Off day. Heeft gewoon te maken met instelling en karakter, iets wat ze niet hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een totale off day zeg. Onbegrijpelijk.
"Wat is dat voor een verkutte instelling"quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef Cheiron het volgende:
Klaar mee. Uitgezet ik wil het ook niet meer zien. Verdomme elke bal doen ze geen stap extra voor. Elke keer komt er een PSV'er tussen. Wat is dat voor een verkutte instelling. Je concurrent voor de tweede plek laat punten liggen en jij gaat nog net niet op teenslippers met een biertje in de hand die wedstrijd aan. Zum kotzen
Nee, Suarez is echt niet genoeg om Ajax kampioen te maken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Kansloze wedstrijd.
Die Anita hé, dat was toch de nieuwe Davids?
Je kan alleen Anita de schuld gaan geven maar die 10 andere knakkers op het veld zijn ook helemaal niks.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Kansloze wedstrijd.
Idd, een klein beetje tegenstand en deze ploeg is nergens, behalve als ze zich in de Europese etalage kunnen zetten, dan willen ze soms.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Off day. Heeft gewoon te maken met instelling en karakter, iets wat ze niet hebben.
anita speelde de afgelopen wedstrijden gewoon goed dat weet je zelf ookquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Kansloze wedstrijd.
Off day? Tegen hun? Tegen Heerenveen? Tegen Willem II? Tegen Volendam? Opnieuw tegen Volendam?quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een totale off day zeg. Onbegrijpelijk.
Blijkbaarquote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Off day? Tegen hun? Tegen Heerenveen? Tegen Willem II? Tegen Volendam? Opnieuw tegen Volendam?
Ze mogen best wel eens verliezen maar moet t nou zo triest zijn?
Wat nou kutcoach? Ligt het aan hem dat ze geen stap te veel willen doen? Dat ze niet kijken of er iemand in de rug loopt, dat Vertonghen tijdelijk blind is? Hou toch op man met altijd je gezeik op van Bastenquote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, een klein beetje tegenstand en deze ploeg is nergens, behalve als ze zich in de Europese etalage kunnen zetten, dan willen ze soms.
Tis en blijft een kutslectie met een kutcoach.... ik had ook nog een beetje hoop, waarom mag god weten, na de 7-0, maar dit is weer een wanvertoning....
Vertonghen die liet hem gewoon lopen alsof ie er niet stond.quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat nou kutcoach? Ligt het aan hem dat ze geen stap te veel willen doen? Dat ze niet kijken of er iemand in de rug loopt, dat Vertonghen tijdelijk blind is? Hou toch op man met altijd je gezeik op van Basten
Tegen hele aansprekende tegenstanders ja.quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
anita speelde de afgelopen wedstrijden gewoon goed dat weet je zelf ook
Juistem.quote:Op zondag 19 april 2009 17:55 schreef HeatWave het volgende:
wat een zaadhazen.
Alles eruit, volgend jaar maar beginnen met de A1 ofzo..... en een coach die iets meer van voetbal snapt, Stevie Wonder ofzo.
Hetzelfde hier.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 17:56 schreef sammeh het volgende:
Enige troost is dat ik morgen niet op school ben, maar mijn psv-klasgenoot ontsnap ik niet waarschijnlijk
Hem treft net zo goed blaam.quote:
Mwah, het kan nog. Twente maakte ook een zeperd en ze hebben veel schorsingen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker UEFA Cup weer volgend seizoen.
Ja, maar met het ouwe logo hadden we vandaag wel met 5-1 gewonnen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef dronkeykong het volgende:
En je dan druk maken over 3 strepen op een shirt
Dat soort geneuzel om niets snap ik sowieso niet, 5 jaar geen kampioen, dit grafseizoen en dan zijn 3 strepen iets om je druk om te maken?quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef dronkeykong het volgende:
En je dan druk maken over 3 strepen op een shirt
Ajax staat echter = HeatWave komt tevoorschijnquote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso in de voetbaloutfits zo de straat optrappen, kijk maar hoe je thuiskomt, ritje met de bus zijn ze niet waardig....
Echt hequote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort geneuzel om niets snap ik sowieso niet, 5 jaar geen kampioen, dit grafseizoen en dan zijn 3 strepen iets om je druk om te maken?.
Ga lekker ergens anders lopen trollen danquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ray, thanks voor je edit. Zo hoort het.²
En jaar op jaar maar weer van de toren blazen als een stel malloten dat jullie de beste van Nederland zijn. Voelt dat niet ontzettend genânt aan?quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedere keer als je weer het idee hebt dat we aan de betere hand zijn, valt het weer keihard om. Al 5 jaar lang.
Goh, en nu? bemoei je lekker met een ander. Ik zit hier niet om naar jouw smaak te posten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ajax staat echter = HeatWave komt tevoorschijn
Altijd apart dat je zelden post als Ajax lekker speelt/wint
In principe hebben we veruit de beste spelers van de eredivisie, het komt er alleen niet uit.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En jaar op jaar maar weer van de toren blazen als een stel malloten dat jullie de beste van Nederland zijn. Voelt dat niet ontzettend genânt aan?²
Dat cynisme is het enige dat ons nog op de been houdt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En jaar op jaar maar weer van de toren blazen als een stel malloten dat jullie de beste van Nederland zijn. Voelt dat niet ontzettend genânt aan?²
Moet jij geen feest vieren?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja dan maar volgend jaar kampioen worden.
We zijn ook de beste.quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En jij bent een supporter?quote:
Huuummm omdat ze niks maar dan ook helemaal geen greintje vechtlust in hun klote donder hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef denthemen het volgende:
Hoe kan het dat élke corner, élke vrije trap en élke aanval van psv gevaarlijk is?
Ik begrijp je, maar laten we eerlijk zijn, op papier heeft Ajax best een leuk team bij elkaar. Het wil alleen maar niet lukken. Je mist wat degelijkheid op het middenveld, Sno zou ideaal zijn voor het evenwicht.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat cynisme is het enige dat ons nog op de been houdt.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef TIM-846 het volgende:
Als Suarez topscoorder wordt hebben we tenminste toch nog iets gewonnen
Ze verdienen niet beter, maak ze maar helemaal af. Zij laten ons toch ook al jaren in de steek? Het is dat het op het laatste moment niet doorging, maar ik zou ook naar Eindhoven gaan, alles regelen, veel kilometers. Zoals zovaak dit seizoen, maar elk seizoen weer in de steek gelaten worden. Ik ben het een keer zat, en als je ze dan na een wedstrijd gewoon normaal aanspreekt, ondanks je woede, dan kijken ze je niet eens aanquote:
De stand wijst echter anders uit.quote:
Niemand kijkt meer de wedstrijd.. daarom zitten wij hierquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef denthemen het volgende:
Hoe kan het dat élke corner, élke vrije trap en élke aanval van psv gevaarlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |