Volgende klacht: mensen die dan bewust het duurste bestellen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
Dat doe ik nooit maar ik pak dan ook meestal biefstuk of zalm.![]()
Ik ga ook echt naar een restaurant om geld te besparen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgende klacht: mensen die dan bewust het duurste bestellen.
vrek alertquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef Natalie het volgende:
Zoiets moet je gewoon vooraf afspreken. Dan kom je niet in zulke nare situaties
2001 mailde ze wilde hun munteenheid terugquote:Op zondag 19 april 2009 14:05 schreef Duur het volgende:
Ik ken helaas voldoende mensen die bij gewoon delen, gelijk drankjes van 10 euro of meer bestellen en dan rustig commentaar geven als de "bob" niet het goedkoopste fris neemt.
Delen of precies betalen is altijd afhankelijk van de situatie....
Ergste voorbeeld wat ik mee gemaakt heb, is iemand die in zijn eentje bijna 250 gulden consumeerde, en de rest zo rond de 75.... en bijna het restaurant uit gemikt werd vanwege de stampij die die schopte toen de andere 5 niet zijn exorbitante gedrag wilde betalen.
Die was makkelijk, hè? Je kon vast niet wachten om die te plaatsen.quote:
Mee eens. En verder; wat een mongool, daar ga je hopelijk niet meer mee om?quote:Op zondag 19 april 2009 14:05 schreef Duur het volgende:
Delen of precies betalen is altijd afhankelijk van de situatie....
Ergste voorbeeld wat ik mee gemaakt heb, is iemand die in zijn eentje bijna 250 gulden consumeerde, en de rest zo rond de 75.... en bijna het restaurant uit gemikt werd vanwege de stampij die die schopte toen de andere 5 niet zijn exorbitante gedrag wilde betalen.
ja dat zeg ik, vrekquote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die was makkelijk, hè? Je kon vast niet wachten om die te plaatsen.
Trouwens totaal geen vrek, echter ik ga -zoals mijn voorganger hierboven zegt- dus ook echt niet betalen voor iemands dure smaak. Dat is niet mijn idee van 'leuk uit eten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |