. 29 jaar geleden was MVV de laatste ploeg die het halve dozijn volmaakte. In Amsterdam werd het toen 3-6. Vijf jaar daarvoor, in 1975 won PSV in eigenhuis ook al met 6-2 van Ajax.
Ajax kreeg tegen Feyenoord twee keer negen (!) doelpunten te verwerken. In 1960 werd het 9-5, in 1964 9-4.
telegraaf
je kreeg je note vanwege de manier waarop je dat deedquote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lol ik ook![]()
Ik kreeg dus net een note alleen omdat ik tegen iemand zei dat het Ajax is ipv 020zeker een PSV'er die mod
wist ik veel dat hij nog een kloon had die zo heettequote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom maken mensen zich sowieso druk om notes. Prosac heeft notes gegeven omdat we Raymania Gaymania noemde.
Nuff said
Doet pijn he?quote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef J.Herrer het volgende:
Omg, hebben ze geen stadhuis oid in Alkmaar ofzo![]()
Ze doen hun naam Altijd Zielig eer aan
Goede timing voor leedvermaak.quote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef J.Herrer het volgende:
Officiele huldiging is wel in de stad hoorquote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef J.Herrer het volgende:
Opvallend inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |