Ik durf best te wedden om een etentje dat er wel fokkers zijn die dat toch doenquote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is ook niet echt iets wat je besteld op je date ofzo.
Grapjas.quote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef EdAtTheBar het volgende:
Typische boeren Nederlandse, vrekkige, pauperige achterlijkheid. In de ontwikkelde landen in Europa, waar men het woord stijl wel kent, kennen ze dit probleem niet.
Ik neem aan dat dat wel anders gaat worden als je later groot bent, nou, voor mij is het later en ik ben best grootquote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef RickoKun het volgende:
Sorry mensen, niet ELKE STUDENT leent maximaal bij of krijgt 500 euro omdat ie zulk armoedige pauper ouders heeft. Ik mag het bijv. met zo'n 200 euro per maand doen dus dan let ik ook op de kleine centen, dat heeft niets met gierigheid te maken![]()
Ik krijg geen geld van me ouders, woon op kamers, werk en ik kan alles (incl halen rijbewijs) doen!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef RickoKun het volgende:
Sorry mensen, niet ELKE STUDENT leent maximaal bij of krijgt 500 euro omdat ie zulk armoedige pauper ouders heeft. Ik mag het bijv. met zo'n 200 euro per maand doen dus dan let ik ook op de kleine centen, dat heeft niets met gierigheid te maken![]()
Een echte heer betaald alles en gaat naar een fatsoenlijk restaurant waar de dame een menukaart krijgt zonder prijzen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:44 schreef MarMar het volgende:
Het faalt nog harder als dit soort dingen gebeuren bij een date.
Precies!quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Een echte heer betaald en gaat naar een fatsoenlijk restaurant waar de dame een menukaart krijgt zonder prijzen.
Dat zou gelijk mijn laatste date zijn. Er is niks mis met hoffelijkheid (zeer zeker nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Een echte heer betaald alles en gaat naar een fatsoenlijk restaurant waar de dame een menukaart krijgt zonder prijzen.
Weinig geëmancipeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Een echte heer betaald alles en gaat naar een fatsoenlijk restaurant waar de dame een menukaart krijgt zonder prijzen.
fooi, ook weer zoiets.quote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef Socios het volgende:
Wat ook kan: pleur gewoon allemaal na het eten een paar tientjes of twintigjes op tafel en vertrek. Goede fooi erbij, niet zo schraal en geen gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |