Die smiley ook, verkapte chantage, ze willen Mariell eronder houden, en wat eend zei! Bram durft het zelf niet en doet één van zijn 3 kwakende neefjes sturen pfffffffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Of je blaast de boel nog even iets verder op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die smiley ook, verkapte chantage, ze willen Mariell eronder houden, en wat eend zei! Bram durft het zelf niet en doet één van zijn 3 kwakende neefjes sturen pfffffff
Wie wel en wie niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een geheimhoudingsverklaring getekend.
Het concept staat hier toch echt los van hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit hier het, zogenaamde, open en eerlijke karakter van het hele concept onderuit te halen
Op zich schijnt ze daarvoor dan wel weer het geschikte type te zijn, als ik links en rechts de commentaren leesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die smiley ook, verkapte chantage, ze willen Mariell eronder houden, en wat eend zei! Bram durft het zelf niet en doet één van zijn 3 kwakende neefjes sturen pfffffff
maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie wel en wie niet?
Of is dat ook geheim?
Dat doe je natuurlijk zelf door en public Mariell nog voor ze 1 woord gesproken heeftd e mond te willen snoeren middels keiharde dreigementen en chantagequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je blaast de boel nog even iets verder op.
Ik gaf alleen aan dat het niet de bedoeling is dat iemand hier info gaat spillen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doe je natuurlijk zelf door en public Mariell nog voor ze 1 woord gesproken heeftd e mond te willen snoeren middels keiharde dreigementen en chantage
Oh ik hoorde volgends mij Bart dat zeggen in een interview, de kijker was al te vaak bedonderd, daarom hadden ze ook dit tranparante concept neergezetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het concept staat hier toch echt los van hoor.
Zou dat ook onrechtmatig zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan dat het niet de bedoeling is dat iemand hier info gaat spillen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Niet iedereen heeft een geheimhoudingsverklaring getekend dus ik verwacht dat het sowieso wel via privékanalen naar buiten komt...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan dat het niet de bedoeling is dat iemand hier info gaat spillen.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]ja, een geheimhoudingsverklaring is idd feilloos. Mensen lekken dan totaal niet meer
Met transparantie bedoelde de ''makers'' van ''The Bunker'' toch dat er juist géén geheimen zouden zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ik hoorde volgends mij Bart dat zeggen in een interview, de kijker was al te vaak bedonderd, daarom hadden ze ook dit tranparante concept neergezet
Maar dat hoort dus allemaal bij het complot om de kijkers te bedonderen?
En ik zegd at je gelek niet tegenhoudt. Je moest eens weten hoe vaak mensen geheimhoudingsverklaringen schenden zonder dat men er achter komt waar het lek vandaan komtquote:
Mwa zou het nou best wel eens willen weten, niet dat ik er wakker van lig, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lijkt me eerlijk gezegd nogal onrelevant
maargoed, er zijn mensen die ze getekend hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |