MARIANNE WEBER !!!quote:Op zondag 19 april 2009 11:54 schreef de8ste het volgende:
HINT 4 voor pietje puk : IK DOE DINGEN HOE IKZELF WIL
Je lijkt wel een FOK!kerquote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
HINT 1: IK BEN DE 8STE
HINT 2: IK HOU VAN EEN PILSJE
MEER INFO VOLGT
Ben jij altijd in een uur klaar met zuipen?quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ben je al klaar met zuipen, de8ste?
Ben benieuwd naar jouw toegevoegde waarde inTheBunker.
Hup. Fles vodka tegen mijn mond, hoofd naar achteren en klokken maar. Tien minuten. Max. Al dat gedoe eromheen leidt alleen maar af.quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ben jij altijd in een uur klaar met zuipen?
of gewoon een infuus zetten, veel sneller, succes gegarandeerdquote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hup. Fles vodka tegen mijn mond, hoofd naar achteren en klokken maar. Tien minuten. Max. Al dat gedoe eromheen leidt alleen maar af.
Mijn beste vriend stond vorig jaar op de Salone in Milaan met een vodkabar waarbij je uit een infuus moest drinken.quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef Mirjam het volgende:
of gewoon een infuus zetten, veel sneller, succes gegarandeerd
tofheid.quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend stond vorig jaar op de Salone in Milaan met een vodkabar waarbij je uit een infuus moest drinken.
http://forum.fok.nl/topic/1270521/6/50#68164411quote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef Danny het volgende:
Hoi de8ste. Wat is je voornaam? Dan weet ik of je de echte bent namelijk aangezien ik je voornaam al ken. Via PM doorgeven mag ook als je 'm hier nog niet wil hebben staan
Geen hoax dus. Schat ik zo inquote:Op zondag 19 april 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1270521/6/50#68164411
Ik hoop als een slagschipquote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef beequeen het volgende:
Is ie nog nog niet boven water of inmiddels als een slagschip?
quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop als een slagschip
En dan bezopen FOK!ken
Doe eens in forum #44 postenquote:Op zondag 19 april 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1270521/6/50#68164411
Goldenpage weet het deze keer ook niet. Ze noemen hem/haar daar Mr. X.quote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef Danny het volgende:
Welkom 8e bewoner. Wanneer krijgen we je gezicht te zien? En je naam? En je leeftijd, geslacht, woonplaats, beroep?
Tsja, je weet het niet hè? Vrouwen kunnen ook zuipen hoor.quote:
er zitten al 4 dames in .... nog 1 erbij en je hebt een kippenhokquote:
Gekkie, die mag niet van Ome Sjon en zijn "goede" reputatie staat ook op het spel.quote:
Huub had afgezegd, ik denk Jaap, die verveeld zich de tyfus, en mist de schijnwerperpertjes en geoorloofd rellehh...quote:
Of hij mag niet van tante Claire.quote:Op zondag 19 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkie, die mag niet van Ome Sjon en zijn "goede" reputatie staat ook op het spel.
Die hier eerder postte?quote:
Beetje raar, toezeggen en dan afzeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Huub had afgezegd, ik denk Jaap, die verveeld zich de tyfus, en mist de schijnwerperpertjes en geoorloofd rellehh...
Oh ja, hij klaagde dat er alleen maar blanken meededen. Wat is zijn nick ook alweer?quote:
De scharrelneger bedoel je?quote:
Waarom dan zo geheimzinnig? Als we m toch niet kennen?quote:Op zondag 19 april 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Als er een oud-RLSer in de werkelijke Bunker meedoet (dus buiten de kick-off) is imo het hele begin idee zoek. Dat lijkt me dus geen optie. Een bekendheid zou ik ook niet passend vinden.
mja, ik ken alleen de voornaam dus ik heb geen idee. maar ik denk dat het een massale 'wie' gaat worden.quote:Op zondag 19 april 2009 15:10 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, op deze manier moet het of iemand zijn die niemand had verwacht, of het valt gewoon tegen of het is een massale: wie???
Bier drinkende FOK!ker. Zou Harry kunnen zijn, of Vleermuis. Of Guus.quote:
Die al kwelend binnenkomtquote:Op zondag 19 april 2009 15:13 schreef mazaru het volgende:
straks is het dat gebakkie van een Dennis Bax
Als dat zo is dan is t back2basic bij voorbaat mislukt.quote:Op zondag 19 april 2009 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
Vlemmix zélf is er krankjorem genoeg voor...
Als het maar geen 2e Peter is maakt het mij geen ruk uit of is zijn voornaam Dennis?quote:Op zondag 19 april 2009 15:15 schreef Danny het volgende:
mja, ik ken alleen de voornaam dus ik heb geen idee. maar ik denk dat het een massale 'wie' gaat worden.
Of dat inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 15:15 schreef Danny het volgende:
maar ik denk dat het een massale 'wie' gaat worden.
Ehm, wies da?quote:
Auwww....moet ik die kennen dan? Een of andere FOK!ker misschien?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Huub had afgezegd, ik denk Jaap, die verveeld zich de tyfus, en mist de schijnwerperpertjes en geoorloofd rellehh...
zij lijkt me echt nog te jongquote:Op zondag 19 april 2009 15:13 schreef mazaru het volgende:
straks is het dat gebakkie van een Dennis Bax
Tof, ben benieuwdquote:
Foto al klaar?quote:Op zondag 19 april 2009 16:32 schreef de8ste het volgende:
hey ik stuur effe een foto
PS: wijven in de banner!!! niet verkeerd
Prima, altijd leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch een excuus-neger in de Bunker
Je leert het heus nog wel eensquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef de8ste het volgende:
[ afbeelding ]
ben echt het spoor bijster hier is de link http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=afzien1
Er zit trouwens wat op je hoofdquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef de8ste het volgende:
[ afbeelding ]
ben echt het spoor bijster hier is de link http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=afzien1
Dit ben jij dus niet?quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef de8ste het volgende:
ik hoop voor dat ik de bunker in ga wat persoonlijke isues aan de kant te kunnen zetten kwa uiterlijk...
quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef de8ste het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wil dan de bunker in.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef de8ste het volgende:
Jullie vinden het niets, jullie zouden me is moeten zien zonder bloempot...
Ik ben warm met het noemen van Huub.quote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je leert het heus nog wel eens
[ afbeelding ]
huub drinkt Grolschquote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben warm met het noemen van Huub.
Dit is overduidelijk een coupe du Claire.
Hahaha.. en nú al geld aan jou uitgeven terwijl je nog geen flikker gepresteerd hebt, dagget nie hé..??quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef de8ste het volgende:
ok. maar meer dan dit kan ik nu niet geven, morgen koop ik een prepay nummer en bel me maar !!
laters
Minstens 2 keer per dagquote:
waar kom je vandaan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....maar wat zou je willen weten dan?? kom maar op met jullie beste vragen!!
Dat maakt toch geen moer uit? Vrijdag zit er een no 8 in en wie interesseert zich er eigenlijk in WIE dat gaat worden? die andere 6 zijn toch ook "nobody's" ?? met die éne semi-bekende eikel uitgezonderd natuurlijk...!quote:
Naam?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....maar wat zou je willen weten dan?? kom maar op met jullie beste vragen!!
Heb je al fans dan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....
in de zelfde volgordequote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Danny het volgende:
[..]
waar kom je vandaan?
waarom wil je niet bekend worden voor de bunker begint?
waarom wil je dan uberhaupt de bunker in (wat was je motivatie) ?
heb je je aangemeld of ben je gevraagd ?
kende je bart/bram/mariell persoonlijk?
ok, dus we kennen je niet. nou dan ben ik wel klaar.quote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
in de zelfde volgorde
Frankrijk
Om het net iets interresanter te maken voor mezelf en jullie
Mensen laten zien hoe ze echt zijn , en niet dat oppervlakkige gelul
zelf aangemeld
nope
ik doe niet mee om te winnen, zolang mogenlijk d'r inzitten is wat ik wil,quote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je al fans dan?
Wil je uberhaubt het spelletje winnen of ook niet?
quote:
Oke prima. ik geloof het wel.quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef de8ste het volgende:
[..]
ik doe niet mee om te winnen, zolang mogenlijk d'r inzitten is wat ik wil,
mocht ik winnen lekker een week naar Vegas
nope. een rls-kandidaat die zichzelf zo belangrijk vindt dat hij denkt dat het interessant is 'anoniem' te blijvenquote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Volgde dit topic op de voet maar helaas is de uitkomst niet zo bijzonder
Hmmm.. weet je wat jjj moest gaan doen? ga lekker in die bunker ehh op de bank zitten, we zien je Vrijdag wel hé?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst ervanuit ging dat het een bekende FOK!ker was...maar helaas is dat dus niet zoquote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Danny het volgende:
[..]
nope. een rls-kandidaat die zichzelf zo belangrijk vindt dat hij denkt dat het interessant is 'anoniem' te blijven
Ze zijn er dus ECHT nog gekker en arroganter dan Peter
een week? da's maar 1000 euro per dag om te gokken!quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef de8ste het volgende:
[..]
Nouja, prima, als hij zelf er lol in heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Danny het volgende:
[..]
nope. een rls-kandidaat die zichzelf zo belangrijk vindt dat hij denkt dat het interessant is 'anoniem' te blijven
Ze zijn er dus ECHT nog gekker en arroganter dan Peter
De organisatie laat de deelnemers doen wat ze willen. Peter heeft een persvoorlichter en geeft persconferentie, deze mijnheer wil als een onbekende de bunker in, prima toch.quote:Op zondag 19 april 2009 19:25 schreef happyme28 het volgende:
Vraag me af waarom de organisatie hier aan meewerkt. Waarom ze hem niet ook gewoon bekend maken? Wat een onzin.
mee eens... Ik had nog gedacht dat het een soort terror Jaap achtige figuur was die niet weg te stemmen was die ons 24/7 het leven zuur zou makenquote:Op zondag 19 april 2009 19:25 schreef happyme28 het volgende:
Vraag me af waarom de organisatie hier aan meewerkt. Waarom ze hem niet ook gewoon bekend maken? Wat een onzin.
Het is alleen maar voordelig voor jou. Als je je hier normaal gedraagt en leuk meedoet heb je er meer aan dan een beetje de diva te gaan uithangen. Zelfs Peter is in al zn domheid en eigengeilerij nu al leuker dan deze gastquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
mee eens... Ik had nog gedacht dat het een soort terror Jaap achtige figuur was die niet weg te stemmen was die ons 24/7 het leven zuur zou maken
Zijn er spiegels in de bunker en kunnen jullie die weghalen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is alleen maar voordelig voor jou. Als je je hier normaal gedraagt en leuk meedoet heb je er meer aan dan een beetje de diva te gaan uithangen. Zelfs Peter is in al zn domheid en eigengeilerij nu al leuker dan deze gast
Nogmaals,ik vind z'n rechterduim raar,topje staat naar bovenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, herstel: een herkenbare foto zeker?
Hell yeah, dan wil ik wel mee ;-)quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef de8ste het volgende:
[..]
Of één met een nepsnorquote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja zeg, breng hem op ideeen met, krijgen we eentje met schmink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |