wat is eigenlijk de volgende?quote:Op zondag 19 april 2009 10:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Prima race! En volgend weekend dus alweer een wedstrijd!
op een normaal tijdstipquote:
Nog meer giftige reacties van de teambaas.quote:Op zondag 19 april 2009 11:02 schreef Rainesz het volgende:
ferrari is gewoon in een diep dal gevallen.
Hoop dat ze er dit seizoen niet meer uit komen!!
Mooi om te zien jaquote:Op zondag 19 april 2009 11:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Vettel geeft z'n auto een schouderklopje
Ik zette 'm ook al in "taaa ta ta ta taaaaa ta ta ta taaaaaaaaaaa"quote:Op zondag 19 april 2009 11:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zit nu gewoon weer te wachten op het Italiaanse volkslied, na het Duitse.
Amstel Gold race eerst hequote:Op zondag 19 april 2009 11:10 schreef Rainesz het volgende:
En me nu maar voorbereiden op Ajax-PSV.
Fijne dag allemaal!
Was een leuke race!
FAILquote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gefaald met opstaan.
En dacht misschien vanmiddag de race te gaan kijken, tot ik Firefox aanslingerde, onnadenkend startpagina nu.nl doorlas, om erachter te komen wat de uitslag was.
Ik denk niet dat ik daar nog genoeg tijd voor heb. Moet nog twee tentamens leren en vanmiddag nog even bij een vriendin langsquote:Op zondag 19 april 2009 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
hij is evengoed de moeite waard om te bekijken![]()
al kun je de eerste 20 minuten of zo wel overslaan![]()
vriendin < F1quote:Op zondag 19 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar nog genoeg tijd voor heb. Moet nog twee tentamens leren en vanmiddag nog even bij een vriendin langs.
Hamilton is toch al 3x in de top 7 gefinished dit seizoen, jammer dat ie daar niet meer punten voor heeft gekregen.quote:
Volgens mij was het out of fuel. Daarvoor ging 'ie goed ja.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las dat Massa wel goed ging voordat die bak weer de geest gaf?
Volgens mij is de persconferentie ergens op internet te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef Meike26 het volgende:
Heb geen Sporza.
Moet nu een hele leuke vrolijke persconf. missen omdat zowel RTL asl BBC geen extra tijd hebben ingekocht voor Formule 1.
Zap ik naar RTL, kijk ik tegen dat schoteltjeshoofd van Harry Mens
Toch zonder brandstof?? Dat wordt goed in de herhaling kijken en luisteren dan... Zou dat ff dom zijn :Squote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het out of fuel. Daarvoor ging 'ie goed ja.
Het werd hier door verschillende mensen gepost toen het gebeurde.quote:Op zondag 19 april 2009 13:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch zonder brandstof?? Dat wordt goed in de herhaling kijken en luisteren dan... Zou dat ff dom zijn :S
Maar het kan ook nog een technisch mankement zijn geweest, wat ik je brom.
Ik zat merendeel op irc maar las hier met een half oog mee, maar dit had ik net gemistquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het werd hier door verschillende mensen gepost toen het gebeurde.
Nog een kans voor een Nederlander?quote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef Moonlighter het volgende:
piquet geef ik ook nog 3 races voor dat hij eruit ligt.
wat een pipo is dat zeg
dat vrees ik ook voor Piquetquote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef Moonlighter het volgende:
wat een pipo is dat zeg
Grosjean eventueel, mar ik denk dat ze elders gaan zoeken...quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dat vrees ik ook voor Piquet![]()
wie zou een evt. vervanger kunnen zijn?
Kan Senna alsnog in de F1quote:Op zondag 19 april 2009 13:31 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Grosjean eventueel, mar ik denk dat ze elders gaan zoeken...
Nou krijgt hij denk ik niet altijd gelijkwaardig materiaal. Maar je ziet niet vaak een rookie-coureur die met deze prestaties al bijna 1,5 seizoen mag blijven zitten.quote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef Moonlighter het volgende:
wat een pipo is dat zeg
[..] Geschiktquote:
Bourdais: "Het was te gevaarlijk om te racen"
Scuderia Toro Rosso-coureur Sebastien Bourdais vindt dat de race in China niet van start had moeten gaan. Volgens de 30-jarige Fransman, die als elfde aan de finish kwam, waren de omstandigheden op het circuit van Shanghai te gevaarlijk.
"Ik vind eigenlijk dat we niet hadden moeten racen, met al dat water op de baan", vertelde hij. "De wagens hebben dit jaar veel minder neerwaartse druk en dat maakt het erg moeilijk om de auto's nog op de baan te houden als het regent. Ik had wel vijftien tot twintig keer kunnen spinnen en de crash van Sutil toonde aan hoe gevaarlijk het was. Het enige positieve was dat het een leuke race was voor de toeschouwers."
Sutil vloog vijf ronden voor het einde van de race hard van de baan. De Duitser lag op dat moment zesde en was onderweg naar de eerste punten voor Force India.
te gevaarlijk?quote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..] Geschikt
[X] Ongeschikt
Dit moet een beetje formule 1 coureur toch wel moeten aankunnen.
quote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..] Geschikt
[X] Ongeschikt
Dit zou een beetje formule 1 coureur toch wel aan moeten kunnen.
Zoals Ciolekfan al zei: Grosjean is een optie, maar ik denk dat Di Grassi een nog grotere kans maakt.quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dat vrees ik ook voor Piquet![]()
wie zou een evt. vervanger kunnen zijn?
oh hoe dat zo?quote:Op zondag 19 april 2009 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Edit: Staat tegenover dat Giedo niet echt goede verhoudingen heeft gehad in het verleden met Formule1 teams
Vind de volgende uitspraken ook erg gewaagd.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las dat Massa wel goed ging voordat die bak weer de geest gaf?
quote:Massa : Today, I was in with a good chance of getting on the podium
Domenicali : He was third at the time and even though he had a heavy fuel load, he was lapping in the same time as the fastest and he would have almost certainly finished the race on the podium.
Sato mijn heldquote:Onder Spaanse media gaat het gerucht dat Sato in beeld is om Piquet te vervangen. Piquet kan ook dit seizoen zijn teamgenoot niet bijhouden en voor Renault zou het volgens de geruchten gunstiger zijn om Sato te contracteren. Ten eerste omdat hij reeds ervaring heeft, maar ook omdat Sato wel eens een mooie som geld aan Japanse sponsorgelden zou kunnen meenemen. Het blijft voorlopig echter bij speculeren.
Iederen is kansloos in die auto. Sutil probeert het nog door enorm veel risico te nemen....quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
En misschien ook wel een van de Force India-coureurs. Het zou me niet verbazen eerlijk gezegd.
Bij Flop India hebben ze 2 pruts coureurs en een pruts auto. Zelfs nu ze met McLaren samenwerken is het nog niets.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
En misschien ook wel een van de Force India-coureurs. Het zou me niet verbazen eerlijk gezegd.
We had worsequote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Rainesz het volgende:
Button was ook 1 van de mensen die het te gevaarlijk vondt!
Vettel was 1 v/d weinige die al vroeg in de race zei 'Track is ok,track is ok'
Wiel wil je dan in die auto hebben? Liuzzi?quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef Trystar het volgende:
[..]
Bij Flop India hebben ze 2 pruts coureurs en een pruts auto. Zelfs nu ze met McLaren samenwerken is het nog niets.
Eerst een testcontract afsluiten met Super Aguri, om vervolgens 'n aantal dagen/weekjes later mooi bij de presentatie verschijnen van Spyker als testcoureur. En dat terwijl zijn contract bij S.A. niet was afgekocht of be-eindigt. Beter gezegd, ze wisten er helemaal niets vanaf dat Giedo nog een andere werkgever had. Uiteindelijk koste dat 'm ook zijn superlicentie (wat ie eigenlijk nog moest krijgen) omdat ie 2 contracten had lopen volgens het Contract Recognation Board van de FIAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |