Jonge jonge, een finale met 2 Nederlanders die kunnen winnen en een peloton dat terug kan komen, spannend tot de streep en je loopt nog te zeiken. Flikker even op man.quote:
Gesink werd al vrij snel gelost en Kroon bleef maar wachten. Peleton viel helemaal stil. Saaie wedstrijd vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 17:02 schreef icebliss het volgende:
[..]
Jonge jonge, een finale met 2 Nederlanders die kunnen winnen en een peloton dat terug kan komen, spannend tot de streep en je loopt nog te zeiken. Flikker even op man.
Ik ben wel heel benieuwd hoeveel duizenden wedstrijden jij hebt gezien om dit niet spannend te noemen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gesink werd al vrij snel gelost en Kroon bleef maar wachten. Peleton viel helemaal stil. Saaie wedstrijd vandaag.
Ik moet zeggen dat ik Gilbert op de eindklim ook sterker vond dan ik van tevoren had verwacht.quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Dekker en Evans in LBL wel in dienst van Gilbert zullen moeten gaan rijden.
Eensquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef marcodej het volgende:
Koren op de molen van de Kroonhaters natuurlijk.
Zou onterecht zijn. Hij geeft gewoon goed gereden, Ivanov was gewoon de sterkste. Zuur, maar waar.
Meer dan genoeg. De organisatie komt ook niet klaar met een naam als Ivanov op de erelijst.quote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoeveel duizenden wedstrijden jij hebt gezien om dit niet spannend te noemen.
Boogerd voelt zich vast weer het mannetjequote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef marcodej het volgende:
Koren op de molen van de Kroonhaters dit natuurlijk.
Zou onterecht zijn. Hij geeft gewoon goed gereden, Ivanov was gewoon de sterkste. Zuur, maar waar.
De afspraak was dat ze in deze koers voor GIlbert zouden werken, en in de Waalse Pijl en LBL voor Evans.quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Dekker en Evans in LBL wel in dienst van Gilbert zullen moeten gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |