Vind de volgende uitspraken ook erg gewaagd.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las dat Massa wel goed ging voordat die bak weer de geest gaf?
quote:Massa : Today, I was in with a good chance of getting on the podium
Domenicali : He was third at the time and even though he had a heavy fuel load, he was lapping in the same time as the fastest and he would have almost certainly finished the race on the podium.
Sato mijn heldquote:Onder Spaanse media gaat het gerucht dat Sato in beeld is om Piquet te vervangen. Piquet kan ook dit seizoen zijn teamgenoot niet bijhouden en voor Renault zou het volgens de geruchten gunstiger zijn om Sato te contracteren. Ten eerste omdat hij reeds ervaring heeft, maar ook omdat Sato wel eens een mooie som geld aan Japanse sponsorgelden zou kunnen meenemen. Het blijft voorlopig echter bij speculeren.
Iederen is kansloos in die auto. Sutil probeert het nog door enorm veel risico te nemen....quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
En misschien ook wel een van de Force India-coureurs. Het zou me niet verbazen eerlijk gezegd.
Bij Flop India hebben ze 2 pruts coureurs en een pruts auto. Zelfs nu ze met McLaren samenwerken is het nog niets.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
En misschien ook wel een van de Force India-coureurs. Het zou me niet verbazen eerlijk gezegd.
We had worsequote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Rainesz het volgende:
Button was ook 1 van de mensen die het te gevaarlijk vondt!
Vettel was 1 v/d weinige die al vroeg in de race zei 'Track is ok,track is ok'
Wiel wil je dan in die auto hebben? Liuzzi?quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef Trystar het volgende:
[..]
Bij Flop India hebben ze 2 pruts coureurs en een pruts auto. Zelfs nu ze met McLaren samenwerken is het nog niets.
Eerst een testcontract afsluiten met Super Aguri, om vervolgens 'n aantal dagen/weekjes later mooi bij de presentatie verschijnen van Spyker als testcoureur. En dat terwijl zijn contract bij S.A. niet was afgekocht of be-eindigt. Beter gezegd, ze wisten er helemaal niets vanaf dat Giedo nog een andere werkgever had. Uiteindelijk koste dat 'm ook zijn superlicentie (wat ie eigenlijk nog moest krijgen) omdat ie 2 contracten had lopen volgens het Contract Recognation Board van de FIAquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |