Slecht ja. Zo'n overzichtje linksboven als bij de VRT moet toch niet moeilijk zijnquote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind dat de NOS het vrij slecht in beeld brengt. Bijna geen overzichtjes met de tussentijden en met hoever ze nog moeten rijden.
Ook zie ik geen 1 keer iets over wanneer er weer een heuveltje komt enzo.
Een minpuntje voor de NOS...
Iedere plaatsnaam wordt genoemd met de nog te rijden afstand, al is het wel beter als het constant bovenin staat.quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind dat de NOS het vrij slecht in beeld brengt. Bijna geen overzichtjes met de tussentijden en met hoever ze nog moeten rijden.
Inderdaad, kan je zeggen wat je wilt, maar dat is op Sporza 100x beter in ordequote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Idd. Tegenwoordig zou je toch wat meer verwachten...quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou mods dan maar een slotje op deze.quote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef agr het volgende:
[..]
de lapo oftewel last poster maak meestal de nieuwe.
hou je eens aan je eigen regels en policy!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere plaatsnaam wordt genoemd met de nog te rijden afstand, al is het wel beter als het constant bovenin staat.
Wuyts heeft volgens mij geen bron, hij 'verzint' een zwaar hoofdletsel of hij noemt het gewoon verkeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef franklop het volgende:
Schedeltrauma dus voor Schleck
Voordeel van dat draaien en keren is dat het niet snel verveelt.quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Colplay het volgende:
Leuke koers tot nu toe (afgezien van valpartij van Schleck uiteraard)
geen schedeltrauma, maar moet wel geopereerd worden.quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wuyts heeft volgens mij geen bron, hij 'verzint' een zwaar hoofdletsel of hij noemt het gewoon verkeerd.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef agr het volgende:
[..]
hou je eens aan je eigen regels en policy!!!!!!!!!
iets van medisch rapport ofzo zei die op t eindquote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wuyts heeft volgens mij geen bron, hij 'verzint' een zwaar hoofdletsel of hij noemt het gewoon verkeerd.
Kan niet, want volgens Klopkoek had hij een helm opquote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef agr het volgende:
[..]
geen schedeltrauma, maar moet wel geopereerd worden.
zover ik weet is er geen sprake van hoofd/hersen letsel maar moet hij ergens anders aan geopereerd worden.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kan niet, want volgens Klopkoek had hij een helm op
Bedoel alleen maar te zeggen dat een helm ook niet alles is hoor!quote:Op zondag 19 april 2009 15:59 schreef agr het volgende:
[..]
zover ik weet is er geen sprake van hoofd/hersen letsel maar moet hij ergens anders aan geopereerd worden.
ja we zitten op de zelfde golflengte.quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bedoel alleen maar te zeggen dat een helm ook niet alles is hoor!
Kan ook gewoon kloppen, gezien het tijdstip.quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
14:47 Schleck
Outsider Frank Schleck staat even stil ivm pech, maar vervolgt zijn weg.![]()
Hij heeft ook even pech gehad hoor! Is toen met 3 ploeggenoten komen aansluiten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
Zal eerder zijn geweest dan zijn val:quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
Tja Natasha Richardson wilde ook gewoon doorgaan met skieen. Hopen dat Schleck niet al teveel schade heeft.quote:15:52 CEST
Schleck took a hard blow to the head, as was obvious. Albert of RTL Radio in Luxembourg told us that he heard Schleck wanted to get up and continue the race – running, as he knew his bike was broken. We think the hospital is a better place for him right now.
And we are now back to the official opinion that it is indeed Marcus Burghardt in the lead group.
Was toch ook zoquote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
Dat was z'n eerste valpartij. Die zware was een half uur later.quote:Op zondag 19 april 2009 16:03 schreef agr het volgende:
#
ik bedoelde eigenlijk meer, dat de nos ver achter ligt, met hun tracker.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij heeft ook even pech gehad hoor! Is toen met 3 ploeggenoten komen aansluiten.
Daarna werd er aan z'n fiets gesleuteld.
F5?quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef agr het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer, dat de nos ver achter ligt, met hun tracker.
een extra drugs/verboden middelen controle zou ik zeggen.
Die van SamSan was ook wel mooi.quote:
Allang.quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef agr het volgende:
is niki al gelost?
net gelost in het peletonquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef agr het volgende:
is niki al gelost?
Waar zeg ik dat ik dat vind omdat er een iemand op zijn bek is gegaan? Heeft er niets mee te maken, al is het niet raar dat dit soort ongelukken gebeuren in de AGR. Veel renners vinden ook wel wat van de AGR.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef -0- het volgende:
Omdat er een flink op zijn bek is gegaan is het ineens ene flutkoers met levensgevaarlijke omstandigheden.
Dan kun je Parijs-Roubaix ook wel schrappen en de Tour de Frans met al die levensgevaarlijke ravijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |