quote:Op zondag 19 april 2009 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Huub had afgezegd, ik denk Jaap, die verveeld zich de tyfus, en mist de schijnwerperpertjes en geoorloofd rellehh...
zij lijkt me echt nog te jongquote:Op zondag 19 april 2009 15:13 schreef mazaru het volgende:
straks is het dat gebakkie van een Dennis Bax
Tof, ben benieuwdquote:
Foto al klaar?quote:Op zondag 19 april 2009 16:32 schreef de8ste het volgende:
hey ik stuur effe een foto
PS: wijven in de banner!!! niet verkeerd
Prima, altijd leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch een excuus-neger in de Bunker
Je leert het heus nog wel eensquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef de8ste het volgende:
[ afbeelding ]
ben echt het spoor bijster hier is de link http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=afzien1
Er zit trouwens wat op je hoofdquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef de8ste het volgende:
[ afbeelding ]
ben echt het spoor bijster hier is de link http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=afzien1
Dit ben jij dus niet?quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef de8ste het volgende:
ik hoop voor dat ik de bunker in ga wat persoonlijke isues aan de kant te kunnen zetten kwa uiterlijk...
quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef de8ste het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wil dan de bunker in.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef de8ste het volgende:
Jullie vinden het niets, jullie zouden me is moeten zien zonder bloempot...
Ik ben warm met het noemen van Huub.quote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je leert het heus nog wel eens
[ afbeelding ]
huub drinkt Grolschquote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben warm met het noemen van Huub.
Dit is overduidelijk een coupe du Claire.
Hahaha.. en nú al geld aan jou uitgeven terwijl je nog geen flikker gepresteerd hebt, dagget nie hé..??quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef de8ste het volgende:
ok. maar meer dan dit kan ik nu niet geven, morgen koop ik een prepay nummer en bel me maar !!
laters
Minstens 2 keer per dagquote:
waar kom je vandaan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....maar wat zou je willen weten dan?? kom maar op met jullie beste vragen!!
Dat maakt toch geen moer uit? Vrijdag zit er een no 8 in en wie interesseert zich er eigenlijk in WIE dat gaat worden? die andere 6 zijn toch ook "nobody's" ?? met die éne semi-bekende eikel uitgezonderd natuurlijk...!quote:
Naam?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....maar wat zou je willen weten dan?? kom maar op met jullie beste vragen!!
Heb je al fans dan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |