Weinig maar ze moeten ook niet zeiken dat ze uitgelachen worden. Lopen de laatste jaren zichzelf (Scheringa voorop) op de borst te slaan dat ze zich meten met de grote clubs van Nederland. Bij het vieren van het 2e kampioensschap in 28 jaar kan heel Nederland zien dat het gewoon een schattig provincieclubje is. 200 man bij het stadion en 3000 in het centrum van Alkmaar (waarvan 20 % kinderen, 10% vrouwen en 40% mannen van boven de 40) is nou niet echt een fanatieke aanhang waar je u tegen zegtquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt, BOEIEND!Kap nou eens met dat afgeven, het Waagplein zit stampvol en heel Alkmaar viert feest. Wat moet er nog meer gebeuren?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
-ga eens genieten van de landstitel-
Hij heeft alles betaald, zonder hem zou AZ in de JL spelen. Ik vind het wel terecht. Het is ook geen passant of baantjesjager zoals bij andere clubs, AZ is Scheringa. Als Scheringa er mee stopt, dan blijft er niets meer van AZ over. Stopt bij bv. Ajax de voorzitter, dan stellen ze een nieuwe aan en gaat alles vrolijk verder.quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat vinden de supporters trouwens van de zelfbevlekking van Scheringa?
Hij komt solo als allereerste op het bordes en staat de hele tijd met de spelers en de staf mee te feesten. Dat heb ik de voorzitters van mijn club echt nog nooit zien doen.....
De voorzitters van Ajax zitten natuurlijk niet zo lang bij de club als Scheringa en zijn ook niet zo met de club verbonden als Dirk. Als ik een Hans Nijland helemaal los zie gaan bij het behalen van Europees voetbal van FC Groningen, vind ik dat ook mooi, dit soort mannen betekenen heel wat meer voor hun clubs dan de snel wisselende leidinggevenden bij Ajax. Een van Praag had ik dit in mijn ogen ook kunnen doen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat vinden de supporters trouwens van de zelfbevlekking van Scheringa?
Hij komt solo als allereerste op het bordes en staat de hele tijd met de spelers en de staf mee te feesten. Dat heb ik de voorzitters van mijn club echt nog nooit zien doen.....
Ze meten zich toch ook met de grote clubs van Nederland? Ze zijn net kampioen geworden!quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weinig maar ze moeten ook niet zeiken dat ze uitgelachen worden. Lopen de laatste jaren zichzelf (Scheringa voorop) op de borst te slaan dat ze zich meten met de grote clubs van Nederland. Bij het vieren van het 2e kampioensschap in 28 jaar kan heel Nederland zien dat het gewoon een schattig provincieclubje is. 200 man bij het stadion en 3000 in het centrum van Alkmaar (waarvan 20 % kinderen, 10% vrouwen en 40% mannen van boven de 40) is nou niet echt een fanatieke aanhang waar je u tegen zegt![]()
Niets mis mee hoor maar doe je dan niet groter voor
Heb je mijn reactie verwijderd?quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Prosac het volgende:
Mensen die alleen maar willen zeiken op AZ, haar supporters of het kampioensfeest mogen hun pc afsluiten en een flesje wijn opentrekken met de vrouw, vriendin, maitresse, man, vriend of gigolo.
Of gewoon uit dit topic blijven.
Bij tegen heereveen thuisquote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef denthemen het volgende:
Voor de AZ Fans, wat hebben jullie liever, de schaal in A'dam krijgen? Of hem bij de huldiging? Of bij de eerste thuiswedstrijd?
Eens. Kleine kanttekening overigens dat het echte succes de laatste jaren uit goed beleid voortkomt en de financiën vooral uit normale inkomsten, zoveel eigen geld pompt Scheringa inmiddels echt niet meer in AZ, het loopt nu op eigen kracht. Maar hij heeft de club er wel mee uit het dal getrokken en daar mag ie best even trots op zijn. Het is wel zíjn droom die eindelijk uitkomt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft alles betaald, zonder hem zou AZ in de JL spelen. Ik vind het wel terecht.
Bij Ajax zat tot 12 jaar geleden ook niet meer dan 15.000-20.000 man bij een normale thuiswedstrijd. De meer zat vaak niet eens vol. AZ is erg snel aan het groeien, zowel in naam als in budget als in supportersaantallen. De supporters van AZ komen bovendien uit hun eigen omgeving, bij Ajax komt een groot deel uit provinciestadjes als Zwolle en Apeldoorn en een minderheid uit Amsterdam zelf. Kortom: Niet zeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weinig maar ze moeten ook niet zeiken dat ze uitgelachen worden. Lopen de laatste jaren zichzelf (Scheringa voorop) op de borst te slaan dat ze zich meten met de grote clubs van Nederland. Bij het vieren van het 2e kampioensschap in 28 jaar kan heel Nederland zien dat het gewoon een schattig provincieclubje is. 200 man bij het stadion en 3000 in het centrum van Alkmaar (waarvan 20 % kinderen, 10% vrouwen en 40% mannen van boven de 40) is nou niet echt een fanatieke aanhang waar je u tegen zegt![]()
Niets mis mee hoor maar doe je dan niet groter voor
Je leest het ook altijd in die abonnee-interviews in de VI. Van die mannen die uit de provincie komen, wiens vader voor de lokale club is en die zelf als kind in de jaren zeventig voor bijvoorbeeld Ajax zijn geworden door hun successen in Europa.quote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Bij Ajax zat tot 12 jaar geleden ook niet meer dan 15.000-20.000 man bij een normale thuiswedstrijd. De meer zat vaak niet eens vol. AZ is erg snel aan het groeien, zowel in naam als in budget als in supportersaantallen. De supporters van AZ komen bovendien uit hun eigen omgeving, bij Ajax komt een groot deel uit provinciestadjes als Zwolle en Apeldoorn en een minderheid uit Amsterdam zelf. Kortom: Niet zeuren.
Volgens jaar niet, volgend jaar zekerquote:Op zondag 19 april 2009 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Aan ieder die vast of semi-vast post in de AZ-reeks:
Gefeliciteerd mannen (en vrouw)![]()
Loon naar werken, kampioensschap smaakt zoet, zeker na vorig jaar. Volgens jaar weer doen?
Bedankt.quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Rossoneri het volgende:
Alle AZ fans gefeliciteerd met de titel.
Hoe kom je op die sitequote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef Doopy-X- het volgende:
-hou eens op met dat gefrustreerde getroll-
quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef Doopy-X- het volgende:
-hou eens op met dat gefrustreerde getroll-
Ja dat kon PSV vorig jaar en dat jaar ervoor niet zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, jammer van het getroll
De organisatie en het team van AZ heeft het overduidelijk 100% verdiend dit jaar, als je nu al kampioen bent met nog 3 wedstrijden te gaan.
It's a part of the job.quote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef Kriegel het volgende:
Prosac heeft het er maar druk mee vandaag.
Thuiswedstrijd lijkt me logisch: meeste SCC houders + bobo's daar. Waar voor geld krijgen enzo.quote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef denthemen het volgende:
Voor de AZ Fans, wat hebben jullie liever, de schaal in A'dam krijgen? Of hem bij de huldiging? Of bij de eerste thuiswedstrijd?
tnxquote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Rossoneri het volgende:
Alle AZ fans gefeliciteerd met de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |