en het smaakt ook voor geen meter bij veel etenquote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef MarMar het volgende:
Baco's bij een diner...
ik word te oud voor die shit
Ik had der geloof ik een euro en een aai over der bol gegeven om der vervolgens te mijden als de pest met dit soort gelegenhedenquote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met moeite. Er waren al de hele week issues en dat was echt de druppel, heel ernstig. Als je denkt dat het niet kanslozer kan, heb je altijd nog mensen die het tegendeel bewijzen
Je bent enorm geërgerd, dat wel. Van de andere kant heb ik dan zoiets van: voor 50 cent ga ik niet eens de discussie aan, dat is het me niet waard. Zo iemand laat zich dan uit zichzelf al enorm kennen, zegt meer over die persoon dan over mij.quote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk best wel boos worden, doe gewoon normaal
quote:Op zondag 19 april 2009 14:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent enorm geërgerd, dat wel. Van de andere kant heb ik dan zoiets van: voor 50 cent ga ik niet eens de discussie aan, dat is het me niet waard. Zo iemand laat zich dan uit zichzelf al enorm kennen, zegt meer over die persoon dan over mij.
Overigens later die week nog teruggepakt: gingen we wat luxer eten en toen nam ze iets duurs, toen heb ik speciaal voor haar een aparte rekening laten opmaken, waardoor zij een paar euro duurder uit was dan de rest. Want anders ga je nog meemaken dat ze dan wél ineens wil splitten.
Typisch Nederlands toch?quote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef B.E.D het volgende:
Nou vraag ik je.
Dat zoiets kan in Nederland.
Ik zou zo hard moeten lachen dat ik niet de kans zou krijgen om op 't moment zelf boos te zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Het ergste dat ik op dat gebied heb meegemaakt is een meid die 50 cent minder wilde betalen dan de rest, want iedereen had vooraf uit het mandje stokbrood drie stukjes gehad en zij maar twee....
quote:Op zondag 19 april 2009 14:26 schreef Sargon het volgende:
Een echte heer legt zelf geld bij als je weet dat je veel duurder hebt gegeten en gedronken.
quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
En best wel kutvrienden dan..
Dit soort dingen hoeft geen issue te zijn toch, bij onze vrienden is het altijd wisselend geweest kwa financienen, dan zat de een eens krab, dan de ander, dat weet je en daar hou je samen gewoon rekening mee.
Dit gewoon als teambuilding declareren bij de baas heb je geen gezeik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef B.E.D het volgende:
Dat je dus zo met 8 collega's uit eten gaat, en dat er een paar gierige mensen bij zitten.
Dus ipv het totaalbedrag door 8 te delen, willen ze ieder voor zich betalen. Pakken ze hun mobieltje, en gaan die vrekken precies berekenen wat ze gegeten en gedronken hebben.
Zo van: 'nee ik ga niet voor een ander betalen hoor, ik betaal gewoon voor mezelf'
'hij heeft een drankje meer op, en zijn schnitzel was duurder, daar heb ik niks mee te maken'
Nou vraag ik je.
Mensen die hun mobiel nodig hebben om iets uit te rekenen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef B.E.D het volgende:
Pakken ze hun mobieltje, en gaan die vrekken precies berekenen wat ze gegeten en gedronken hebben.
Aan de andere kant, daar is een date ook voor. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 19 april 2009 16:44 schreef MarMar het volgende:
Het faalt nog harder als dit soort dingen gebeuren bij een date.
X"Dquote:Op zondag 19 april 2009 16:53 schreef powerlite het volgende:
eensch met klacht,
tenzij er eentje alleen een salade heeft gegeten, en anderen complete tafels vol eten naar binnen hebben geschoven xD dan vind ik he wel kunnen
Ah, dus het is niet typisch Hollands.quote:Op zondag 19 april 2009 17:02 schreef aychelle het volgende:
oneens met TS!ik ga ckr voor een vadsig iemand betalen die zonodig portie's vreten en zuipen voor drie moet bestellen, en de ''normale'' eters maar betalen. .. de groeten
![]()
![]()
dat zal het wel zijnquote:Op zondag 19 april 2009 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet typisch Hollands.
Of je bent gewoon erg goed geintegreerd.
Misschien bij jouw in de regio.quote:
Ik weet niet naar watvoor cheap ass restaurants jij gewoonlijk gaat, maarreh, je kent werkelijk mensen die drie keer eenzelfde gang bestellen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:02 schreef aychelle het volgende:
oneens met TS!ik ga ckr voor een vadsig iemand betalen die zonodig portie's vreten en zuipen voor drie moet bestellen, en de ''normale'' eters maar betalen. .. de groeten
![]()
![]()
Wokken is niet uit eten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik weet niet naar watvoor cheap ass restaurants jij gewoonlijk gaat, maarreh, je kent werkelijk mensen die drie keer eenzelfde gang bestellen?
quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik weet niet naar watvoor cheap ass restaurants jij gewoonlijk gaat, maarreh, je kent werkelijk mensen die drie keer eenzelfde gang bestellen?
Volgens mijn ben jij echt zo'n vieze kakker.quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wokken, dat suckt echt, ga je uit eten, moet je het nog zelf doen, wie verzint dat!
Jij gaat naar een wokrestaurant waar je zelf moet wokken en waar geen chino's en jampa's zijn die het voor je doen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wokken, dat suckt echt, ga je uit eten, moet je het nog zelf doen, wie verzint dat!
Of iemand die pretendeert kakker te zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 17:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn ben jij echt zo'n vieze kakker.
De meest gebruikte term is hippie, maar idd, die worden vroeg of laat allemaal kakker.quote:Op zondag 19 april 2009 17:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn ben jij echt zo'n vieze kakker.
Ok, maar noem het dan ook zo..quote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of iemand die pretendeert kakker te zijn.
Verder is wokken wel okay, goedkope vreetschuren waar je je vol kan stoppen voor het uitgaan.
Het verschil tussen wokken en gourmetten niet wetenquote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een wokrestaurant.quote:Op zondag 19 april 2009 17:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Jij gaat naar een wokrestaurant waar je zelf moet wokken en waar geen chino's en jampa's zijn die het voor je doen?
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gourmetten is dan bijna nog beter, dan kan je tenminste gewoon lekker blijven zitten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef B.. het volgende:
[..]
Het verschil tussen wokken en gourmetten niet weten
Oh ieuw!quote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga zelf ook liever naar een goed restaurant, maar ik vind het ook totaal niet erg om met een groep boeren 2 uur lang onbeperkt spare ribs naar binnen te werken.
Het zijn juist mensen als TS die gierig zijn. Immers, zij betalen te weinig. Dat maak ik tenminste mee, aangezien ik altijd extra mag bijlappen voor losers als TS die weer geld willen lenen of die snel weg gaan als het volgende rondje voor hen is.quote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef B.E.D het volgende:
Dat je dus zo met 8 collega's uit eten gaat, en dat er een paar gierige mensen bij zitten.
Dus ipv het totaalbedrag door 8 te delen, willen ze ieder voor zich betalen. Pakken ze hun mobieltje, en gaan die vrekken precies berekenen wat ze gegeten en gedronken hebben.
Zo van: 'nee ik ga niet voor een ander betalen hoor, ik betaal gewoon voor mezelf'
'hij heeft een drankje meer op, en zijn schnitzel was duurder, daar heb ik niks mee te maken'
Nou vraag ik je.
Ja het is ook niet echt iets wat je besteld op je date ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh ieuw!
Ik denk trouwens dat dat sowieso meer een mannending is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |