huub drinkt Grolschquote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben warm met het noemen van Huub.
Dit is overduidelijk een coupe du Claire.
Hahaha.. en nú al geld aan jou uitgeven terwijl je nog geen flikker gepresteerd hebt, dagget nie hé..??quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef de8ste het volgende:
ok. maar meer dan dit kan ik nu niet geven, morgen koop ik een prepay nummer en bel me maar !!
laters
Minstens 2 keer per dagquote:
waar kom je vandaan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....maar wat zou je willen weten dan?? kom maar op met jullie beste vragen!!
Dat maakt toch geen moer uit? Vrijdag zit er een no 8 in en wie interesseert zich er eigenlijk in WIE dat gaat worden? die andere 6 zijn toch ook "nobody's" ?? met die éne semi-bekende eikel uitgezonderd natuurlijk...!quote:
Naam?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....maar wat zou je willen weten dan?? kom maar op met jullie beste vragen!!
Heb je al fans dan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef de8ste het volgende:
okay ik ben hier niet voor fans ofzo, maar voor mijn eigen lol....
in de zelfde volgordequote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Danny het volgende:
[..]
waar kom je vandaan?
waarom wil je niet bekend worden voor de bunker begint?
waarom wil je dan uberhaupt de bunker in (wat was je motivatie) ?
heb je je aangemeld of ben je gevraagd ?
kende je bart/bram/mariell persoonlijk?
ok, dus we kennen je niet. nou dan ben ik wel klaar.quote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
in de zelfde volgorde
Frankrijk
Om het net iets interresanter te maken voor mezelf en jullie
Mensen laten zien hoe ze echt zijn , en niet dat oppervlakkige gelul
zelf aangemeld
nope
ik doe niet mee om te winnen, zolang mogenlijk d'r inzitten is wat ik wil,quote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je al fans dan?
Wil je uberhaubt het spelletje winnen of ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |