Nee, Nederlanders zijn een vriendelijk, totaal niet arrogantquote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, de misplaatste arrogantie heb je overgenomen zo te zien. Verdomme, wat zijn die Fransen toch een kutvolk.
Het is een prachtig land, alleen jammer van de inwoners. Erg jammer. Als de Fransen niet zo'n kutvolk waren was ik er een stuk vaker heen gegaan.
Ja, makkelijk, daar kijg je dat paupergedrag van.quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Paul het volgende:
Wij doen met vrienden altijd van , je betaald wat je hebt gegeten![]()
Zo makkelijk woar
In de snackbar is het dan ook een stuk overzichtelijker. Een patatje en een blikje cola.quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Paul het volgende:
Wij doen met vrienden altijd van , je betaald wat je hebt gegeten![]()
Zo makkelijk woar
Is de pizzeria ook goedquote:Op maandag 20 april 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
In de snackbar is het dan ook een stuk overzichtelijker. Een patatje en een blikje cola.
Zo makkelijk woar.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik ging laatst uiteten met vrienden.. Zegt er 1 (ik noem hem wel Pietje vanaf nu): even kijken wat het goedkoopste op de kaart is.
kwiwi: o gaat ieder voor zich betalen?
de rest: nee we delen gewoon door 6.
Pietje: o dan neem ik dit (duurste op de kaart)
kwiwi:
Sommige mensen
Waar? Zo iets heb ik nog nergens gezien...quote:Op maandag 20 april 2009 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
In veel landen is het trouwens heel normaal dat als je met een groep een restaurant binnen komt de bediening vraagt of je gescheiden of gemeenschappelijk wilt afrekenen, dan houden ze het al keurig voor je bij per persoon
quote:Op maandag 20 april 2009 18:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders zijn een vriendelijk, totaal niet arrogant.
De Fransen hebben er imo nog recht op. Er zijn weinig volken die door de historie zoveel invloed hebben gehad op het culinair gebied, mode, wereldeconomie, stijl etc. Los van het feit dat het een prachtig land is.
Wat een baas!quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
Onlangs ook zoiets gehad.
We waren met 5 personen. totaal moest iedereen 18 euro betalen. Dus 4 van ons legt 20 euro neer (2 euro tip per man) En je raadt het al. Laatste legt 10 euro neer en loopt weg.
O daar zeg je wat! Ik vertelde hierboven over 'Pietje'. Nou iedereen rondde het bedrag dus af uiteindelijk naar 25,- (het was 22,70 ofzo p.p.). En wat doet Pietje? Hij gaat die 2,30 terug pakken van de stapel geldquote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
We waren met 5 personen. totaal moest iedereen 18 euro betalen. Dus 4 van ons legt 20 euro neer (2 euro tip per man) En je raadt het al. Laatste legt 10 euro neer en loopt weg.
Social skills: Faalquote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
Waarom ben je überhaupt vrienden met een dergelijke josti?quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O daar zeg je wat! Ik vertelde hierboven over 'Pietje'. Nou iedereen rondde het bedrag dus af uiteindelijk naar 25,- (het was 22,70 ofzo p.p.). En wat doet Pietje? Hij gaat die 2,30 terug pakken van de stapel geld
Was een vriend van mijn vriend, ik kreeg z'n vrienden er gratis bijquote:Op maandag 20 april 2009 19:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Waarom ben je überhaupt vrienden met een dergelijke josti?
quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O daar zeg je wat! Ik vertelde hierboven over 'Pietje'. Nou iedereen rondde het bedrag dus af uiteindelijk naar 25,- (het was 22,70 ofzo p.p.). En wat doet Pietje? Hij gaat die 2,30 terug pakken van de stapel geld
Wat een sneu figuur trouwens, gewoon 10 euro neerleggen en weglopenNog triester dan Pietje.. Voor zover dat nog kon.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
Dat heb ik nergens gezegd. En in iedergeval stuk-ken minder dan Fransen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders zijn een vriendelijk, totaal niet arrogant.
Culinair gebied? Ik vind Frankrijk culinair vrij weinig voorstellen eerlijk gezegd. Nothing special in iedergeval. Stijl? Stijl is subjectief. Tegenwoordig heeft Frankrijk de wereldeconomie niet bijzonder veel te bieden hoor. En I'm sorry to poop your party, de arrogantie die die Fransen hebben slaat echt nergens op.quote:De Fransen hebben er imo nog recht op. Er zijn weinig volken die door de historie zoveel invloed hebben gehad op het culinair gebied, mode, wereldeconomie, stijl etc. Los van het feit dat het een prachtig land is.
Dat is inderdaad wel heel erg sadquote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
Dus die dude had te weinig betaald, en werd door de kelner teruggeroepen om een afwasje te doen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef beheerder01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |