Slecht ja. Zo'n overzichtje linksboven als bij de VRT moet toch niet moeilijk zijnquote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind dat de NOS het vrij slecht in beeld brengt. Bijna geen overzichtjes met de tussentijden en met hoever ze nog moeten rijden.
Ook zie ik geen 1 keer iets over wanneer er weer een heuveltje komt enzo.
Een minpuntje voor de NOS...
Iedere plaatsnaam wordt genoemd met de nog te rijden afstand, al is het wel beter als het constant bovenin staat.quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind dat de NOS het vrij slecht in beeld brengt. Bijna geen overzichtjes met de tussentijden en met hoever ze nog moeten rijden.
Inderdaad, kan je zeggen wat je wilt, maar dat is op Sporza 100x beter in ordequote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Idd. Tegenwoordig zou je toch wat meer verwachten...quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou mods dan maar een slotje op deze.quote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef agr het volgende:
[..]
de lapo oftewel last poster maak meestal de nieuwe.
hou je eens aan je eigen regels en policy!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere plaatsnaam wordt genoemd met de nog te rijden afstand, al is het wel beter als het constant bovenin staat.
Wuyts heeft volgens mij geen bron, hij 'verzint' een zwaar hoofdletsel of hij noemt het gewoon verkeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef franklop het volgende:
Schedeltrauma dus voor Schleck
Voordeel van dat draaien en keren is dat het niet snel verveelt.quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Colplay het volgende:
Leuke koers tot nu toe (afgezien van valpartij van Schleck uiteraard)
geen schedeltrauma, maar moet wel geopereerd worden.quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wuyts heeft volgens mij geen bron, hij 'verzint' een zwaar hoofdletsel of hij noemt het gewoon verkeerd.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef agr het volgende:
[..]
hou je eens aan je eigen regels en policy!!!!!!!!!
iets van medisch rapport ofzo zei die op t eindquote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wuyts heeft volgens mij geen bron, hij 'verzint' een zwaar hoofdletsel of hij noemt het gewoon verkeerd.
Kan niet, want volgens Klopkoek had hij een helm opquote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef agr het volgende:
[..]
geen schedeltrauma, maar moet wel geopereerd worden.
zover ik weet is er geen sprake van hoofd/hersen letsel maar moet hij ergens anders aan geopereerd worden.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kan niet, want volgens Klopkoek had hij een helm op
Bedoel alleen maar te zeggen dat een helm ook niet alles is hoor!quote:Op zondag 19 april 2009 15:59 schreef agr het volgende:
[..]
zover ik weet is er geen sprake van hoofd/hersen letsel maar moet hij ergens anders aan geopereerd worden.
ja we zitten op de zelfde golflengte.quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bedoel alleen maar te zeggen dat een helm ook niet alles is hoor!
Kan ook gewoon kloppen, gezien het tijdstip.quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
14:47 Schleck
Outsider Frank Schleck staat even stil ivm pech, maar vervolgt zijn weg.![]()
Hij heeft ook even pech gehad hoor! Is toen met 3 ploeggenoten komen aansluiten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
Zal eerder zijn geweest dan zijn val:quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
Tja Natasha Richardson wilde ook gewoon doorgaan met skieen. Hopen dat Schleck niet al teveel schade heeft.quote:15:52 CEST
Schleck took a hard blow to the head, as was obvious. Albert of RTL Radio in Luxembourg told us that he heard Schleck wanted to get up and continue the race – running, as he knew his bike was broken. We think the hospital is a better place for him right now.
And we are now back to the official opinion that it is indeed Marcus Burghardt in the lead group.
Was toch ook zoquote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
Dat was z'n eerste valpartij. Die zware was een half uur later.quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
ik bedoelde eigenlijk meer, dat de nos ver achter ligt, met hun tracker.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij heeft ook even pech gehad hoor! Is toen met 3 ploeggenoten komen aansluiten.
Daarna werd er aan z'n fiets gesleuteld.
F5?quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef agr het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer, dat de nos ver achter ligt, met hun tracker.
een extra drugs/verboden middelen controle zou ik zeggen.
Die van SamSan was ook wel mooi.quote:
Allang.quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef agr het volgende:
is niki al gelost?
net gelost in het peletonquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef agr het volgende:
is niki al gelost?
Waar zeg ik dat ik dat vind omdat er een iemand op zijn bek is gegaan? Heeft er niets mee te maken, al is het niet raar dat dit soort ongelukken gebeuren in de AGR. Veel renners vinden ook wel wat van de AGR.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef -0- het volgende:
Omdat er een flink op zijn bek is gegaan is het ineens ene flutkoers met levensgevaarlijke omstandigheden.
Dan kun je Parijs-Roubaix ook wel schrappen en de Tour de Frans met al die levensgevaarlijke ravijnen.
Met het Cervelo tenue en die vette Catlike helmquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die van SamSan was ook wel mooi.
Al was de Trek van Lance in Milaan - San Remo ook mooi...
Maar doe toch maar een Cervelo als ik mocht kiezen...
Verschrikkelijk vind ik dat.quote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verder is het qua wedstrijd niet te vergelijken met bv de Ronde van Vlaanderen of Parijs Roubaix. Veel te veel renners kunnen deze wedstrijd winnen.
quotedquote:Op zondag 19 april 2009 16:15 schreef agr het volgende:
no way dat quickstep gaat winnen.
dan pleegt de agr toch zelfmoord.
Ja. Vervelende is dat het ondanks dat vaak niet eens spannend is. Het is het gewoon allemaal net niet. Ik vind een koers ook niet klassiekerwaardig als derderangs-renners in de finale mee kunnen doen.quote:
Sinds de aankomst op de Cauberg is is het een stuk selectiever. Men kan niet ontevreden zijn over de winnaars van de afgelopen jaren.quote:
Ronde van Vlaanderen is ookg geen klassieker want Van Hecke...quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Vervelende is dat het ondanks dat vaak niet eens spannend is. Het is het gewoon allemaal net niet. Ik vind een koers ook niet klassiekerwaardig als derderangs-renners in de finale mee kunnen doen.
Vraag het es aan Geer en Goorquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef agr het volgende:
koooooooooooom oooooooooooooop koen
kan koen dit winnen? heeft hij daar de kracht voor?
Nee, natuurlijk niet. Doe niet zo raar. Hij is zelfs al gelost.quote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef agr het volgende:
koooooooooooom oooooooooooooop koen
kan koen dit winnen? heeft hij daar de kracht voor?
Net als zo'n nobody Preben Van Hecke 2 weken terug...Verschrikkelijk...quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Vervelende is dat het ondanks dat vaak niet eens spannend is. Het is het gewoon allemaal net niet. Ik vind een koers ook niet klassiekerwaardig als derderangs-renners in de finale mee kunnen doen.
De laatste jaren valt het mee inderdaad. Maar toch... ik vind het geen wedstrijd a la P-R, LBL en RVV.quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sinds de aankomst op de Cauberg is is het een stuk selectiever. Men kan niet ontevreden zijn over de winnaars van de afgelopen jaren.
positief blijven over ons Hollanders.quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Doe niet zo raar. Hij is zelfs al gelost.
Dat heb je af en toe. AGR heeft het vrijwel elk jaar dat er veel nobodies rondrijden in de finale.quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net als zo'n nobody Preben Van Hecke 2 weken terug...Verschrikkelijk...
Laatste jaren niet gekeken ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb je af en toe. AGR heeft het vrijwel elk jaar dat er veel nobodies rondrijden in de finale.
Bij een kermiskoers zouden de grote namen niet meedoen waarschijnlijk. AGR is nog niet vergelijkbaar met de echte klassiekers nee, dat ben ik met je eens. Maar toch is de waardering voor de koers al een stuk groter dan tien jaar geleden denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
De laatste jaren valt het mee inderdaad. Maar toch... ik vind het geen wedstrijd a la P-R, LBL en RVV.
Als je een kermiskoers gaat houden op de Cauberg wint er ook wel een grote naam natuurlijk.
wie had ooit gedacht dat schleck met tientallen hechtingen in zijn knie hem zou winnen?quote:Op zondag 19 april 2009 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof het realistisch om te denken dat De Kort hier gaat winnen.
Als je ze maar startgeld geeft, dan doen ze wel mee. Armstrong deed ook weleens mee in Stiphout en Indurain in Roosendaal.quote:Op zondag 19 april 2009 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij een kermiskoers zouden de grote namen niet meedoen waarschijnlijk. AGR is nog niet vergelijkbaar met de echte klassiekers nee, dat ben ik met je eens. Maar toch is de waardering voor de koers al een stuk groter dan tien jaar geleden denk ik.
Die heeft nooit gewonnen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:25 schreef agr het volgende:
[..]
wie had ooit gedacht dat sleck met tientallen hechtingen in zijn knie hem zou winnen?
zeg nooit, nooit.
Het moet wel heel raar lopen wil een renner als De Kort een klassieker winnen. Wie is trouwens Sleck?quote:Op zondag 19 april 2009 16:25 schreef agr het volgende:
[..]
wie had ooit gedacht dat sleck met tientallen hechtingen in zijn knie hem zou winnen?
zeg nooit, nooit.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je ze maar startgeld geeft, dan doen ze wel mee. Armstrong deed ook weleens mee in Stiphout en Indurain in Roosendaal.
ik ben wel met een pda aan het prutsen, dus even niet zo taalcorrect zijn a.u.b.quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet wel heel raar lopen wil een renner als De Kort een klassieker winnen. Wie is trouwens Sleck?
Jawel. Ook nu bijvoorbeeld. Ik zie nog een behoorlijk grote groep rondrijden. Het gros van de jongens die nog rondrijden hebben de finale van een klassieker alleen ooit op TV meegemaakt of vanuit de bezemwagen.quote:
Je hebt geen c en h op dat apparaatje? Bullshit natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef agr het volgende:
[..]
ik ben wel met een pda aan het prutsen, dus even niet zo taalcorrect zijn a.u.b.
Ik was sarcastisch, het is juist leuk als veel renners kunnen winnen. En het zijn nooit koekenbakkers die winnen, integendeel.quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Toch zijn het altijd grote namen en favoreiten die winnen. Kijk maar naar de erelijst.
Zoek een andere sport om te volgenquote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel. Ook nu bijvoorbeeld. Ik zie nog een behoorlijk grote groep rondrijden. Het gros van de jongens die nog rondrijden hebben de finale van een klassieker alleen ooit op TV meegemaakt of vanuit de bezemwagen.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef agr het volgende:
[..]
ik ben wel met een pda aan het prutsen, dus even niet zo taalcorrect zijn a.u.b.
Niet echt.quote:Op zondag 19 april 2009 16:29 schreef Silver_Shark het volgende:
freire heeft wel goeie kans om te winnen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zoek een andere sport om te volgen
nee, kapot.quote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle letters van het alfabet zijn toch aanwezig in de programmatuur van je PDA of vergis ik me?
nee garantieperiode is allang voorbij, oud dingetje.quote:
Ik heb Valverde al gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
De winnaar is waarschijnlijk nog niet eens vol in beeld geweest.
Precies. Er wint straks iemand die je de hele dag nog niet hebt gezien. In RVV en PR moet de winnaar van betere huize komen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef Reya het volgende:
Dat er zelfs nu nog niets gebeurt geeft wel de ultieme saaiheid van deze koers weer.
Nu doet de C het anders wel.quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef agr het volgende:
[..]
nee garantieperiode is allang voorbij, oud dingetje.
de chklmrxz is kapot, de knopjes daarvan.
misschien ooit eens een nieuwe.
Laat ons hopen dat die niet wint.quote:
Aldus degene die vroeg of K. de Kort kans zou maken.quote:
ik wil wel met je wedden dat hij niet wint.quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, nu neem ik je dus echt niet meer serieus.
Koen de Kort maakt meer kans inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 16:37 schreef agr het volgende:
[..]
ik wil wel met je wedden dat hij niet wint.
Hoeveel?quote:Op zondag 19 april 2009 16:37 schreef agr het volgende:
[..]
ik wil wel met je wedden dat hij niet wint.
dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Koen de Kort maakt meer kans inderdaad.
online kijken gast.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Colplay het volgende:
De afwezigheid van afstand tot de finish is echt mega-irritant. Zit nu beetje te zappen met de kampioenswedstrijd van AZ, maar als je dan terugkomt moet je weer tijdje kijken voor je weet waar ze zijn.
Koers is zo spannend dat je maar zit te interneppen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef agr het volgende:
[..]
nee pda is opgeborgen, ik sta nu weer voor mijn eigen deur, dus wifi.
Snap ik ook niet. Beter voor de Cauberg teruggepakt dan anoniem 25e worden.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn toch talloze sterke renners die niet kunnen winnen in een sprint van Cunego, Valverde, Sanchez,... waarom blijven die toch allemaal zitten? Als ze nog lang wachten, dan springen die kerels echt allemaal gewoon in je wiel als pas op 5 km. gaat.
Ik lach ook als Clown Bassie zijn fiets pakt en als eerste boven is op de Cauberg, maar dat gebeurt gewoon niet.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
whehe ik ga lachen als De Kort nou geheel onverwachts toch wint
Dan krijgt iedereen die in dit topic heeft gepost van mij een fles wijn.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
whehe ik ga lachen als De Kort nou geheel onverwachts toch wint
het is langs(de koers is voor ons weer afgelopen), dus ik ben nu samen met de buurtjes buiten met me laptop en de tv van de buurman.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Koers is zo spannend dat je maar zit te interneppen.
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn toch talloze sterke renners die niet kunnen winnen in een sprint van Cunego, Valverde, Sanchez,... waarom blijven die toch allemaal zitten? Als ze nog lang wachten, dan springen die kerels echt allemaal gewoon in je wiel als je pas op 5 km. gaat.
quotedquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan krijgt iedereen die in dit topic heeft gepost van mij een fles wijn.
Quotequote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nibali en Ivanov nu in de aanval. Ivanov kan best een aardig stukje hardrijden toch?quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Beter voor de Cauberg teruggepakt dan anoniem 25e worden.
Spanning ten top!quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef agr het volgende:
[..]
het is langs(de koers is voor ons weer afgelopen), dus ik ben nu samen met de buurtjes buiten met me laptop en de tv van de buurman.
paaspakket van de baas gehad, toevallig?quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De samenwerking stokt nu alweer. Waarom die hele slinger door Limburg? Je kunt beter een vlak aanloopje nemen vanaf Noord-Limburg en dan de Cauberg op knallen. Effect is een beetje hetzelfde als nu.quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanov en Nibali komen er toch niet bij.
kroontjequote:
Hij doet zijn best in elk geval. Beter iets proberen inderdaad, dan straks anoniem 15e worden.quote:
Zal maar oppassen Ducrot zit hier op het forumquote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef Halcon het volgende:
Irritant commentaar trouwens van Smeets en die andere bijgoochem.
Ja, normaal doet hij het te laat.quote:Op zondag 19 april 2009 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij doet zijn best in elk geval. Beter iets proberen inderdaad, dan straks anoniem 15e worden.
Serieus?quote:Op zondag 19 april 2009 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal maar oppassen Ducrot zit hier op het forum
Er komt er nog maar 1, het is bijna klaar.quote:Op zondag 19 april 2009 16:52 schreef franklop het volgende:
hm 20 seconden... maar groep is groot erachter, snel een bergje svp
Klopt, maar die mannen rijden nu uit de wint, terwijl de kopgroep volle bak moet rijden om voorop te kunnen blijven.quote:Op zondag 19 april 2009 16:52 schreef marcodej het volgende:
Poepoe, gaatje van 20 seconden is beperkt, maar die lui zijn er niet voor niets afgereden. Spannend.
Kroon si normaal rapper. Maar boeit inderdaad niet zoveel op de Cauquote:Op zondag 19 april 2009 16:53 schreef Halcon het volgende:
Het zou goed zijn als 'n Gesink hier wint. Stimulans voor jonge Nederlandse renners en goed voor het wielerenthousiasme in Nederland.
Ivanon is het snelste, maar dat speelt geen rol op de Cauberg natuurlijk.
Nog maar 15 seconden. Als ze nog wat verliezen hebben ze niet meer genoeg buffer voor de Cauberg denk ik.quote:
Ivanov trekt toch weleens de sprint aan als knecht zeg maar?quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kroon si normaal rapper. Maar boeit inderdaad niet zoveel op de Cau
wil je ophouden met voetbal tussenstanden, wil ook nog studio sport kijken vanavondquote:
maartenducrotquote:Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Serieus?
Wat heeft dat voor nut die actie van Kroon? Beter het tempo erin houden en dat soort grappen uithalen als je voorop kunt blijven. Niet nu al de boel stukrijden.
Sparen. Dit soort jongens nemen risico en mikken vol op de overwinning, niet op een 2e plek achter Kroon. 2e of 20e maakt ze niet zoveel uit, het gaat om winnen.quote:
grapjasquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat account van hem of van een of andere grapjas?
Flikker een end weg zeg...quote:
Kroon moest in de groep telkens laten zien dat hij het sterkste is, jongens als Ivanov sparen die energie voor de finale. Wat een loser die Kroon.quote:
Dat is hun fout geweest, had makkelijk nog gekund.quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bizar dat ze in de achtergrond gewoon bleven wachten.
Zaten ook wel stuk hoor, Valverde en co. werden niet voor hun plezier op de Keutenberg al gelost...quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bizar dat ze in de achtergrond gewoon bleven wachten.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Ja, Ivanov was gewoon sterker...eerlijk is eerlijk...
Maar 2 Nederlanders bij de eerste drie...dan is dit wel heel zuur....
Waarom niet spannend? Het was voor mij iig wel spannend of ze vanuit de achtergrond terug konden komen, waar het toch heel lang op leek.quote:
Als ze een beetje had doorgereden, dan hadden ze op zijn minst Gesink nog wel ingehaald.quote:Op zondag 19 april 2009 17:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zaten ook wel stuk hoor, Valverde en co. werden niet voor hun plezier op de Keutenberg al gelost...
quote:
Jonge jonge, een finale met 2 Nederlanders die kunnen winnen en een peloton dat terug kan komen, spannend tot de streep en je loopt nog te zeiken. Flikker even op man.quote:
Gesink werd al vrij snel gelost en Kroon bleef maar wachten. Peleton viel helemaal stil. Saaie wedstrijd vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 17:02 schreef icebliss het volgende:
[..]
Jonge jonge, een finale met 2 Nederlanders die kunnen winnen en een peloton dat terug kan komen, spannend tot de streep en je loopt nog te zeiken. Flikker even op man.
Ik ben wel heel benieuwd hoeveel duizenden wedstrijden jij hebt gezien om dit niet spannend te noemen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gesink werd al vrij snel gelost en Kroon bleef maar wachten. Peleton viel helemaal stil. Saaie wedstrijd vandaag.
Ik moet zeggen dat ik Gilbert op de eindklim ook sterker vond dan ik van tevoren had verwacht.quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Dekker en Evans in LBL wel in dienst van Gilbert zullen moeten gaan rijden.
Eensquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef marcodej het volgende:
Koren op de molen van de Kroonhaters natuurlijk.
Zou onterecht zijn. Hij geeft gewoon goed gereden, Ivanov was gewoon de sterkste. Zuur, maar waar.
Meer dan genoeg. De organisatie komt ook niet klaar met een naam als Ivanov op de erelijst.quote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoeveel duizenden wedstrijden jij hebt gezien om dit niet spannend te noemen.
Boogerd voelt zich vast weer het mannetjequote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef marcodej het volgende:
Koren op de molen van de Kroonhaters dit natuurlijk.
Zou onterecht zijn. Hij geeft gewoon goed gereden, Ivanov was gewoon de sterkste. Zuur, maar waar.
De afspraak was dat ze in deze koers voor GIlbert zouden werken, en in de Waalse Pijl en LBL voor Evans.quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Dekker en Evans in LBL wel in dienst van Gilbert zullen moeten gaan rijden.
De naam van de winnaar zorgt voor een spannende race?quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. De organisatie komt ook niet klaar met een naam als Ivanov op de erelijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |