Okay, bedankt. Eind van de week heb ik weer wat geld (als mijn loon wordt gestort), dan maar eens meten en kijken of ik iets ga bestellen, ik heb wel weer wat nieuwe kleren nodig voor de zomer en mijn budget is heel erg laagquote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per shirtje, maar niet heel veel. Ik ben zelf 1.75 en heb geloof ik één keer een shirtje gehad dat te korte mouwen had, verder geen problemen mee gehad
Ze zijn nu bezig, rond 8.15 weer open. Ik zat ook al te 'wachten'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:49 schreef Dipkip het volgende:
Alleen van het afgeprijsde rokjes soort. Ik ga maar eens thee maken en naief hopen dat de H&M online graaibakken zometeen aangevuld worden.
Ik was nog even gaan slapenquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:56 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn nu bezig, rond 8.15 weer open. Ik zat ook al te 'wachten'.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.
Greys!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Greys het volgende:![]()
You just made my day!
Vanmiddag weer even online shoppen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Chanty87 het volgende:
OnderwegAls het goed is zie ik vanavond dat ie gesorteerd is
Kan ik mooi m'n... Wat had ik ook alweer besteld?
Liefje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Greys!!![]()
Wat voor sexay jurkjes worden het deze keer
echt he, geweldigquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
You just made my day!
Vanmiddag weer even online shoppen
HAHAHAquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Chanty87 het volgende:
OnderwegAls het goed is zie ik vanavond dat ie gesorteerd is
Kan ik mooi m'n... Wat had ik ook alweer besteld?
Deze! Neem deze!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Liefje!
Nou, in élk geval jurkjes van een maat groter, zodat ze deze keer wél passen hopelijk![]()
Nooit meer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Oki,
Ik mag van mezelf nu dus niet meer in de shop komen.
Okee, tot morgen danquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee niet noooooit meer, voorlopig niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |